Huippumallit haussa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Onslow

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Onslow »

EveryWoman kirjoitti:Oikein huippuhyvä muotimalli ei oikein edes saa olla kaunis.
Miksikäs sitten noi huippumallit on järjestään tyrmääviäkin tyrmäävempiä ilmestyksiä?

Kuva
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Muut tunnistan, mut kuka toi keskimmäinen miehen näköinen eriparisilmä on?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Oikein huippuhyvä muotimalli ei oikein edes saa olla kaunis.
Miksikäs sitten noi huippumallit on järjestään tyrmääviäkin tyrmäävempiä ilmestyksiä?
Te puhutte eri asioista :)
bliss

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Huippuhyvä muotimalli ei välttämättä ikinä ole julkisuudessa, siis muuten kuin vaatteen esittelijänä. Ei siis omalla nimellään tai varsinaisesti omilla kasvoillaan.
Paha Keisari

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Paljon tärkeämpi kysymys: onks mitää tsänssiä olla 130% hetero, jos ei kato missikisoja eikä malliskaboja?
NuoriD

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Paha Keisari kirjoitti:Paljon tärkeämpi kysymys: onks mitää tsänssiä olla 130% hetero, jos ei kato missikisoja eikä malliskaboja?
Jos ei kerro sitä kenellekään, ei ole. Jos sen sijaan kertoo sen nostattaakseen profiiliaan (vrt. "en katso tv:tä"), toivoa on.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:^ Muut tunnistan, mut kuka toi keskimmäinen miehen näköinen eriparisilmä on?
Mäkin tiedän muut jopa ihan nimellä. En voi millään kuuna päivänä olla homo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Paha Keisari

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

NuoriD kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:Paljon tärkeämpi kysymys: onks mitää tsänssiä olla 130% hetero, jos ei kato missikisoja eikä malliskaboja?
Jos ei kerro sitä kenellekään, ei ole. Jos sen sijaan kertoo sen nostattaakseen profiiliaan (vrt. "en katso tv:tä"), toivoa on.
Katson kyllä teeveetä, mutta en tylsiä ohjelmia, kuten näitä ö-luokan relitykisoja tai saippuaa. Tästä kyllä nousi vielä tärkeämpi kysymys: miten teeveen katsominen tai katsomattomuus voi "nostattaa profiilia"?
bliss

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja bliss »

Paha Keisari kirjoitti:miten teeveen katsominen tai katsomattomuus voi "nostattaa profiilia"?
Joidenkin mielestä teeveen katsomattomuus on trendikästä.
Onslow

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Paha Keisari kirjoitti:Paljon tärkeämpi kysymys: onks mitää tsänssiä olla 130% hetero, jos ei kato missikisoja eikä malliskaboja?
Hommaa eukko, niin asiat on yhtäkkiä päinvastoin. Ei tuo meidänkään naaras aiemmin ole joutunut katselemaan UFC:tä tai muita kamppailulajijuttuja. Tää on vähän kuin nuoralla kävelyä kato :P
NuoriD

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Paha Keisari kirjoitti:Tästä kyllä nousi vielä tärkeämpi kysymys: miten teeveen katsominen tai katsomattomuus voi "nostattaa profiilia"?
Höh!

Helpoin tapa julistautia intelligentsian edustajaksi on kertoa, että on lopettanut TV:n katsomisen, koska sieltä tulee niin huonoa ohjelmaa.

Nyt kun on lopettanut TV:n katsomisen, niin aikaa jää enemmän esim. lukemiseen, harrastamiseen jne.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Paha Keisari kirjoitti:Tästä kyllä nousi vielä tärkeämpi kysymys: miten teeveen katsominen tai katsomattomuus voi "nostattaa profiilia"?
Näen tämän niin, että konteksti ja tapa tuoda katsomattomuutensa esiin ratkaisee.

Esmes kun ketju käsittelee jotain realityhömppää ja ainut kontribuutio on todeta puskasta, että kuinka sitä ihmiset kaikkea tuubaa katsovatkin, niin tuon voi helposti tulkita oman profiilin nostoyritykseksi muita polkemalla. Jonkinlainen älykköleiman hankkimisyritys tmv.

Toinen esimerkki puolestaan, jossa oman profiilin nostamista on vaikeampi löytää on töllönkatselulle perustettu ketju, jossa käsitellään kunkin katselutottumuksia. Kun tällöin ohimennen mainitsee, ettei hömppä kiinnosta, niin kenelläkään ei pitäisi olla sanomista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Paha Keisari

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

NuoriD kirjoitti:Helpoin tapa julistautia intelligentsian edustajaksi on kertoa, että on lopettanut TV:n katsomisen, koska sieltä tulee niin huonoa ohjelmaa.
En missään tapauksessa halua julistautua intelligentsian edustajaksi. Minua kiinnostaa filosofiaa ja kyldyyriä huomattavasti enemmän ihan tavalliset asiat.

