Radiojulkkis vai ei?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset

Radiojulkkis vai ei?

Kyllä. Radiojulkkis.
2
14%
Lapsen hyväksikäyttäjä.
10
71%
Kun ne näytti ihan täysikäisiltä alkuperäinen tuomiokin oli ihan väärä!
2
14%
 
Ääniä yhteensä: 14

NuoriD

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:
Kuriositeettina; arvioisitko asiaa jotenkin toisin isänä, jos kyseessä olisi 15-vuotias poikasi ja 21-vuotias homomies?
No herneen tempaisisin nenukkaan edelleen, mutta entistä vähemmän tekisin asiasta rikosilmoitusta, luulisin. En haluaisi, että poikani homoutta puitaisiin oikeudessa.
Toimistorotta

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:
Kuriositeettina; arvioisitko asiaa jotenkin toisin isänä, jos kyseessä olisi 15-vuotias poikasi ja 21-vuotias homomies?
No herneen tempaisisin nenukkaan edelleen, mutta entistä vähemmän tekisin asiasta rikosilmoitusta, luulisin. En haluaisi, että poikani homoutta puntaisiin oikeudessa.
Tästäpä päästiin taas siihen, että miksi yli >50% seksuaalirikoksista ei koskaan ilmoiteta. Joko uhri itse tai tämän läheiset häpeävät tapahtunutta ja homma painetaan villaisella.

Jos minulla olisi 15-vuotias tytär, ja joku kulmakunnan elvis kävisi häntä tööttäämässä, kävisin lyömässä elvistä turpaan, ihan riippumatta siitä miten hienoja juttuna tytär tapahtunutta pitää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:
Kuriositeettina; arvioisitko asiaa jotenkin toisin isänä, jos kyseessä olisi 15-vuotias poikasi ja 21-vuotias homomies?
No herneen tempaisisin nenukkaan edelleen, mutta entistä vähemmän tekisin asiasta rikosilmoitusta, luulisin. En haluaisi, että poikani homoutta puitaisiin oikeudessa.
Homous on kuin tauti, sinulla on ollut homogeeni(piilohomogeeni), koska olet sen onnistunut periyttämään pojalle?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

bliss kirjoitti:Mä niin voin kuvitella, miten toi Timpe-juttu on aikoinaan mennyt. Todellakin siis vain kuvitella, ja se on varmasti useammankin mielestä todella typerä ajatus ja vaikka mitä, mutta silti:
Timpehän oli muistaakseni aika ihku ja suosittu nimenomaan teinityttöjen keskuudessa. Ja teinityttökin on jossain määrin nainen - ja naisen kosto on kamala.
Mimmi on valehdellut ikänsä (tai jättänyt totuuden kertomatta, miten vaan), säätänyt ihqun julkkiksen kanssa, joka on perimiehiseen tapaan luvannut kuuta taivaalta seksiä saadakseen. Sitten teinix on tajunnut, että tyypillä ei ollut aikomustakaan erota vaimostaan (lupauksista huolimatta) ja ryhtyä teinixin kanssa suhteeseen. Eli kostetaan ja huudetaan pienenpieni alaikäiseen sekaantumisen syytös.
Okei, alaikäinen on alaikäinen ja alaikäiseen sekaantuminen ON rikos mutta kun olen itse ollut joskus teinityttönen ja myös tuntenut helvetin monta sellaista, voin ihan helposti kuvitella mitä mimmin päässä on oikeasti pyörinyt. Ja se alaikäinen tekee kyllä kaikkensa saadakseen vakuuteltua ympäristölleen olevansa ainakin 17 ja ihan kohta baari-ikäinen.

Ja koska julkkikseen ihkuuntunut nuori nainen veti herneet nenään, yhden radiojuontajan elämä ja maine on pilalla loppuun asti.
Sinusta tulisi hyvä raiskaajien puolustaja tai mahdollisesti Itä-Suomen hovioikeuden tuomari. Nainen tahtoi sitä ja nyt harmittaa, joten keksinpä teorian raiskauksesta. Aika helmeä, onneksi olkoon vain.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Suvinen kirjoitti:[Tyttö oli 15, mies 21. Tapahtuiko rikos?
Tietysti tapahtui, onpa typerä kysymys.
Paras päivä ikinä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Toimistorotta kirjoitti:Jos minulla olisi 15-vuotias tytär, ja joku kulmakunnan elvis kävisi häntä tööttäämässä, kävisin lyömässä elvistä turpaan, ihan riippumatta siitä miten hienoja juttuna tytär tapahtunutta pitää.
Mitäs tuo nyt sitten tarkoittaa? Kyllä se tilastollisesti on kohtuullisen todennäköistä, että joku 18v tai yli tööttää 15v tytärtäsi. Yhdeksäsluokkalaisista (15-16v) tytöistä 35% on kokenut yhdynnän. En nyt heti löytänyt tilastoa tuon ikäisten kumppanien ikäjakaumasta, mutta muistini mukaan rippikoulutyttö + ajokorttipoika oli ihan yleinen yhdistelmä jo meikäläisenkin nuoruudessa.

Taannoin muuten todettiin hovissa 14v + 19v yhdistelmän olevan ihan ok. Tosin mies ei välttämättä ollut elvis, vaan joku pienempi paikallinen stara.
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=362220
Toimistorotta kirjoitti:Jos mies tietää tytön iän ja lain sisältö kuuluu tuntea, hän ottaa riskin siitä että voi tulla tuomituksi teostaan. Aikuinen mies, joka nussii teinityttöä ottaa kuitenkin aina riskin siitä, että vahingoittaa nuoren ihmisen kehitystä.
Täsmälleen noin.

Hieman tuossa tosin itseäni hiertää se, että vaaran aiheuttamisesta ei rangaista, jos "kehityksessä ei ole eroa". Mielestäni touhuun pitäisi liittyä vähintään jonkinlainen sakkoautomaatti riippumatta lippispään älyn juoksusta. Kyllä se hieman edistäisi ajattelua, jos joutuisi joka hoidon jälkeen pistämään corollan vanteet keltaiseen pörssiin. Toisaalta tuo saattaisi vain piilottaa koko homman maan alle ja vaikeuttaa todellisten ongelmien havaitsemista. Sehän ei siis ole mikään todellinen ongelma, että joku amisviiksi käy sutaisemassa tyttöä vanhempien talon pyörävajassa. Tuommoiset ovat aina kuuluneet kasvamiseen, joten ne pitää huomioida kasvatuksessa.
Manaaja

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Mä en tiedä Timpen tapauksesta yhtään mitään. Mutta tuo, että hän ei koe tehneensä väärää, niin sehän VOI tarkoittaa myös sitä, että häntä oikeasti on kusetettu.

Jos Timpe oikeasti luuli ko. tytön olevan yli 16v ja tyttö vannoi olevansa, niin olisiko Timpen pitänyt pyytää nähtäväksi tytön henkkarit?
Niin, en minäkään koe tehneeni mitään väärää silloin aikoinaan. Jos kokisin, olisin hyvin hissukseen asiasta. Herrasmiessääntöjen mukaan pelatessa minulla ei yksinkertaisesti voinut olla edes mahdollisuutta tietää että kyseessä oli alaikäinen. Eikä minulla ollut ulkoisten preferenssien tai keskustelun pohjalta myöskään mitään syytä kyseenalaistaa tytön täysi-ikäisyyttä. Eikä tilannetta muuttaisi mihinkään se, jos ko. daami olisi myöhemmin päättänyt nostaa syytteitä minua vastaan. En silti kokisi tehneeni mitään väärää.

Minä en myöskään ollut se joka teki aloitteen seksiin. Tai no, en minä tiedä mikä aloitteeksi lasketaan, mutta itse kyllä laskin aloitteeksi sen, että kun tulin suihkusta, ko. tyttö odotti sängyssä hanuri pystyssä vailla rihman kiertämää ja sormet piilossa pyhimmässään. Ei siinä ihan hirveästi joutunut jättämään mielikuvituksen varaan mitä neiti oli ajatellut loppuyön varalle. Ja voin ihan rehellisesti sanoa että se yö oli parasta ilotulitusta ever, eikä seuraavana aamuna kumpikaan kävellyt kovin helpon oloisesti.

Se mikä tässä Timpe-casessa kuitenkin tökkii, on tosiaan tuo useampien kertojen "erehtyminen". Mutta valitettavasti tässäkin suhteessa uskon ongelman johtuneen volyymista: Sen sijaan että kaveri olisi narahtamisensa vuoksi sekaantunut vain neljään teinityttöön ja nollaan "aikuiseen", todennäköisesti jätkä on pannut pariasataa täysi-ikäistä naaraspuolista fania ja vahingossa paria ikäänsä enemmän tai vähemmän valehdellutta teiniä siinä samalla.

Eli summa summarum en usko että kaveri on erityisesti ollut alaikäisen lihan perään, ainoastaan vieraan lihan perään, mikä ei minusta ole ajatuksena kovinkaan paljon vähemmän kuvottava kun ottaa huomioon avioituneen häntäheikin sivuseksipartnerien määrän ja aviorikosten suunnitelmallisuuden.
Viimeksi muokannut Manaaja, 25.05.2010 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nastamuumio

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

sivustahuutaja kirjoitti: Sehän ei siis ole mikään todellinen ongelma, että joku amisviiksi käy sutaisemassa tyttöä vanhempien talon pyörävajassa. Tuommoiset ovat aina kuuluneet kasvamiseen, joten ne pitää huomioida kasvatuksessa.
Mä nimen omaan suosittelen nuorehkona panemista. Ei kai kukaan halua, että omasta tyttärestä tulis mun kaltainen seksuaalisesti umpiestynyt ja parisuhteisiin kykenemätön tumpelo? Mun teorian mukaan oon tämmönen, kun en nuorena pannu.
bliss

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Riemumieli kirjoitti:
bliss kirjoitti:...
Sinusta tulisi hyvä raiskaajien puolustaja tai mahdollisesti Itä-Suomen hovioikeuden tuomari. Nainen tahtoi sitä ja nyt harmittaa, joten keksinpä teorian raiskauksesta. Aika helmeä, onneksi olkoon vain.
Ihmettelen, kuinka sinulla kesti näin kauan tulla toteamaan tuo - tiesin, että niin tulee tapahtumaan. :D
Osoitatko vielä kohdan, jossa puolustin jompaakumpaa tai hyväksyin asian.

Jos et sattumalta huomannut, kyse oli kuvittelusta.
Toimistorotta

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

nastamuumio kirjoitti:Mun teorian mukaan oon tämmönen, kun en nuorena pannu.
Tai sitten et pannu nuorena, koska olet "tämmöinen", mitä nyt lienee sitten sillä tarkoitatkin.
bliss

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:entä G-mies sitten? Hän ainakin ehti liian kauan mystisoida ihan normaalia inhimillisyyteen liittyvää toimintoa ja liekö siinä osasyy hänen pulmiinsa?
Kuulostaa muistokirjoitukselta. Hautakiveen kaiverrettavaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

nastamuumio kirjoitti: Mä nimen omaan suosittelen nuorehkona panemista. Ei kai kukaan halua, että omasta tyttärestä tulis mun kaltainen seksuaalisesti umpiestynyt ja parisuhteisiin kykenemätön tumpelo? Mun teorian mukaan oon tämmönen, kun en nuorena pannu.
En ihan usko tulkintaasi. Aika moni myöhään aloittanut on aloittanut saman tien melkoisen ilotulituksen. Moni teininä vilkkaampi taas on elänyt selibaatissa vuosikausia aikuistuttuaan. Jotkut sitten eivät muutu lainkaan. Jos on sinut itsensä kanssa, niin sitten seksin sujuminen on kiinni lähinnä oikean ihmisen löytämisestä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Timperohan houkutteli tyttöjä toimipisteeseensä, ja varmaan soitti selaista musiikkia joka erityisesti upposi "Aikuiseen makuun" vuosimallia 25 ja over?
sivustahuutaja kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti: Mä nimen omaan suosittelen nuorehkona panemista. Ei kai kukaan halua, että omasta tyttärestä tulis mun kaltainen seksuaalisesti umpiestynyt ja parisuhteisiin kykenemätön tumpelo? Mun teorian mukaan oon tämmönen, kun en nuorena pannu.
En ihan usko tulkintaasi. Aika moni myöhään aloittanut on aloittanut saman tien melkoisen ilotulituksen. Moni teininä vilkkaampi taas on elänyt selibaatissa vuosikausia aikuistuttuaan. Jotkut sitten eivät muutu lainkaan. Jos on sinut itsensä kanssa, niin sitten seksin sujuminen on kiinni lähinnä oikean ihmisen löytämisestä.
Ei joskus toimi vaikka kuinka olisi oikealainen nainen tai mies..
Pyyhin Netikettiin..
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Riemumieli kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Onko se (alaikäiseen sekaatuminen) aina samalla hyväksikäyttöä, vaikka tyttö olisi ihan täysillä hommassa mukana ja suostuvainen seksiin?
Tämä on niin vitun tyhmä kommentti ettei mitään rajaa. Samaan tapaan ns. määritelmän mukaiset pedot kertovat, miten lapsi oli suostuvainen kun ei kieltänyt. Lapsi on lapsi ja totuuden nimissä 18-vuotiaatkin ovat nykyään niin pentuja, että tuskin osaavat edes työsopimusta tehdä.
Ai kauheeta joo, että satuin kysymään... pitäs kieltää semmonen!!

Pedofiilin kiinnostus kohdistuu lapseen, lapsi ei tiedä mitä tekee. 15-vuotias ei ole kaukana 16-vuotiaasta, eikä enää ihan pieni lapsi. Penskat touhuavat keskenään pusikoissa jo 12-13-vuotiaina, mutta olen kyllä sitä mieltä että on se parempi niin ja aikuisten pitäisi pysyä heistä erossa. Missään vaiheessa en ole sanonut, että on ihan ok jos yli parikybänen paneskelee murkkuikäisen kanssa.

Muutenkin nuo asiat on vähän veteen piirrettyjä viivoja, hankalaa todistaa kuinka täysin ne tytöt tajusivat mitä ovat tekemässä. Kun luin sen Imagen artikkelin, niin selvisihän se, että Timpellä oli useampia alaikäisiä kumppaneita, ei enää niin uskottavaa siinä vaiheessa selitellä että ei tiennyt... yhden hairahduksen voisi ymmärtääkin ehkä, mutta ei noin montaa.

Mutta niin, ei se pahitteeksi olisi jos murkkuikäiset itsekin tietäisivät paremmin, millaisen rikoksen tekee se vanhempi mies, joka harrastaa heidän kanssaan seksiä. Moni ei varmaan oikein tajua. Siinä iässä haluaa kokeilla monia asioita (joista seksi on vain yksi), myöhemmin vasta (jos silloinkaan) tulee ymmärtäneeksi niiden tekojen vakavuuden.

Niin, ja hyväksikäytöstä kysyin tosiaan siksi, ettei noissa tapauksissa kyseessä olevien henkilöiden ikäero ja/tai henkinen ikä ole aina kovinkaan suuri (ottaen huomioon, että tytöt kehittyvät poikia nopeammin murrosiässä), ja voi olla hieman vaikeaa määrittää esimerkiksi se, onko teko hyväksikäyttöä myös silloin, jos vaikkapa 18-vuotias poika paneskelee 15-vuotiasta tyttöä.
Missähän menee se raja sitten, että mikä on rangaistavaa alaikäiseen sekaantumista ja mikä ei? Veikkaan, että se on aika tapauskohtaista.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

sivustahuutaja kirjoitti: Onko teidän mielestänne muuten 16v kanssa peuhaava 45-vuotias myös pedofiili? Pitäisikö tuommoisen pedoilun olla kriminalisoitua?
Erittäin hyvä kysymys :P

16-vuotiaan ja 45-vuotiaan kypsyystasot ovat vielä kauempana toisistaan kuin 15- ja 25-vuotiaan.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

bliss kirjoitti:Osoitatko vielä kohdan, jossa puolustin jompaakumpaa tai hyväksyin asian. Jos et sattumalta huomannut, kyse oli kuvittelusta.
Esitit epäilyjä, joiden seurauksena täysi näyttö syyllisyydestä jäisi saavuttamatta. Tiedä sitten, miksi ihmiset aina ajattelevat noin. Ilmeisesti ns. normityyppi haluaa elää elämäänsä ajatellen, että tavallisille ihmisille ei käy mitään, kun vain elää siivosti. Ongelmia tulee, kun ei ole siivo vähän samaan tapaan kuin kauhuleffassa on takuuvarmaan, että kitinälutka kuolee ennen pitkää. Ja jos jotain tapahtuu, kannattaa olla hiljaa ja vielä syyttää itseään, niin kaikki on hyvin.

EDIT.Lisää väärinymmärrettyjä neroja
Paras päivä ikinä.
Toimistorotta

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:Eli summa summarum en usko että kaveri on erityisesti ollut alaikäisen lihan perään, ainoastaan vieraan lihan perään, mikä ei minusta ole ajatuksena kovinkaan paljon vähemmän kuvottava kun ottaa huomioon avioituneen häntäheikin sivuseksipartnerien määrän ja aviorikosten suunnitelmallisuuden.
Niin että kaveri ihan erehdyksessä on säännöllisessä seksisuhteessa yli vuoden ajan parin 15-kesäsen kanssa ja sitä ennen 13-kesäsen kanssa? Susta tulis tosi hyvä tuomari Itä-Suomen hoviin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Toimistorotta kirjoitti:Niin että kaveri ihan erehdyksessä on säännöllisessä seksisuhteessa yli vuoden ajan parin 15-kesäsen kanssa ja sitä ennen 13-kesäsen kanssa? Susta tulis tosi hyvä tuomari Itä-Suomen hoviin.
Ei manala noin sanonut. Manalan kanta oli, että ei timpeä ilmeisesti kiinnostanut erityisesti se ikä, kunhan piisasi ja oli nuorta. Eli Timpe on ehkä ihan vilpittömästi pannut kaikkea saatavilla olevaa 13-20 haarukassa.

Timpen toiminta oli tuomittavaa, sekä juridisesti, että moraalisesti. Kaverin saama rangaistus oli kai tiedossa olevan valossa kohtuullisen ankara kun muistetaan suomen yleinen linja? Ja tuohon sitten uran katkeaminen moraalisena muistutuksena päälle. Mielestäni tässä on nyt yhteisö antanut ihan kelvollisen rangaistuksen. Toki Timpea saa edelleen muistuttaa pysymään aidan tällä puolella, mutten ymmärrä mitä asiaa Timpen demonisointi oikein ajaa?
Zeb

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mayah kirjoitti:Missähän menee se raja sitten, että mikä on rangaistavaa alaikäiseen sekaantumista ja mikä ei? Veikkaan, että se on aika tapauskohtaista.
Niinhän se on käytännössäkin noissa rajatapauksissa, oikeudessa ymmärtääkseni otetaan huomioon kyllä jos ikäero on pieni, vaikka juuri tuo 15- ja 18-vuotiaat. Tässä Timpen tapauksessa ikäero on kyllä ihan selvä, ei siis tarvitse arpoa tekikö äijä väärin vai ei.
Manaaja

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toimistorotta kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Eli summa summarum en usko että kaveri on erityisesti ollut alaikäisen lihan perään, ainoastaan vieraan lihan perään, mikä ei minusta ole ajatuksena kovinkaan paljon vähemmän kuvottava kun ottaa huomioon avioituneen häntäheikin sivuseksipartnerien määrän ja aviorikosten suunnitelmallisuuden.
Niin että kaveri ihan erehdyksessä on säännöllisessä seksisuhteessa yli vuoden ajan parin 15-kesäsen kanssa ja sitä ennen 13-kesäsen kanssa? Susta tulis tosi hyvä tuomari Itä-Suomen hoviin.
Mitä sinä tiedät näiden suhteiden säännöllisyydestä, tai siitä paljonko Timpellä oli suhteita täysikäisiin tai suojaikärajan ylittäneisiin muihin faneihin? Väitätkö ettei sillä ole käytännössä mitään merkitystä punnittaessa voiko kaveriin alkaa lyömään julkisesti pedofiilileimoja?

Mistä tiedät muutenkin että missä vaiheessa Timpelle kävi selväksi että kyseessä oli alaikäiset? Jos kuulee puoli vuotta hoonattuaan että eukot ovatkin alaikäisiä niin hupsista keikkaa hei. En mä silti sitä kiellä etteikö helvetin harvassa olisi ne 13-vuotiaat jotka suojaikärajan ylittäneistä menisivät, mutta tiedän kuitenkin, että niitäkin on. Eikä tämä tarkoita että Timpe olisi mielestäni tehnyt millään tavalla oikein. Minua kuitenkin jostain syystä ällöttää enemmän itse suunnitelmallinen ja jatkuva pettäminen vaimonsa selän takana kuin se, minkälaisien pikkuritsojen kanssa kaveri on loppupeleissä mennyt pettämään, ja millaisia pedofiilin uhreja näistä pikkuritsoista halutaan tehdä.

Kehoitan kuitenkin lukemaan sivustahuutajan puheenvuoron yläpuolelta, hän kun näemmä kuitenkin kykeni - toisin kuin sinä - ymmärtämään pointtini ja ihan vääntelemättä sanojani. Hieno itä-suomi-pro-pedo-vääntely kuitenkin taas sinulta. Taattua Tix-laatua. Mitähän seuraavaksi, supporttaan raiskauksia?
Toimistorotta

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Eli summa summarum en usko että kaveri on erityisesti ollut alaikäisen lihan perään, ainoastaan vieraan lihan perään, mikä ei minusta ole ajatuksena kovinkaan paljon vähemmän kuvottava kun ottaa huomioon avioituneen häntäheikin sivuseksipartnerien määrän ja aviorikosten suunnitelmallisuuden.
Niin että kaveri ihan erehdyksessä on säännöllisessä seksisuhteessa yli vuoden ajan parin 15-kesäsen kanssa ja sitä ennen 13-kesäsen kanssa? Susta tulis tosi hyvä tuomari Itä-Suomen hoviin.
Mitä sinä tiedät näiden suhteiden säännöllisyydestä, tai siitä paljonko Timpellä oli suhteita täysikäisiin tai suojaikärajan ylittäneisiin muihin faneihin? Väitätkö ettei sillä ole käytännössä mitään merkitystä punnittaessa voiko kaveriin alkaa lyömään julkisesti pedofiilileimoja?

