BB2009 alkaa, katsonko?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vittu mikä urpo.

Kuva

Koosteesta oli tietysti Samin känniääliöinnit siivottu rankalla kädellä pois.
Samoin Danan pissisfeikki"ördäys". Ason itkut yms. ois imo voinu kans näyttää.

Nyt toiveikkaana että Danalle ropisis vihdoin riittävästi nimeämispisteitä.

(Olin ilmeisesti sittenkin väärässä Mensan hedelmälautasepisodin suhteen. Hmmh.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ai saatana että mulla menee hermo ton Danan mussutukseen!!11 *ranteet auki*

Tyypillistä akkojen paskanjauhantaa, onneks näyttävät muille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Missä nyt mennään?
Onko nudismia lisää joko pojat ovat yhtyneet toisiinsa?
Missä piffi?
Vähän ollut heikkoa seurautus minulla.. :wink:
Onko kuotemalasta jo tullut nigger mukaan peleihin, ei kyllä noiden horiskojen seuraan ainakaan ulkkareita uskalla panna, tämä vuosi on jotenkin sottainen ja paska, ehkä manipulaatio on ollut suurempi kuin minään vuonna??
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tänään lähtee tod. näk. Minna ja 4 uutta taloon. Jaa-a, mitähä siitäki tulee sitte...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ei ei ei, taas noi äänestykset meni ihan vituralleen! Edelleen se Sampo saa vätystellä siellä! (Miks ihmeessä? Onko sen isillä tai frendeillä niin paljon rahaa käytettävissä äänetyksiin, vai mitähäh?)
Mä kyllä pidin Minnasta. Vaikka sen meininki vähän hyytykin Esa J:n lähdettyä. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eiks ton alkuperäisen BB:n ideana ollut se, että kuka kestää 3kk ilman perhettä ja ystäviä, eikä pää hajoa?

Viddu, ihan sekaisin mennyt, varsinkin toi, että jengiä tulee sisään tyyliin 2vk ennen kuin koko kisa loppuu. Reilu peli!
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kai se jotain kansanluonteestamme kertoo, että Marko loisii vielä mukana.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
EvaPeron

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja EvaPeron »

Kylläpäs tuli kauniita tyttöjä iso lauma taloon. Haluaakohan ne saada lisää mieskatsojia vai miksi noin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
EvaPeron kirjoitti:Kylläpäs tuli kauniita tyttöjä iso lauma taloon. Haluaakohan ne saada lisää mieskatsojia vai miksi noin?
Tai katsojia yleensäkin.

Katsoin piiiitkästä aikaa lauantai-iltana koosteen ja kyllä tuo tuuba jotakin uutta kaipaa.
Jonkun fiksun ihmisen Sub-tv:ltä tekemään tosta edes katsottavaa?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihan väärä tyyppi putosi, en ala.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Minuu ärsyttää jo se Saranna. Vitun bättre folk. "Oon Ehnroot, hehe, mut ei mun suvul oo niinku välii, on mul kavereita laidasta laitaan kuitenki". Ja Iida on BLONDI.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Suvinen kirjoitti:Musta on jotenkin tylsää että taloon työnnetään noin paljon uusia asukkaita näin myöhäisessä vaiheessa. Kundien apinamainen käytös tuottaa syvää mustaa myötähäpeää, Sampo on täysin omiin oloihinsa vetäytynyt ja masentunut ja voiton taitaa viedä lopulta joko Kätlin tai Esa A Samin sössiessä känniälöilyillään lopullisesti saumansa voittoon. Uudet tytöt ovat kyllä ihan eläväisen oloisia tapauksia, että siinä mielessä jaksaa katsoa mutta tosiaan turhan myöhään taloon tulivat.
Olen aivan samaa mieltä. Tässä viime aikoina on tuon äijäkolmikon pisteet laskeneet pohjalukemiin, sen sijaan Sampon, Danan ja Kätlinin pisteet ovat nousseet. Esa A:sta olen tykännyt aina. Jopa Marko vaikuttaa ihan symppikseltä nyt, vaikka aiemmin inhosin sitä.

Uusista asukkaista en osaa vielä sanoa paljoakaan, onhan tuo Iida aika perusblondibimbo silokonitisseineen, mutta en mene silti enempää sen luonteesta tai mistään spekuloimaan.
Edit: ja kuka suomea osaava tosiaan antaa lapselleen nimeksi Saran(n)a?!

Sehän on suomenruåtsalainen.
EvaPeron

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja EvaPeron »

Minusta olisi ihme, jos Esa ei voittaisi. Kätlin on ainoa mahdollinen kilpailija, paitsi jos joku uusista tytöistä pysyy mukana tarpeeksi pitkälle. Sinänsä hieno juttu, Esa on sympaattinen ja ihana mies. Vielä kun hankkiutuisi siitä tukastaan eroon.
ninnithequeen

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Musta on jotenkin tylsää että taloon työnnetään noin paljon uusia asukkaita näin myöhäisessä vaiheessa. Kundien apinamainen käytös tuottaa syvää mustaa myötähäpeää, Sampo on täysin omiin oloihinsa vetäytynyt ja masentunut ja voiton taitaa viedä lopulta joko Kätlin tai Esa A Samin sössiessä känniälöilyillään lopullisesti saumansa voittoon.
KOMPS!

