Kuorosota kakkonen

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
RP

Kuorosota kakkonen

Viesti Kirjoittaja RP »

Alkaa sunnuntaina. Viime vuoden kuorosotaan koukutuin täysin, uskoisin että tähänkin. Ensin olin vähän wtf kun katselin kuorojohtajia, mutta nyt tuntuu, että ei ne nyt niin pahat olekaan.

Mites muilla?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuorosota kakkonen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sebastian :h: Tais olla mulla panetusketjussakin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Kuorosota kakkonen

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ekan kauden alussa povasin, että Kuorosodan täytyy olla varma merkki tosi-tv formaatin kuolemasta, niin äärimmäisen typerältä ohjelman idea vaikutti. Näin ollen kakkokausi edustanee formaatin helvettiä.

Ei aio katsoa.
Dumis

Re: Kuorosota kakkonen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ekasta kaudesta puoliväkisin kärsin jokusen jakson, jäin henkiin. Kekkossiisöni menee luultavasti täysin ohi, jossen joudu taas jostain syystä pakotetuksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuorosota kakkonen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hiukan joutui repeämään Salmelan astuessa kuvaan.

Yksi tyty aiheutti semmoisen panisin-reaktion.

Olikos tossa musiikkiakin?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Kuorosota kakkonen

Viesti Kirjoittaja Leila »

Tämän vuoden kuorosota taitaa olla parempi kuin viime vuotinen, ihan jo Ilkka Alangon ja Marco Hietalan takia. Vaikka on kuultu vasta muutama esitys, niin ainakin minun mielestä nuo musiikin täysammattilaiset eli juuri Ilkka, Sani ja Marco saavat kuoroistaan eniten irti. Tai ehkä pidin vaan biisivalinnoistaan, en tiedä.
Kuorot ja solisti vaikuttavat jotenkin olevan kuin eri maailmasta, eli onko systeemi se, että vain solisti vetää livenä ja kuoro vain aukoo suutaan taustanauhan mukaan? Eihän niillä kuorolaisilla taida olla edes mikkejä.
Juontaja Komulainen on jotenkin kuivakka vaikka hirveästi kaikkia kehuukin.
Joka tapauksessa seuraan varmaan ohjelmaa. Harmi tosiaan kun se Helsingin silmänilo Sebastian putosi eilen.
Viimeksi muokannut Leila, 22.02.2010 15:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Äiti ei tiedä
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuorosota kakkonen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sebastianin kuorolla oli eilen kevyesti paras veto ja silti putosi. Ainoat solistit jotka ei laulaneen päin v*ttua. Ärsyttää, että ihmiset äänestää kuoron johtajien eikä kuorojen suoritusten mukaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kuorosota kakkonen

Viesti Kirjoittaja huima »

Vie minut Kuopioon.

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/kuorosot ... &vid=64937

Totaalinen lollaus vedet silmissä. Saa aikaan niin hyvät fiilikset, että tuo porukka voi olla tällä menolla voittamassa koko skabaa.

Ei ollut hirveää ylläriä, ettei Vantaa tai Helsinki ole pärjännyt.
SikaMika

Re: Kuorosota kakkonen

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Leila kirjoitti:Ismo Alangon
Onko ne muka hommanneet Ismo Alangonkin ohjelmaan mukaan?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuorosota kakkonen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ärsyttää, että ihmiset äänestää kuoron johtajien eikä kuorojen suoritusten mukaan.
Sanoo ketjun ehkä pahin kuoronjohtajan perään kuolaaja. :)
Sillä ei ole mitään tekemistä äänestämisen kanssa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuorosota kakkonen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Toivot, että muut uskaltaisivat äänestää oikein että olisit voinut jatkaa kuolaamista.
Toivon että muut äänestäisivät oikein, sillä sen olisi kuorolaiset ansainneet. Mulle on ihan sama kuka kuoroa johtaa, jos se kuoro on paras. Ja eilen IMO Helsingin kuoro oli paras. Ekana tais vetää Sani ja se oli kamalaa kuraa, samoin Virven kuoro.

Ps. eikä mun tartte Sebua telkkarista kuolata...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Kuorosota kakkonen

Viesti Kirjoittaja Leila »

exPertti kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Leila kirjoitti:Ismo Alangon
Onko ne muka hommanneet Ismo Alangonkin ohjelmaan mukaan?
Kyllä on pikkuveli kyseessä. Näyttävät mokomat nykyään aika samalta, sukua kun ovat.
Todellakin Ilkka Alanko on kuorosodassa. Pahoittelen virhettä, taisi olla ihan minun toiveajattelua, että Ismo olisi mukana. Olisihan se kyllä ollut aika erikoista, oikea kevään TV-tapaus...
Äiti ei tiedä
Vastaa Viestiin