Kuorosota

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Noooh, herättääkö fiiliksiä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Vaisua. Olin odottanut ohjelmalta jotain suurempaa. Voi olla että fiilis paikan päällä on parempi, mutta ainakin näin telkkarin välityksellä showsta puuttuu potku ja meininki.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vähän sama fiilis. Kuorojen pitäis myös olla isompia.

Itse menen tutkimaan tilanteen ihan pääkallopaikalle parin viikon päästä, kerron sitten onko fiilis parempi itse (aika helvetin isossa) hallissa.

I :h: Veeti

Ei varmaan yllättänyt ketään :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä mää tykkään. Jotkut esitykset on välillä vaisuja, mutta ihan kunnon viihdettä tämä on. Meillä katsellaan Kuorosotaa ja Biisikärpästä, how keski-ikäistä is that?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bhven

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Unohdin katsoa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bhven kirjoitti:Unohdin katsoa.
Unohdin, että unohdin katsoa. En katsonut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
daddykillkill

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

"Huorasota" voisi olla formaattina mielenkiintoisempi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ainakin jatkuvasti puffatut TV-mainokset olivat niin kauheita tekopirteitä lallatuksia että tein parhaani välttääkseni ohjelman näkemisen. Kai sitä vetää Marco "NamiNami" Bjurström? Sopisi ainakin hyvin tekopirteään formaattiin, BumtsiBumtsi vaan.

Yleensäkin kaikki musiikkiin ja laulamiseen liittyvät tosi-TV-ohjelmat ovat täysin arsesta, Idolsseja ja bändikilpailukisoja myöten. Melkeinpä ainoa edes kohtuuhyvä tosi-TV oli Trumpin Diili (ei suomiversio). Ehkä amerikkalainen Pelkokerroinkin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Duck »

Vesper kirjoitti:I :h: Veeti
Ei varmaan yllättänyt ketään :]
Arvasin etukäteen.
SikaMika

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Luotaantyöntävin ohjelmaformaatti ehkä koskaan. Lisämiinuksena ohjelman yliampuva puffaus, koko touhusta voi päätellä lopun olevan lähellä.

Niin, en katsonut ohjelmaa.
daddykillkill

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

SikaMika kirjoitti:Lisämiinuksena ohjelman yliampuva puffaus
Joo, se puffiakka on HIUKAN rasittava. Hirvee stnan höpötys päällä eikä mitään tolkkua jutuissa.
Onslow

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Nimetkää yksikin hyvä kotimainen viihdeohjelma viiden viimeisen vuoden ajalta?
Bhven

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Onslow kirjoitti:Nimetkää yksikin hyvä kotimainen viihdeohjelma viiden viimeisen vuoden ajalta?
Ketonen & Myllyrinne ?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pasila?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

x
Viimeksi muokannut Stadinarska, 11.02.2009 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kolmesta kerrasta olen katsonut osittain kaksi jaksoa. Ei mitenkään yllätä, että juuri Kotipellon kuoro osuu itseeni ehkä parhaiten. Äskeinen Heartin Alone veto ei oikein lämmittänyt sydäntä tai siis päälaulajan veto/ääni. No mutta, johtuneeko siitä että olen aina digannut Heartin Ann Wilsonin äänestä ja tavasta luikauttaa ne muutama ikivihreä, mitkä edelleen uppoaa. Mut oli se huimasti paremman kuuloista kuin mun singstar vetoni, siitä plussat :p
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Heart meni huutamiseksi ja solisti lauloi väärin. Enkä mä ihan tota Irinan kuoron vetoakaan tajunnut.

Veeti :p:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^En tiedä mitä tarkoitat väärin laulamisella, mutta olin kuulevani vääriä sanoja ja sävelkin oli jossain, kirkumisesta puhumattakaan. Olisi vaatinut vahvan naisäänen IMO. Irinan kuoron versio oli mielenkiintoinen, siinä tuntui olevan yritystä jonkinlaiseen kuoroversioon.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Irina putos, eikä syyttä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Onslow »

^ Suomalaista laadukasta viihdeohjelmaa selvästi.

Kaikkea paskaa tekin jaksatte kattoa. :nuts:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

^^ ja ^^^, nehän hyppii ja pomppii siellä niin ettei sitä samaan aikaan laulamaan pystyisikään. Sirkustahan tuo on eikä kuorolaulua.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Paras päivä ikinä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vaola kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Jaha, kuorolaulu menee playbackinä sitten. :roll:
Ai tulee? Mistä tuon tiedon ongit?

nimim. Uskoo kun näkee
Noh. Kai mun on vastattava. Tämä on viihdeohjelma. Toistan: Viihdeohjelma. Silloin on keinot tehd' puhtaampaa musiikkia. Se kuulostaisi kovin epätasaiselta, jos olisi suora kokonaan. Kuorotausta on playbackina aivan kuten mikä tahansa taustakuoro. Se ei muuten miksaudu hyväksi. Miksei? Koska laulajat ovat epätasaisia eikä saa tasaista soundia noin ison joukon takia. Se ei ole fuskausta. Tämä on viihdeohjelma.
MUTTA JOS siinä olisi jokin muu aspekti kuin viihde, esim. syksyn Kuoroon!- lähetys Teemalta, missä pääjuonne oli todella oppia asioita kevyemmällä tavalla. Tällaisessa produktiossa "fuskaaminen" olisi täysin kielletty.

SA
korkea kirkas ja kristallinen möreä
värikylläinen kuukautispoika
bedlam

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No onko tuo nyt oikeasti jotenkin shokeeraava yllätys joillekin?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kuorosota

Viesti Kirjoittaja huima »

Aika epäreilua.

Kotipellon kuoro vetää niin helposti ja yksinkertaisesti voittoon, että oikein hirvittää.
Vastaa Viestiin