Missä Miss Suomi?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
bliss

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Joskus näin ton Nooran duunikeikallaan Tapiolan Sokoksessa (2007), ja näyttää muuten hiton paljon paremmalta livenä kuin kuvissa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Stevie Ray kirjoitti:Miksi te muuten seuraatte noita misseilyjä jos ne kerran vuodesta toiseen ovat yhtä tushkaa? Vai johtuuko ymmärrykseni puute juuri siitä, että itse en noita seuraa. Että siinä touhussa kuitenkin on joku koukku?!
En katsonut, mutta näin kymppiuutisten kevennyksen. Kisojen aikaan taisin olla treeneissä, eip sen puoleen en muutenkaan muistanut koko kisoja ennen kymppiuutisia.

En katso myöskään Idolsseja, Big Brothereita enkä Pelkokerrointa. *rinta kaarella*
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Duck »

bedlam kirjoitti: No en mää nyt ihan Hermuseen vertaisi.
http://www.nbc.com/Miss_Universe_2007/i ... nts/FI.jpg
Voinet graffamiehenä yhtyä siihen että Photoshop CS2+:n "Surface Blur" -efekti on aivan äitsin hyvä ihon vetämiseen aivan täysin sileex.
Duck

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Duck »

exPertti kirjoitti:
bedlam kirjoitti:No en mää nyt ihan Hermuseen vertaisi.
http://farm1.static.flickr.com/155/4246 ... 8ac38d.jpg
No joo, on toi suupielet alaspäin -hymy vähän Hermusmainen joo.
bedlam

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Duck kirjoitti: Voinet graffamiehenä yhtyä siihen että Photoshop CS2+:n "Surface Blur" -efekti on aivan äitsin hyvä ihon vetämiseen aivan täysin sileex.
Öhm. Nyt kyllä täytyy myöntää, etten ole kuullutkaan sellasesta kuin surface blur...
bliss

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja bliss »

bedlam kirjoitti:
Duck kirjoitti: Voinet graffamiehenä yhtyä siihen että Photoshop CS2+:n "Surface Blur" -efekti on aivan äitsin hyvä ihon vetämiseen aivan täysin sileex.
Öhm. Nyt kyllä täytyy myöntää, etten ole kuullutkaan sellasesta kuin surface blur...
Mä oon kyllä kuullut, ja käyttänytkin, mutta ei het tulis mieleen käyttää semmoseen tarkoitukseen.
bedlam

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Joo, näyttihän tuolta tosiaan sellanen löytyvän. En mää ole koskaan varmaan kokeillutkaan muita kuin gaussian/motionblurreja.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Noora on hyvin kaunis. Uusi missi sellainen nököisen nätti. Kauniita, nuoria naisia ne ovat kaikki, mutta Suomen markettijuontajakiintiö alkaa olla täytetty vuosiksi eteenpäin. Kisoja voisi harventaa pidettäväksi vaikka neljän vuoden välein, Idolsseja kymmenen.

Formaatista ei pysty sanomaan mitään, en muista milloin olisin missikisat katsonut. Satunnaisten lehtivälähdysten perusteella jäi sekava kuva, oli öljyttyä, seksikkyyttä tavoittelevaa kuvaa, asiatietohaastattelua, tyttöjen kimppahenkeä kiertueella, yksityispaljastuksia ja pönötyskuvaa lappu ranteessa. Mummoille liikaa, peräkammarinpojille liian vähän, älyn ja kauneuden yhdistelmää kaipaaville ei sitäkään vähää.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Homeboy65 kirjoitti:Stevie etkö olekaan kuollut? Sinähän liityit "yläkerran" suureen bändiin vuonna 1990... :shock:
Toiset elää muistoissaan.. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Duck kirjoitti:Voinet graffamiehenä yhtyä siihen että Photoshop CS2+:n "Surface Blur" -efekti on aivan äitsin hyvä ihon vetämiseen aivan täysin sileex.
Öhm. Nyt kyllä täytyy myöntää, etten ole kuullutkaan sellasesta kuin surface blur...
Mä oon kyllä kuullut, ja käyttänytkin, mutta ei het tulis mieleen käyttää semmoseen tarkoitukseen.
Smarter than Smart Blur - Instant Pakkelikerros. Kokeilkaa potrettikuviin. Huomaatte heti mistä tuo "liian photoshopattu" -efekti johtuu, kun Surface Bluria on käytetty liian rankoilla arvoilla. Sama effu näkyy ihan selvästi tuossa Beddiksen postaamassa Tuomisto-kuvassa.
bliss

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Kokeilin omaan naamaan. :D
Aika paha vahanaama.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Must se yks oli ihan söpö. Etin nimen, hetko.
Minna Nikola. Tai siis eilen se näytti söpöltä. Ehkä sillä oli hyvä päivä ;-)
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Melnais kirjoitti:Noora on hyvin kaunis.
Voipi olla, mutta aivan liian venäläinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

bliss kirjoitti:^Kokeilin omaan naamaan. :D
Aika paha vahanaama.
ensimmäinen ajatus oli realdoll.. :)
Me transmitte sursum, Caledoni!
bliss

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja bliss »

par-sky kirjoitti:
bliss kirjoitti:^Kokeilin omaan naamaan. :D
Aika paha vahanaama.
ensimmäinen ajatus oli realdoll.. :)
No älä :D
Pitää kokeilla johonkin tuoreempaan kuvaan samaa :P
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Taas on ikäkriisin merkkejä ilmassa, kun tajusin että musta missukat oli ihan vallan simpsakoita sutturoita noin sillai valtaosin. (Ja luultavasti kaunistuvat entisestään kunhan ikää tule pari vuotta lisää ja se oma tyyli löytyy, mut niinhän kaikki missit, siis yleensä paranee missivuoden jälkeen.)

Sen sijaan tää uus "tyyli" vie kyllä lopunkin mielenkiinnon ko.kisoista. Ei mitään arvokkuutta, niinQ! Sen kalaöljymainoksen filmaukset oli vaan niin kovin myötähäpeää herättäviä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
bedlam

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

^ tuo naama ei toimi. Kroppahan on ihan kunnossa.
bedlam

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei sillä kropalla ole väliä, jos naama ei toimi. Pitäs kai missin myös kasvoiltaan olla houkuttelevan kaunis.
Viimeksi muokannut bedlam, 03.03.2009 10:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Missä Miss Suomi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylähuuli on liian ohut ja sit nenän ja ylähuulen välipala on liian leveä. Silti söpö kuin sika suurena.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin