Dance!

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Manaaja

Dance!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oottekste kattonu tätä sarjaa? Minkälaisia fiiliksiä? Kun vertaa tota sarjaa esimerkiksi Talenttiin, niin taso oli mun mielestä uskomattoman positiivisesti yllättävä.

Katsokaa nyt vaikka Minttuakin!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

So you think you can danceen olin ihan koukussa, tälle tuskin sen jälkeen jaksaa lämmetä. Jää nähtäväks. Olihan se toki ekassa jaksossa koskettava hetki, kun kaks homppelia (Marso ja tanssijapoju) tuijotteli toisiaan silmiin ja poras.

Mullon niin kauheet negaatiot näihin suomiversioihin ihan mistä vaan sen jälkeen kun ihqsta Arvostele mun illallisesta on tehty kököökin kökömpi Neljän tähden illallinen. Yöööök!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Oikeesti pelkäsin etukäteen, että alkujaksoissa olis jotain "hei koulun diskossakin yks poika sano että tanssin tosi kivasti" -tyyppejä vrt. Idols, mutta tähän mennessä oon ollut pääasiassa varsin positiivisesti yllättynyt tasosta. (No joo, eilen oli se yks hytkyvä gootti, mutta muuten.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Antakaa mun nauraa!
Mee vaan Manala ite tanssimaan..

EDIT: En katso, kaikkea ei tarvi nähdä!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Manaaja kirjoitti:
Katsokaa nyt vaikka Minttuakin!
Tuli vahvasti Tuksu mieleen.

Muuten ainakin jakson perusteella taso on yllättävänkin hyvä. Tai sit tässä ei oo lähetty sille häpäsy-linjalle. Tosin luotan että tässä ihmisillä on enempi tervettä itsekritiikkiä kuin idolsissa: oma laulu kuulostaa oman pään sisällä pääsääntösesti hyvältä, oma tanssi ei sitä silti peilissä välttämättä ole.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

par-sky kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Katsokaa nyt vaikka Minttuakin!
Tuli vahvasti Tuksu mieleen.
Jep. Toi sopis siihen tanssiryhmään kuin nenä päähän. Toi tyttö löytyy nimellä "Audivolvo" citystä, valehtelee itsensä nuoremmaksi kuin mitä on, ja etsii rikasta elättäjää. Pitää itseään varsinaisena seksipommina ja catchien catchina. Näemmä toi mimmin itsereflektiokyky näyttää kyntensä myös tanssilattialla.
Manaaja

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mitä nää oikein nöyryytti tota Ima Iduozee jonkun koreografian kautta??!? Jos oisin nainen tziigailisin tollasta kehonhallintaa vähän muutenki ku 130%!!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti: Katsokaa nyt vaikka Minttuakin!
ARGH En pysty!!1
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Mitä nää oikein nöyryytti tota Ima Iduozee jonkun koreografian kautta??!? Jos oisin nainen tziigailisin tollasta kehonhallintaa vähän muutenki ku 130%!!
Todellakin. Kuuuuumaaaaa!!!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vaola kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mitä nää oikein nöyryytti tota Ima Iduozee jonkun koreografian kautta??!?
Nehän sanoivat sen. Breakdance ei ole Dancessa lajina, joten he halusivat varmistaa pystyykö Ima omaksumaan myös muita lajeja.
Niin tietenkin, mutta kun mun mielestä siitä nimenomaan paistoi jo päältä se monipuolisuus ja omaksumiskyky. Monien muiden kohdalla ei. Sen puolesta jotenkin vaikutti ihan turhalta reissulta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon ihan koukussa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Mä kans. Parasta tosi-tv:tä. :h:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mäkin erehdyin katsomaan viime jakson tätä. Ja olipa hyvä! Tuli hyvä mieli kun sai taas lisää osoituksia siitä, että Suomessa ollaan vihdoin pääsemässä irti uskonpuhdistuksen aikana luodusta jäykistelyn ja elämän vieroksumisen kulttuurista. Toki ymmärrän, etteivät kaikki suomalaiset ole yhtä hyviä tanssijoita ja keskeliäitä koreografioiden tekijöitä, mutta yllätyin että edes jotkut meistä ovat.

Ja ihanaa katsoa kerrankin jotain tositv-ohjelmaa, jossa kilpaillaan luovilla suorituksilla, ja jolla ei ole muodin kanssa mitään tekemistä. Muoti- ja malliohjelmien katsomista häiritsee mun kohdalla se, että kun on itse alalla, ohjelmien amatöörimäisyys hyppii silmille ja häiritsee niistä nauttimista. Tää menee ihan täydestä (aivan sama johtuuko siitä, että on oikeasti ammattimaista toimintaa vai siitä että en vain tajuu - kiva on katsoa). On myös mahtavaa katsoa kilpailijoiden tekevän asioita, joihin en itse missään tapauksessa pystyisi.

Tuotantopuolesta miinusta Suvisen mainitsemista syistä. Lisäksi ärsyttää leikkaustyyli, jossa esitykset ja tapahtumat pilkotaan mahdollisimman pieniin pätkiin ja pätkät laitetaan jollain shuffle-algoritmilla ulos. Ei jaksais mennä mistään nettitöllöstä enää erikseen katsomaan pidempiä pätkiä samoista aiheista. Kyllä sille ohjaajalle ja leikkaajalle kai maksetaan just siitä, että ne tekisivät vaikeat edittivalinnat katsojan puolesta (ja tekisivät ne myös hyvin).
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Höh, eilen kyllä petyin kun päätyi ihan väärät parit pudotukseen. Eilisen suorituksen perusteella siellä henkensä edestä tanssimassa olis pitänyt ehdottomasti olla Jere ja Laura, ei Seba ja Pauliina. :(
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mä en kestä että Henkka putos.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ No Henkka oli kyllä yks munkin suosikeista, mutta myönnän kyllä että tuomareilla oli ihan pointtia siinä että sillä on niin vahvasti se oma tyylinsä, että se ei oikein veny niihin muihin tyylilajeihin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Lilo kirjoitti:^ No Henkka oli kyllä yks munkin suosikeista, mutta myönnän kyllä että tuomareilla oli ihan pointtia siinä että sillä on niin vahvasti se oma tyylinsä, että se ei oikein veny niihin muihin tyylilajeihin.
Totta, siitä mäkin olin samaa mieltä. Mutta mä arvostan omaa tyyliä sata kertaa enemmän kuin persoonatonta venymistä useisiin tyylilajeihin. Kurjaa mulle jos formaatissa painotus on juuri toisin päin.

Tosin Sebastiankaan ei ole lähelläkään täyttä persoonattomuutta, ja hurjan hyvä ja monipuolinen on myös teknisesti, joten päädymme takaisin siihen, että väärät parit joutuivat pudotusuhan alle. Samaa mieltä olen Jerestä ja Laurasta kuin muutkin. Myös Mintun ja Pasin homma jätti ainakin mut kylmemmäksi kuin kummankaan pudotuspeliin joutuneen parin.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Eilen olis kyllä Ida ja Pasi joutaneet pudota.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

EveryWoman kirjoitti: Totta, siitä mäkin olin samaa mieltä. Mutta mä arvostan omaa tyyliä sata kertaa enemmän kuin persoonatonta venymistä useisiin tyylilajeihin. Kurjaa mulle jos formaatissa painotus on juuri toisin päin.
En kyllä oikeen tajua mitä tarkoittaa "persoonaton venyminen eri tyylilajeihin". Eri tyylilajien nopealla haltuunottamisella mitataan toki teknistä osaamista, mutta eihän ne esitykset miltään silti näytä, jos ei ole nimenomaan sitä persoonaa ja omaa ilmasua mukana.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lilo kirjoitti:Eilen olis kyllä Ida ja Pasi joutaneet pudota.
Ida kyllä, omiin suosikkeihini kuuluva Pasi ei.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesper kirjoitti: Ida kyllä, omiin suosikkeihini kuuluva Pasi ei.
No jooooo...mäkin kyl diggailen siitä. Mutta jos Pasi olis joutunut tanssimaan henkensä edestä joko Samia tai Sebaa vastaan, epäilen että olis kuitenkin tippunut.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Lilo kirjoitti:En kyllä oikeen tajua mitä tarkoittaa "persoonaton venyminen eri tyylilajeihin".
Teknistä suoriutumista ilman sielua. Kukaan ei varmaan voi täydellisen persoonattomasti esiintyä, mutta jotkut ovat persoonattomampia kuin toiset (kuten sanottu, Seba ei kuitenkaan ollut persoonaton).

Mun mielestä Pasi oli aika persoonaton, koska vaikuttti miesvoimistelijalta enemmän kuin varsinaiselta itseään ilmaisevalta tanssijalta. Toisaalta hän erottui tuolla voimistelijamaisuudellaan muista, mutta toisaalta miesvoimistelijamaisuus liittyy kuitenkin enemmän urheilulajiin kuin yksittäisen henkilön identiteettiin. Siksi hänen tanssimisensa näytti enemmän liikkeiden suorittamiselta kuin itseilmaisulta. Minttukin vaikutti omaan silmääni vähän konemaiselta niin kauan kuin tanssi Pasin parina (sen jälkeen mielipiteeni hänestä kyllä muuttui). Se Pasin voima, tasapaino, uskomaton kunto ja loputtomalta vaikuttava suorituskyky olivat kyllä ihailemisen ja katsomisen arvoisia jo sinänsä.

Mutta sitä mä tänne oikeastaan tulin sanomaan, että kerrankin oikea tyyppi voitti!!!! :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

EveryWoman kirjoitti:Mutta sitä mä tänne oikeastaan tulin sanomaan, että kerrankin oikea tyyppi voitti!!!! :h:
Mä toivoin Mintulle voittoa :/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Mutta sitä mä tänne oikeastaan tulin sanomaan, että kerrankin oikea tyyppi voitti!!!! :h:
Mä toivoin Mintulle voittoa :/
Ai AudiVolvolle?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Dance!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vesper kirjoitti:Mä toivoin Mintulle voittoa :/
Olihan sekin ihan super uskomaton, samoin Markku. En ois pahoittanut mieltäni jos jompi kumpi niistäkin ois voittanut.

Ja vieläkin lämmittää mieltä koko ohjelma ja sen kotimainen toteutus.
Vastaa Viestiin