TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Duck

TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Duck »

Tässä ketjussa voi vinkua ja haukkua TV-ohjelmia. Olkoon tämä vastaketju tolle toiselle.

Aloitan:
Luin kehuja The Fringe - Rajamailla -sarjasta ja nyt katson yhtä jaksoa kokeeksi. Ainakin alkumusiikki oli sävelletty päin vittua, soinnut olivat väärin. Ja sanoivat että jokainen jakso toimii omana kokonaisuutenaan, mutta tässähän viitataan koko ajan menneeseen jota en ole nähnyt.

No, kahlaan tän nyt läpi kuiteski, ja haukun lisää vasta sen jälkeen.

EDIT: Päh. Oli siinä joitain hyviä hetkiä, mutta ei vaikuta sarjalta jota voisin jaksaa ryhtyä seuraamaan. Ja musiikki on paskaa. Silkkaa ammattitaidottomuutta. Nöf nöf!

--

Toinen röyhkeä mielipide: myös JugiStyle on osoittautumassa pettymykseksi. Sketsisarjat, joissa toistetaan samaa sketsiä yhä uudelleen pienin variaatioin, muuttuvat nopeasti paskaksi. Julmahuvi ei sortunut tähän, ja Ketonen & Myllyrinteessäkin on riittävästi ideaa. Pulttiboisin aikoihin toi toistelu vielä toimi - kai - mut ei nyt enää. Hyvänen aika. Jopet väsähti ihan samasta syystä, vaikka kuinka vitun laadukkaalle filmille kuinka vitun laadukkaalla valaistuksella sen kuvasivat.
bliss

Re: TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja bliss »

ER on nykyään ihan paska. CSI:n uusi kausi on ihan paska.
Protestoin. Katon enää vain Discoverya :?
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja more »

bliss kirjoitti:ER on nykyään ihan paska. CSI:n uusi kausi on ihan paska.
Protestoin. Katon enää vain Discoverya :?
SAMIS! Kunhan eivät mainosta tai näytä jotain tatskaohjelmaa.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
ninnithequeen

Re: TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en tykänny siitä Breaking Badistä, jota niin kehuttiin....
SikaMika

Re: TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:Mä en tykänny siitä Breaking Badistä, jota niin kehuttiin....
Tämä toimii jo itsessään suosituksena seurata sarjaa, mutta lisään vielä selkeyden vuoksi että minä pidän sarjasta kovasti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

SikaMika kirjoitti:Tämä toimii jo itsessään suosituksena seurata sarjaa, mutta lisään vielä selkeyden vuoksi että minä pidän sarjasta kovasti.
Noh, noh, Robin of Sherwood on kovaakin kovempi. Itse en pidä Mad Menistä. Mitä hauskaa/hyvää on näyttää aikaa, jolloin poltettiin, ajettiin kännissä ja pidettiin rakastajattaria? Ymmärrän, että poliittisen korrektiuden tyyssijassa tuo myy kuin häkä, mutta että myös meillä.
Paras päivä ikinä.
Onslow

Re: TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Onslow »

SikaMika kirjoitti:Tämä toimii jo itsessään suosituksena seurata sarjaa, mutta lisään vielä selkeyden vuoksi että minä pidän sarjasta kovasti.
Joko Breaking Bad jäi muka tauolle, vai luinko ruudusta ihan päin peetä?

Mad Menistä Riemumielen kanssa samaa mieltä. Masentavan paska sarja.
Onslow

Re: TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ei vittujen vittu. Breaking Badin tillalla tulee tänään Maria. ARGH!

Kymmenen miinuspinnaa ja ammuttu papukaijamerkki, nelonen. Kyllä nyt paskan murjasitte :twisted:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Silloin kun asun vanhempieni kaa.. ja jos ei olis toista telkkaria.. joutusin katsoo kun hihtaavat, hihtaavat ja hihtaavat, eivätkä viikoissakaan pääse kotiin äiteen luo. Ja mikä siinä
kiinostaa.. että SUOMALAINEN voittaa jonkun kisan? En mä tAJUU
mikä siinä mulle merkkaisi ja mikä siinä merkkaa itse urheilemattomille penkkiurheilijoille? Hyvä suoritus ja että on suomalainen? Ei ne muuta osaa perustella vaikka kuinka kysyis. Jotenkin tyhjää mulle intellektuellille
:D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Gat kirjoitti:Jotenkin tyhjää mulle intellektuellille
:D
tulee aika vahvasti mieleen tuosta deitti-ilmotusten suomennokset:
-intellektuelli = ylimielinen. lukenut ainakin kaksi kirjaa jossa ei ole kuvia.
Me transmitte sursum, Caledoni!
MGandhi

