Tuska 2010

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Enttu »

voishan käydä porttien ulkopuolella fiilistelee&juopottelee :P
Vittuillakseni vilkutin ;D
Dumis

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Starflare kirjoitti:Taitaa jäädä meikäläisen osaltakin tuskailut tänä vuonna väliin. Joka päivälle olisi jotain pikkukivaa kyllä, mutta harmillisesti se lopullinen naula jää lyömättä koko kekkerin osalta. :(
Aika hyvissä asennoissa saa tähdet olla jos joku kerta meinaat paremman kattauksen tuskaan saada. Mulle on se 2-3 bändiä per päivä ja pari ehdokasta myös joiden aikana voi vetää viunaa tai heiluttaa päätä, loppujen kohdalla sit menee pullon heiluttamiseksi :D
Dumis

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kohta se alkaa, se itku kun liput loppuivat eikä saanut ostettua itselleen sitä!1 Vaikka oli vuosi aikaa säästää massia :D

edit: 3pvä ja sunnuntai keltaisella tiketissä:
http://www.tiketti.fi/tapahtuma/7269
Dumis

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Sue-lehdestä sivuilta 64-65 löytyy jo tämän vuotinen ohjelma.
bedlam

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olin melko varma tulostani, kun muutenkin Helsingissä tuolloin, mutta Mastodontin peruuttaminen oli liikaa. Eipä tuolla nyt olisi kuin Devin Townsend + pari bändiä, jotka on jo Jalometelissä nähty parin vuoden sisään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onneksi en ole noin nirso. Ihan pakko nähdä- osastolla ainakin: Testament, Pain, Obituary, Kamelot, Overkill ja W.A.S.P.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bluntly kirjoitti:Onneksi en ole noin nirso. Ihan pakko nähdä- osastolla ainakin: Testament, Pain, Obituary, Kamelot, Overkill ja W.A.S.P.
No siis Testamentti ja Overkill juuri näitä, jotka tuli vasta tsekattua Jalossa, eikä nyt heti uudelleen mitään hinkua. Ainakaan noilla Tuskan lippujen hinnoilla, jotka on jotain järkyttävää.
Dumis

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Jaa että Tuskan liput on järkyttävän hintaisia, no kokeiles tuota Sauna-open-airia. Parikyt bändiä ja lipun hinta yli huntin, siinä vasta tulee kunnon ryöstöfiilis jota ei yksi KISS korvaa.

edit: oman Tuska-lippuni ostin ennakkoon FME:stä 85e:lla, joka on mielestäni alhainen korvaus yli 30:stä bändistä. Kyllä se hunttikin menis mukisematta.

Tiettynää jos vain muutama bändi inspaa niin sitten on paska juttu, mutta Tuskailussa usein on kotiinviemiseksi joku uus bändi joka ei levyllä nappaa :) sen loistofiiwiksen myötä.
bedlam

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumis kirjoitti:^ Jaa että Tuskan liput on järkyttävän hintaisia, no kokeiles tuota Sauna-open-airia. Parikyt bändiä ja lipun hinta yli huntin, siinä vasta tulee kunnon ryöstöfiilis jota ei yksi KISS korvaa.

edit: oman Tuska-lippuni ostin ennakkoon FME:stä 85e:lla, joka on mielestäni alhainen korvaus yli 30:stä bändistä. Kyllä se hunttikin menis mukisematta.

Tiettynää jos vain muutama bändi inspaa niin sitten on paska juttu, mutta Tuskailussa usein on kotiinviemiseksi joku uus bändi joka ei levyllä nappaa :) sen loistofiiwiksen myötä.
No ei tuo 85e kieltämättä kolmesta päivästä ole paha. Kuulin vain jostain, että päivän lippu on 54 euroa, ja ei ilman sitä superlempparia kehtaa sitä kyl maksaa.

Ja kyl Bluntly oli toisaalta oikeassa tuossa nirsoudessakin, mää en koskaan saa festareilta mukaan uutta suosikkia. Nytkin nuo nimet ovat sen verran tuttuja, että tiedän genrensä ja että eivät 99% varmuudella iske.
Dumis

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Niin harvoin festeiltä itekään löytää uutta bändiä jota fanittais monta kuukautta ainoastaan, mutta kuten sanoin niin levyllä ei aina bändit aukea.
Dumis

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ekat Tuskan laminoidut ohjelmat ovat valmiit, samoin lakritsi-kossu 8)
Dumis

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Laku-kossu ol hyvää ja samoin bänditarjontakin, yks uus raikas tuttavuuskin löytyi, tosin joku "vanhoista" starboista koottu bändi...
Tiedä sitten kuinka pitkäikäinen tää kyhäelmä on.
http://www.youtube.com/watch?v=MrUaHEq6CCw

edit: KAIKKI liput näyttää tiketin sivuilla olevan loppuunvarattuja tai myytyjä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kaverilta olisin saanut kaksi lippua tälle päivälle, mutta tarjonta ei vakuuta edes halvan hinnan vertaa :(
Mä olen varmaan vanha. Tai jotenkin tyhmä, kun festareiden idea on mun mielestä hyvä musiikki, ei viinan vetäminen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumis

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Wanha!
Dumis

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lolita kirjoitti:Tai jotenkin tyhmä, kun festareiden idea on mun mielestä hyvä musiikki, ei viinan vetäminen.
Niin no mä kuuntelin kaikki tuntemattomat bändit eilen kotona läpi ja päätettiin vähän että mitä bändejä mennään kattelemaan, että jos joku menee tuonne PELKÄSTÄÄN viinaa kittaa, niin oma måkansa :D
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

No tänäänhän siellä on just helposti koko listan paras esiintyjä: http://www.youtube.com/watch?v=nRnEoGI6uzM
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Dumis

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olipas festit, hyviä bändejä sekä paaaaaaljon tuttuja :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos nyt heittäisin oman Top3:n näkemistäni esiintyjistä:

1. Obituarity
2. Survivors zero
3. Nile

W.A.S.P:n esitys aiheutti sen, että Doug Blair nousi rokkikukkolistan kärkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Laitetaan nyt omatkin top-vedot;

1. HYPOCRISY! \,,/ Siis livenä biisit kolahtaa aivan järkyttävän kovaa.
2. Survivors Zero
3. Torturekiller / Overkill
4. Satyricon


Overkillistä ja Satyriconista muistikuvat heikohkot.
Lauantai näytti olleen mulla se pääpäivä, silloin onneksi muistikuvatkin riittänee perjantaita pidemmälle. Survivors Zero oli juur niin hyvä kuin odotinkin, ehkä vähän petraamista kundeilla vielä vetämisen kanssa, mutta suht tuore orkkahan tuo on, vaikkakin kundit ovat ex-joku_bändiläisiä kaikki. Satyriconin keikan kesken filmi alkoi perjantailta loppua, mutta sen muistan että ihmeen vaisua porukka oli, FME:ssä saty räjäytti totaalisesti pankin.
SikaMika

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Megadeth oli ainoa loistava veto, muut orkesterit eivät ole sisäistäneet tarpeeksi hyvin sitä, mitkä biisinsä on mun mielestäni ne parhaat.

Soundit vaihteli ihan helvetisti, esim. Satyricon ja Testament soittivat volyymeista päätellen kokonaan ilman vahvistimia ja se verotti myös kuulijan fiilistä. Wasp heitti saman paskahkon setin kuin viime keikallakin ja muuten loistavalle Nevermorelle olin itse liian väsynyt. Overkill oli ihan jees nähdä viimein.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Gat »

SikaMika kirjoitti:Megadeth oli ainoa loistava veto, muut orkesterit eivät ole sisäistäneet tarpeeksi hyvin sitä, mitkä biisinsä on mun mielestäni ne parhaat. .
Onko Dave Mustaine oikeasti seonnut?
K.S:
Dave MUSTAINE uskoo raamatun mukaan Usan tuhoutuvan ja kertoo tulleensa uskoon
http://www.netmission.fi/fi/etusivu/ind ... &tid=17379
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuska 2010

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Megadeth oli ainoa loistava veto, muut orkesterit eivät ole sisäistäneet tarpeeksi hyvin sitä, mitkä biisinsä on mun mielestäni ne parhaat. .
Onko Dave Mustaine oikeasti seonnut?
K.S:
Dave MUSTAINE uskoo raamatun mukaan Usan tuhoutuvan ja kertoo tulleensa uskoon
http://www.netmission.fi/fi/etusivu/ind ... &tid=17379
Pitää itseään mika häkkisen näköisnä kuulemma..
Suomalaisia juuria kuulemma..
Julmia juttuja..
Itse olen todistettavasti..
D. Mustainen näköinen..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin