Idols 2008

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
RL Burnside

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Rouva Pupu kirjoitti:Koop, uusi Jääskeläinen.
Ei Koop ole lastenohjelmamateriaalia. Mut Reginan sivuille hän kyllä sopii.
Geetzu

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lilo kirjoitti:Sit rupesin kyl miettimään eilen et ostasinko ite kenenkään levyä ja totesin, että tuskin kuitenkaan. Taidan olla vaan liian vanha fanittaan näitä vaikka esityksiä onkin ihan hauska seurata.
Mun on ostettava Parkkosen musiikkia, koska uhosin eilen niin hemmetisti. Äänestinkin ekaa kertaa tän skaban aikana ja vittu hukkaan meni! Nyt en sietäny sitä Annaa, en niin ku yhtään ja voi yäk ku keljuttaa. Hassua kyllä en ees muistanu koko tuloslähetystä, saati niitä idoleita... Vasta tässä ketjussa järkytyin, ei voinu tippua iik!!

Onneks tulee Täydelliset naiset. Saatan palautua.
masa

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja masa »

Kyllä suomipopin jaajo tiesi jo pari viikkoa sit miten homma menee. Suuren luokan kusetusta kaikki tyynni.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Gat »

Anna kuulostaa minusta liian hentoääniseltä. Silti saa mut pseudo(?)homon kyyneliin ihan paskoillakin biiseillä. Anna voittakoon, niin homoksi en ala, että Koopia tai melaansa kannattaisin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Tix

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Tix »

exPertti kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1624021

"Väärin äänestetty"

Voi veljet. :)
"En mä taktikoi, oon kakskymppinen ja tunnen vaan Rautavaaran" :roll:

Saahan sitä taktikoida, mutta ei tarvi jengiä sentään urpona pitää.
Geetzu

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:"En mä taktikoi, oon kakskymppinen ja tunnen vaan Rautavaaran" :roll:

Saahan sitä taktikoida, mutta ei tarvi jengiä sentään urpona pitää.
Mä taas en ihmettele yhtään. Jospa äiskä on kuunnellu vaan Rautavaaraa ja kaikki muu suomipaska on jätetty pois.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Leila »

Olen järkyttynyt Peten putoamisesta, mutta toisaalta se oli ehkä hänen omaksi parhaakseen. Kaverissa on potentiaalia paljon enempään kuin Idosl-voittajaksi. Anna kuulostaa minun korvissani omituiselta vinkujalta, en ymmärrä miksi tuomarit diggailee sitä niin paljon. Ja Koop, no onhan se parhaimmillaan tosi hyvä, mutta taso vaihtelee aika paljon.
Äiti ei tiedä
Monsieur Manala

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Tix kirjoitti:
exPertti kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1624021

"Väärin äänestetty"

Voi veljet. :)
"En mä taktikoi, oon kakskymppinen ja tunnen vaan Rautavaaran" :roll:

Saahan sitä taktikoida, mutta ei tarvi jengiä sentään urpona pitää.
No eihän se kaveri hoodeilta ole, joten ei mikään ihmekään ulkomaalaistaustaiselta hepulta. Minä en myöskään nuorempana kuunnellut kotimaista musiikkia käytännössä ollenkaan. Kun aloin siihen myöhemmin tutustua lähinnä laulamisen kautta, niin ekat biisit mitä opin oikeasti tuntemaan olivat just luokkaa Rautavaara. Ääni kun ei oikein sovi millekään teini-idolirokkipändikiekumiselle vaikka miten yrittäis, ja vähän sama homma se näyttäs olevan tolla Koop-heppusella. Ymmärrän sen biisivalinnat ihan täysin, enkä näe niissä yhtään mitään taktikointia. Se jannu laulaa niitä biisejä jotka se tuntee turvallisimmiks sen äänelle ja laulutaidolle, eikä sitä siitä voi syyttää. Ihan samoin oon ite aikoinani biisivalintani tehnyt, vaikka yleisöt oli paljon pienempiä eikä TV-kameroista ollut tietoakaan.

Toi Sarinin whinettäminen taktikoimisesta on ihan vitun naurettavaa. Miten vitussa alan ammattilainen voi olla noin idiootti?
Chap

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Chap »

Noh, onhan se keskimääräinen eläke isompi kuin tyypillinen viikkoraha.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Niba »

Voisiko tämän kisan lopettaa tarpeettomana?
Varsinkin kun autojen myynti vähenee ja varmaan loppuu lähitulevaisuudessa, jolloin ei tarvitse mitään tyhjänpäiväistä jollotusta edes autossa kuultavaksi ja unohdettavaksi?
Pyyhin Netikettiin..
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Leila »

Olen varmaan ollut jossakin pop-uutispimennossa, sillä yllätyin tänään kovasti, kun paikallisesta S-marketista löytyi Kalle Löfströmin levy. Siis se teki oikeasti levyn! Nimi oli Born in -84, hinta ihan normaali 21,90. En ostanut. Jos joku on kuullut tuotosta, niin oliko hyvä?
Äiti ei tiedä
Vastaa Viestiin