Miss Suomi 2010

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset

Miss Suomi 2010 on mielestäni...

1. Anne-Marie Nurminen
2
9%
2. Viivi Suominen
1
4%
3. Essi Hellstén
2
9%
4. Heidi Myllylä
1
4%
5. Susanna Turja
3
13%
6. Viivi Pumpanen
7
30%
7. Riina Seise
0
Ei ääniä
8. Viktoria Sinjakova
1
4%
9. Ghia Granlund
0
Ei ääniä
10. Oona Kare
3
13%
11. Bonussektori
3
13%
 
Ääniä yhteensä: 23

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:En toki loukkaantunut, mutta ehkä naiiviuttani ajattelen, että ihmiset oppivat virheistään eikä heitä sen vuoksi tarvitse koko ikäänsä kivittää. Tosta sinun kommentistasi kun haiskahti melko kauas ajatus, että jos kerran on erehtynyt, on loppuikänsä vähintäänkin epäilyttävää sakkia. Eikö sitä varten anneta rangaistuksia, että niillä voi tekonsa sovittaa?

Minä en oikein ymmärrä, että Oonan piti jättää missileikki kesken, kun kerran oli jo ennen osallistumistaan organisaatiolta varmistanut, ettei tuomio ole este osallistumiselle. Vasta sitten kun asiasta tuli julkinen meni organisaatiolla vetelät housuun.
Kyllä se on jo nimenomaa viisautta ja kehitystä jos on lopettanut rangaistuksen ts. pelästyksen jälkeen virheensä. Sillä niin moni ei lopeta.
Olet oikeassa siinä.
Kuten sanottu, nämä ovat hienosäätöasioita ja lapsuudessa koetut kaikki traumat ja tyhmyydet ovat niin tuiki tavallisia, että niitä kokeneet ovat valtaväestö. Ihmiset sekoittuvat ja sellaisesta asiasta jonka ei pitäisi olla tavallista, tulee aivan tavallista!
Tämä on hiuksenhienoa asiaa tämä ihmisen kasvu ja kehitys joskus. Sitten kun ja jos lapsuus pilataan täysin niin sitten ei enää olla hienosäädössä. Pitää muistaa 95% ja 5% laki. 95% todellisista TÄYSIN NÄKYVISTÄ ongelmista aiheuttaa 5% väestöstä.
Minä puhuinkin sitten aivan näistä enemmän näkymättömistä, jotka ovat myös siis ainakin vähän aina näkyvissä jos on kiinnostunut ihmisistä ja miettii käytöstä yms.

OONAN tapaus on vakava periaattellisesti, todella. Pahinta kasvatuksessa tai ylipäänsä elämässä on luottamuksen menetys ja lupausten pitämättä jättäminen. Sympatiseeraan Oonaa sikäli. Tämä menetelmä kokonaisuutena on väärin.
Ainoa oikea on sanoa heti koko asia ja salaaminen olisi mahdottomuus sitten.
Mutta maailmahan on tällainen. Ei mukavaa.

SA
RP

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja RP »

Pulkannaru kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jos toi ysi heräisi aamulla vierestä meikeittä, niin mä juoksisin huutaen ja munat vilkkuen karkuun, ja se on aika karua näinkin ruman äijän sanomana.
Taitaisit kuitenkin vaan heittää peiton päänupin päälle ja tutustua uudelleen varpaan väliin.
Ei hivele silmää. Riinalla on maukas kroppa, kuvan perusteella.
Kai Nalo

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Kyllä Viivi Pumpanen on noista se, joka saisi välittömästi istua naamani päälle.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Tarkoitin. Jos naama kauhistuttaa, niin kyllä tota voi höykyttää. Tietysti on hotimpia, niinqu melkein aina muulloinkin.

ja ^
Kyllä Ghiakin sais istua mun naaman(kin) päälle. Ei silloin neidin meikkejä (tai kovin montaa muutakaan juttua) ajattele. Tai sit mä oon vaan vähemmän ronkeli :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
elco

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja elco »

Niin siis oliko tämä konsepti mennyt jotenkin uusiksi?
SikaMika

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

elco kirjoitti:Niin siis oliko tämä konsepti mennyt jotenkin uusiksi?
Ei, sama vanha se on: lavalle tepastelemaan, kruunu päähän ja Aussie-baariin alastonkuvauksiin.
elco

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja elco »

SikaMika kirjoitti:
Ei, sama vanha se on: lavalle tepastelemaan, kruunu päähän ja Aussie-baariin alastonkuvauksiin.
Oletko jo aussibaarissa odottamassa villissä kauneudessasi?
RP

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja RP »

Voi hirmustus lettu. Ryhti, ihme hilavitkuttimia liian moni. Ainoa hyvä juttu että hokasin taas shoppailla tytsälle Baby Phatia <3 Panisin silti, en ole ronkkeli.
bliss

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja bliss »

Äh. Vappu Pimiä on tossa finaalissa parhaimman näköinen.
Kympillä on sentään reisilihakset, muut on ihan riNpuloita.

edit. Mistä on löydetty noin suunnattoman rumia iltapukuja? :shock:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Varmaan sieltä samasta mestasta mistä nää täysin mitäänsanomattomat tulevat lätkävaimotkin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jos toi ysi heräisi aamulla vierestä meikeittä, niin mä juoksisin huutaen ja munat vilkkuen karkuun, ja se on aika karua näinkin ruman äijän sanomana.
Taitaisit kuitenkin vaan heittää peiton päänupin päälle ja tutustua uudelleen varpaan väliin.
Tykkäsin enemmän Pumpasen, (kuva 11) varvasmallista. Oli jotenkin lihaisamman ja juurille asti ulottuvamman oloinen.
bedlam

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Taas mun lemppari tuli kakkoseksi. Niin on käynyt melkein aina Nina Autiosta lähtien.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja huima »

Vaola kirjoitti:Kärkikolmikko suunnilleen oikein, järjestys vaan ihan väärä. Kamalia, halvan näköisiä vaatteita olivat keränneet missien päälle. Etenkin ne Baby Phat-vaatteet oli ihan ku jotain white trash-kamaa, niistä silittämättömistä iltapuvuista puhumattakaan. :roll:
Sain kuunnella ihan samaa kritiikkiä kotona.

Tuotantoarvot ja glamour kisassa kohdillaan kyllä.
RP

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja RP »

Vaola kirjoitti: Etenkin ne Baby Phat-vaatteet oli ihan ku jotain white trash-kamaa
Baby Phat on *bling*, kysy vaikka Kimoralta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Venaas, mitkäs ne miss suomen mitat olikaan?!

167 cm ja kiloja? Hmm. Voisko sitä kerrankin sanoa olevansa missin mitoissa.

EDIT: DOh! 57kg. Sentin lyhkäsempi ja 2kg kepeenki ko mä, rinnanympäryksestä puhumattakaan. Naamasta ette saa kommentoida.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:Mites olisi?
Stand Up komiikkaa x 10? :D
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja RP »

Vaola kirjoitti:
RP kirjoitti:Baby Phat on *bling*, kysy vaikka Kimoralta.
Kuka se on? :D Tai... mikä se on? :oops:

Mä taidan olla vähän "out"? Mutta en ole toisaalta noista blinkuttimista koskaan oikein innostunut, johtunee ehkä siitä etten taitaisi osata sellaista lookkia kantaa kovinkaan hyvin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kimora_Lee_Simmons

Kohtuullisen suosittu merkki jenkeissä sekä edullinen. Suomeen pikkuhiljaa rantautumassa enemmältiki. Täällä kovissa hinnoissa. Tosiaan *bling bling*, itse omistan muutaman laukun, vaatteet ei ihan mun tyyliä. Lasten vaatteista pidän, niiden malleina ja inspiraationa toimii Kimoran omat lapset.
RP

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja RP »

Mahtaakohan tämä tussukka kovin kauan kruunua kantaa, sen verran näkyy paskaroisketta ympäriinsä kirjoiteltavan. Selkeä leffapahis. Kaunis kana, mutta perkeleen kuspää?
SikaMika

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Katsos, tämmöinenkin äänestys. Äänestin juuri Noora Karetta, nyt jännäämään kuinka käy.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

SikaMika kirjoitti:nyt jännäämään kuinka käy.
Älä pidätä kakkaa odotellessasi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:nyt jännäämään kuinka käy.
Älä pidätä kakkaa odotellessasi.
Miksi sä luulet että SikaMikalla on ruskeat silmät?
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja RP »

Noniin pallinaamat, mä esitin kysymyksen. Pysykää asiassa!!1
bliss

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja bliss »

SikaMika kirjoitti: Äänestin juuri Noora Karetta
Siellä sellasta vaihtoehtoa ollu...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:Noniin pallinaamat, mä esitin kysymyksen. Pysykää asiassa!!1
Soot vaan kade, q sil o oma söpö smugu jol o blingblingii, rispektii ja kapitaalii vaix koko kylän tarpeisiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miss Suomi 2010

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:Mahtaakohan tämä tussukka kovin kauan kruunua kantaa, sen verran näkyy paskaroisketta ympäriinsä kirjoiteltavan. Selkeä leffapahis. Kaunis kana, mutta perkeleen kuspää?
Muuttaa juuri yhteen poikaystävänsä kanssa. Yrittää turvata selustaansa, HAH!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin