Huippumallit haussa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mulle henkilökohtaisesti (noista kuvista) pelittää eniten tämä:
http://www.nelonen.fi/huippumalli/kilpailijat/essi.html.

Aivan eriasia on kilpailussa pärjääminen, johon en nyt ota kantaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bedlam

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No Essi kuvien perusteella nätein. Tätä zoomailemalla toi Nanna on kyllä kans nätti. Katoin kyllä ohjelman, mutta ei niistä siinä kukaan näyttäny miltään. Photoshopin jälkeen vasta.
Dumis

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

http://www.nelonen.fi/huippumalli/kilpa ... kaisa.html

Toihan on joku zombi! Tai ainakin semmoinen on meikannut sen silmät ja valkannut järkyttävän ruman koltun ja siihen vielä blondit hiukset... Onneks en tajua mitään muodista, yök!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Clay »

Zombiet on söpöjä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Clay »

Suvinen kirjoitti:Zombi on avokkini entinen luokkakaveri.
Onkos avokkis sutassu sitä? Mun suosikki on ehkä Suvi, tai se nekruki on aika friikki!
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Zombi on avokkini entinen luokkakaveri.
Onkos avokkis sutassu sitä?
Ei tietenkään ole, sehän oli neitsyt kun me tavattiin.
:think: :P :lollero: :]
Pyyhin Netikettiin..
Monsieur Manala

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Inka toimis mulle varmaan parhaiten, mut ei oo varmaan oikeen mallitytöksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Musta se Nanna ois kans paras. Paljon nättilöit tyttelöit mut sehän tässä ei ole se pointti. Osasta puuttuu sexii ja osasta munaa. Pisteet Nannalle siitäkin, että on hyvä myös ilman meikkiä ja ettei ole semmoinen tyrkky hipsuttelija vaan pitää oman tyylinsä! Tietää niinq et pakkaus on A+, muttei tarvii siitä varmistusta koko ajan kaikilta. Tähän pyrin itsekin. Hieman mutta todellakin vain hieman karrikoiden 8)

Saimi on tapansa mukaan ihan järkky(siis se varmaan haluu stailaa itse itsensä, ei hyvää päivää, näytti miehisemmältä kuin Jarkko :D:D) ja Anne taas aivan ihkupihkunen <3
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Omaksi muijaksi ottaisin Inkan tai Suvin. Eivät varmaankaan voita, kun ei ole riittävästi persoonallisuutta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti:Anne taas aivan ihkupihkunen <3
Tiedetään, tiedetään... 8)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Katsoin äsken melkein koko jakson. Joku just täysikäinen pissis siinä oli, joka ei sananmukaisesti osannut puhua. Sillee yyberhermostuneesti grillihiili suussa sössötti kuin tekohampaansa hedelmäpeliautomaatin kolikkorasiaan unohtanut saattohoitolainen. Se lyhyt blondi oli aikas kissa, grrrrrrr. Siis se joka vähän keikisteli sille paikalliselle jööranille. Mut ei se taida voittaa, koska söpö ei voita, vaan saimilainen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Se lyhyt blondi oli aikas kissa, grrrrrrr.
:shock: Siis se järkyttävä pikkupissis?

Kyl se Nanna on näistä ykkönen. Pertin harmiks se kyllä ilmotti tykkäävänsä tytöistä. :wink:

Ja Suvisen kanssa samaa mieltä, juokse Anna-Kaisa vielä kun voit!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lilo kirjoitti: :shock: Siis se järkyttävä pikkupissis?
Joo, ne on ne testot :oops:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti: Suvikin oli kyllä aika ihQu. :)
Täh. Siis se sössöttävä ja vollotava zombi vai?
bedlam

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Se lyhyt blondi oli aikas kissa, grrrrrrr.
No hyi satan! Onneksi tippu eilen, käet ristissä toivoin. Nanna ja Riina on finnaalissa ihan varppina. Katoin sillon eka esittelyssä tuota Riinaa, että mitä ihmettä toi tuolla tekee, mutta kyllähän se kuvissa hitto eniten mallilta näyttää. Ja viksuin tyyppihän se on näistä.

