Tanssii tähtien kanssa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Taas se alkaa! Kenen helma heilahtaa viehkoimmin, kenellä lantio vatkaa rasvatuimmin? Antaa palaa, sana on vapaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Alakerrasta kuuluu epäilyttävää mökää. En ole vielä päättänyt väijynkö tänä vuonna. Kaksi edellistä on seurattu lähes joka jakso. Mikkoset menee muuten nauhalle 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mikkoset menee muuten nauhalle 8)
Niin täälläkin :]

Missi ei nyt ainakaan heti vakuuta, mut annetaan aikaa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Madon askeleet - nepä ne 8) Kyl mä seuraan tänkin vuoden. Tietää mistä puhutaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kyllä mä voisin ton Bettinan tanssikaverin oppiin mennä 8)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Kyllä mä voisin ton Bettinan tanssikaverin oppiin mennä 8)
Veit jalat suusta :oops:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No ei ton Miian tanssiparikaan oo paha. Panisin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hirvaskariakin vois edelleen vöyrästä. Tais olla liian hottis, kun ei oo näkyny.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No siis Bettina aivan satasella!!! Aivan hottis aikuinen nainen. Voin tunnustaa että tunnemme toisemme hyvinkin tietyistä yhteyksistäni. Fiksu ja söpö mutta armotonta Duracell-vikaa!
Antaa jäädä tähän, vaikkei hän kyllä tätä lue....?

Sitten tykkäsin Rosasta ja pidin myös plstiikkakirurgista hottiksen tytön takia ja sit Miia Nuutinen oli seksikäs, mutta oli ylijännittynyt kun lähenteli paniikinomaisesti?? Kirvasta en pitänyt. Simosta aikalailla. Hän on ammattitaitoinen esiityjä, todella! Mannolassa on tiettyä viehätysvoimaa, vaikka jopa 70-vuotias. Mato Valtosesta en pitänyt ollenkaan. Hän oli ihmeen munaton. Ja Satu Tuomisto tylsä kuin takapihan huussi. Kim Herold-parinsa kanssa kaunis muttei yhtään sisäisesti kaunis.


Stadinarska
Bettina-fani
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kumma kyllä ei kiinnosta pätkääkään, vaikka voisi luulla että palstalaisista juuri minuun pitäisi iskiä kovimmin. Ehkä ohjelmaformaatti on vain niin huono, vaikka aihealue voisi periaatteessa olla kiinnostava.

Nämäkö urokset oikeasti kostuttavat joidenkin pöksyt? Mikä homoissa niin viehättää?

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitaht ... tml?799399

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitaht ... tml?799324

PeeAss. Simo Frangen on Jussi Halla-ahon spitting image eli suomeksi irvikuva tjsp. Luultavasti ovat läheistä sukua, mahdollisesti jopa identtiset kaksoset.

PeeAss2. Kill Armania odotan kuin kuuta nousevaa, ainakin formaatin lähtökohdat ovat ältsin upeat ja mahtavat. 24.3. pitäisi alkaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Tämä tulee taas seurattua mahdollisuuksien mukaan tänäkin vuonna. Veikkaan, että Rosa, Miia ja Pirkko ovat kovimmat kilpailijat, miehistä ei vielä oikein vakuuttanut kukaan. Kauhean jännittyneitä kilpailijat kyllä eilen vielä olivat, mutta kyllä se siitä ja hyvä tulee. Ja ne tanssiopepoitsut, ihania!
Äiti ei tiedä
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jumalaare jos ei toi paskantärkee plastiikkakirurgi lennä pellolle, en ala!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vesper kirjoitti:Jumalaare jos ei toi paskantärkee plastiikkakirurgi lennä pellolle, en ala!!
Kyseinen henkilö on kyllä kaikin tavoin hämmentävä tapaus. Pikkusiskoni mukaan heillä on kotona olohuoneessa lattialla sellainen karhuntalja, jossa on pää paikoillaan. Olen luullut, että sellaisia taljoja löytyy vain Aku Ankka -lehdestä paskantärkeyden symboleina.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jotenkin kuumottava toi hiuksiin ommeltu hopeaviritys. Uh!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä jumitan ylhäällä koneella, mut kuuntelen mitä toosa suoltaa. Mut oon samaa mieltä tästä Rollesta. Sen täytyy olla vähintäänkin joku kellarikiduttaja. Se oli ekassa jaksossa jotenkin pirun vaivaantunut, kun se tuutorimuija komenteli sitä. Sit se yritti tosi läpinäkyvästi kerätä jotain symppispalloja kehumalla kuria kuin muinoisina armeija-aikoina olevaksi. Turhaan se sitä selitti, kun kaikki näki, et sitä aidosti vitutti koko koulutettavana oleminen ja se, että se ei olekaan tanssissa ollenkaan pätevä.

Yhtä kaikki, meni ajatusvirraksi, en vaan haluaisi olla äijän kanssa missään tekemisissä edes digiboxin välityksellä...kai mä silti valun tonne alakertaan väijyyn ainakin tulokset 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sen jampan naama ja olemus herättää mussa pienen sadistin. Voin kuvitella sen pvc-huppuun pallo suussa ja itseni ratsupiiskan kanssa vetelemään kannikoille. Stana.

Edit: Hmph. Paska yleisö.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Panisin Rosaa, vaikka sillä on ruma peikonnaama. On tää sexuaalisuus kummaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

prosessi kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Jumalaare jos ei toi paskantärkee plastiikkakirurgi lennä pellolle, en ala!!
Kyseinen henkilö on kyllä kaikin tavoin hämmentävä tapaus. Pikkusiskoni mukaan heillä on kotona olohuoneessa lattialla sellainen karhuntalja, jossa on pää paikoillaan. Olen luullut, että sellaisia taljoja löytyy vain Aku Ankka -lehdestä paskantärkeyden symboleina.
No mä oon kuullu, että niitä täytettyjä eläintenpäitä ja taljoja löytyy kyllä sedän vastaanotoltakin ihan huoneen täydeltä. Olisko ollu ihan itse posaulteltuja. Urgh.
(Ite en siis tietenkään oo käyny!!1!)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lilo kirjoitti:No mä oon kuullu, että niitä täytettyjä eläintenpäitä ja taljoja löytyy kyllä sedän vastaanotoltakin ihan huoneen täydeltä.
Onko sullakin silarit 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
prosessi

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lilo kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Jumalaare jos ei toi paskantärkee plastiikkakirurgi lennä pellolle, en ala!!
Kyseinen henkilö on kyllä kaikin tavoin hämmentävä tapaus. Pikkusiskoni mukaan heillä on kotona olohuoneessa lattialla sellainen karhuntalja, jossa on pää paikoillaan. Olen luullut, että sellaisia taljoja löytyy vain Aku Ankka -lehdestä paskantärkeyden symboleina.
No mä oon kuullu, että niitä täytettyjä eläintenpäitä ja taljoja löytyy kyllä sedän vastaanotoltakin ihan huoneen täydeltä. Olisko ollu ihan itse posaulteltuja. Urgh.
(Ite en siis tietenkään oo käyny!!1!)
Hmmm... Ehkä se ajattelee olevansa Kulta-Into Pii ja meni tanssikilpailuun hurmaamaan Roopen sussun Kultu Kimalluksen. Nyt sitä ahdistaa, kun suunnitelmat eivät toteutuneetkaan, vaan Kultu onkin Kenraali Pakkopaita.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei jumalauta. Onko suomalaiset oikeesti niin urpåja, että äänestää jotain Wilsonia jatkoon kun se on vaan niin ihku?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Ei jumalauta. Onko suomalaiset oikeesti niin urpåja, että äänestää jotain Wilsonia jatkoon kun se on vaan niin ihku?!
Muista case Kaikkonen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tanssii tähtien kanssa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Muista case Kaikkonen.
Yritän aktiivisesti unohtaa :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin