Idols 2011

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Sovinnon eleenä jos Martti voittaa, lupaan kunnioittaa sua allekirjoituksessani.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En ehtinyt kuin Alin ja Hennariikan itkuvirret näkemään, mutta mitä helvettiä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hennariikka pääsi top kolmeen!!
Hyvähyvä!

En tajua, miksi tuomarit taas kerran vittuilivat Hennariikalle. Hirvittää miksi tehdä kukaan mitään, kun noin ruoditaan. Asiantuntijat, Kriitikot.

Mutta kyllä kansa tietää! En ole edes jäävi, koska Hennariikka ei ole minusta kovinkaan pantavan näköinen. Vaikka luultavasti nakuna on, toppinsa alla ei olllut rintsikoita, siis on luomut pikkupystytisut!

Mutta (hei saako lauseen aloittaa "mutta"-sanalla?) ihmettelen, että Ilpo putosi. Se oli homolookistaan huolimatta lähes paras, heti Mikkelin musulmaani-Alin jälkeen. Martti vittuun, ja meneehän se. Lyhytjalkaiset suomitammat haluaa persjalkaisia vantteria jässiköitä.
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Katon tässä just tota Idolsin kolmatta finaalia (ekaa kertaa) katsomon kautta, enkä kyllä ihmettele jos Ilpo lähti. Toi jätkähän laulaa AIVAN PÄIN VITTUA tota stairway to heavenia. Hyi saatana ku korvat vuotaa verta. Harvoin sitä toivoo että biisissä olis enemmän rääkymistä ja vähemmän puhdasta laulua ihan vaan siksi että jätkä ei yksinkertaisesti osaa laulaa.

Herää Suvinen.

Edit: Mut ei vittu, on toi hentsunkin kiljunta karseeta! Lisäksi rytmitys on vähän mitä sattuu.

Edit 2: Ei vittu tätä Ilpon toistakin vetoa ja noita falsetteja jotka menee niin päin helvettiä kuin vain voi. Eikä muutenkaan jannu pysy nuotissa. Ja sama juttu tälläkin ton rytmityksen kanssa. Ja Jone taas kehumassa vuolaasti. Aarrrgh! Sami sentään sanoi asian rehellisesti niinkuin piti.

Edit 3: Martti kyllä pyyhki nyt toisen katsotun vedon perusteella pöydän 5-0 näillä harrastelijoilla. Hennariikan toinen veto nyt oli "ihan ok", mutta ei mitenkään tyrmäävä. Ali oli semmonen kasi molemmissa biiseissään. Ei mitään kiitettävää tavaraa kuitenkaan. Joka tapauksessa Ilpo on mun mielestä ainoa, joka feilasi molemmat biisinsä.

Jone Nikula: "Kyllä Ilpo oli mun mielestä tänään suvereenein." VMP! :lollero:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minäkin katsoin Katsomosta taas tuon ja tällä kertaa ei ees tökkinyt.
Tosin ei päässyt suoraan arvosteluihin.

Minun Mussukkaa :h: ei saa haukkua liikaa!! On näet mun suojelupiirissäni! Tukijasisar.

Sanotaan nyt, että Ali AlbanoLibya vaikuttaa olevan paras muusikko ja hänen esiintymistään on ilo seurata koska ei tarvi pelätä facepalmeja.

Mutta kyllähän se aivan taatusti on niin, että kun näitä saadaan äänestää niin ulkoinen habitus määrää tavattomasti. Luulisi ilman muuta, että tosi söpöinen ja erittäin tyttöseksikäs Hennariikka ainakin kahden miehen kanssa saa puolet kaikista äänistä ja näinollen ulkomuodon perusteella Ali saa jatkaa.

Joka tapauksessa on aivan 100% varmaa, että seuraavassa jompikumpi mies putoaa.

Kumpi sitten voittaa: Ali vai Hennariikka. Minä uskon, että miehet äänestää paljon Hennariikkaa koska Ali kuitenkin ulkomaalainen ja naiset varmasti osaksi Hennariikkaa vaikka myös paljon Alia.

Oikeastaan ei ole mitään muuta mahdollisuutta voittajalle kuin Hennariikka.

JOS NÄISTÄ kukaan ei tee aivan emämunausta esityksissään. Silloin toki äänestäjät uskoo tuomareitakin.

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kumpi voittaa, Alibaba vai Ahtisaari?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eix tää ollu vieläkään loppu??+
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kumpi voittaa, Alibaba vai Ahtisaari?
Who cares?
I do! Sillä:
Manaaja kirjoitti:Mä kyllä veikkaan kaikista epätodennäköisyyksistä huolimatta Marttia.
exPertti kirjoitti:Heti kun lyön Martin puolesta vetoa voin samalla reissulla lyödä vetoa, että gattis saa pillua (maksamatta ja tuntee itsensä mieheksi sen jälkeen).
Manaaja kirjoitti:^ Sovinnon eleenä jos Martti voittaa, lupaan kunnioittaa sua allekirjoituksessani.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kumpi voittaa, Alibaba vai Ahtisaari?
Who cares?
Kukas vittu sä oot?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hennariikka tipahti, mielenkiintoni lopahti.
Tämä on niinkuin ne Räsypokka-ohjelmat, joissa oli lopussa pelkkiä miehiä.
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Heti kun lyön Martin puolesta vetoa voin samalla reissulla lyödä vetoa, että gattis saa pillua (maksamatta ja tuntee itsensä mieheksi sen jälkeen).
Ja kuinkas sitten kävikään!
ninnithequeen

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oikea mies voitti :h:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja huima »

^^ja ^. ROFL.
AngryBird

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exPertti kirjoitti:
Muut lopettivatkin katsomisen Stinan pudottua:

http://www.iltalehti.fi/idols/2011050413654033_id.shtml
Vitut. Kun ilmat paranee niin ei kukaan viitsi istua sisällä väijymässä telkkaria.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

exPertti kirjoitti:Muut lopettivatkin katsomisen Stinan pudottua:
Ittellä mielenkiinto seuraamiseen loppui just tuossa kohtaa.
Pröötprööt
Vastaa Viestiin