Kill Arman

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset

Aiotko katsoa?

Juu
6
40%
Ei
4
27%
Ehkä
3
20%
En tiedä
2
13%
Päätän h-hetkellä
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 15

Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Kill Arman

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

24.3. pitäisi alkaa JimTV-kanavalta. Aiotko vaivautua? Minua kiinnostaa kovasti.

http://www.nelonen.fi/videot/radiorock/ ... age=1&c=24

Varoitus: Ohjelma ei välttämättä sovi kaikille koska pääosassa on iranilainen muslimi, eli suomeksi mamu. Toisaalta ehkä se saa turpiinsa joka jaksossa?
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 08.03.2009 23:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Frederik Krueger kirjoitti:Varoitus: Ohjelma ei välttämättä sovi kaikille koska pääosassa on iranilainen muslimi, eli suomeksi mamu.
Mamu, joka vääntää minulle puvun on ihan yhtä tervetullut kuin mamu, joka vääntää minulle kebabin. Jos kaikki mamut ovat yhtä hyviä räätäleitä, niin kohta rekkikamalle saa heittää hyvästit.
bliss

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja bliss »

Arman on jees. Ehkä vähän hassu valinta tietty tämmöseen ohjelmaan, mutta.. :D
Thainyrkkeilyosuus on ihan p-a-k-k-o nähdä!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bliss kirjoitti:Arman on jees. Ehkä vähän hassu valinta tietty tämmöseen ohjelmaan, mutta.. :D
Mielestäni juuri osuva valinta. Antaa jutulle oman jujunsa että eri lajeihin on tutustumassa täystavis eikä joku MMA-vapaaotteluammattilainen, kuten esim. Human Weapon:ssa ja Fight Quest:ssa oli. Tuleeko räätälistä kova jätkä matkojensa ansiosta?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja bliss »

Frederik Krueger kirjoitti:Antaa jutulle oman jujunsa että eri lajeihin on tutustumassa täystavis eikä joku MMA-vapaaotteluammattilainen
Kylläkyllä, en mä sitä tarkoittanutkaan, vaan A.A:ta persoonana, josta aika monella on negatiivinen kuva taustansa ja ammattinsa takia.
Ei siitä sen enempää ennenkuin juttu on nähty.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

bliss kirjoitti:Arman on jees. Ehkä vähän hassu valinta tietty tämmöseen ohjelmaan, mutta..
Moni haluaa nähdä kun Arman saa pataansa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja Gat »

Frederik Krueger kirjoitti:
bliss kirjoitti:Arman on jees. Ehkä vähän hassu valinta tietty tämmöseen ohjelmaan, mutta.. :D
Mielestäni juuri osuva valinta. Antaa jutulle oman jujunsa että eri lajeihin on tutustumassa täystavis eikä joku MMA-vapaaotteluammattilainen, kuten esim. Human Weapon:ssa ja Fight Quest:ssa oli. Tuleeko räätälistä kova jätkä matkojensa ansiosta?
On varmaan kopio noista sinänsä kohtuuhyvistä (joskin liikaa lajeja hehkuttavista) sarjoista. Mutta suomiversiossa saisi olla tyypillinen suomalaisjuntti. Duudsonitkin on kopio tai ehkä parannettu versio Jackassin ideasta. Joten olisko ollut hyvä laittaa Duudsoneiksi kebab-karvaranteita eikä Pohjanmaan poikia? En usko.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Duck

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja Duck »

Arman oli taannoin mun tutun tuttu. Hitsi, mun olis pitäny teettää hällä puku silloin kun hän oli vielä vaatturi eikä kuuluisa. Olis voinu myöhemmin kuittailla että "mulla on Armanin puku". Öhhöhö.

Vaan että toi ohjelma? Enpä kai, kun en ole kamppailulajiohjelmia muutenkaan pahemmin seurannut.
Onslow

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Helvetin ärsyttävä tyyppi. Vähän kuin Teuvo Loman. En aio katsoa.
bedlam

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Arman oli sellanen ärsyttävän hauska tyyppi sillon MoonTV:n aikoihin. Nyrkkeilyurheilu ei kyllä kiinnosta pätkääkään, joten todennäkösesti jää seuraamatta.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gat kirjoitti:i. Duudsonitkin on kopio tai ehkä parannettu versio Jackassin ideasta
OFFTOPIc: Jälleen ei Gattacalla ole mitään hajua mistä puhuu. Laasala aloitti extreme dudesonien ideoimisen ja tuottamisen aiemmin kuin yksikään Jackassin jakso oli tullut virallisesti ulos.

En kenenkään noista varsinainen fani ole, mutta vituttaa ettei krediitti mene niille joille se kuuluu.

ONTOPIc: Kill arman kiinnostaa kyllä. Ei ainoastaan todella rennon ja pätevän juontajan takia.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

bedlam kirjoitti:Arman oli sellanen ärsyttävän hauska tyyppi sillon MoonTV:n aikoihin. Nyrkkeilyurheilu ei kyllä kiinnosta pätkääkään, joten todennäkösesti jää seuraamatta.
Joo, dresscode oli kyll kovaa antia. Harmi ettei kerenny tehdä töitä ukkelin kanssa varsinaisesti.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Onslow

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti: katsoen pudotusta järveen
*) Päivän nipotus.

Se on Routakallion louhos Seinäjoella, eikä mikään järvi!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Frederik Krueger kirjoitti:Varoitus: Ohjelma ei välttämättä sovi kaikille koska pääosassa on iranilainen muslimi, eli suomeksi mamu.
Sopiihan se kaikille, Arman ei ole muslimi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bhven

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Aion katsoa ainakin ekan jakson, eikä tämä johdu siitä, että päähenkilö kiihottaa FK:ta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja Gat »

Haemaeraemies kirjoitti:
Gat kirjoitti:i. Duudsonitkin on kopio tai ehkä parannettu versio Jackassin ideasta
OFFTOPIc: Jälleen ei Gattacalla ole mitään hajua mistä puhuu. Laasala aloitti extreme dudesonien ideoimisen ja tuottamisen aiemmin kuin yksikään Jackassin jakso oli tullut virallisesti ulos.

En kenenkään noista varsinainen fani ole, mutta vituttaa ettei krediitti mene niille joille se kuuluu.

ONTOPIc: Kill arman kiinnostaa kyllä. Ei ainoastaan todella rennon ja pätevän juontajan takia.
Jaha.
Kiitos oikaisusta.
Duudsonit on muutenkin minusta kovempi kuin Jackass. Tykkäämääni kakkahuumoria enemmän. Ja Jackassin temput tuntuu laimeilta Duudsonien revityksiä nähtyäni. Hyvä sitten, jos Duudsonit olikin oma alkuperäinen idea.

Sikäli ihmetyttää, samoin kuin elokuvaketjussa ällistelemäni, jotta mikä ihme joka vitun tuotantodetaljissa kaikissa produktioissa ihmisiä niin kiinnostaa? Ymmärrän jonkun asian hyperfaneilta. Mutta että joka vitun skeidasta, jota ei edes jumaloi, muistaa missä leffoissa kolmannen boom boyn siskon kissa on esiintynyt. Pelottava ihmisrotu minulle :D

Sinulle se annettakoon anteeksi, sinähän kuulemma olit suuressa showbusineksessa kun sulla oli Hesan kaapelikanavalla joku Lasten Mehuhetki vai oliko se pallonpyöritystä? Kas kun et ole Seiskan kannessa, julkku :D

Ja sitten Armankin oli siellä syrjäseudun trailerpark-kaapelikanavan Moonilla? En nähnyt, enkä ole äijästä kuullutkaan ennen kuin tappelualan lehdistä.

ON Topic:
Varmaan katson.
Tuon alan sarjat kiiinnostaa.
Niistä on selvinnyt, että tyylit nimistä ja termeistä huolimatta pakosta muistuttaa toisiaan kovasti. On vain niin-ja niin- monta tapaa joilla voi painia, lyyvä tai potkia.

Arman-sarjan mainoksissa kyllä vitutti Auvo Niiniketo, joka kyllä panisi minua perseeseen, mutta jota pidän turhana pellenä ja dogmaatikko-vajakkina.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gat kirjoitti: Sinulle se annettakoon anteeksi, sinähän kuulemma olit suuressa showbusineksessa kun sulla oli Hesan kaapelikanavalla joku Lasten Mehuhetki vai oliko se pallonpyöritystä? Kas kun et ole Seiskan kannessa, julkku :D
Sieltä tyhjien karhupullojen ja kuivuneiden runkkupapereiden keskeltä on hyvä tulla solvaamaan silloin 16-vee junnua, joka hoiti itselleen kyseisen työn pelkästään puhumalla, ilman mitään kokemusta alalta, asuttuaan helsingissä 3 kuukautta.

Niin mitä sinä teit silloin ja siitä 10 vuotta eteenpäin? Runkkasit porukoiden takakammarissa, toivoit että sikarikas enosi kuolee että saat massia jotta uskallat alkaa elämään. No, sait massit etkä silti uskalla elää, vaan tulet muka-nerokkaasti vittuilemaan tyypeille nettiin että hävetkää elämäänne.

Iso LOL @ gattaca. Ei paljoa tunnu kaltaisesi vanhan katkeran alkoholisoituneen runkkarin vittuilut. Tee elämälläsi ensin jotain ja tule sitten avautumaan.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJannelle tämän jälkeen
Haemaeraemies kirjoitti:
Gat kirjoitti: Sinulle se annettakoon anteeksi, sinähän kuulemma olit suuressa showbusineksessa kun sulla oli Hesan kaapelikanavalla joku Lasten Mehuhetki vai oliko se pallonpyöritystä? Kas kun et ole Seiskan kannessa, julkku :D
Sieltä tyhjien karhupullojen ja kuivuneiden runkkupapereiden keskeltä on hyvä tulla solvaamaan silloin 16-vee junnua, joka hoiti itselleen kyseisen työn pelkästään puhumalla, ilman mitään kokemusta alalta, asuttuaan helsingissä 3 kuukautta.

Niin mitä sinä teit silloin ja siitä 10 vuotta eteenpäin? Runkkasit porukoiden takakammarissa, toivoit että sikarikas enosi kuolee että saat massia jotta uskallat alkaa elämään. No, sait massit etkä silti uskalla elää, vaan tulet muka-nerokkaasti vittuilemaan tyypeille nettiin että hävetkää elämäänne.

Iso LOL @ gattaca. Ei paljoa tunnu kaltaisesi vanhan katkeran alkoholisoituneen runkkarin vittuilut. Tee elämälläsi ensin jotain ja tule sitten avautumaan.
Daa... ehän mielestäni nuin rumasti avautunut kuin sinä kostoiskussasi.
Ja en kai sinua tuossa vielä koko elämääsi häpeemään kehoittanut. Kunhan on maailmankuvien erilaisuutta, josta mun mielestä sopiikin kevytvittuilla, kukin omasta vinkkelistään. Yllä vain eksaktisti viihdemaailmasta, ei muusta.

Laajentaen ja täsmentäen, että onko Hesan "alan" piirit tosiaan niin idiootteja, että luulonsa mukaan kukalie Armanilla on jotain kansallista saati kansainvälistä tunnistettavuutta.. koska on esiintynyt Helsingin lyhytaikaisella kaapelikanavalla, ja jotkut teistä on moikanneet sitä kadulla ja kenties teillä joillakin on Vip-kortti samoihin Hesan yökerhoihin? Ei mokomasta ole muualla kuultukaan, ja se sarja seisoo ihan muuten kuin Armanin (kukalie) tunnistettavuuden avulla. Eli mieluummin joku aitosuomalainen juntti siihen. Tietysti käytännössä voi olla, että Arman itse on tunkenut sarjaan, ja koko idea siitä. OoKoompi sitten.

Kuvauksesi elämäntavastani "saattaa" osua oikeaan, myönnetään. Toisaalta minähän olenkin psykoottinen, monivammainen vajakki, ja voin käyttää sitä "oikeutuksena". Toisin kuin te kauniit, sosiaaliset, kaiken (myös jongleerauksen) osaavat yliolennot.

Täytyy pinnistää, mitä ilkeetä sinusta sanoisin... no nyt.. eikun se olikin vain pieru. Jospas nyt:

Juttujesi perusteella ainaskin kuvittelen, että olet kasvanut jossain Lapin tuppukylässä. Puoli sukuasi on murhannut ja itsemurhannut toisiaan ja itseään. Tulee vaikutelma, että scene on kuin jostain Kalervo Palsan muistelmista. Kaikki vanhoillislesdatiolaisia ja/tai pirtua ja hokmannin tippoja vetäviä puliukkoja. Jos ei hokmannissa ole tarpeeksi eetteriä, niin sitten paleltuivat sammuneena hankeen. Nussittuaan ensin siskoaan. Hirttoköyden käytössä ei varmaan epäröity.

Ihan viisastahan sieltä on lähteä pois. Muistanko oikein että se "Ei vastannut henkistä tasoasi" tms.

Ongelma sitten, että kun sinulla ei ollut mitään oikeaa perinnettä, poislukien ne pohjoisen Naima-Aslakit... ja tyypilliseen suomalaisuuteen liittyen tällä kansalla ei muutenkaan ole mitään omaa sielua. Kaikki on komennettua tai ulkoa jäljiteltyä.

Joten Junttilaa paetessasi muutit Helsinkiin.
Mitäs sitten? Ehkä pirtaasi ei sopinut ryhtyä konsulttijupiksi, tai ehkä kykysi eivät vie sinne suuntaan. Myöskään portsariksi sinusta (tai minusta) ei fyysisesti ole.

Mutta ah, olihan Hesassa urbaani vastakulttuuri, edistykselliset vaihtoehtonuoret, jotka liimailivat lappuja seinille! Sinusta tuli kävelevä klisee. Päätäsekoittavat laittomat huumeet opettelit. Olit talonvaltauksissa, totta kai kaikki käyttämätön omaisuus pitäisi kuulua teille huumehipeille! Luit juku Castanedaa ja Hunter S. Thompsonia! Se on niiku kapinaa! Word!

Ja suurimpia hupejasi on kuunnella teknoa Ipodista ratikassa ja metrossa, samalla kuvitellen musiikin tahtiin juonikuvioita siellä näkemistäsi ihmisistä? Juku, ihan kuin siinä suomalaisessa teknovideossa, jonka nimeä en muista, mutta varmaan sen tekijät on sun kamuja!

Tietysti elantokin piti saada, joten kas, sinä osasit jonglöörata, ja kuinka ollakaan sait hikiseltä pikkuasemalta oikein "Oman shown" ! Ja pääsit tapaamaan melkein-julkkuja! Onko teillä Vip-kortit samoihin paikkoihin, missä Johanna Tukiainen käy? :D

Look dude.
Jokainen elää tavallaan. Ja jopa kunnioitan aikaansaavuuttasi, että "puhumalla" senkin duunin sait. Ehkä sosiaalisuus arvona ärsyttää minua, jos en en näe siinä ihmisessä mitään muuta sisältöä kuin sosiaalisuuden. Niin ja että sillä lailla sinulla "on paljon naisia", tietysti :D

Eri asia sitten, että sinun maailmasi on minusta vähintään yhtä tyhjänpäiväinen kuin minun maailmani on sinusta. Ei mahda mitään. Vaikka minäkin olen joutunut läpikäymään melkoisen helvetin ja tappelemaan tämän eteen.
McJanne kirjoitti:
Gat kirjoitti:On vain niin-ja niin- monta tapaa joilla voi painia, lyyvä tai potkia.
Vain täydellisesti asiaan perehtymätön voi lausua näin.
Surkuteltava kommentti.
Mä kun en mittään ossoo, mutta teoreettisesti olen jo kaukana post-post-post tuosta vaiheesta.

Selkeä ero on vaikka länsimaisen nyrkkeilyn ja lakanalajien liikkumisessa, suojauksessa ja myös lyöntitekniikoissa. Mielestäni nyrkkeilyn eduksi. Potkimisessa sitten etupotku on etupotku, kiertopotku on kiertopotku, sivupotku on sivupotku ja takapotku on takapotku. Sanottiin se sitten suomeksi tai koreaksi. Voi toki olla eroja vaikka potkaseeko kiertopotkua suoralla koivella kuten thaissa vai polveakin vippaamalla.

Sitten painista ym. olen käsittänyt, että esim. monet krekupainit heitot itse asiassa on samaa kuin judossa. Länsimainen lukkopaini paljon samaa kuin brassijujutsu.

Tämä johtuu siitä, että ihmiset on suunnilleen samanmuotoisia, meillä on useimmilla neljä raajaa. Kinetiikan fysiikka on samaa lajista riippumatta. Jos nyt joku urpo haluaa keskittyä tyylien eroihin ja opetella niitä kikkakakkosia sifusensein se-ja sen- katan mukaan, niin oma häpiänsä. Eihän se ole tavoite vaan vastustajan kurmuuttaminen. Tyylisuuntien rajojen yli käyttämällä mitä tarttee.

Siteeraisin ulkomuistista Sifuani Bruce Leetä (Ruahahhhaaahhhaaa, joo, on mulla senkin KIRJAT, runkatessa luen).

"Kun olin aloittelija,
lyönti oli minusta vain lyönti ja potku oli vain potku.
Kun edistyin, lyönti ei enää ollutkaan lyönti ja potku ei enää ollutkaan potku.
Nyt lyönti on vain lyönti ja potku on vain potku".

Elikä ne on vain TYÖKALUJA.

Jos joku ne oppii (siis minä en oikeesti :D ) sitten seuraava taso on TAKTIIKKA. Ja taktiikassakin on aikas jännä, että jopa länsimaisen miekkailun ja aseettomien mätkimistyylien taktiikka on perustaltaan pitkälle samaa. Sen kun määrää tavoite: (Lyö, älä tule lyödyksi, väistä, torju, pidä oikea etäisyys, hämää.. jne)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gat kirjoitti: Jospas nyt:

1. Juttujesi perusteella ainaskin kuvittelen, että olet kasvanut jossain Lapin tuppukylässä. 1.1 Puoli sukuasi on murhannut ja itsemurhannut toisiaan ja itseään. Tulee vaikutelma, että scene on kuin jostain Kalervo Palsan muistelmista. 1.2 Kaikki vanhoillislesdatiolaisia ja/tai pirtua ja hokmannin tippoja vetäviä puliukkoja. Jos ei hokmannissa ole tarpeeksi eetteriä, niin sitten paleltuivat sammuneena hankeen. 1.3 Nussittuaan ensin siskoaan. Hirttoköyden käytössä ei varmaan epäröity.

2. Ehkä pirtaasi ei sopinut ryhtyä konsulttijupiksi, tai ehkä kykysi eivät vie sinne suuntaan. Myöskään portsariksi sinusta (tai minusta) ei fyysisesti ole.

3. Mutta ah, olihan Hesassa urbaani vastakulttuuri, edistykselliset vaihtoehtonuoret, jotka liimailivat lappuja seinille! Sinusta tuli kävelevä klisee. Päätäsekoittavat laittomat huumeet opettelit. Olit talonvaltauksissa, totta kai kaikki käyttämätön omaisuus pitäisi kuulua teille huumehipeille! Luit juku Castanedaa ja Hunter S. Thompsonia! Se on niiku kapinaa! Word!

4. Ja suurimpia hupejasi on kuunnella teknoa Ipodista ratikassa ja metrossa, samalla kuvitellen musiikin tahtiin juonikuvioita siellä näkemistäsi ihmisistä? Juku, ihan kuin siinä suomalaisessa teknovideossa, jonka nimeä en muista, mutta varmaan sen tekijät on sun kamuja!

5.Tietysti elantokin piti saada, joten kas, sinä osasit jonglöörata, ja kuinka ollakaan sait hikiseltä pikkuasemalta oikein "Oman shown" ! Ja pääsit tapaamaan melkein-julkkuja! Onko teillä Vip-kortit samoihin paikkoihin, missä Johanna Tukiainen käy? :D

Nonih, katsotaan kuinka oikeaan sinä osuit:

1. Oikein. 1.1. Isoisä tappoi veljensä, muutama satunnainen itsari, eli melkein oikein. 1.2. Väärin, kuppi kyllä maistuu ns normaalisti osalle suvusta. Ja meinaan ihmisten normaalisti, ei Gattaca- normaalisti. 1.3 Väärin valtaosin, yksi hirttoköysi-case löytyy, yli 80 papparainen päätti oikaista vähän.

2. Portsariksi en tahdo, konsultiksi saatan päätyä, mutta haaveilen salaa projektien suunnittelusta & johtamisesta.. Ehkä joskus sitten kun saa nykyisen koulun pakettiin.

3. Laittomista päihteistä aloin opiskella jo ihan lapissa asuessani, huonon huumevalistuksen innoittamana. En koskaan ole mielestäni ns. harrastanut mitään vastakulttuuria, sen sijaan olen käynyt mielenosoituksissa tärkeiksi kokemieni asioiden puolesta. En ole yhtään julistetta liimannut tai graffitia maalannut. Kiviäkään ei ole tullut heiteltyä. Elektronisen musiikin tapahtumisssa tuli käytyä monestakin syystä, mutta päihteet ei ole koskaan ollut se tärkeä syy.

4. Väärin, en omista ipodia tai muutakaan soitinta enään. En siis kuuntele musiikkia julkisissa, enkä kyllä ajattele juonikuvioita ihmisistä, mutta paljon muita asioita kylläkin. Mutta joo, tunnen osan tekijäporukasta jotka puuhaili Korkeimman oikeuden kanssa.

5. Kaikki muu väärin paitsi että työskentelin kanavalla. En vielä silloin jonglöörannut, tai käynyt baareissa, koska olin alaikäinen. En ole koskaan omistanut kuin yhde vip-kortin, ja sen voitin jostain kämäsestä kirjoituskilpailusta.

Yritit mutta et osunut, ensikerralla paremin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja Gat »

Haemaeraemies kirjoitti:.
Suunnilleen tyyliltään mitä arvelinkin. Mutta turha riidellä, minähän melkein pidän sinusta ja joissakin asioissa ollaan samoilla linjoilla. Pus!
McJanne kirjoitti:
Gat kirjoitti:McJannelle tämän jälkeen Surkuteltava kommentti.
*antaa isällisen läpsäytyksen Gattakan molemmille korville*

1. Herää
2. Herää myös henkisesti paikanpäälle
3. Kuuntele

Fyysinen kontakti on vasta kolmas ottelun vaihe. Asiaan perehtymätön suuntaan monesti ajatuksensa fyysiseen toimintaan ajatellen, pohtien ja todistaen paremmuuksia, toiset nyrkkien, toiset jalkojen puolesta.

Tälläinen, todellisuuteen vihkiytymätön henkilö on aina hävinnyt ottelun kauan ennenkuin se on ajan ulottuvuudessa alkanut.

Usko filosofiaan jos et halua tätä niellä, ei ole olemassa oikeita tahi voittavia tekniikoita. Tilanteeseen sopivia ja jopa vaurioita aiheuttavia on, mutta paremmuuden kanssa niillä ei ole mitään tekemistä, huolimatta siitä, mikä on ottelun lopputulema. Samoin kuin hihhuleille jokainen kirkko on erilainen, on jokaisen budokan hengen temppeli eri- ja omanlaisensa.

Minä sanon vielä kerran, Sinun perehtyneisyytesi ei riitä arvioimaan yhtäkään fyysisen osa-alueen teoriaa, saati vertailemaan eri lajien ajattelumaailmaa toisiinsa nähden.

Lainatakseni idoliani Musashia: "Tätä sinun tulee pohtia tarkoin".

Minua loukkaa tietämättömyytesi syvästi.
????? :D ????? :D ????
Tuollainen vuodatus siitä, että mielestäni tappelustyyleissä on väkisinkin paljon samaa? Miten se olisi vastakkainen tuolle henkistyneelle :D " ei ole olemassa oikeita tahi voittavia tekniikoita. Tilanteeseen sopivia ja jopa vaurioita aiheuttavia on, mutta paremmuuden kanssa niillä ei ole mitään tekemistä, huolimatta siitä, mikä on ottelun lopputulema" -mantrallesi? Niinpäinhän just meinaan, että ei pidä uskoa liikaa tekniikoihin tai tyyleihin, vaan ne ovat työkaluja sille mitä on tekemässä ja missä. Ja silloinhan jo filosoofisesti EI keskity tekniikoiden yleispätevään "paremmuuteen". tms fyysiseen "mun sokuto on kovempi kuin sun mawa" -pönötykseen. Vaan paremminkin tekniikat on logistiikkaa tehdä joku tilanteen mukainen asia.

Joku mentaliteetti- ero meillä voi olla tuossa, että sun mukaan "lopputulemalla ei ole tekemistä paremmuuden kanssa" tms. Minkä vitun paremmuuden? Lopputuleman takiahan siinä ollaan, ja heilutaan sen takia, että pysyisi esim. hengissä. Missä sfääreissä se paremmuus sitten leijuu? Siinäkö noudattaako sen ihmisten keksimän tyylinsä perinteitä? Ja silloin on se "paremmuus" vaikka saisi turpiinsa? Hihhulihuuhaata.

Siltähän se vaikuttaa:
"Samoin kuin hihhuleille jokainen kirkko on erilainen, on jokaisen budokan hengen temppeli eri- ja omanlaisensa."

Asenne ero-joo.
Minä kun pidän arvossa (klisee sanoa) Bruce Leen aloittamaa vapautumista perinteistä. Ja sen etsimistä, mikä toimii itselle ja missä tilanteessa. Se on silloin luova ja tutkiva prosessi eikä jonkun perinteen mahdollisimman täydellistä opettelua. Mitä itse pidän aika turhana, jos ei tosiaan harrasta sitä samassa hengessä kuin kansantanhuja, kulttuurihistoriana. Jolloin lahjakas varmaan oppii siinä sivussa tappelemaankin, mutta minulle (ja oikeille käytännöllisille osaajille vapaammissa länsimaisissa tyyleissä) siinä olisi liikaa turhaa, liikaa itselle sopimatonta ja paljon uutta jäisi tutkimatta. Kun tavoite epähienosti olisi selvitä, tai vaikkei tappelukseen koskaan joudukaan, nauttia siitä luovasta ja tutkivasta prosessista. .. eikä kopioida kansantanhuja.

Kun sulla oli galleriassa se kuva, jossa poseeraat lakana päällä jossain mikälie poomse-asennossa, niin tiedätkö itsekään mitä siinä ollaan tekemässä ja onko siitä oikeesti mitään hyötyä? Välitätkö edes. Vai saatko kiksit siitä, että nyt teet tyylisi mukaan jotain "täydellisesti", ah. Siis robottejako te haluatte olla?

Mikäs siinä, jos jotkut haluavat seurata tyylinsä perinnettä kuin jonain "temppelinä". Minusta vaan vieraannuttava ihmistyyppi, sukua joo uskonhihhuleille. Se elämänasenne ja oppimistyyli vistottaa minua muillakin elämänaloilla.

Mutta onhan toki hyvä, että perinteet säilyvät. Sopis kumminkin muistaa:

-nykyään "klassisina" pitämämme tyylit eivät nykymuodossaan ole kovin vanhoja
-ne on alunperin tehty käytännön tarpeisiin
- ne ovat ihmisten tekemiä, ei Buddhan
-ne ovat muokkautuneet, muuntuneet ja sulautuneet koko ajan

Siteeraamasi Musashikin kehitti ihan oman tyylin eikä vain seurannut perinnettä. Musashin miekkatyyliä ei juuri enää opeteta, sopi luultavimmin parhaiten vain Musashille itselleen.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gat kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:.
Suunnilleen tyyliltään mitä arvelinkin. Mutta turha riidellä, minähän melkein pidän sinusta ja joissakin asioissa ollaan samoilla linjoilla. Pus!
heheh. Mjoo, antaa asioiden tapella ihmisten sijaa :)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ei kannattaisi vastata.
Tämä se on häiritsevää Kitinän rinnakkaistodellisuudessa, että vaikka miten itsestäänselviä ja tunnettuja asioita olisi, aina löytyy sinun kaltaisesi pelle jonka mukaan kaikki onkin ihan päinvastoin. Ja perustelee sen puppugeneraattorisoopalla, joka sinullla vetää vertoja Petri FB:lle. Ja minä kun en enää jaksa inttää teidän huuhaadogmaatikkojen kanssa.

Minäkin voisin olla "syvästi loukkaantunut" :D tietämättömyydestäsi. Tarjoilet iänikuisia hyviäkin kliseitä, toistaen niitä kuin opetettu papukaija. Ja sitten olet muka ihan tietämätön siitä vapaammasta ja jo yleisemmästä asenteesta kamppailulajien tai itsepuolustuksen maailmassa, joka ei kiellä kliseitäsi, mutta ei pysähdykään niihin. Luuletko, ettei asennettasi tunneta ja etteikö sitä olisi jo käsitelty maailmalla ja naurettu jo pitkään? Avaa itse silmäsi.
McJanne kirjoitti:
Gat kirjoitti:????? :D ????? :D ????
Et siis edelleenkään ole samalla sivulla, saati edes samassa kirjastossa. Huolimatta ohjaavasta yrityksestäsi, en näe taistelutyyleissä mitään samaa.
Sitten sinun täytyy olla sokea.
Tiedäthän, että vaikka karatessa ja taekwondossa on paljon samaa. Karaten juuret taas ovat osittain Kiinan kungfutyyleissä. Nykykaraten opetus taas on mitä on, johtuen että japsit sotkivat Okinawan vanhaan karateen sotilaskuriaan, rivissä marssimisineen. Thaiboxing on nykymuodossaan omaksunut paljon länsimaista nyrkkeilyä. Kuten ranskalaisten savate on yhdistelmä satamahuligaanien jalkatappelusta ja englantilaisesta nyrkkeilystä. Brasilialainen jujutsu ei perustu suoraan klassiseen jujutsuun, vaan alkoi perusjudon muunnelmasta. Kuten myös venäläinen sambo. Lukkopaini perustuu vanhaan eurooppalaiseen ja amerikkalaiseen kansanpainiin, ja johtuen ihmisten fysiikasta, on paljolti vaihtokelpoista sekä itämaisen että brassien mattopainin kanssa. Heittämislajeissa kuten painissa ja judossa pystyssä kulkevan neliraajaisen otuksen vipuvarsikinetiikka on pakosta samaa. Erona käytetäänkö kahvaksi kelpaavaa judogia vai ollaanko nahka paljaana, ja myös tässä kuten muutenkin kilpaurheilupuolella säännöissä, mitä saa tehdä. Filippiinilajien historiaa en tunne.

Sitten on paljon moderneja eklektisiä lajeja, kuten Bruce Leen aloittama ja (ihanteen mukaan) vapaasti kehittyvä Jeet Kune Do. Tai vaikka sotilaskäyttöön tehdyt defendo ja krav maga. Nekin laajalti eri lajeista vaikutteita imeneitä yhdistelmiä. Muttei palapelejä, vaan tavoitteeseensa yhtenäisesti hyödyntäen.

Asetyyleissä ainakin länsimainen miekkailu muuttui ja kehittyi jatkuvasti tilanteen vaatimusten ja uusien asetyyppien mukaan. Jotkut väittävät myös, että Musashi sai vaikutteita portugalilaisilta, mutta sitä ei voi todistaa.

Mikään "Klassinen" tyylikään ei ole nykymuodossaan ikivanha eikä varsinkaan erikseen syntynyt ja kehittynyt. Ne ovat imeneet toisiltaan vaikutteita, yhdistyneet, eriytyneet, sekoittuneet taas.

'Tämä on mahdollista, koska ihmiset ovat fyysisesti suunnilleen samanlaisia siten, että joillakin ei ole esim kolmea jalkaa, neljää kättä ja häntä. Hieman modifioimalla toisen tyylin juttuja voi sulauttaa toiseen lajiin. Paitsi klassikkopuristien dogmaattisissa kuvitelmissa. Heitä kun kiinnostaa vain poseeraus, oma arvovalta ja näytelty "henkisyys"

Human Weaponissakin (vaikka vähän höpösarja olikin) näki miten ne jätkät nopeasti oppivat uusien lajien ainakin perusasiat. Koska heillä oli jo pohjaa. Monet periaatteet ja tekniikat jo valmiiksi tuttuja muista tyyleistä, ja uuden tyylin kanssa tarvitsivat vain pieniä modifikaatioita. Muutenhan niillä olsi mennyt sen 30 vuotta joka jaksoon :D Se, etteivät mitään tyyliä oppineet "täydellisesti" siinä ajassa, on minusta yhdentekevää. Tapellahan ne osasi ja uutta tietoa hankkivat. Termeistä viis sitten.

Mutta uudestaan: Kilpailusääntöjen ulkopuolella edistyneimmillään nuo eri tyyleistä poimitut olisi hyvä kokea ei kikkoina ja tekniikoina, vaan logistiikkana viedä joku jutska jonnekin, keinolla tilanteen mukaan. Oli se sitten potku karaten tyyliin tai savaten chasse, jota muuten Bruce-vainaa suosi, mutta tarvinnee olla Bruce itte, että sillä kaukaa ehtii osumaan :D
McJanne kirjoitti: Koetan lyhyesti vielä. Se, kenen ei tarvitse aloittaa fyysistä taistelua, on voittanut. Se kenen on aloitettava fyysinen taistelu, on sen hävinnyt.

Tämä on äärimmäisen oleellinen kohta, ja tätä sinun tulee pohtia tarkoin. Ainoa tekniikka, minkä voit tehdä oikein, on jättää se tekemättä.

