Ällöin näyttelijä/-tär

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Kauneus on katsojan silmissä, kuten tämäkin todistaa. Mun - ja näköjään monen muunkin - mielestä Hathaway sekä roikku- että mulkosilmäinen ja muutenkin naamaltaan jotenkin vääristynyt.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ei toi Hathaway ruma ole, näyttelijänä en vain näe mitään pidettävää, ulkonäkö on jotenkin niin epäsopivan ISO. Isot huulet, Isot silmät, Iso leuka, Isot tissit, Iso... kun sen roolit on aina söpöjä romanttisia neitosia.

Vähän samaa sarjaa kun Liv Tyler, tosin Liv Tyler on hottis :D

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

swirl kirjoitti:^Kauneus on katsojan silmissä, kuten tämäkin todistaa. Mun - ja näköjään monen muunkin - mielestä Hathaway sekä roikku- että mulkosilmäinen ja muutenkin naamaltaan jotenkin vääristynyt.
En mä sen kanssa kauneusäänestykseen lähtisi. Omasta naamasta kuitenkin löytyy noin 20 kertaa enemmän asioita jotka ovat noin 30 kertaa enemmän väärin. Pelottavaa ajatella että jo tollanen "erilaisuus" on ihmisten silmään noin vastenmielistä.
NuoriD

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti: Itse en siedä Jack Nicholsonia. En huomaa mitään näyttelijäntaitoa, pelkkää virnuilua, joka sopi vain Batmanin Jokeriin.
.
Jack Nicholson vetää samoilla maneereilla leffan kuin leffan, mutta tekee sen hyvin.

Asiaan kuulumatta: vittu tää on hieno kuva:

Kuva

Jotenkin tunnen olevani tuossa Jackin paikalla.
Manaaja

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Jotenkin tunnen olevani tuossa Jackin paikalla.
Jack ei kaatunut.
NuoriD

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

On topic:

Peter Franzen erityisesti puhuessaan matalalla "seksikkäällä" äänellä "kuutamolla"-leffassa.
NuoriD

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Jotenkin tunnen olevani tuossa Jackin paikalla.
Jack ei kaatunut.
Tajuan tuon leffan vasta nyt vanhempana. Nuorena en voinut tajuta, miksi joku punaniska ampui nuo ilman mitään syytä.
bliss

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:On topic:

Peter Franzen erityisesti puhuessaan matalalla "seksikkäällä" äänellä "kuutamolla"-leffassa.
:komp: :komp: :komp:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mua inhottaa syvästi Ellen Pompeo. Ihme urputtaja ja kävelee kun sillä ois metrinen halko tungettuna perseeseen.

Adam Sandler on ihan riittävä syy jättää elokuva katsomatta.

Myös Renee Zellweger on yäk hyi.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tom Cruise.

Ja Nicholas Cage näyttää suunnilleen aina uitetulta koiranpennulta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tim Allen -the toolman Taylor-
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Lilo kirjoitti:Tom Cruise.

Ja Nicholas Cage näyttää suunnilleen aina uitetulta koiranpennulta.
Ihmettelinkin, eikö Cage saa mainintaa: ihan ok näyttelijä, jos saisi esittää habitukselleen sopivia rooleja. Mutta miksi siitä pitää yrittää tehdä nuorta rakastajaa (tyyliin Kapteeni Corellin mandolini) tai actionsankaria. Ei vaan toimi.

Mä en tätä Jasper Pääkköstä oikein tunne, mutta syntyperäisenä rööperiläisenä halusin toki nähdä Rööperin, ja sen leffan kaveri ainakin pilaa (tai sen, mitä siinä nyt on pilattavaa).

Cruise oli viittä vaille ok Syntynyt neljäs heinäkuuta -leffassa, mutta muuten.

Voitteko muuten kuvitella, että Jack Nicholsonin maneerit eivät minua rievo, mutta Al Pacino alkaa jo kyllästyttää?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Nicholas Cagea kait pidetään seksikkäänä? Yleensä olen niin hyvin kosketuksissa feminiiniseen puoleeni, että pystyn tajuamaan naisten kuolauksen syyt, mutta tätä en tajua.

Minusta hän ei ole komea eikä myöskään miehekkäällä tavalla ruma ja ryhtikin on vähän ongenkoukkumainen.
Kai Nalo

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ensimmäisenä topikin nähdessäni tuli mieleen Eija Vilpas. Toisena Nicholas Cage. Mietinnän jälkeen en pysty nimeämään ärsyttävämpiä vaihtoehtoja.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kaikki Cagen pitkätukkaroolit on ollu vähän yäk: Conair jne.

FaceOff oli loistoleffa :D (siis paska leffa, loistavaa vihdettä), samoin Puhallettu 60 sekassa (ok ne autot, mut silti).
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja RP »

Suvinen kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Voitteko muuten kuvitella, että Jack Nicholsonin maneerit eivät minua rievo, mutta Al Pacino alkaa jo kyllästyttää?
Hassua, mun mielestä Pacinolla ei ole mitään tiettyjä maneereita, toisin kuin virnuilevalla sika-Nicholsonilla tai vaikkapa Robert DeNirolla.
Mä olen kuullut että Pacinossa ärsyttää huutaminen ts. huutaa roolihahmonsa läpi.
Kai Nalo

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

RP kirjoitti: Mä olen kuullut että Pacinossa ärsyttää huutaminen ts. huutaa roolihahmonsa läpi.