Edit: siis en oo ite kattonu tätä sarjaa, mutta naapurin mummo aina juoruaa aamulla...
Onslow

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti: Ujo tyttö hän oli. Tuollaisia on "Hämeenkyröt" pullollaan (siis luonteeltaan tuollaisia). Itseluottamusta hän vain kaipaisi.
Ei helvetti. Ei se mikään ujo ollut. Se oli kuin Syvän Joen kuvauksissa vastaan tullut sukurutsattu idiootti.

Eniveis tuo malliohjeman kokelaat ovat ihan syvältä jokainen. Mallikisi päivässä ohjelmassa oli huomattavasti parempi taso.


Ps. Kattokaa ukot Australian malliohjelmaa ja vemputtakaa. Siellä on todellisia kaunottaria.

Kuva
bedlam

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

^ minusta joku Nanna taas esim. ei parhaimmissa kuvissa häviä kyl noille ausseille yhtään.

Kuva[/img]
Onslow

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bedlam kirjoitti:^ minusta joku Nanna taas esim. ei parhaimmissa kuvissa
No jo, Nannasta sa kyllä hämmästyttävän hyviä kuvia, mutta luonnollisessa olomuodossaan se onkin sitten aika karua katsottavaa. Toi Sammy taasen oli koko ajan sen verran kaunista katseltavaa, ettei voinut kuin huokailla..
bedlam

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onslow kirjoitti:Toi Sammy taasen oli koko ajan sen verran kaunista katseltavaa, ettei voinut kuin huokailla..
Niin no kun nää on niin tietty makuasioita. Toi Sam kun ei oo kasvoiltaan ollenkaan mun makuun.
Onslow

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bedlam kirjoitti: Niin no kun nää on niin tietty makuasioita. Toi Sam kun ei oo kasvoiltaan ollenkaan mun makuun.
No näinhän se tietenni on. Tuo Nanna on kyllä ollut veikkauksissani voittaja alusta lähtien, mutta minulle taasen sen ulkonäkö ja olemus tuo mieleen Saimi Hoyerin :P
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mut eilen kats...tai kaveri katsoi ekan jakson kunnolla, niin se lettinsä katkotuttanut oli ihan aivan pliisu mautonväritönhajuton tomboy, nanna on myös liian "persoonallinen" ja tää kolmas jatkossa olija on sellainen luotaantyöntävä kalmakaunotar. Nämä kommentit siis maallikkona, ei kilpailumenestysmielessä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja bliss »

Eihän mallin tarvitse olla kaunis. Riittää että on hyvä vaateripustin ja muuntautumiskykyinen.
Yhtään jaksoa en ole katsonut, vilkuilin nettisivulta äsken kaikkien kuvat, eikä noista kukaan ole varsinaisesti mikään kaunotar. Näyttävän näköisiä kyllä ja pitkiä ja laihoja, mutta kauniita... ei ainakaan mun silmissä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Onslow kirjoitti: No jo, Nannasta sa kyllä hämmästyttävän hyviä kuvia, mutta luonnollisessa olomuodossaan se onkin sitten aika karua katsottavaa. Toi Sammy taasen oli koko ajan sen verran kaunista katseltavaa, ettei voinut kuin huokailla..
No mutku, eihän hyvä malli = kaunis nainen. Kyl näissä malliskaboissa on ratkasevia muut jutskat, kuten just muuntautumiskyky, oikee kropanrakenne, esiintymiskyky jne.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Onslow

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bliss kirjoitti:Eihän mallin tarvitse olla kaunis. Riittää että on hyvä vaateripustin ja muuntautumiskykyinen.
Varmasti näin, mutta minä en kyllä kyseisiä ohjelmia katso muuta kuin naiskauneuden takia 8)

Lilolle sama ^
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Oikein huippuhyvä muotimalli ei oikein edes saa olla kaunis. Siksi nuo malliohjelmat ovatkin vähän turhia, kun niihin on kuitenkin valittava riittävän peruskauniita tyttöjä, että perheenisätkin saadaan ruudun ääreen. Aina joutuu suunnittelijana vähän pettymään. :( Tälläkin kierroksella on tyttöjä, jotka voivat hyvin tehdä Stockan katalogeja yms., mutta ei ketään oikeasti jännittävää (se ujo tyttö oli kyllä ihan kiinnostava, mutta sen pitäisi kehittyä ja kasvaa tosi paljon tullakseen sellaiseksi, jonka voisi buukata muotikuviin).
Vastaa Viestiin