Idols 2008

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
bliss

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nää tiput on vähän mitäänsanomattomia. Ainakin tähän mennessä laulaneet. Ihmettelen isosti, jos tänä vuonna on tyttövoittaja.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Leila »

Todella hiljaiseksi veti tuo eilinen tyttöjen toinen semifinaali. Miten niistä suurin osa kuulostaakin niin karmeilta ja epävireisiltä? Ilmeisesti on vaikea laulaa juuri tuon bändin kanssa juuri tuossa ravintolassa suorassa lähetyksessä (joka tosin eilen taisi olla nauhoitus) vai mikä siinä mättää?! Tytöt näyttivät vain kauhean vaivaantuneilta esiintyessään. Tällä hetkellä ei ole suosikkeja tytöissä. Kallen huumoriarvoa ei tosiaan pidä väheksyä, mut miksi ihmeessä tuomarit otti sen mukaan semifinaaleihin, en kässää.
Äiti ei tiedä
bedlam

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Missasin eilisen jakson kun luulin, että alkaa kaheksalta. Näytteiden perusteella en jäänyt paitsi mistään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Peten tippumista toivon, stoppi tuli kun piti laulaakkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä olen j ä r k y t t y n y t Vesan tippumisesta :shock:
bedlam

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Paras laulaja läks sitten. No, täytyy myöntää että Kalle teki kyllä suurimman yllätyksen tähän mennessä. Meinasin ennen esitystä, että äänestän sitä ihan huumorin vuoksi, mutta sehä tais olla jopa melkein paras eilen. Vielä se nenä-ääni pois, niin siellähän muhii ihan oikea laulaja.
masa

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Ihme lässytystä. Putosit, koska olet surkea laulaja
No oli kyllä heikko esitys eilen ja sen Rajattoman kanssa. Ja on se kyllä aikamoinen tykinveturikin. Laihduttais, niin ei tartte selitellä.
bedlam

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Joo, vittu että vitutti se selittely. "Ei näköjään pelkällä laululla tätä pidemmälle pääse". Voi jumalauta, onhan se kiva että voi ittelleen tuolla verukkeella uskotella olevansa paras laulaja. Ahhahhah.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minäkin katsoin Idols-kisan. Olihan ne kaikkien esitykset ihan kelvollisia, mutta kyllä silmäänpistävää oli naissolistien vaatimaton ulkoinen olemus. Tämä on tietysti toissijaista, koska minä ainakin perustan "sisäiseen kauneuteen", mutta että kilpailussa ei ollut sellaista nuorta raikasta luonnollista osanottajaa kuin blondi Anna, joka hänkin oli meikannut aika halvantuntuisesti. Tarkoitan vaan, että keskiarvoisesti sentään tuon ikäiset ovat hoikkia ikäisensä näköisiä! En muuten sanoisi, mutta tuo yleishabitus oli osin itse hankittua kuitenkin. Minä olisin arvioinut iän ihan pieleen paljon suuremmaksi tummilta tytöiltä!


On se ihan selvää, että Anna voittaa koko kisan. Silti se tukkansa uudelleen laittanut, jonka Jone mainitsi, oli jollain tavalla sielukas, hänestä pidin.
Ikinä en kuitenkaan kuuntelisi Eppujen biisejä näiltä pojilta tai tytöiltä vaan alkuperäiseltä yhtyeeltä!

SA
masa

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti:"Ei näköjään pelkällä laululla tätä pidemmälle pääse".
Olisi huutanut pudotessaan että, RASISTI tai SOVINISTI!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:
bedlam kirjoitti:"Ei näköjään pelkällä laululla tätä pidemmälle pääse".
Olisi huutanut pudotessaan että, RASISTI tai SOVINISTI!
Läskit on mukavii, sanotaan. Kai tekin huomasitte kuinka rumia ja läskejä paapotaan; halaillaan ja lässytetään ihan eri tavalla kuin normeja tai laihoja. Ilmeisesti juontajat pelkäävät omantunnontuskissaan huonon ihmisen mainetta. Tähän täytyy puuttua.
Dumis

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Millon tää loppuu? =P
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ennen kauden alkua hehkutettiin, että tulossa niinQ parhaat laulajat evör. Mihin ne katos..?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Rouva Pupu

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Idolsin 1. finaalin esiintymisjärjestys, esittäjä ja kappale:

1. Anna-Kaisa Riitijoki: Hurt - Johnny Cash/Nine Inch Nails

2. Koop Arponen: Father and Son - Cat Stevens

3. Anna Puustjärvi: Crazy - Gnarls Barkley

4. Kalle Löfström: Wicked Game - Chris Isaac/Him

5. Saana Liikanen: The Kill (Bury Me) - 30 seconds to Mars

6. Jaana Leiniäinen: A Thousand Miles - Vanessa Carlton

7. Pete Parkkonen: Posteljooni - Egotrippi
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pete Parkkonen suurin Idols-suokki - Anna Puustjärvi kakkosena


Pete Parkkonen, Anna Puustjärvi, Koop Arponen - siinä vedonlyöntitoimisto Unibetin mielestä Idolsin kärkikolmikko. Vedonlyöntitoimisto antaa Pete Parkkoselle kertoimen 2, Anna Puustjärvelle 3 ja Koop Arposelle 6. Seuraavina listalla ovat Anna-Kaisa Riitijoki, Saara Liikanen, Jaana Leiniäinen ja Kalle Löfström.
Tix

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ekaa kertaa katselin näitä kiekujaisia, ja voi herrajumala mitä esityksiä. Sain päänsäryn tuosta crazyn raiskaamisesta. Tuon Jaanan esitys oli eka jota kesti kuunnella. Onks toi tuomarinvirka jotain viran puolesta kehumista vai mistä ne keksii tota positiivista mistä tahansa kiljumisraiskuusta?
bliss

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja bliss »

Suvinen kirjoitti:Peten Egotrippi- vetoa odotan mielenkiinnolla.
Sehän osaa laulaa :shock:
Alisuorittava G

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Tix kirjoitti:Ekaa kertaa katselin näitä kiekujaisia, ja voi herrajumala mitä esityksiä. Sain päänsäryn tuosta crazyn raiskaamisesta. Tuon Jaanan esitys oli eka jota kesti kuunnella. Onks toi tuomarinvirka jotain viran puolesta kehumista vai mistä ne keksii tota positiivista mistä tahansa kiljumisraiskuusta?
Mä taas olin ihan fiiliksissä, ekaa kertaa tykkäsin Annasta. :]
Pete kans jeah! Ja, no, kaikki paitsi Kalle. Se on jo niin paha, ettei edes naurata.
Tix

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Tix »

bliss kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Peten Egotrippi- vetoa odotan mielenkiinnolla.
Sehän osaa laulaa :shock:
En ole nähnyt aikaisempia esityksiä, mutta se oli kyllä kevyesti tämän joukon paras setti.
Tix

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:En jaksa ymmärtää sitä Annan suitsuttamista. Kun se HUUTAA!!!
Mä en ole noin kamalaa raiskausta kuullut usein edes karaokessa, ja toiset kehuu naama vakavana. Olen eri mieltä huutamisesta. Se kirkuu.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Tix kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Sehän osaa laulaa :shock:
En ole nähnyt aikaisempia esityksiä, mutta se oli kyllä kevyesti tämän joukon paras setti.
Todellakin. Ei muilla kyllä ole mitään jakoja.

En jaksa ymmärtää sitä Annan suitsuttamista. Kun se HUUTAA!!!

Tänään tippuu Kalle tai Saana.
No siis Kalle ei nyt kovin tasokas laulaja tai esittäjä ole. Oletan että hän putoaa. Pete on aikamoinen populisti-yleisönkosija ja samoin Anna. Jompikumpikampi niistä on se Idoli kun immeiset hakee sitä sellaista lööppejä tekevää tyyppiä.

Katsokaa kuitenkin parempaa ohjelmaa!

Vaatii SA
tiikuri
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Suvinen kirjoitti:
Oon aika hyvä ennustamaan. Arvasin oikeestaan ettei se Kalle tipu taaskaan. Liikaa teini-ikäisiä Uniklubi- faneja takana.
Ääää, se ei tipu koskaan! Mun painajaisissa se vielä pääsee levyttämään, nousee teinien ykkösihastukseks ja sitten joku kauhea renkutus soi kaikkialla yötä päivää.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
bedlam

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pete oli paras. Anna laulaa hyvin, mutta en tykkää sen äänestä.

Eiköhän tuon Kallen kanssa ole se tilanne, että porukka äänestää siitä puolileikillään vielä tämän vuoden voittajan. Minusta se olisi oikein hauskaa.
bliss

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja bliss »

Toi Apulannan biisi meni kaikilta _ihan_päin_v*ttua_
Alisuorittava G

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Koop, voi lääääääääääääääääh! :h:

Vähäks oon massaa. 8)
Vastaa Viestiin