Kuten edellä siis todettu, taistelun lopulla ei ole mitään merkitystä, taistelussa käytetyillä tekniikoilla tai tyyleillä vielä vähemmän.
:D
Sormea heristäen onnenkeksifilosofiaa sinulta.
Periaate välttää väkivaltaa on universaali ihanne.
Kuitenkin juuri kamppailutyylit ovat kamppailutyylejä sen ikävän tosiasian takia, että syystä tai toisesta on jouduttu ja joskus joudutaan puolustautumaan tai peräti hyökkäämään. Muuten ei olisi kamppailutyylejä, vaan kukkien asettelu riittäisi. Jokainen sinunkin lyöntisi ja potkusi on suunniteltu taisteluun, ja torjuntasi taistelussa suojautumiseen. Ja historiallisesti se oli aikanaan tositilannetta varten. Musashikin, vaikka sanotaankin "miekkapyhimykseksi", muuten tappoi aika monta vastustajaa. Haasteissa joista totta kai olisi voinut vetäytyä. Ja suunnitteli oikeaa sotataktiikkkaa jota yritti kaupustella sotaherroille. Kirjastaankin paistaa intentio voittamiseen. Tai ainakaan ei hän häviämistä opettanut. Ja silti voi hyväksyä olevansa jo kuollut, siinä se konsti!

Joten oikeastaan kamppailutaitojen perinteen kunnioitusta olisi suunnitellla toimivia asioita nykyhetken käytännön tilanteeseen. Ja se tarkoittaa nimenomaan tekniikan miettimistä.

Sitten on klassikkoharrastajia, jotka ovat unohtaneet sen tavoitteen, toistavat vanhaa ja ovat henkistyvinään sillä. On myös käytännöllisempää väkeä, jotka eivät myöskään kulje snagarilla pieksämässä ihmisiä, eivät koskaan joudu tai pyri tappeluun, mutta ovat periaatteesta kiinnostuneet juuri siitä puolesta, miten juttuja voi kehittää toimivammaksi. Se ei ole edes vähemmän "Henkistä", mutta elävämpää. Vapautumista, mitä zeninkin pitäisi olla. Eikä poseerausta mietelausein.
McJanne kirjoitti: Yrityksesi viitata galleriakuvan perusteella tyyliin tai tekniikkaan, vieläpä tietämättä kumpaakaan, menee jo kevyesti alle riman jopa kontra pillujuttujen tason, joten tyydyn toteamaan että onhan siinä kiva nurmikko sentään ja paljon rakkaita muistoja.

Edelleen, rinnastusyrityksesi tyylin ja hengen temppelin välillä on lähinnä säälittävä ja vihjaa jopa sisälukutaidon puutteeseen.
Kuvakysymys oli vain sitä, että tunnetusti kukaan ei enää oikeasti tiedä, mitä vaikka karaten katat oikeasti kaikilta yksityiskohdiltaan tarkoittavat. Itse asiassa se oli usein salaisuus, joka harvoille selitettiin. Mietin tiedätkö sinäkään tuosta hassusta asennosta.

Tyylin ja temppelin rinnastuksen luulin sopivan omaan ajatteluusi, mutta jos tarkoititkin että jokainen yksilö omansa mukaan, niin sittenhän se olisi lähellä mitä minä tuumaan. Mutta ei sinustakaan kuule selvää saa, meillä on ilmeinen kulttuurista tai luonteistamme johtuva kommunikaatioblokki.
McJanne kirjoitti: Klassista henkistä kehitystä harjoitetaan pohjimmiltaan samalla metodilla kuin aina ennenkin; fyysisillä harjoitteilla. Tämän ymmärtämisen kieltäminen saa minut kovin surulliseksi puolestasi eikä siihen auta edes säälittävät hakuammunnat uskonnollisuudella ratsastaen. Jokainen on aina ollut ja tulee aina olemaan itse vastuussa omasta kehityksestään.
.
No se on sitten "Klassista" henkistä kehitystä eli vajakeille jotka apinoivat muotoa ja luulevat menetelmää ihte asiaksi. Katsos kun jopa zenin sisälläkin on toinen suunta, jonka mukaan valaistumista ei saavuteta valaistusta harjoituksin pinnistelemällä. Ei za-zenissä istumalla tai kataa suorittamalla tai muulla ritualistisella formaalilla tavalla. Vaan paremminkin antamalla maailmanselityksensä purkautua eikä yrittämällä. Yrittämällä puristaa liikaa ja satorihan ei puristamista ole, vaan päin vastoin vapautumista. (no niin, nyt minäkin kuulostan onnenkeksiltä :D )

Tietysti on mahdollista, että itämaiseen tyyliin sulkijalihas tiukalla, pinnistäen mitä vaan formaalia kyllästymiseen asti tekemällä.. lopulta kyllästyy ja sen vastakohdan kautta saa vittuuks-tässä -oivalluksen :D Joillekin kenties sopiikin.

Mutta muuten vapautuminen on "Ihme, voin istua, voin kävellä, voin käydä paskalla. Olen vapaa kärsimyksestä joka tapahtuu minulle, koska se tapahtuu minulle." Vapautta sosiaalisista konventioista sen kautta, että filosofiset ongelmat raukeavat tyhjiin.. koska niitä ei ole kuin houreissamme.

(Vittu, mun satorit ei ole kauaa kestäneet, vaikka selvin päin ja spontaanisti joskus tuo on tullut :D )

Jos sitä olotilaa sitten haluaa käyttää vaikka kamppailulajien harjoitteluun, niin auttaahan se varmaan siihenkin. Muttei niin, että fyysiset harjoitteet olisivat tie siihen oivallukseen.. vaan osa sitä ihmeellistä arjen elämää siinä missä paskalla käynti tai tenttiin luku.
McJanne kirjoitti: Kun nyt välttämättä tahdot suorittaa vertailevaa tutkimusta Musashin tyylistä, voisimmeko aloittaa vaikka sillä että perehdyt lähdekirjallisuuteen ja viet käytännön tasolle miekkaharjoittelun siinä määrin että osaisit kuvailla tai muuten tehdä selväksi tyylin käsitteen? 30-40 vuotta luultavasti edesauttaisi tässä, mutta lupaan pitää mielessä keskustelun ajankohdan..
Ja nytkös sittenkin pidät tärkeänä nippelitietoa tyyleistä? :D Koeta päättää. Kyllä sitä mistä vaan voi perusasioita tietää, vaikkei 40 vuotta treenannut olekaan. Minä esimerkiksi en varmaan ikinä pääsisi opiskelemaan TKK:lle saati rakettitieteilijäksi, mutta silti oman kiinnnostuksen takia tiedän keskivertoa enemmän avaruusalusten tekniikasta.

Sitten miekkailusta minulla ei ole kuin lyhyt kokemus länsimaisen pistomiekkailun perusteista. Sitä kautta ja kiinnostuksen myötä vielä vähäisempi tieto lyömämiekkailusta.

Mutta se mitä sanoin, että Musashilla oli omanlaisensa tyyli, lienee selviö Musashista kuulleille. Ei sen tietäminen edellytä, että minun samantien pitäisi osata kuvata tyylinsä pilkulleen. Sitäpaitsi Musashi-kommentaattoritkin myöntävät, että aina ei tiedetä mitä Musashi milläkin tarkoitti.

Mutta noin karkeasti jos muistelen pelkkää tekniikkaa:

-Musashi suosi, siihen aikaan Japanissa poikkeuksellisesti, miekan pitelyä yhdellä eikä kahdella kädellä. Näin koska koki silloin liikeratojensa olevan vapaampia
-Musashi luettelee jalkatyö (askellus-) tapoja, joista ei pidä, ja väittää taistellessaan kävelevänsä samalla tavalla kuin kadulla kävelee muutenkin
-Musashi ei väistellyt, vaan laittoi vastustajans väistelemään ja kiemurtelemaan
-Pitkän ja lyhyen miekan yhtäaikainen käyttö yhdistetään Musashiin, mutta käytännössä taisi käyttää harvoin. Vangin ottoon suositteli.
-Muistaakseni useimmat Musashin ohjeistamat iskut suuntautuivat vastustajan käsiin, ei torsoon tai päähän tai jalkoihin
-Musashi suositteli myös vapaan käden nyrkin käyttöä

Miten se sitten käytännössä meni, ei kai ihan tiedetä. Eihän noita voi aina suoraan soveltaa, koska Musashi tykkäsi tapella puumiekalla eikä teräsmiekalla. Kerran käytti airoakin viedäkseen ylipitkään miekkaansa liikaa luottavan vastustajan edun ja varmuuden.
McJanne kirjoitti: Olen edelleen äärettömän tyrmistynyt tietämättömyydestäsi. Asenne-erosta ei voida moisen typeryyden edessä edes keskustella.
Luulenpa tunnistavani mistä sinä tulet. Ja teitä on valitettavan paljon, vajakkiudessanne paskantärkeinä pönöttämässä. Mutta sinä et kykene ymmärtämään minua. Et edes sen vertaa, että pystyisit arvottamaan sitä. Sanani kuulet, mutta ne ovat kuin yrittäisin todistaa minulle jo tutun tasomaan kaksiulotteiselle oliolle, että kolmaskin ulottuvuus on olemassa. Vastaavat ovat aina turhia yrityksiä. Sinä se loukkaat, ja tyrmistyttää tuollaisten zombien kuin sinä lukumäärä ja ylimielisyys. Ja eikö teille mitään voi. Surullista. Osaisinpa vain sääliä sinunlaisiasi :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja annepa »

Off: Tapelkaa pojat saatte banaania.

On:
Frederik Krueger kirjoitti:pääosassa on iranilainen muslimi, eli suomeksi mamu.
Lolita kirjoitti: Sopiihan se kaikille, Arman ei ole muslimi.
Ja eikös Arman ole tätä nykyä suomalainen? Onko ikinä ollutkaan iranilainen (en tiedä missä hän on syntynyt ja onko sekä isä että äiti iranilaisia)?

Ja vaikka onkin vähemmistöedustaja (en siis tiedä onko mamu vai syntynyt täällä), niin aika kriittinen. On sanonut mm että "mua vituttaa tommonen valitus että täällä on kylmää ja kauheeta ja ihmiset on ihan perseestä. Mee vittu kotiis jos ei täällä kiinnosta olla."Ei ollut suora lainaus mutta ajatus ja tyyli oli tämä Armanin sanomassa.

EDIT: Tarkistin; paennut Iranista 8-vuotiaana perheensä kanssa.
Frederik Krueger kirjoitti:Toisaalta ehkä se saa turpiinsa joka jaksossa?
Ehkä?? se oli käynyt kaverin krav maga -harkoissa ja aika heikolta kuulema näytti. Sinänsä siis että kun se käy kuulema kokeileen kutakin lajia vähän, niin eihän siitä mitään tule. Mielenkiinnolla odotan, jo sen takia että lajit kiinnostaa ja sen takia että Arman on hyvä pelle.
Viimeksi muokannut annepa, 13.03.2009 19:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kill Arman

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

annepa kirjoitti:Ja vaikka onkin vähemmistöedustaja (en siis tiedä onko mamu vai syntynyt täällä), niin aika kriittinen. On sanonut mm että "mua vituttaa tommonen valitus että täällä on kylmää ja kauheeta ja ihmiset on ihan perseestä. Mee vittu kotiis jos ei täällä kiinnosta olla."Ei ollut suora lainaus mutta ajatus ja tyyli oli tämä Armanin sanomassa.
Tuon takia mamut saisivat olla ensin koeajalla. Seulottaisiin seasta Armaneita, jotka sitten nostaisivat suomi-vellihousujen tasoa joko esimerkillään tai nussimalla kaikki naiset.
Vastaa Viestiin