Suomen huippumalli haussa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kasvokuvagalleriasta tuli mieleeni, kenen kasvot miellyttävät sinua eniten, ketä kavahdat?

Kuva

Mulla on kaksi selvähköä suosikkia, ylä- ja alarivin toinen oikealta.
Alarivin oikealla löytyy melkoinen mörkö.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kaikki ihan hirveitä harakoita. Löisin naamaan suurella turskalla.
bliss

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja bliss »

Alhaalla vasemmalla jotenkin eniten mallikasvo. Kauneuskilpailuhan toi ei ole :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Toinen ylhäältä vasemmalta miellyttää jotenkin eniten.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Toimistorotta

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

aasi kirjoitti:Toinen ylhäältä vasemmalta miellyttää jotenkin eniten.
Sama. Alarivin oikea näyttää mieheltä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Huonot kuvat, olisi kiva nähdä koko pää eikä vain murto-osaa siitä. Kun ihmisen päästä rajataan osa pois, ulkonäkö muuttuu. Eli koko pää kehiin, mielellään myös kroppa, kun kerran kyse on mallikisasta.

Näiden pikkukuvien perusteella ovat kaikki aivan tusinatussuja.

Edit: Päät kokonaisuudessaan löytyvätkin täältä:

http://www.iltasanomat.fi/kuvagalleria/ ... p?id=68139
Manaaja

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ira ja Nina ovat ihan söpiksiä. Saara ois kaikkein söpiksin ellei mun kivekset kasvaisi sen silmien alla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kysymyksenasettelu oli selkeä. Kenen taulu miellyttää? Ei siis haeta parasta kokonaisuutta, jossa luonnekin merkitsisi. Tai kuka voittaa todennäköisemmin. Comprende?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kysymyksenasettelu oli selkeä. Kenen taulu miellyttää? Ei siis haeta parasta kokonaisuutta, jossa luonnekin merkitsisi. Tai kuka voittaa todennäköisemmin. Comprende?
Vastaan silti että toi teidän parjaama Anna tulee todennäköisesti pärjäämään. Ja ehkä Nellikin.
Viimeksi muokannut Vesper, 12.04.2010 10:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Anette näiden kuvien perusteella:

http://www.iltasanomat.fi/kuvagalleria/ ... p?id=68139

Edit: No ei se linkki nähtävästi johda suoraan Anetteen, vaan koko galleriaan. Ihan perseestä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ira

Eikun Nelli
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaola kirjoitti:Toivottavasti et säkään. :)
En mä, mä en. Lyhyt ja ytimekäs kalluppi on aina häviävä kalluppi. Muutama saivartelija pelmahtaa ketjuun kuitenni 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Anette, eli ylhäällä vasemmanpuoleisena oleva miellyttää eniten.

Tuo Saara muistuttaa vähän Kate Mossia.

Edit: Tai oikeastaan tulee enemmän mieleen Gwyneth Paltrow.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mayah kirjoitti:Edit: Tai oikeastaan tulee enemmän mieleen Gwyneth Paltrow.
Niin tulee.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ira, Nelli, niiden jälkeen Mari ja Stephanie. Siis nättejä omaan silmään, mallikilpailun kannaltahan sillä ei juuri ole merkitystä. Tavallisesti näissä kisoissa ne "perusnätit" putoaa ekana ja sellaset erikoisennäköset luikerot menestyy. Paitsi ton viimesimmän kanadan topmodelin voitti kyllä ihan helkutin hyvännäkönen bööna.
Kai Nalo

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ira ykkösenä, Stephanie kakkosena ja Anette kolmosena. Muita en kelpuuta.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Anette ja Ira miellyttävät, muut eivät. Kaikkein vähiten se köyhän miehen Gwyneth Paltrow, Saarako se oli...
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Eipä yhtään yllättänyt, että Anette putosi ensimmäisenä. Yleensähän tuolta on juuri ne kauneimmat tytöt (no siis ainakin mun mielestä kauneimmat :P) pudonneet ensimmäisinä... aika selvää osviittaa siitä, että kyseessä ei todellakaan ole mikään kauneuskilpailu ja että sillä kauneudella ei kyllä pitkälle pötkitä, jos ei ole oikein muuta annettavaa.

Parina ensimmäisenä kautena voittaja on ollut poikamainen blondi, joten saisivat nyt tällä kertaa tehdä vähän eri tavalla ja valita voittajaksi jonkun naisellisemman bruneten. Tosin onhan se ihan voittajan mallinkyvyistäkin kiinni, tietysti.

Ira ja Nelli ovat tämänhetkisiä suosikkeja, Mari taas pääsi inhokkeihin negatiivisuudellaan. Sen puheet varsinkin Anetesta huokuivat jonkinlaista kateutta, joka on aina epätoivottava piirre ihmisessä :P Mari oli muutenkin se mitäänsanomattomimman näköinen noista tytöistä.
bedlam

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mää aloin kannattaa kyl sitä oman kaupunnin tyttöä Ninaa. Kuka se oli se kultasen lakanan kaupassa päälleen valinnu tyttö? Se oli kyl järkky.
bedlam

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Anetten Subway-mainos oli ilmestynyt katukuvaan. Oli vähä dorkan näkönen. Miks ne sen kuvan muuten valitsi lopulta tuohon mainokseen?
Manaaja

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

No nyt kun oon kattonut ekan kerran tätä, niin uhhuhuh. Toi Nina on niin <3
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mutta mitä oli tapahtunut Kalle Kuuselalle? :shock:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
RP

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja RP »

Katsoin kaksi jaksoa sillä silmällä. Ensimmäisessä katsomassani jaksossa ihmettelin jälleen sitä miksi sinne väen väkisin pitää ottaa se "isokokoinen" catwalkille kelpaamaton naisenalku, jolle voidaan sitten hokea (oletus) jaksosta jaksoon ettei täytä mittoja, ja tuskin tulet koskaan täyttämäänkään.

Mä veikkaan että Saaran voiton teilasi myös persoona. Ei Suomessa ole tapana katsoa hyvällä tuollaista itsetuntoa, joka ei kovin tyylikkäästi siellä "hyvässä itsetunnossa" pysynyt vaan meni jonnekin sfääreihin. Muuten olisi varmaan voittanutkin, ehkä menestyy kuitenkin ilman voittoakin.

Jenkkien huippumalleissa ne "kovat tytöt" on voittanut (kuten esmes Eva) kun ovat hiukan nyörtyneet. Saarassa en tätä huomannut.

Tosin, katsoin vain kaksi jaksoa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kyllä tämän kauden voittaja oli ehdottomasti Max Factor!

Lopun "muotinäytös" oli tuskallista katsottavaa.

Jatkossa enemmän asiantuntevien ei-sponsorien kriittisiä katselmuksia, vähemmän palkintomatkoja, syöttämistä ja juottamista.

Tuosta Saarasta vielä. Saarassa tökki päinvastoin liiallinen missimäinen kiltteys. Enempi "fak juu bitches"-meininkiä ja sen kanavoimista kuviin. Ei kuitenkaan ihan samalla intensiteetillä kuin Marilla.
Rotan aivot valtasivat pääni.
nastamuumio

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

En oo kattonut sarjaa yhtään, mutta jossain tuli vasten naamaa pari Tjäreborgin mainoskuvaa, joissa ilmeisesti oli näitä mallihalukkaita, ja ihan urpoilta näyttivät niissä kuvissa. Ei niitä erottanut tavan urpoista mikään muu kuin vähän laihempi varsi. En tod. ostais mitään noiden tyyppien kuvilla. Joku vähemmän stailattu tavisurpokin houkuttais enempi.
Vastaa Viestiin