Mistä tiedät muutenkin että missä vaiheessa Timpelle kävi selväksi että kyseessä oli alaikäiset? Jos kuulee puoli vuotta hoonattuaan että eukot ovatkin alaikäisiä niin hupsista keikkaa hei. En mä silti sitä kiellä etteikö helvetin harvassa olisi ne 13-vuotiaat jotka suojaikärajan ylittäneistä menisivät, mutta tiedän kuitenkin, että niitäkin on. Eikä tämä tarkoita että Timpe olisi mielestäni tehnyt millään tavalla oikein. Minua kuitenkin jostain syystä ällöttää enemmän itse suunnitelmallinen ja jatkuva pettäminen vaimonsa selän takana kuin se, minkälaisien pikkuritsojen kanssa kaveri on loppupeleissä mennyt pettämään, ja millaisia pedofiilin uhreja näistä pikkuritsoista halutaan tehdä.

Kehoitan kuitenkin lukemaan sivustahuutajan puheenvuoron yläpuolelta, hän kun näemmä kuitenkin kykeni - toisin kuin sinä - ymmärtämään pointtini ja ihan vääntelemättä sanojani. Hieno itä-suomi-pro-pedo-vääntely kuitenkin taas sinulta. Taattua Tix-laatua. Mitähän seuraavaksi, supporttaan raiskauksia?
Niin mitäs minä nyt vääristelin? Tuollahan sinä pokkana väität uskovasi, että alaikäisten paneminen on tapahtunut vahingossa. Oliko se erehdys vai vahinko, joka aiheutui satojen muiden viestien kirjoittamisesta vai tietoinen teko?

Jos kaveri on tavannut ja nussinut samoja kisuleita vuoden ajan sekä duunipaikassa että asunnollaan, myöntänyt tienneensä heidän olevan alaikäisiä ja aloittanut uransa raikkaalla 13 veellä, sun oletus on, että se on vaan niin kova panomies, että parinsadan joukkoon mahtuu pari erehdystä? Sillä ei todellakaan ole mitään relevanssia, mitä Timpe-herra on puuhannut täysi-ikäisten parissa, kun arvioidaan näitä tekoja. Ei minkäänlaista. Tuollaisten tekojen ymmärtäminen tuollaisten sivuseikkojen ja spekulaatioiden varjolla on juuri sitä Itä-Suomalaista oikeudenkäyttöä.

Ei mun tarvitse lukea sivustahuutajan viestiä todetakseni, että herra toimitusjohtaja otti taas herneet kun spekulaatiotaan arvostellaan. Olis varmaan pitänyt lisätä, että esim. sun tapauksessa ymmärrän homman ihan täysin, koska sinua on varsin uskottavasti vedätetty. Ei sinua tässä ole pedofiiliksi kukaan julistanut, vaan arvosteltu asian lähetysmistä omituisesta vinkkelistä. Syyllisyyttä tekoon heikentää se, että on mahdollisesti ehkä tehnyt jotain laillistakin? Wat?
Toimistorotta

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

sivustahuutaja kirjoitti:Ei manala noin sanonut. Manalan kanta oli, että ei timpeä ilmeisesti kiinnostanut erityisesti se ikä, kunhan piisasi ja oli nuorta. Eli Timpe on ehkä ihan vilpittömästi pannut kaikkea saatavilla olevaa 13-20 haarukassa.
Ja täsmälleenpä sanoi. "todennäköisesti jätkä on pannut pariasataa täysi-ikäistä naaraspuolista fania ja vahingossa paria ikäänsä enemmän tai vähemmän valehdellutta teiniä siinä samalla."
mutten ymmärrä mitä asiaa Timpen demonisointi oikein ajaa?
En minä ole timpeä demonisoimassa. Ihan tavallinen peruspaska lima joita on Suomessa tuhansia. Hyvää asiassa on vain se, että julkinen varoittava esimerkki voi hillitä muutamaa muuta peruspaskaa limaa.
Manaaja

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Joku käy nyt hieman lämpöisenä. Rautakanki ulos perseestä niin helpottaa taas.
Toimistorotta

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:Joku käy nyt hieman lämpöisenä. Rautakanki ulos perseestä niin helpottaa taas.
No miksi ihmeessä säilytät sitä sitten perseessäsi?
Manaaja

Re: Radiojulkkis vai ei?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mahtavaa.
Vastaa Viestiin