Voi että minuu hävetti Samin puolesta taas, auts.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Samaa ajattelin eilen, ihan pimee tapaus. Ja todellakin toni pellolle, vaihtoehtoisesti tapetti-Sampo. Sami on osoittautunut lieväksi idiootiksi, mutta sillä on viihdearvoa selkeästi näitä kahta enemmän. Eikä unohdeta silmäniloa... :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:Vittu, olin ihan varma että Toni lähtee, siispä en äänestänyt. Nyt joutuu katsomaan sitä apinaa vielä ainakin viikon.
Taas ollaan ihan samoilla linjoilla. Prkl!

Putosin muuten eilen niin totaalisesti, että melkein pissin pöksyihini. En tiedä miks, mutta se Esan putoaminen päiväkirjahuoneen tuolin käsinojalta oli aivan järjettömän koomista. Nauroin niin että meinas happia loppua :mrgreen:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Suvinen kirjoitti:
Me ollaan ainoita jotka jaksaa kommentoida, onpa tylsää! Varsinkin kun ei olla edes eri mieltä :P
No helkutti! Kommentoisin mielelläni, mutku NUKAHDIN illalla vähän ennen ku BB alko.. 8) Ei siinä muuten mitään, mut nyt alko vähän harmittaa, jos Esa on kerran tippunu tuolilta. Hihihihih! Toivottavasti ne näyttää se uudestaan.
Mut joo, lähes samaa mieltä koko hommasta (oonks vähän boring?). Seuraavaks vois poistaa Sampon ja Tonin yhtäaikaa, kumpaakaan ei tarvita siellä yhtään mihinkään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Esa A:n tuoliltaputoaminen löytyy varmaan jo juutuubista.
Se oli kyllä ehdottomasti tämänvuotisen BB:n hauskin kohtaus, tulipa naurettua vatsa kipeäksi.
Danan kännisekoilut omissa synttärijuhlissaan jäivät kakkoseksi :)
Jenny Daa-aah! ling

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Sen verran jaksan kommentoida, etten enää saa Samista mitään seksiviboja. Kätlin, Sampo ja Esa siellä lopussa seisoo. Paitsi, ettei. Tää typerä mulkkupaskapudotussysteemi pilaa todnäk homman ja noi kaikki kolme on äänestyksessä samaan aikaan. Tai edes kaks niistä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Parhaillaan menossa oleva sokkofutis on varsin hauskan näköistä. =D
Muuta en osaa kommentoida, ku oon ihan pihalla jo pidemmältä aikaa. Koosteet venaa tossa katsomista.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Tarubella
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 24.10.2009 12:55

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Tarubella »

Eipä ole tullut seurattua
Elämä on...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Panisin!

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mä en TAJUU kuin noi talolaiset sietää SaaDanaa siinä määrin, ettei sitä saada äänestykseen?!?!

Toisekseen must on vähän epistä laittaa Subin työntekijä asukkaaks. Etenki tollane jota surullisenkuuluisat ja tunnetusti vaikutusvaltaiset pinkitkännykät saattaa "fanittaa" jo etukäteen.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: Toisekseen must on vähän epistä laittaa Subin työntekijä asukkaaks. Etenki tollane jota surullisenkuuluisat ja tunnetusti vaikutusvaltaiset pinkitkännykät saattaa "fanittaa" jo etukäteen.
Nyt ei ymmärtänyt. Danako? Miksi sitä kukaan fanittaisi?
Hitsi oli hauska seurata Käpsyn ja Danan melkein-kätfaittia. Olis ollut hauskaa kun Käpsyllä olis oikeasti mennyt hermo; lähellä se jo oli. Se kun oikeasti on yrittänyt olla kohtelias ja kiva kaikille, niin sellaisen ihmisen räjähtäminen on ihan parasta.

Olis kiva kuulla Kätlinin huutavan kännissä: haistakaa nyt jo vittu kaikki senkin kateelliset ja selkäänpuukottavat ämmät ja saatanan pukki Sami!!!
Vaan ei, Kätlin on mukava ja korrekti ja jaksaa ymmärtää. *huokaus*
Ei meidän ihqpihqKätlin sellaista tekis. Se on oikeesti ihana ja piste niin. :h:

Ja siis nyt ymmärsit väärin - ei kai SaaDanaa kukaan fanita? En tajuu miksei sitä saada sieltä äänestykseen vaik kaikille luulis jo selvinneen sen selkäänpuukotuksetkin jne jne. Puhumattakaan sen kirkumisesta, ällö japsi-imitaatiosta, lässytyksestä, paskasta "laulamisesta", kännipissistelystä niin et pitää olla joku vahtimas siin ku se poraa ja heittelee ruokaa seinään... Hyi vittu mikä tapaus, kaikin puolin.

Mut siis joo Iidaa tarkotin. Sehän on Subin chattijuontaja.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin