Idols 2011

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Dave

Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ei mulla muuta.
AngryBird

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Vankka ja vakaa mielipide :D

Se eilinen punatukkainen tyttö oli ihku :h:
Dave

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Dave »

En kattonu, mutta antakaa joku kiintopiste, niin alan flamettaa!
AngryBird

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mimmissä on kieltämättä jotain samaa kuin Hayley Williamsissa :D
Dumis

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Minäs vuonna se Koivunen lauloi, silloin katoin ehkä 5 vetoa yhteensä muutamasta jaksosta. Kertokaa jos on joku on yhtä kiinnostava, ei kandee tähän ketjuun laittaa, tuskin enää avaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tykkäsin tuosta nolaamattomasta versiosta, voisin jopa katsoa useammin. Jos jaksan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja exsu »

AngryBird kirjoitti:Mimmissä on kieltämättä jotain samaa kuin Hayley Williamsissa :D
Mutta naamasta tulee mieleen Henna Kalinainen. Punanen tukka vaan tilalle.
AngryBird

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exsu kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Mimmissä on kieltämättä jotain samaa kuin Hayley Williamsissa :D
Mutta naamasta tulee mieleen Henna Kalinainen. Punanen tukka vaan tilalle.
Mä silleen enempi kuuntelin ja vilkaisin ulkomuotoa vain ihan äkkiä :D
Bruce Willisika

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Se oli kyllä paras se joka lauloi En minä en minä en tätä halua. Eli eipä tullut katsottua. Jos nolaamisetkin on nollissa, niin mitä katsottavaa tuossa on? Tyyppien laulaminen?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12371
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Evvk
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En oikeen lämpee tosta Martasta. Tekee asenteella ja panostaa, mutta äänessä ei ole minkäänlaista syvyyttä tai ulottuvuutta. En pysty kuuntelemaan kovin mielelläni noin ohutta tulkintaa.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Rovaniemen koelauluissa oli kyllä aika suttuisia sutturoita. Olipa siellä yksi tyylikäs metroseksuaalikin "räppäämässä", tosin anti olla: ei ollut pojasta laulajaksi.

Tuosta Martasta, seuraavassa linkissä hän raiskaa Leonard Cohenin legendaarista biisiä Hallelujah :cry:

Minusta Herala on Idolsissa ihan nainen paikallaan ja Paasonenkin on kasvanut mieheksi: kaveriahan kuuntelee ja katselee ihan mielellään. Jonella oli kivikautiset, oli kaveri aika pahalla päällä ja päästeli pahempaa läppää kuin Simon Cowell.

Vertailun vuoksi katselin tällä viikolla myös American Idolia ja siellä oli meno ilman Simonia aivan erilaista. Steven Tyler on kyllä karismaattinen kaveri: osaa evätä ilman nöyryyttämistä ja kertoi aina jotakin positiivista kauheimmallekin karjujalle. Olen aina ihmetellyt, että miksi ne naiset juoksee Stevenkin perässä. Enää en ihmettele, jäbä osaa hurmata :h:
Ei, juu, vaarinhousut!
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vaola kirjoitti:^ Mulla ei ole digiboksia, joten en ole katsonut Idolsia. Mutta tuosta linkistä päätellen laulu nimenomaan on tosi ohutta. Hentoinenkin ääni on kaunis, jos syvyyttä löytyy.
En mäkään lähetystä katsonut vaan jouduin arvostelemaan ihan ton täällä henganneen ja hehkutetun matskun perusteella.

Tiedä sitten, ehkä toi on profiililtaan just sellanen mitä tuottajat ja levy-yhtiöt hakee tohon ohjelmaan, ja tuomarit sitten lähtee sen perusteella puffaamaan tota ihan kympillä. Mutta ihan suoraan sanottuna eihän tosta tytöstä nyt ihan oikeaksi kunnon laulajaksi ole.

Mieluummin karismaattinen ja ulottuva ääni mutta surkea tekniikka, sillä sellaisesta voi harjoituksella kuitenkin leipoa vaikka mitä. Tosta taas tulee fiilis että työt on jo tehty tekniikan parissa ja tässä on se paras lopputulos mihin kyetään: teknisesti tarkkaan laulantaan, josta puuttuu ulottuvuutta, sielua ja palleja.
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vaola kirjoitti:En mä mitään merkittävää teknistä osaamista kyllä noista pätkistä tunnistanut...
Nojoo, mutta pysyi se sentään nuotissa paremmin kuin monet noista alussa jatkoon pääsevistä.

Katoin ton ekan jakson katsomosta, ja oli siellä ainakin yksi selvästi parempi laulaja, Emma.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jotenkin pikkupäässäni olen kuvitellut, että näissä karsinnoissa ei etsitäkkään täydellisiä laulajia vaan raakileita joissa on potenttiaalia opettajian johdolla saada jotain aikaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Jotenkin pikkupäässäni olen kuvitellut, että näissä karsinnoissa ei etsitäkkään täydellisiä laulajia vaan raakileita joissa on potenttiaalia opettajian johdolla saada jotain aikaan.
Siitähän tässä just oli kyse, daah.
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Nyt mäkin löysin tytön itselleni. <3


Aivan ihana tyttö.
Manaaja

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Nyt mäkin löysin tytön itselleni. <3

Aivan ihana tyttö.
Mutta ihan suoraan sanottuna eihän tosta tytöstä nyt ihan oikeaksi kunnon laulajaksi ole. :)
Nimenomaan on.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Se Anna Paatero kuulosti parhaalle näytteiden perusteella. Mutta se on vissiin ollu joskus aiemminkin jo idolsseissa.
Pröötprööt
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Ei vittu se Bon Jovia vetänyt tyyppi ja se Lotta. Jos noilla mennään jatkoon, niin kyllähän tämä on enemmän missikisa kuin mikään laulukilpailu. Hävettää niiden tuomareidenkin puolesta.
Pröötprööt
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Leila »

Olen taas ihan koukussa idolsiin. Eniten itseäni kiinnostavat Ilpo ja Lasse. Tässä vaiheessa vaikuttaa siltä, että Ilpossa olisi potentiaalia vaikka mihin. Lasse taas on jo lähes liian hippi tähän sarjaan. Enkä ole vielä päässyt varmuuteen siitä, että osaako hän laulaa oikeasti hyvin. No, aika näyttää mihin pojat päätyvät.

American Idol on muuten hyvä, mutta ihmettä Jennifer Lopez siellä tekee? Eihän sillä tunnu olevan juuri mitään sanottavaa yhtään mihinkään. Steven Tyler on ihan ihana, ihana kun se laittaa rillit päähän kun ei näe muuten lukea kunnolla. Hän on myös ystävällinen ja kohtelias kaikille. Todella miellyttävä ihminen tv:n viihdeohjelmaan.
Äiti ei tiedä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kovaa peliä ja puhetta Idolssissa ?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisikohan ensimmäinen vuosi kun tässä vaiheessa ei joudu kysymään, että mitä hemmettiä tuokin tuolla tekee.

Ja taas nähtiin miten käy kun kansa saa päättää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Idols 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Omaa korvaani hiveli ihku Lotta, miehen Girs (?).
Vastaa Viestiin