Nightwish erotti laulajansa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Gingston
Kitinäaddikti
Viestit: 69
Liittynyt: 22.10.2005 16:08
Paikkakunta: Tyrwää

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Gingston »

alja kirjoitti:juu suomessa iltapäivälehdistön uutiskynnyksen ylittää jokainen kissanristiäinen ja kissan kuolema ja salarakas ja verotulo. mutta että pääuutisiin???? ei helevata. seuraavaksi seiska ostaa tarjalle silikoonit niin pääsee kansa siitäkin lukemaan joka viikko, ei vttu.
Tässä nyt oikesti tapahtui jotain töitä tekevien ihmisten kohdalla, julkisuudella rahastavat mitään osaamattomat turha julkkikkset eivät ole tv-uutisten aiheita, typerää edes rinnastaa näitä asioita keskenään. Onko se mielestäsi jostain pois että Nihgtwish yhtyeen entiset ja nykyiset jäsenet pääsevät kahtana päivänä uutisiin, ehkä olisi itse katsonut mielummin uutisen Irakissa räjähteneestä pommista? ;)
Starflare

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

RolloTomasi kirjoitti: Vittu olkoon myos teidan kanssanne. Ja luuletko tosiaan, etta minua kiinnostaa, oliko kyseessa puhdas PR-tempaus vai ei? (Ja ei, minusta tuo ei ole oikea tapa hoitaa asioita, oli syy mika tahansa.)
Joka tapauksessa Tarja olisi luultavasti lopettanut seuraavan levyn jalkeen.
Luulen että kiinnostaa sen verran että haluat asiasta postata viestin kityyn.
Kenties vika on sinussa, ei minussa.

(Tietenkin vika voi olla myos minussa, Twin Peaks upposi minuun ensimmaisella esityskerrallaan Suomen televisiossa ja leffan katsoin ensimmaisen kerran vasta nahtyani sarjan kahdesti, joten TP oli siina vaiheessa jo olennainen osa elamaani sarjamuodossa ja luonnollisesti olin herkempi muutoksille. Muutos on yleisella tasolla, mahdollinen puutos yksityisella.)

Tietenkin leffamaailma on taynna samantyyppisia esimerkkeja siita, miten osat vaikuttavat kokonaisuuteen.
Vika on puhtaasti minussa, sillä sanoinhan että en ole moista huomannut.
RolloTomasi

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Starflare kirjoitti: Luulen että kiinnostaa sen verran että haluat asiasta postata viestin kityyn.
Voi pahus, olen taysin surkea kirjoittaja. Luulin kirjoittaneeni ennemminkin siita, mita tuntemuksia muutokset bandissa minussa aiheuttivat, kuin siita, onko kyseessa PR vai ei. Taytyy nakojaan kirjoittaa viestini uudestaan.
Starflare kirjoitti: Vika on puhtaasti minussa, sillä sanoinhan että en ole moista huomannut.
Niinpa. Sen lisaksi etta pidamme molemmat Tuomaksen musiikista olemme nakojaan tassakin asiassa samaa mielta. :miitti:
KGrilli

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

tuomas tänään arto nybergissä
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lehti taas asian ytimessä

Erityisesti jutun viimeinen kappale osuu ja uppoaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tää on niin tarpeetonta, sinänsä hupaisaa että tuo yhtyekin pääsi televisioon hajoamisensa jälkeen. 8) (Aiempia musiikkikatalooki-ohjelmia ei lasketa)

Taloudellisestikaan ei ollut hirvee tappio, jossain verrattiin yhtyettä liikevaihdoltaan pieneen Alepa-puotiin. 2.8 milj.€

Kannattaa poikien rakennella piiloprttejä sinne selkosille vain.. :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Starflare

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kuva
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja alja »

enpä enää tiedä mitä kirjoitin aikaisemmin, ja miten sen kukakin halusi ymmärtää. minua kiinnostaisi tuo totuus, eli onko tarja ihan mulkq vai pojat, vai onko kyseessä PR-juttu vai suuri tragedia... mutta ehkä tästä tehdään kohta leffa niin päästään asian ytimeen :D

juu ja bändi erottaa laulajansa -tyyppiset jutut kuuluvat mielestäni iltapäivälehdistöön ja muuhun paskaan, eivät "virallisiin" uutisiin. mutta vain mun mielipide, kukin olkoon samaa mieltä kanssani.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Gingston
Kitinäaddikti
Viestit: 69
Liittynyt: 22.10.2005 16:08
Paikkakunta: Tyrwää

