Vihdoinkin Itsetuntemusohjelmia!

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Vihdoinkin Itsetuntemusohjelmia!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tälle luulisi löytyvän tilausta Kitinässäkin. Aiotko katsoa ja ottaa nauhalle tahi boksille? Miksi aiot/miksi et?

http://www.mtv3ava.fi/etusivu.shtml?764628
Näyttelijä Laura Malmivaara luotsaa eteenpäin Peili-ohjelmaa, jossa julkisuudesta tutut ihmiset oppivat ystäviensä avulla tuntemaan paremmin itsensä.
...
Peili on Laura Malmivaaran juontama leikkimielinen ohjelma, joka perustuu Ruotsissa suosittuun lautapeliin. Pelaajina on julkisuudesta tunnettuja henkilöitä, jotka joutuvat ottamaan kantaa luonnettaan koskeviin väittämiin. Pelaajan seurana on kaksi hänen ystäväänsä ja mahdolliset eriävät näkemykset pelaajan luonteesta luovat pohjan keskustelulle. Ohjelmassa ei jaeta palkintoja, mutta pelaaja oppii itsestään ehkä yllättäviäkin asioita, mikä tuo myös katsojalle uutta tietoa tutusta henkilöstä. Peili alkaa MTV3 AVAlla maaliskuussa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Onslow

Re: Vihdoinkin Itsetuntemusohjelmia!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Frederik Krueger kirjoitti:miksi et?
Minulla on oksennusähky suomalaisista ö-luokan julkimoista.

Minua ei kiinnosta Tanja Saarelan kesävauva, Eija Vilppaan pierut, Marko Bjurnstöttelströmin talvikalsarit, Mikko Alatalon potkukelkan painoivoima-akselin kierous, tai Risto-Matti Ratian ja lutka-vaimonsa keittiökaappien sisävärit.

Vaihdan siis saletisti kanavaa, kun töllössä näkyy yksikin Suomalainen julkkis kertomassa omista jutuistaan. En ole masokisti.
Vastaa Viestiin