Naisen Tuoksu. Panisin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Gat kirjoitti:
Itse en siedä Jack Nicholsonia.
Voi Gattis! Nyt meni kyllä viimeisetkin mahdollisuudet saada pi**a Kitinämisuilta! :? Tai siis minulta. Jack on pyhä asia, ja häntä ei dissata.

Itse en pidä esimerkiksi Jim Carreystä, niinku ei varmaan moni muukaan, ja naisista Sandra Bullock on ärsyttävä. Ben Stiller on myös melko kamala.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jim Carrey on kyl aivan kamala.
bedlam

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nicholas Cage on kyllä perseestä. Muistaakseni tykkäsin 8MM-leffasta, mutta siitä on jo aikaa.

En voinut sietää Jim Carreyta silloin Aceventurasähköputkimies-aikaan, mutta Man on the Moon, Tahraton Mieli ja Truman Show muuttivat mielen. Tai itse asiassa noita ennen "Valehtelija valehtelija" pehmitti jo vähän.

Ja Hathaway FTW. Pistin Agentti 86-leffan nauhalle vain sen takia kun Hathaway oli niin pirun hottis siinä.

Kuva
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

RP kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Voitteko muuten kuvitella, että Jack Nicholsonin maneerit eivät minua rievo, mutta Al Pacino alkaa jo kyllästyttää?
Hassua, mun mielestä Pacinolla ei ole mitään tiettyjä maneereita, toisin kuin virnuilevalla sika-Nicholsonilla tai vaikkapa Robert DeNirolla.
Mä olen kuullut että Pacinossa ärsyttää huutaminen ts. huutaa roolihahmonsa läpi.
Pupu on asian ytimessä. Pacinon rekisteri koostuu äänenvoimakkuuden lisäämisestä.

Mun mielestä Carrey on niin huono, että pilasi jopa Truman Shown. Tahrattomassa mielessä kyllä ok.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Manaaja

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Man on the Moonissa Carrey oli kyllä loistava. Jos muuta väittää, on urpo.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja Gat »

sipsi kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Itse en siedä Jack Nicholsonia.
Voi Gattis! Nyt meni kyllä viimeisetkin mahdollisuudet saada pi**a Kitinämisuilta! :? Tai siis minulta. Jack on pyhä asia, ja häntä ei dissata.

Itse en pidä esimerkiksi Jim Carreystä, niinku ei varmaan moni muukaan, ja naisista Sandra Bullock on ärsyttävä. Ben Stiller on myös melko kamala.
Kiitos sipsi.
Tulkitsen, että sinäkin olet harkinnut antaa minulle pillua ja harkitset vieläkin. Anna Rakkaudelle tilaisuus!

Nicholsonin maneerit ovat muutkin täällä todenneet. Vaikka tekisi ne hyvin.. Minä vaan en pidä juuri niistä maneereista ja hahmosta. Vaikka hyväksyn aina saman hahmon esittämisen vaikka John Wayneltä. Parempi arkkityyppi kuin irvistelevä pelle.

Jim Carreytä inhosin Pet Detectiven aikaan, mutta on sittemmin ollut tykkäämissäni elokuvissa ja vanhetessaan alkaa löytää vivahteitakin "Robin Williams on Speed"-vaihteen lisäksi
(Muuten Robin Williams on hyvä).

Sandra Bullockilla on ärsyttävä ääni, mutta muuten on ihkupihku.
Ben Stiller on O.K.
Nicholas Cage hölmistyneine koiranpennun ilmeineen erittäin O.K. näkemissäni leffoissa.

(Muuten minua ei vieläkään Kitinän todellisten leffafriikkien tasoisesti kiinnosta tietää, missä kaikissa leffoissa kolmannen boom boyn siskon kissa on esiintynyt.)
elco

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja elco »

Pacinolla ja Nicholsonilla on maneerinsa. Jim Carreyn ura on ollut vapaassa pudotuksessa Valehtelijasta lähtien. Mask, Dumb&Dumber ja Ace Ventura ovat kaikki loistavia elokuvia.

Unohtu noista ärsyttävistä se kaikista ärsyttävin eli Tom Hanks. Tomkin oli ok vielä Bachelor Partyssä, mutta sen jälkeen homma on mennyt kiihtyvällä vauhdilla puihin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ällöin näyttelijä/-tär

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elco:
Luettelit Carreyn ärsyttävimmät ja tymimmät leffat.
Tom Hanks on ihan hyvä. Enemmän tosin minua innostaa kiinnostuksensa avaruuslentojen historiaan ihan dokkareissakin.
Al Pacino on herrajumala italiaano, oliiviöljypää paisano.
Ainoa italiaanonäyttelijä (joidenkin misujen lisäksi) jonka hyväksyn on tietenkin Terence Hill, äärimmäisen laadukkaissa "Nobody" -sarjan spagettilänkkäreissä! :D

(Edit: äh, viirusilmä Ray Liottakin on italiaano, panisin jos olisin homo)
Vastaa Viestiin