Lähinnä minua kiinnosti se, että mikä piuha päässäni on toisella lailla kuin muilla, kun malliksihaluamissarjat eivät kiinnosta, vaikka niissä olisikin nättejä naisia. Asiahan tuli esiin esimmäisen kerran jo Emmerdalesta keskustellessa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Paha Keisari kirjoitti:Lähinnä minua kiinnosti se, että mikä piuha päässäni on toisella lailla kuin muilla, kun malliksihaluamissarjat eivät kiinnosta, vaikka niissä olisikin nättejä naisia.
Räätälöytyä diagnoosia et tietenkään mistään saa. Joitan yhteisiä luonteenpiirteitä realityhömpän katsojilla on, tätähän on ihan tutkittukin. Muistan postanneeni johonkin BB-ketjuun asiasta tutkimustietoa. En tosin jaksa nyt etsiä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Paha Keisari

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Esmes kun ketju käsittelee jotain realityhömppää ja ainut kontribuutio on todeta puskasta, että kuinka sitä ihmiset kaikkea tuubaa katsovatkin, niin tuon voi helposti tulkita oman profiilin nostoyritykseksi muita polkemalla. Jonkinlainen älykköleiman hankkimisyritys tmv.
Kummallisia ajatuksenjuoksuja. Enhän minä millään lailla tuominnut "hömpän" katsomista. Ihmettelen vain, että tässä muotimalliohjelmaa käsittelevässä ketjussa keskustelevat pääsääntöisesti heteromiehet.
NuoriD

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Paha Keisari kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Helpoin tapa julistautia intelligentsian edustajaksi on kertoa, että on lopettanut TV:n katsomisen, koska sieltä tulee niin huonoa ohjelmaa.
En missään tapauksessa halua julistautua intelligentsian edustajaksi. Minua kiinnostaa filosofiaa ja kyldyyriä huomattavasti enemmän ihan tavalliset asiat.

Lähinnä minua kiinnosti se, että mikä piuha päässäni on toisella lailla kuin muilla, kun malliksihaluamissarjat eivät kiinnosta, vaikka niissä olisikin nättejä naisia. Asiahan tuli esiin esimmäisen kerran jo Emmerdalesta keskustellessa.
No siis minä en katso huippumalleja, kun en jaksa kuunnella pissisten sössötystä. Muu perhe katsoo, minä vetäydyn yläkertaan.
Paha Keisari

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

NuoriD kirjoitti:No siis minä en katso huippumalleja, kun en jaksa kuunnella pissisten sössötystä. Muu perhe katsoo, minä vetäydyn yläkertaan.
Mutta et kertonut siitä kenellekään? Vrt. aiempi lausuntosi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Paha Keisari kirjoitti: Kummallisia ajatuksenjuoksuja. Enhän minä millään lailla tuominnut "hömpän" katsomista. Ihmettelen vain, että tässä muotimalliohjelmaa käsittelevässä ketjussa keskustelevat pääsääntöisesti heteromiehet.
Tuo oli yleisellä tasolla, en siis puhunut viestissäni sinusta varsinaisesti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Turpa kiinni offtopikkaajat!

Kuva
Paha Keisari

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Onslow kirjoitti:Turpa kiinni offtopikkaajat!

Kuva
Tuossa kuvassa on ihan nätti nainen.
NuoriD

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Paha Keisari kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:No siis minä en katso huippumalleja, kun en jaksa kuunnella pissisten sössötystä. Muu perhe katsoo, minä vetäydyn yläkertaan.
Mutta et kertonut siitä kenellekään? Vrt. aiempi lausuntosi.
Kerroin nyt. Koskaan ei ole liian myöhäistä eheytyä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Onslow kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Oikein huippuhyvä muotimalli ei oikein edes saa olla kaunis.
Miksikäs sitten noi huippumallit on järjestään tyrmääviäkin tyrmäävempiä ilmestyksiä?

Kuva
Nuo ovat 80-90 -lukujen huippumalleja (joo, osa töissä edelleen, mutta eivät millään hoteilla merkeillä - käyttääköhän edes Versace enää tuota mallityyppiä?).

Jos puhutaan nykyajan muotiuskottavista vaatemerkeistä (Gareth Pugh, Rick Owens, Christopher Kane, Haider Ackerman, Balenciaga, Prada, Ann Demeulemeester, Rodarte, jnejnejne), niin vaikea kuvitella että käyttäisivät ketään tuosta kuvasta. Paitsi tietenkin jonain humoristisena camp-vetona tai muuna kuriositeettina. Käytetyimmät muotimallit ovat kyllä myös julkkiksia (eivät kylläkään Suomessa), mutta ulkonäkönsä puolesta paljon vähemmän kauniita. Kuten Bliss jo sanoikin, muuntautumiskyky - eräänlainen ei-minkään-näköisyys yhdistettynä ammatilliseen asenteeseen/kokemukseen ja ulkonäön oikeanlaiseen kiinnostavuuteen - toimii parhaiten.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En nyt ymmärrä. Siis maailman parhaiten palkatut huippumallit ovat oikeastaan kaikki kauniita hottiksia.

1. Gisele Bündchen, 17,7 miljoonaa euroa
2. Heidi Klum, 11,3 miljoonaa euroa
3. Kate Moss, 6 miljoonaa euroa
4. Adriana Lima, 5,7 miljoonaa euroa
5. Doutzen Kroes, 4,2 miljoonaa euroa
6. Alessandra Ambrosio, 4,2 miljoonaa euroa
7. Natalia Vodianova, 3,9 miljoonaa euroa
8. Daria Werbowy, 3,2 miljoonaa euroa
9. Miranda Kerr, 2,1 miljoonaa euroa
10. Carolyn Murphy, 2,1 miljoonaa euroa
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:En nyt ymmärrä. Siis maailman parhaiten palkatut huippumallit ovat oikeastaan kaikki kauniita hottiksia.
Mutta misssä on Ninja Sarasalo?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huippumallit haussa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:Ninja Sarasalo?
:barf: ...tuo käynee esimerkistä ei kaunis mutta malli
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin