Katsoin sarjaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Käännän tässä viestissä ketjun otsikon imperfektimuodon erehdyttävästi preesensiltä näyttävään suomen kielen futuurimuotoon ja ilmoitan, että jos vain suinkin muistan, katson sarjaa Samaa sukua, joka alkaa tänään klo 20 kolmosella. Tässä kaikenmoisten fantasiasarjojen, historiallisten pukudraamasarjojen ja lähes Kitinä-henkisten homosarjamurhaajasarjojen täyttämässä tv-todellisuudessa onkin jo ollut ikävä sellaista muinaisen Rooman sheriffin henkistä amerikkalaista laatu(perhe)draamaa, jonka seuraaminen sopii sellaiseen juuri kotoa muuttaneen pikkuporvariperheen vesan aikuistumisriitteilyyn sohvan nurkassa ensimmäisen vakavan tyttöystävän kainalossa. Jos en ehkä ihan tuollainen itse olekaan, niin henkilökohtaisena erityismotiivina sarjan seuraamiseen on kuitenkin se, että sarja sijoittuu Berkeleyn kaupunkiin Kaliforniassa, ja Berkeley on valitettavan suppean Urpiaisen asuinpaikkojen all time parhaimmuuslistan kärkisijalla. Valitsisin autiolle saarelle mukaani juuri Berkeleyn asuinpaikakseni. Nostalgiaa siis toivon sarjasta saavani.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Mikä vika oli sarjassa Brothers And Sisters sitten?
No esmes se, että Urpiainen ei ole koskaan kuullutkaan, saati sitten nähnyt.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Perinteistä suomalaista komediaa: Tankki täyteen.
Paras päivä ikinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä en malttaisi odottaa, että True Bloodin neljäs tuotantokausi alkaa :oops: Oon lukenut kohta viisi Sookie Stackhouse -kirjaa ja olen aivan koukussa. Itseasiassa tahtoisin nytkin mieluummin olla kotona sohvannurkassa lukemassa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Kesäkuun lopussa alkaa. On hyvä olla meganörtti!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Suvinen kirjoitti:Game of thrones, pari ekaa jaksoa väijytty. Tyypillistä HBO- tuotantoa kieroine juonikuvioineen, historiallisine mausteineen, lentelevine irtopäineen sekä sukulaisten ynnä muiden irstaine hässimisineen. Tää on vähän tämmönen Rooma kohtaa Tarun sormusten herrasta. Kiinnostuin mutta en innostunut samalla tavalla kuin esimerkiksi juuri Roomasta saati True Bloodista. Varmaan riittää katselutahdiksi jakso per ilta, jos lomaa vaan riittää.
Oon kans sivusilmällä katellut, kirjasarjan innoittamana. Aika uskollinen kirjoille, mutta sarjan jaksoja enemmän odotan jatkoa kirjasarjalle.
Manaaja

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

küllküll kirjoitti:South Park S15E05 - Crack Baby Athletic Association

Muutamissa jaksoissa kaikkien näiden 15. kauden aikana on tullut väkinäinen "ehehe"-fiilis, mutta tämä oli ensimmäinen kerta, kun kieltäydyin katsomasta jaksoa edes loppuun. Ihan kaikesta ei pitäis yrittää huumoria vääntää. Hyi vittu!
Mun mielestä tää taas oli yllättävän hyvä jakso. Just sitä vanhaa kunnon psykopaatti-Cartmania.
AngryBird

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Kuuluis varmaan sinne sivistymättömyysketjuun mutta mä en ole ikinä ymmärtänyt mikä South Parkissa on hauskaa. Kertaakaan ei oo naurattanut kun olen yrittänyt katsoa.

Aiheesta:
Yritin katsoa myös Moderni perhe -sarjaa kun se on niin muka kehuttu ja palkittu ja ties mitä. Ihmetteleen vaan että mistä hyvästä?
Ja Ed O'Neillille on juuttunut Al Bundy päälle. Ei nyt uppoo.
küllküll

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja küllküll »

South Park S15 E07: You're Getting Old

Tälle hirnuin kyllä estotta, kuulun ilmeisesti pilailun kohteena olevaan ihmisryhmään - ikääntyviin rokkidiggareihin.

Kuva
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

AngryBird kirjoitti:Kuuluis varmaan sinne sivistymättömyysketjuun mutta mä en ole ikinä ymmärtänyt mikä South Parkissa on hauskaa. Kertaakaan ei oo naurattanut kun olen yrittänyt katsoa.
En mäkään. Jonkin aikaa sitten mut pakotettiin katsomaan joku muka oikein hyvä jakso, jossa Suomi tuhottiin jollakin pommilla vai miten se oli, mutta ei vaan ollut yhtään hauska.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Duudsoneita (Subilla perjantaisin klo 21.00.) taas katsonut. Huh huh... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
küllküll

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Futurama - Season 6

Aikanaan neljään tuotantokauteen jäänyt Matt Groeningin ideoima skifi-sitcom on kokenut uudestisyntymän Comedy Centralilla. Parin ensimmäisen jakson hapuilun jälkeen homma käynnistyy aika mukavasti ja kyllähän tätä ilokseen katsoo. Seitsemän jakson jälkeen ei ole tullut vielä klassikkoja vastaan, mutta monta hykerryttävää hetkeä kyllä.

Toistaiseksi kaikki alkuperäisäänet olleet mukana, siitä pojot.

EDIT: kauden loppupuolella aletaan päästä kunnolla vauhtiin. Esimerkiksi episode11 "Lrrreconcilable Ndndifferences" on lähes klassikkokamaa.

Kuva
küllküll

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Futurama S06E15 - Ghost In The Machines

Bender potkaisee tyhjää ja joutuu tekemään diilin robo-Devilin kanssa: Fryn on kuoltava!

****

Kuva
küllküll

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Futurama S06E17: Law And Oracle

Etenemismahdollisuuksien puutteeseen ja huonoon uniformuun kyllästynyt Fry liittyy New New Yorkin poliisivoimiin. Muutama suht kelvollinen pila "Poliisiopisto"-leffasarjan, "Tronin" ja "Minority Reportin" tiimoilta, muuten nippa nappa keskinkertainen jakso.

Kuva
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja more »

Father Tedin kolmannen kauden kattelin viimeksi, sopivan pöhköä brittimenoa.
Np. South Park season 13
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
RP

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Pakko hehkuttaa Being Humania jälleen kerran. Puolet toisesta seasonista katsottuna, toimii edelleen. Pidin ensimmäisestä kaudesta enemmän, mutta nyt aletaan sitten paneutumaan hieman syvemmälle valtakuntien kiemuroihin. IMDB mukaan myös kolmas tuotantokausi on olemassa. Käsittääkseni alun alkujaan piti olla minisarja, en voi kuitenkaan varmaksi sanoa.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

more kirjoitti:Father Tedin kolmannen kauden kattelin viimeksi, sopivan pöhköä brittimenoa.
Np. South Park season 13
Father Ted on paras!

Itse aloitin The Walking Dead -sarjan katselun. Juonellisestihan tuo on täysin kierrätyskamaa zombiklassikoista, mutta on sen verran taiten tehtyä, että tempaisi mukaansa.
Pröötprööt
ninnithequeen

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kylmä Rinki alkaa elokuussa uusintana :cheer:
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Suvinen kirjoitti:Game of Thronesin
Onko täs magiaa vai pelkkää miekkaa?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bhven kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Game of Thronesin
Onko täs magiaa vai pelkkää miekkaa?
Niukasti magiaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Bhven »

aasi kirjoitti: Niukasti magiaa.
Niukasti riittää.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Pomputellaas vähä.

Alottelin tässä kahtomaan animesarjaa Deadman Wonderland. Kolme jaksoo oon nyt katellu ja alkaa jo löytyä sisältöö lievästi puuduttavan ja typerän aloituksen jälkeen.

Onhan tämä vähän "tissejä, perseitä ja vartalonmyötäisiä asuja" -meininkiä, mutta en valita :P
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Celebrity Big Brotheria yritän seurailla. Vituttaa vaan, kun esitys tulee vasta illalla klo. 10 ja mä oon iltatorkku.

http://totalbigbrother.com/
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja huima »

Kreitsu kirjoitti: ja mä oon iltaorkku.
Silmät teki taas temput.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Family Guy, season 9 eka jakso

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Vastaa Viestiin