Huonoin elokuva?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
RP

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja RP »

Sori, mut Vin on nörtti ja siitä syystä normaalia kuumempi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pelaankin Rolemasteria, siinä on pehmeäkantiset kirjat. Tosin monet kirjat ovat myös sähköisessä muodossa, ja tietsikan päälle saaminen voisi sattuakin. ADHD:ta ei ole ollut enää pitkään aikaan, on vain D&D, nykyisin versiossa 4.0.

Ropeltaja ja wowittaja, jos ei nörtti niin kuka sitten?
Paras päivä ikinä.
Toimistorotta

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

RP kirjoitti:Sori, mut Vin on nörtti ja siitä syystä normaalia kuumempi.
Unohdin insinöörifiksaatiosi! Mutta se onkin niin karu perversio, että mieli tuppaa suojelemaan moisilta välittömällä unohduksella.
bedlam

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Toimistorotta kirjoitti:Mulle jäi nyt epäselväksi että oliko joku eri mieltä siitä, että CoR on läpipaska leffa
Onko toi Chronicles joku jatko-osa tuolle Pitch Blackille ja montako niitä edes yhteensä on?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaola kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Fargon, koska se on niin ankea ja siinä on vaan rumia ihmisiä.
Et vaan siedä arkea.
Vaola kirjoitti:Mulla on yks tuttava joka sinnikkäästi nimeää huonoimmaksi tietämäkseen elokuvaksi Fargon, koska se on niin ankea ja siinä on vaan rumia ihmisiä.
No phviddu, toihan meni sitten melkein oikein :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tuli mieleeni Ponterosa. Joku joskus sanoi, et ois voinu jäädä tekemäti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bedlam kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:Mulle jäi nyt epäselväksi että oliko joku eri mieltä siitä, että CoR on läpipaska leffa
Onko toi Chronicles joku jatko-osa tuolle Pitch Blackille ja montako niitä edes yhteensä on?
Kylli, jatko-osia on 1. Ja kyllä se aikoinaan oli kökkö kun leffoissa kävin kattomassa, mutta silti oon scifistely-fanina hommannut sen hyllyyni, johon en yleensä kakkaa päästä, mut tää kuuluukin siihen kuuluisaan "oma-kakka"-kategoriaan!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

8MM 2 tai A Teacher's Crime

Molemmat löytyvät Makuunista, suosittelen! Varsinkin jälkimmäinen on tajunnanräjäyttävä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
milli

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja milli »

.. olikos se jo ku ps. i love you tms.. voi luoja miten kökkö.. tilannetta ei auttanut lainkaan, että hillary swank on ällö.
RP

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja RP »

Toimistorotta kirjoitti:
RP kirjoitti:Sori, mut Vin on nörtti ja siitä syystä normaalia kuumempi.
Unohdin insinöörifiksaatiosi! Mutta se onkin niin karu perversio, että mieli tuppaa suojelemaan moisilta välittömällä unohduksella.
Onneks oli jääny jonnekin välimuistiin sentäs :h:
Manaaja

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toimistorotta kirjoitti:Mulle jäi nyt epäselväksi että oliko joku eri mieltä siitä, että CoR on läpipaska leffa
Mulle on jäänyt epäselväksi että onko Vin tähdittänyt yhtäkään leffaa mikä ei olisi läpipaska.
Toimistorotta

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:Mulle jäi nyt epäselväksi että oliko joku eri mieltä siitä, että CoR on läpipaska leffa
Mulle on jäänyt epäselväksi että onko Vin tähdittänyt yhtäkään leffaa mikä ei olisi läpipaska.
The fast and the furious oli ihan viihdyttävä kaikessa aivottomuudessaan. Ei toki hyvä elokuva, mutta ei läpipaskakaan. Samanlaisia krapula-aamun elokuvia kuin vaikkapa Speed - Kuoleman kyy.
Manaaja

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mun mielestä The Fast & Tö Fööriöös oli aika karmeaa muoviliima-ampiaisenpieruteinipakoputkikidutusta näin automiehen näkökulmasta, joten osaltani joudun pitämään kysymykseni vielä voimassa muuttumattomana.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ei A Man Apart mikään huono pätkä ollut.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Oliks täällä jossain Paras elokuva -ketju?
Dumis

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Ei A Man Apart mikään huono pätkä ollut.
Enkä kyllä xXx:kään tai Pitchblackia sanois huonoksi leffaksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pidän myös Babylon A.D:sta. Eikä Sotamies Ryankaan ihan paska ole.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bhven

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Dumis kirjoitti: Enkä kyllä xXx:kään sanois huonoksi leffaksi.
Hyvä komedia. Lentää prätkällä monimetristen aitojen yli ponnistaen, ei mistään. Tai siis maastahan se ponnisti varmaan samalla lailla kun skeitillä tehdään ollie vaimikäseon...
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Suvinen kirjoitti: Radalla
Piti oikein miettiä, että olenko edes nähnyt kovin paskaa leffaa, kun katson yleensäkin leffoja hyvin valikoivasti, mutta joo, tuo oli kyllä paska. Näin sen joskus 18-vuotiaana leffateatterissa... menihän se silloin, mutta uudestaan en katsoisi.

Sitten oli joku Ben Affleckin ja Liv Tylerin tähdittämä kakka romanttinen draama tai mikä lie, joku "Tyttö tuollainen". Yäk.

Exä laittoi myös joskus katsomaan jotain paskoja mukahauskoja leffoja, mutta niiden nimiä en edes muista. B-luokan leffat harvoin oikein edes jää mieleen... :)
bedlam

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olen tykännyt tähän asti Mario Bavan leffoista, jopa rakastanut osaa (Black Sunday, Tyttö joka tiesi liikaa), mutta eilen piti jättää Planet of the Vampires puolen tunnin jälkeen kesken. Minulle, huonojen leffojen ystävälle, tämä on jo saavutus sinänsä. Mutta kun hauskoille tehosteille jaksaa nauraa vain tietyn ajan.
Kai Nalo

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Idi i smotri (Come And See)

OLen yrittänyt katosa tätä noin 4 kertaa, mutta koskaan en pääse loppuun. Ei ehkä se paskin, mutta sietämättömin kyllä.

Kuva
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Wot, wot, wot? Tuohan on suuri neuvostoliittolainen mestariteos.
Paras päivä ikinä.
Kai Nalo

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Riemumieli kirjoitti:Wot, wot, wot? Tuohan on suuri neuvostoliittolainen mestariteos.
Ei aukene mulle sitten mitenkään. Meni joka kerta järki sen rääkyvän ja vollottavan pikkupojan kanssa. Ei vaan pysty vitutukselta katsomaan.
Manaaja

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

XXX ja BÄBYLÖN ÄÄDEE olivat kyllä molemmat aika tuskaa. Siedettävä käsis ois ihan kiva leffassa, vaikka räjähdykset oiskin hienoja.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Täytyi nyt jättää kesken Van Dammen tähdittämä "Cyborg". Vaikka olen van Dammen (tosimaailmassa tuntematon feikki "euroopanmestari") tappelutyylistä pitänytkin ja panisin jos olisin homo. Hän alla.

Mutta siis tuo leffa on kaikkien aikojen pohjanoteeraus.
Jopa huonompi kuin Highlander kakkonen ja Riddickin Aikakirjat. Josta odotin suuria, koska muka oli Pitch Blackin jatko. Ei edes samassa universumissa.
Vastaa Viestiin