Kaikkien aikojen parhaiten myyneet artistit

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
masa

Re: Kaikkien aikojen parhaiten myyneet artistit

Viesti Kirjoittaja masa »

pierupylly kirjoitti: Miksi kysyisin asiaa, jos tietäisin? :roll:

Tämän kommentin jälkeen voisi olettaa sinun perehtyneen asiaan paremminkin.
pierupylly kirjoitti: "Hyvä bändisoitto" on kaiketi myös makuasia. Se U2:n delay-kitara on mielestäni ennemmin osoitus laiskuudesta kuin hyvästä soitannosta.

No, samapa tuo..
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Kaikkien aikojen parhaiten myyneet artistit

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

masa kirjoitti: Tämän kommentin jälkeen voisi olettaa sinun perehtyneen asiaan paremminkin.
pierupylly kirjoitti: "Hyvä bändisoitto" on kaiketi myös makuasia. Se U2:n delay-kitara on mielestäni ennemmin osoitus laiskuudesta kuin hyvästä soitannosta.
Eli jos olen kuullut pari biisiä radiosta, niin olen perehtynyt kitaristin studiotyöskentelytapoihin? Tä?
Pröötprööt
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Kaikkien aikojen parhaiten myyneet artistit

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

masa kirjoitti::facepalm:
:perse:
Pröötprööt
Manaaja

Re: Kaikkien aikojen parhaiten myyneet artistit

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

pierupylly kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Vaikka en U2:sta itse hirveämmin lämpenekään, niin täytyy tähän aivopierupyllyyn sanoa että aika vähissä taitaa olla ne Edgeä ahkerammat kitaristit, jotka jaksavat Edgen tapaan etsiä tuntikausia juuri-sitä-tiettyä-soundia irti kepistä mitä kaipaavat.
Onko sinulla sitten jotain faktatietoa tuosta, että paljonko Edge kuluttaa aikaansa soundien etsiskelyyn? Vai miksi epäilet, että hän kuluttaa soundipolitiikkaan enemmän aikaa kuin muut?
Että faktatietoa? Mikähän faktatiedoksi sitten lasketaan? Salaa kuvaaminen? Sen mitä mä olen ko. kaverista lukenut, nähnyt dokkaria ja muuta vastaavaa, on jäänyt sellanen käsitys että heppu on varsin anaalinen perfektionisti saundiensa kanssa. Kitara ei välttämättä vaihdu koko ajan, mutta järkiprosessointiasiat on just eikä melkein, ja ne asetukset ja nuppien asennot on etsitty tuntikausien duunilla. Jäänyt siis ihan jotain muuta kuin kuva laiskasta "laitanpa tosta vaan vähän delayta" -kaverista.

Mut en tosiaan ole bändin suurin fani. Nää ahkerammat kuulijat osaavat varmaan sanoa paremmin jos olen ihan väärässä.
Vastaa Viestiin