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Gingston »

alja kirjoitti:juu ja bändi erottaa laulajansa -tyyppiset jutut kuuluvat mielestäni iltapäivälehdistöön ja muuhun paskaan, eivät "virallisiin" uutisiin. mutta vain mun mielipide, kukin olkoon samaa mieltä kanssani.
Kyllä tuo minusta kuuluu tv-uutisin, koska tuossa oikeasti tapahtui
jotain ja jos Nightwishin menestykestä on kerrottu niin kyllä sitten
voidaan kertoa sen muistakin tapahtumista. Minusta tuntuu että ne, joiden mielestä tv-uutiset eivät olisi asiasta saanet kertoa, sanovat niin vain sen takia että eivät pidä Nightwishistä. Ei se kuulu minunkaan suosikkehini, mutta kyllä se silti on mielestäni tv-uutisiin sopiva aihe.
Kysymys ei ollut etukäteen annettujen kysymysten joukossa
Starflare

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Gingston kirjoitti:Kyllä tuo minusta kuuluu tv-uutisin, koska tuossa oikeasti tapahtui
jotain ja jos Nightwishin menestykestä on kerrottu niin kyllä sitten
voidaan kertoa sen muistakin tapahtumista.
Joo, laulaja sai kenkää. Tämän takia ei minusta tarvitsisi pistää hirveää mediamyllytystä käyntiin.
Gingston kirjoitti:Minusta tuntuu että ne, joiden mielestä tv-uutiset eivät olisi asiasta saanet kertoa, sanovat niin vain sen takia että eivät pidä Nightwishistä. Ei se kuulu minunkaan suosikkehini, mutta kyllä se silti on mielestäni tv-uutisiin sopiva aihe.
Minä taas en yksinkertaisesti näe mitään tarvetta sille että nimenomaan tv-uutisten olisi pitänyt kertoa asiasta.

On se vaan ihmeellistä kun nyt on NW koko kansan lemmikki, ja viemässä Suomea maailmalle yms. ihanaa :roll: .
Gingston
Kitinäaddikti
Viestit: 69
Liittynyt: 22.10.2005 16:08
Paikkakunta: Tyrwää

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Gingston »

Starflare kirjoitti:Minä taas en yksinkertaisesti näe mitään tarvetta sille että nimenomaan tv-uutisten olisi pitänyt kertoa asiasta.

On se vaan ihmeellistä kun nyt on NW koko kansan lemmikki, ja viemässä Suomea maailmalle yms. ihanaa :roll: .
Niin, mutta tässähän ei kysytä juuri sinun mielipidettä, vaan toimittajat katsovat että asiasta kiinnostuneita on tarpeeksi, jotta sen kertomisessa on järkeä. Olisko se niin kovin vaikeaa ajatella hieman muitakin kuin vain sitä mikä omasta mielestä on tärkeää tai hyvää.
Kysymys ei ollut etukäteen annettujen kysymysten joukossa
Starflare

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Gingston kirjoitti:Niin, mutta tässähän ei kysytä juuri sinun mielipidettä, vaan toimittajat katsovat että asiasta kiinnostuneita on tarpeeksi, jotta sen kertomisessa on järkeä.
Pointtina olikin se, että pitikö siitä pistää pystyyn mediamyllytys.

Gingston kirjoitti:Olisko se niin kovin vaikeaa ajatella hieman muitakin kuin vain sitä mikä omasta mielestä on tärkeää tai hyvää.
Viittaatko tällä että NW ei olisi minusta hyvä/tärkeä?
Starflare

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Suvinen kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Minä taas en yksinkertaisesti näe mitään tarvetta sille että nimenomaan tv-uutisten olisi pitänyt kertoa asiasta.
Muistattekos lapset kun Dingo hajosi -86?
Pääuutisissa oli sekin, eikä ollut edes maailmalla menestynyt yhtye.
Tuli vaan mieleen.
Muistan kyllä kuulleeni yhtyeen renkutuksia, mutta tuota hajoamisesta uutisointia en. Kun olin kovin kiinnostunut aivan muista asioista siihen aikaan, kuten hiekkakakuista ja He-Man figuureista :D .
Tuohipää

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Tuohipää »

Suvinen kirjoitti: Muistattekos lapset kun Dingo hajosi -86?
Pääuutisissa oli sekin, eikä ollut edes maailmalla menestynyt yhtye.
Tuli vaan mieleen.
Tätä en muista, mutta muistan kun Andy McCoy esitteli lompakkoaan, jossa oli kolkytdonaa.
Vastaa Viestiin