Ärsyttävimmät mainokset

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Suvinen kirjoitti:Enkä tosiaan ole koskaan nähnyt yhtään hyvää jogurtti- tai vanukasmainosta.
Vitalinea mainoksissa on sentään hieman tahatonta komiikkaa "Vitalinea. Eikä mikään kiristä". Meillä kun joku kiristää se ottaa päähän, vituttaa yms. Usein kun ihmiset hoitaa kiristämämistä alkoholilla.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Activia. Hotels.com. Kaikki mainokset, joiden oletusarvona on, että nainen vuotaa koko ajan jotakin pahanhajuista. Se "ai toi on sun äitis" -hammastahnamainos.

Näitähän riittää. Mutta noiden Vitalinea -lässytysten jälkeen Lidlin "Mä muistan kun me oltiin mun kaverin Pipsa-Riitan kanssa jääkaapilla" naurattaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja swirl »

Suvinen kirjoitti:Enkä tosiaan ole koskaan nähnyt yhtään hyvää jogurtti- tai vanukasmainosta.
Valio A+! Niissä mainoksissa on yksi erityisen komea mieshenkilö :h:
NuoriD

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

"Intiimialueen pahanhajuinen vuoto" ärsyttää parista syystä:

1)"Intiimialueen" siis minkä? Miksi asiosta voi puhua niiden oikeilla nimillä?

2)Spiikeriksi valittu joku (lääkäriä esittävä?) nainen, joka ei puhu suomea äidinkielenään. Siis miksi? Onko se jotenkin vakuuttavampaa vai mikä idis siinä on?

Edit: uudemmassa versiossa spiikkeri on vaihdettu.
Viimeksi muokannut NuoriD, 11.05.2010 9:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lilo kirjoitti:Activia. Hotels.com. Kaikki mainokset, joiden oletusarvona on, että nainen vuotaa koko ajan jotakin pahanhajuista. Se "ai toi on sun äitis" -hammastahnamainos.

Näitähän riittää. Mutta noiden Vitalinea -lässytysten jälkeen Lidlin "Mä muistan kun me oltiin mun kaverin Pipsa-Riitan kanssa jääkaapilla" naurattaa.
Lidlin mainoksissa on sentään hyvää yritystä. Alfredo oli aika hassu!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:Se "ai toi on sun äitis" -hammastahnamainos.
.
:komp:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:^ Vähän vastaava on kampaamo Malmilla: Salon The Wision.
AHAHA :D MÄ olin just kirjoittamassa tästä.

Tiiätkö mistä johtuu? Kirjoitetaan WisioN, Nina Wikström on kampaamon pitäjä, yrittänyt olla Viksu.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
Lolita kirjoitti:^ Vähän vastaava on kampaamo Malmilla: Salon The Wision.
AHAHA :D MÄ olin just kirjoittamassa tästä.

Tiiätkö mistä johtuu? Kirjoitetaan WisioN, Nina Wikström on kampaamon pitäjä, yrittänyt olla Viksu.
Parturi-kampaamo Hilce olisi hitti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriD kirjoitti:Parturi-kampaamo Hilce olisi hitti.
Sun vaimohan on parturi-kampaaja? Ja sulla ylimääräistä rahaa sijoitettavaksi? Just saying...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriD

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lolita kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Parturi-kampaamo Hilce olisi hitti.
Sun vaimohan on parturi-kampaaja? Ja sulla ylimääräistä rahaa sijoitettavaksi? Just saying...
:)
Asie Payton

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

EveryWoman kirjoitti: Radiomainokset on edelleen tehty kuunneltaviksi. (No on noista mainitsemistani Actiiiiivian kalsssssiumit kyllä kuultu tv:stä, vahingossa.)
Maksoin juuri Spotifyini ettei tarvitse kuunnella muuta kuin sitä oleellista.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Spotify ei ole Radio Helsinki. Maksaisin mainoksettomasta lähetyksestä kyllä, jos se olisi mahdollista.
NuoriD

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Paskan möivät joo. Puolustukseksi on kuitenkin sanottava, että alkoholin mainonta on erittäin tiukasti säädeltyä. Ei esim. saa esittää, että alkoholin nauttiminen olisi hauskaa, tai että se lisäisi flaksia tms. Em. teemoista olisi helppoa tehdä mainoksia. Kun ne on kielletty, niin se on paljon vaikeampaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mä tykkään siit kettujutusta: "Mitä te siinä tuijotatte, ottakaa siiderii ja tulkaa kattoon telkkarii." Jotenki vaa huvittaa. Asenne kettu.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Eilen muistui mieleen: RAY:n vikinä-äänellä laulettu "sillä jokainen joka apua saa..." -mainos. Siis oikeesti, minkä helkkarin hiiren ne on työntäneet vinkumaan sen naisen kurkkuun. GRAAH!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Zeb

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Se "ai toi on sun äitis" -hammastahnamainos.
.
:komp:
Joo, tämä.

Ja Activiat on ihan törkeitä.

Onko jo muuten mainittu ummetuslääkemainos "Tässä on kyse... KAKASTA!"
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^^ Joo. Etenki jos kattoo ruutu.fi:stä jossa se tulee joka väliin, mainoksia ei voi kelaa ja mainoskatkot on nii lyhyitä ettei oikein maksa vaivaa häipyä paikaltakaan. Ehdoton ykkösinhokki, tosiaanki GRAAH!!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lapitii kirjoitti:^^ Joo. Etenki jos kattoo ruutu.fi:stä jossa se tulee joka väliin, mainoksia ei voi kelaa ja mainoskatkot on nii lyhyitä ettei oikein maksa vaivaa häipyä paikaltakaan. Ehdoton ykkösinhokki, tosiaanki GRAAH!!
GRAAAH tämä mainos tuli eilen telkkarista ja heti tuli mieleen että pitää raportoida se tähän ketjuun. Olin ihan GRAAH!

Harmillista, sillä tämä laulu edellisessä mainoksen versiossa muiden laulamana (vammaiset, veteraanit jne) oli hyvä!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Se "ai toi on sun äitis" -hammastahnamainos.
.
:komp:
Minä taas pidän siitä, koska se "äiti"misu on miunmaunmukka hottis.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Snellmannin natrium-glutamaatti-mainos. AAAARGH! Mua ärsyttää siinä se pystyyn nostettu sika, sen sidekick, repliikit, tilanteet, kaikki. Lakkasin ostamasta mitään snellmannin tuotteita ihan vaan sen mainoksen takia.
Me transmitte sursum, Caledoni!
NuoriD

Re: Ärsyttävimmät mainokset

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:^Totta tuokin. Mutta onhan olemassa monta hyvää olut/siideri/lonkeromainosta, esim. otto-lonkeromainokset ja taannoiset koff- mainokset olivat hauskoja, ainakin suomalaiseen makuun - suomalaisten mielestähän kaikki kännäämiseen liittyvä on hilpeää. Ehkä nämä upcider- mainokset sitten tehdään jossain muualla, jossa ajatuksella ei ole niin väliä. Tosin muut vastaavan tuotteen mainokset ovat tähän mennessä olleet ihan hauskoja, ja tuo astetta enemmän nostetta- slogan on toiminut muissa yhteyksissä. Tässä uudessa mainoksessa vaan ei tunnu olevan mitään ideaa. Onkohan kyseessä leikelty versio?
Tästä saisi hauskan

http://www.valvira.fi/files/ohjeet/alkoholimainonta.pdf

"Runsaan alkoholinkäytön myönteiseksi kuvaamiseksi voidaan katsoa erilaiset rehvastelun
tai muun voimakkaan humalatilan kuvaukset sekä sellaisten sanontojen käyttö mainoksissa,
jotka kuvaavat voimakasta humalatilaa myönteisesti. Tämän lainkohdan perusteella
voidaan kielletyksi katsoa myös sellainen mainos, jossa muutoin esitetään myönteisessä
valossa alkoholin runsasta käyttöä, esimerkiksi siten, että luodaan ihailtava kuva henkilöstä,
joka juo useita alkoholijuomia nopeaan tahtiin perättäin tai jolla on hyvä alkoholin
sietokyky.
Mainoksessa ei saa esittää tilanteita eikä luoda kuvaa, jonka mukaan alkoholia runsaasti
käyttävä on paremmin pukeutunut, hauskemman näköinen, menevämpi tai onnellisempi
kuin kohtuukäyttäjä tai raitis henkilö. Ilman eri käyttäjien vertailuakin kiellettyä on kuvata
kohtuukäyttäjä tai raitis henkilö esimerkiksi sosiaalisen asemansa, elämänkatsomuksensa
tai ruumiillisten tai henkisten kykyjensä puolesta kielteisesti.
"


Voisi tehdä esim. mainoksen, jossa hyvin kuivan näköinen pullonpohjalasisinen virkamies lukee ääneen tätä mainosta ja ottaa samalla Kurkoa.
Vastaa Viestiin