Re: TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti:Ei vittujen vittu. Breaking Badin tillalla tulee tänään Maria. ARGH!
Älä oo tommonen! Mariahan on hyvinkin nussittava narttu!
Onslow

Re: TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti:
Älä oo tommonen! Mariahan on hyvinkin nussittava narttu!
Joo. Viidakkoveitsellä tai Gatling Gunilla
SikaMika

Re: TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

MGandhi kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Ei vittujen vittu. Breaking Badin tillalla tulee tänään Maria. ARGH!
Älä oo tommonen! Mariahan on hyvinkin nussittava narttu!
Breaking Badin eka tuotantokausi näyttäisi olevan 7 jakson pituinen (sen verran löytyi vertaisverkkokauppa.com:sta), joten Nelonen ei jättänyt ainakaan kovin pahasti sitä kesken.

Mad Men uppoaa ainakin minuun. Ainoana miinuksena lievä paikallaanpolkeminen, katsotaan miten homma kähtee tuosta suttaantumaan.

Gandhi on puutteessa! Maria ei ainakaan minun silmissäni ole mikään kovin nussittava narttu. Olenko muuten muistanut vielä mainita, että seurustelen?!

Ja winkwink kaikki naiset: voin antaa entisen työkaverini Lauri "Mariamarian tatuoitu sisäänheittäjä" X:n puhelinnumeron korkeimman tarjouksen esittäjälle. Laitetaan lähtöhinnaksi vaikkapa 100€. 8)
MGandhi

Re: TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

SikaMika kirjoitti:

Gandhi on puutteessa!
No tämähän on sanomattakin selvää, mutta Marian suorasukaisuus ja wanhaksi akaksi nuorekas pilke silmäkulmassa nostaa kyseisen nartun ehdottomasti nussittavien joukkoon.

Ei kai!? Missä vaiheessa sä oot alkanu zeukkaa? Onks helmi daami? Nieleekö vai sylkeekö?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

SikaMika kirjoitti:voin antaa entisen työkaverini Lauri "Mariamarian tatuoitu sisäänheittäjä" X:n puhelinnumeron korkeimman tarjouksen esittäjälle. Laitetaan lähtöhinnaksi vaikkapa 100€. 8)
Huudettu! Tosin, en mä siitä mitään aio maksaa, sä myyt sille titty mun numeron isolla rahalla.

Edit: Freudilainen, pakko jättää tähän :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Asiaan. TV:stä tosiaan tulee paljon paskaa. Nyt vielä kun perheen 2-v. on alkanut kiinnostua telkkarista, tulee paljon tarkemmin katsottua, että mitä siellä oikeasti näytetään. Eilenkin ammuttiin joku ukko n. klo 16.30. kakkosella. Tyttö sanoi vain "ohhoh". Ei hyvä. Pikku Kakkonen on ihan kiva ja luotettava, erityisesti Tuttiritari uppoaa tyttöön.
Janne Kataja on ihan liikaa telkkarissa, eihän sitä kukaan jaksa niin paljoa. Ruoka- ja kodinremppaohjelmia on myös liikaa. Huuma on typerä ja väkinäinen. Mainoksissa on liian kova ääni.
Onneksi on sentään Metsolat.
Äiti ei tiedä
ninnithequeen

Re: TV:stä tulee paskaa ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Tämä toimii jo itsessään suosituksena seurata sarjaa, mutta lisään vielä selkeyden vuoksi että minä pidän sarjasta kovasti.
Noh, noh, Robin of Sherwood on kovaakin kovempi.
My Hero :h:

Miten perhanassa e ei oo sitä ikinä uusinu, ei mee mun jakeluun...
Vastaa Viestiin