Paras raadiokanavatsuuni?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Kai Nalo

Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Radio 957:aa kehuakseni avaan uuden topikin ja kysyn notta mitäs shontaa te kuuntelette?

http://www.radio957.fi/nettiradio/
bliss

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ihan paras on groove fm.

Töissä päällä tylsästi Radio Suomi uutisten ja liikennetiedotteiden takia. Paskaa musiikkia ja huonoja juttuja kyllä muuten.
Stinky

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

GrooveFM
Rakastan. Jaksan kuunella kyllästymättä koko työpäivän.

Edit. bliss ehti ensin. Ollaan niinku niin samikset :]
Dumis

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Töissä soi ratiorokki. Autossa joskus ratiorokki. Kotona äärimmäisen harvoin ratiorokki. Kotona joskus soi pommiradio, mutta sitten sekin kuopattiin. Radiokanavat ovat pääasiallisesti perseestä. Tekopirteetä bullshittiä en kuuntele sekundaakaan ja radiorokinkin jutut on aika kuultu, joskin sitä pystyy kuuntelee.
Kai Nalo

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Dumis kirjoitti:radiorokinkin jutut on aika kuultu, joskin sitä pystyy kuuntelee.
Suosittelen sulle 957:aa. hakkaa raatiorokin mennen tullen.

Nytkin tulee urheiluuutisia, niskalaukausta, hanoi rocksia ja valitattavasti jopa hurriganesia. Mut pääsääntöisesti kunnon rockia ja hivenen raskaampaa.
Dumis

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kai Nalo kirjoitti:
Dumis kirjoitti:radiorokinkin jutut on aika kuultu, joskin sitä pystyy kuuntelee.
Suosittelen sulle 957:aa. hakkaa raatiorokin mennen tullen.

Nytkin tulee urheiluuutisia, niskalaukausta, hanoi rocksia ja valitattavasti jopa hurriganesia. Mut pääsääntöisesti kunnon rockia ja hivenen raskaampaa.
Aattelinkin kuunnella kun pääsen kotia.

edit: mökillä kuunnellaan aina Radio Jyväskylää, hakkaa rokin loppuunkulutetut biisit.
Kai Nalo

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Dumis kirjoitti: Aattelinkin kuunnella kun pääsen kotia.
Iltatarjonnasta en tiä. Ite kuuntelen duunissa 8-17.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Duunissa kuuntelen Spotifyn kautta itse valikoimaani musiikkia, mutta kotona keittiössä kuuntelen aina Groovea :h: Autossa soi kai enimmäkseen Aalto. Vanhuus ei tule yksin!
NuoriD

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:www.nrj.fi ja sitäkin nykyään lähinnä aamuisin.
:shock:

Tuohan on niin teinix-asema kuin olla ja voi. Itse kuuntelen pakosta 13 v tyttöäni kuskatessani.

Groove.fm tai Metroa itse kuuntelen, jos radio on auki. Yleensä se on kiinni.

Aamuisin kuuntelen uutiset radiosuomesta klo 8.00 ja sen jälkeen 8.15 vaihto ylen ykköselle, jossa tulee politiikan ajankohtaisohjelma, nimeä en muista.
Asie Payton

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Grooven tarjonta on muuntunut liiaksi valtavirran suuntaan. Ennen oli hetkittäin paremmin. Kuloniemen proggista jaksaa joskus kuunnella (ja sekin taitaa olla ylen kanavilla), mutta muutoin mennään iTunesin ja Spotifyn tarjonnalla. Aamuisin tosin päällä on radio rock, mutta sekin vain siksi, että jotain tausta mölyä pitää olla kun ruuhkissa jonottaa. Tuleehan sieltä ihan hyvääkin rockia, mutta varta vasten en sitäkään kuuntelisi. Spotifystä olen siinä suhteessa yllättynyt, että sieltä löytyy pienten levy-yhtiöiden marginaalihelmet kiitettävällä tavalla. Monen artistin albumi on eksynyt kannatusmielessä omaankin hyllyyn ja tulee vastaisuudessa eksymäänkin. Spotify ja iTunes autoradioon, niin mun puolesta noi uunoturhapurot radioaalloilta jää työttömiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Autossa kanavat vaihtuvat 'päivän parhaan tarjouksen' mukaan. Jos kuuntelukelpoista ei löydy, niin levyltä ämpeekolmosta.
Kotona soi useimmiten Spotify.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Heikelöillä on paras aamuveto. Musiikkia joudun vaihtelemaan tiheään, koska joka kanava kyllästyttää melko pian. Ei ole suosikkia, suomipoppia tulee eniten kuunneltua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Heikelöillä on paras aamuveto. .
Homma kusee muuten nykyään aika lahjakkaasti verrattuna aiempaan... Radiorokki, jos erehtyy radiota kuuntelemaan.

Metro, Aalto ja Groove on sellasta "hissimusaa", mikä on kivasti neutraalia.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

YLE Puhe
YLE Mondo
Radio x3m (oikeastaan vain metal rebubliken)
Radio Suomi

Joku noista. Jos on pakko jotain musiikkia rallattaa niin kait rock sitten, sieltäkin on tosin aika usein käännettävä pois kun paskamerikkalaisen raskaan emorockin kiintiö tulee täyteen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mylwin kirjoitti:Joku noista. Jos on pakko jotain musiikkia rallattaa niin kait rock sitten, sieltäkin on tosin aika usein käännettävä pois kun paskamerikkalaisen raskaan emorockin kiintiö tulee täyteen.
Joo, ja kuka vittu on Billy Talent?!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aamuisin työmatkalla kuuntelen Aaltoa, ainoat aamujuontajat jotka eivät ärsytä. Kotimatkalla puhun puhelimessa. Ja jos joskus surffaan, se on sekoitus YleXää, Groovea ja Metroa. Joskus hetki Suomipoppiakin. Ja pitkillä reissuilla Novaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vesper kirjoitti:Joskus hetki Suomipoppiakin.
Mulla menee aamun duunimatka Suomipopin kanssa. Muhun se Jaajon idarihuumor ja jatkuvat munailut uppoaa, mutta Juha Vuorista en voi sietää. Petra on myös aika hoooot.
Kai Nalo

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Tuohan on niin teinix-asema kuin olla ja voi. Itse kuuntelen pakosta 13 v tyttöäni kuskatessani.
Itse olen shokissa miten mummo/pappa kanavia te jaksatte kuunnella.
Pertsa taitaa vielä tilata Suosikkiakin. Jösses mikä teinixperttix sä olet.
NuoriD

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Tuohan on niin teinix-asema kuin olla ja voi. Itse kuuntelen pakosta 13 v tyttöäni kuskatessani.
Itse olen shokissa miten mummo/pappa kanavia te jaksatte kuunnella. Itse en uskalla puolia noista kanavista edes virittää radiooni.
Haluat ilmiselvästi pitää vaihtoehtoa 2 avoimena :wink:
Dumis

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Pertsa taitaa vielä tilata Suosikkiakin. Jösses mikä teinixperttix sä olet.
En ikinä ole tilannut. Mutta kuten aloitin ketjun kuuntelen radiota lähinnä aamulla nykyään eli siis aamupoikia.
Eihän niitä kuuntele Erkkikään :D
NuoriD

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Haluat ilmiselvästi pitää vaihtoehtoa 2 avoimena :wink:
Nyt sarkasmi meni minussa hukkaan. Väännä rautalangasta.
No tuo oli tuollainen ha-ha-hauska vitsi, että ikäänkuin varmuudeksi haluat olla selvillä, mikä on guuminta håttia 18 v keskuudessa juuri nyt.
Dumis

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:Vai olisiko se sittenkin niin, että NRJ:tä on tullut kuunneltua vuodesta -97 asti? Kanavan suurin pulma nykyään on, että arkisin iltapäiväohjelmisto on ihan skeidaa. Aamut ja illat menevät.
:shock:

En kyl tiedä kumpi on pahempi kikattavat aamupojat vai Nowan vanhusteleva kliseelinja. Suunnilleen yhtä kakkaa musaa tulee kummaltakin.

Heikelän heittämät läpät joskus saa kyllä nauraan, kuten se että P-Korea teki uuden ohjuskokeen. Ainoa vaan että sen kantama oli jotain n. 150km, joten ei sillä sais ees Turkulaisia kartalta...

Jaajoa on joskus jaksanut kuunnella ehkä kolme ja puol sekuntia. En tykkää tyypistä niin ei mahda mitään. Vappu Pimeestä ei kandee ees alkaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä kyl tykkään Jaajosta pieninä annoksina. Nykyinen pissisparinsa vaan on niin turha peesaaja, etten myötähäpeässäni voi aamuisin kuunnella.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kai Nalo

Re: Paras raadiokanavatsuuni?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti:Mikä hemmetin Jaajo? Haluanko edes tietää?
Jaajo on semmonen stadilainen liiimanhaistelijaräkänokka Suomipopilla joka aukoo naamaansa kaikesta ja kaikille. Muutaman kerran ollut mm. kännissä duunissa. Tais voittaa vuoden radio-juontajapalkinnon just..
Vastaa Viestiin