Pogo: World Remix

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Pogo: World Remix

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Mjees, remix artisti Pogo on saanut World Remix projektin tulille, ja ensimmäinen osa on valmis.

Kickstartin kautta jäbä keräsi massit kasaan, meni kuvaajansa kanssa Johannesburgiin nauhoittelemaan paikallisia ääniä ja teki niistä biisin+videon.

Oih luksusta jos taso tulee olemaan tätä, tai parempaa <3



Koskettiko simpukkaa tai katkarapuasi? Anna tukea miehelle Kickstartin kautta! http://www.kickstarter.com/projects/663 ... emix-tibet osoitteesta löytyy video missä ukkeli ite selittää homman tausta. Tiibetin projekti on saanut jo tavoitteen täyteen, eli seuraavaa biisiä odotellessa.

Hienoa että tämmöiset projektit voidaan toteuttaa ilman isojen yritysten rahaa ja sen tuomaa painetta.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Manaaja

Re: Pogo: World Remix

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mun mielestä toi ei khyl oo Pogon vahvimpia tuotoksia. :-/

Tulee semmonen fiilis niihin muihin verrattuna, että tossa on vähän laiskasti samplattu isompia kokonaisuuksia lyöden ne sitten päällekäin, kun normaalisti kaveri on rakentanut biisinsä tosi perusteellisen yksityiskohtaisista ja pienistä sampleista joita on käytetty paremmin soittimina kuin perinteisinä sampleina. Ja se on mun mielestä nimenomaan ollut se Pogon juttu millä se on erottunut kaikista muista. Kyllähän tossakin vahva Pogosaundi on, mutta jotenkin vaan lopputulos kuulostaa vähän laiskalta, emt.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Pogo: World Remix

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Manaaja kirjoitti:Mun mielestä toi ei khyl oo Pogon vahvimpia tuotoksia. :-/
Oh?

Itsellehän toi toimii tosi isosti. Jotenkin saatu videolle afrikkalaista tunnelmaa, iloinen meisinki ja nerokkaita kikkoja biisissä.

Aluksi ei vakuuttanut niin paljoa, mutta kun looppasin pari kolme kerta tuon, niin onhan tuo nyt mahtava visuaalinen ja äänitekninen kokonaisuus <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vastaa Viestiin