Suomen huippumalli haussa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Finaalikolmikosta ei ole kellään eväitä kv-lavoille. Yksi oli eteerisen kaunis, toinen oli tavissöpö ja kolmannella naama muuten vaan hiukka vinossa. Kyl se Tia olis silti saanut voittaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bedlam

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ihan oikea voitti kyl, jos vikan jakson kuvia arvostellaan. Se Jennan kuva oli aivan ylivoimaisesti paras kaikista.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nojoo...sirot ja perusnätit kasvot, muttei mitenkään ylväät tai riittävän eksoottiset.

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bedlam

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nojoo...sirot ja perusnätit kasvot, muttei mitenkään ylväät tai riittävän eksoottiset.

Kuva
Ei noita kannata arvostella tuommosten meikittömien peruskuvien perusteella lainkaan. Tätä kuvaa tarkoitin, munsta aivan ylivoimaisesti potentiaalisin loppukolmikosta:

Kuva
bedlam

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

^ No se Tia oli ehkä eniten valmis paketti, mutta samalla enemmän semmonen perus-missinätti kuin Jenna. Jennan kasvoissa on enemmän potentiaalia superstaraksi. Saaraa en ymmärtänyt missään vaiheessa, ja enkä kyllä nähnyt tuota Annin mainitsemaa liiallista kiltteyttäkään. Jatkuvastihan se oli itteensä ylistämässä. Marin oisin toivonut näkeväni loppukolmikossa.

...siis nyt varmaan näyttää niinkuin olisin seurannut sarjaa, siis mitä nyt tuttujen kanssa jutellu ja lehdistä lukenu...
Vastaa Viestiin