Idols 2008

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Tix

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Tix »

exPertti kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Ei tullut, oot puutteessa :P
Meinaan, että tuo on aika standardi kikka mainostuksessakin laittaa nainen laulamaan suu kivasti auki mikkiin ja rajata kaikki muu pois. Sillä on myyty paljon levyjä maailmansivu.
Ei tullut. Pertti, olet puutteessa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja swirl »

Eilen oli hyvä päivä. Inhokkini putosi sekä Idolsissa että BB:ssä \0/
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Alituiseen kitisevä ja nalkuttava Tuuli.
Rouva Pupu

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä en edelleenkään tajua Koopin suosiota, mihin se perustuu.
Rouva Pupu

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^No tota, en ymmärrä mikä siinä vetoaa perheenäiteihin.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja huima »

exPertti kirjoitti:Perheenäideillä ei ole saldorajaa kännykkäliittymissään?
Ajatelkaa lapsia!

Kaikki raha Koopin puolesta on pois perheen lasten suusta.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mä taas olen ilmeisen etääntynyt teinityttöjen sielunelämästä, kun en vaan tajuu sitä Kallea...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:Mä taas olen ilmeisen etääntynyt teinityttöjen sielunelämästä, kun en vaan tajuu sitä Kallea...
Noku se on niin söpö kun se lässyttää. Mua niin risoo sen kuuleminen, kun tuntuu että t muuttuu sen sanomana ja laulamana aika usein d:ksi.

Jonen arvio eilisestä esityksestä oli varsin osuva, ja onkin vaikea ymmärtää miten kukaan sallii sen jatkaa kilpailussa tilanteessa, jossa loistava biisi mentiin raiskaamaan noin pahasti.

Jos musta pörrötukka riittää, niin perkele - Aarne Tenkanen lavalle!
Rouva Pupu

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^^Älä pelottele. Miehen näköinen juu, mutta ei komean miehen. Ja aksentti kuulostaa järkyltä laulaessa suomeksi. Peteä olisin voinut köyrästä teininä, muistuttaa entistä nuoruuden poikkistani aika paljon.
Rouva Pupu

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

huima kirjoitti:jossa loistava biisi mentiin raiskaamaan noin pahasti.
Kieltämättä käy miestäin hiukan sääliksi kun tänä vuonna on Tehareita jo kolmisen kertaa raiskattu, kohta menee Idols kieltolistalle. :lol:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:

Noku se on niin söpö kun se lässyttää.
Aah, onneks meillä oli teinityttöjen Tunteiden Tulkki paikalla! :]
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:Aah, onneks meillä oli teinityttöjen Tunteiden Tulkki paikalla! :]
Pidä musta kiinni,
rutista -
et voi mua omistaa,
vain rakastaa.

Joo. Eiks toi ole suunnilleen samanlaista teiniangsti-lyriikkaa mitä se Kalle veisteli siinä Jipun seurassa?

Pienessä humalassa toi sama toimii hyvin myös kaksi- ja kolmikymppisiin naisiin, jotka kaipaavat takaisin teini-iän suuria tunteita ja viattomuutta.

Nelikymppiset cougarit ja nuoremmat Geetzut taas tietävät paremmin.
SikaMika

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Mä taas olen ilmeisen etääntynyt teinityttöjen sielunelämästä, kun en vaan tajuu sitä Kallea...
Noku se on niin söpö kun se lässyttää. Mua niin risoo sen kuuleminen, kun tuntuu että t muuttuu sen sanomana ja laulamana aika usein d:ksi.

Jonen arvio eilisestä esityksestä oli varsin osuva, ja onkin vaikea ymmärtää miten kukaan sallii sen jatkaa kilpailussa tilanteessa, jossa loistava biisi mentiin raiskaamaan noin pahasti.
No vittu joo. Satuin eilen katsomaan koko souvin läpi jopa ilman krapulaa (join toki naukun viskiä samalla), ja ton tyypin alisuoritus sattui korviin. Tuli ihan A.W. Yrjänä mieleen, hänenkin ydinosaamisalueensa kun sijaitsee laulamisen ulkopuolella. Erityisvitutukset tuli todellakin tyypin duodadoiddiid-tyylisestä sössötyksestä. Ehdin jo ristiä kaverin Iso-D:ksi.

Melko huonoja laulajia kaikki paitsi kilpailun ylivoimaisesti voittava Pete. Mitäs seuraavaksi, alkaisinko seuraamaan BB:ia, Salkkareita vaiko Paratiisihotellia?
Geetzu

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Viddu. Ei mitään mainintaa kuka tippu! Pitääkö mun keretä vielä muutakin nettiä selaamaan?
bedlam

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Siis Patricin mukaan Kallen Dreamer oli parempi kuin Ozzyn alkuperäinen. Ei saatana, kai ne löi lekkeriksi tuomaritkin sitten. Kun ei se kerran haukkumalla tipu, niin aletaan kehua. Säälistä äänestäjät jäi siis vihdoin pois.
bliss

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja bliss »

No jo oli aikakin sen honottavan pörröpään pudota.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja swirl »

Eiköhän sille Kallelle kuitenkin levytyssopimus napsahda, kun sillä on varmaan armeijoittain pikkutyttöjä fanittajina. Levy-yhtiön ukkelit jo hykertelee dollarinkuvat silmissään, hieroen karvaisia käsiään yhteen.
Tix

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:Onkohan nuo ihmiset ihan tosissaan? Sivukaupalla tuommoista jorinaa joka tuutista.
Eiköhän noista suurin osa unohda Idolinsa viimeistään seuraavaan Idolsiin mennessä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Kalle- fanien pettynyttä purkausta:

.......
Onkohan nuo ihmiset ihan tosissaan? Sivukaupalla tuommoista jorinaa joka tuutista.
Tosissaan. Koska ovat pissiksiä.

Tänään Annan tokasta laulusta ensin ajattelin, että lälly biisi, en ole koskaan pitänyt. Ja sanojen tavutus alkuun väkisin tehtyä eikä kerronnan mukaista. Mutta lopuksi huomasin, että minulla kostui.. silmät.

Pete silti luultavasti voittaa ja ansaitsee sen. Koop myös hyvä, mutta ei rock.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ai Petekö tippui? Se kuuppi ei ole kyl yhtään stara-ainesta. Lavalla näyttää kuin pelästyneeltä emonsa työntämältä bampivarsalta hauraalla järven jäällä. Aina joutuu jännäämään mokaako se. Kaks muuta ottavat lavan haltuun jo olemuksellaan ja läsnäolollaan. Ei mene tasan nallekarkit.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bedlam

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nää katsojaäänestykset on siinä mielessä typeriä, että porukka ei varmaankaan äänestä parasta, vaan sitä jonka ei toivoisi tippuvan. Ainakin voisin kuvitella näin. Silloin helposti paras saattaa pudota poies.

No, eiköhä tuo kolmas paikka ollu rokkijätkän kannalta parempi kuin voitto.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
bedlam kirjoitti:No, eiköhä tuo kolmas paikka ollu rokkijätkän kannalta parempi kuin voitto.
Voisi kuvitella näin. Eiköhän tälle herralle kohdeyleisö (ja rahanhaluinen tuottaja) löytyne.
Ja vaikka ei löytyisikään, voihan se aina osallistua ensi vuoden Big Brotheriin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Oon ehkä vähän järkyttyny. Mut en sit kuitenkaan, koska kaikki kolme saa sen levytyssopparin kuitenkin, kuka niistä aikasemmistakaan muistaa oikeen voittajan. Varppiin se Kallekin pääsee levyttään teinixeille, markkinarako löyty.

Sit rupesin kyl miettimään eilen et ostasinko ite kenenkään levyä ja totesin, että tuskin kuitenkaan. Taidan olla vaan liian vanha fanittaan näitä vaikka esityksiä onkin ihan hauska seurata.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Ja vaikka ei löytyisikään, voihan se aina osallistua ensi vuoden Big Brotheriin.
Se olisikin career move from hell. :)
Miten niin? Oma keskusteluohjelma, TV-kännykkävisailujuontajuus tms.?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: Idols 2008

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Peten tippuminen harmittaa ainoastaan siksi, ettei nyt ole mitään syytä katsoa finaalia ja mitä mä nyt sitten sunnuntaina teen, buu. Voittoa tarvitsee kipeimmin Koop, uusi Jääskeläinen. Anna ja Pete pärjännee muutenkin.
Vastaa Viestiin