BB 2011

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
RP

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Beniin voisi huonona päivänä haksahtaa
Jos tuosta Salarista voisi enää huonompaa korttia pelata, niin tämä on se.
Mä en tarvitse panemiseen/muuhun seksuaaliseen aktiviteettiin hyvää ihanaa coolia uh ah luonnetta, ei voisi vähempää kiinnostaa + omistan hyvin valikoivan kuulon. Benin pystyn juomaan jopa hyvännäköiseksi, Salariin ei mikään rommimäärä tehoa. Elämä on.
Pakkaus
Kitisijä
Viestit: 9
Liittynyt: 01.10.2011 13:41

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Pakkaus »

Suvinen kirjoitti:Tanjakin kaikessa naurettavuudessaan tarjoaa kuitenkin sitä katsottavaa.
Kuvottava kapistus kertakaikkiaan.

Oon samaa mieltä, että talossa on suht kiinnostavia ihmisiä. Ehkä BB-kuviot muutettu kiinnostavammiksi noin muutenkin? Omilta harrastuksilta ei ikävä kyllä kerkeä iltaisin seuraamaan, joten viikkolähetyksen perusteella arvottu tämä arvio. Se iso sössöttävä mies on ainoa asia, mitä en oikein vaan pysty sietämään sunnuntai-illoissani...
RP

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2011 ... 8_bb.shtml

Jännää. Oikeastaan, pitääkö tässä avata 24/7 ja ihmetellä reaktioita. Olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt että uppoaako se luikuri niin helposti, toki kyseessä pääosin varsin yksinkertaisia naishenkilöitä. Tai toisaalta, voihan kyse olla välinpitämättömyydestäkin.

Toki järkytyin simppukkaani myöden Salarin ja Janican säädöistä, että miten sekin, aurh. Janica on pupun ihQtus <3
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Minnan raahaaminen taloon oli tuottajilta paha moka. Talutettava ja todella mitäänsanomaton tyyppi varmasti haittasi asukkaitakin usein.
Minnassa itsessäänhän ei mitään kiinnostavaa ollut, mutta muiden asukkaiden suhtautumisessa Minnaan kyllä. Hyvä valinta.

Edit: Korjataan, Minnan meriitiksi luettakoon kuitenkin se, että tällaista sosiaalista kömpelystä ei olla ennen BB:ssä nähty.
Viimeksi muokannut Lapitii, 04.10.2011 19:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

En oo viä taivas ja helvetti -tehtävää ehtiny oikein katsomaan, mutta pareja ei siis ilmeisesti oo erotettu. Perseestä.
No kai siihen jossain vaiheessa vaihtoja tulee, mielellään jonkun asukkaan toimesta. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
RP

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

^No ainoastaan Salarilla ei ole naisiaan. Eilen ei ainakaan pahemmin pareiltu, tänään kaiketi jonkin verran. Salar on hiljainen, Sebu painaa hommia, Beni ihastelee itseään peilistä ja jauhaa synttäreistään. Ama on aika neutraalia, Tanja hajoilee ja on hajoilematta, Annica valittaa ja kikattelee. Mikael nyt vaan on Mikael kuten ennenkin. Näkisin mieluusti ilman Annicaa.

Nyt kai hieman positiivisempi ilmapiiri siellä kuin eilen.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Joo vasta luen noita jakoperusteita yms... ehkä ihan jees kuitenkin.
Ihq että Benq viettää syntymäpäiväänsä helvetissä. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lapitii kirjoitti:Minnassa itsessäänhän ei mitään kiinnostavaa ollut, mutta muiden asukkaiden suhtautumisessa Minnaan kyllä. Hyvä valinta.
Tällä perusteella tuottajien olisi ehdottomasti pitänyt raahata taloon neliraajahalvaantunut palovammapotilas.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ No toivottavasti ens kerralla sitten!
Vaikea kuitenkaan kuvitella että Minnan kaltaista sosiaalista köhmylää enää tullaan löytämään.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja scarface »

No mä nyt kuitenkin olen jotenki saanu koukutettuu itteni tähän kauteen.. :D ja on ollu ihan mielenkiintosta meno, tää viikko tehtävä tuntuu itkettävän kermaperse-Benkkua.. :)

24/7 päällä nytkin :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/bb ... 45515.html
Jos ja kun tässä on jotain perää, oli Minna todellakin, umpisurkea veto tuottajilta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä en ole koskaan pitänyt Annicasta, mä näen tuommoisten läpi, niin muuten taisi nähdä muutama asukaskin, näistä mainittakoon tämä pieni turkkilainen jo edesmennyt asukas. Mä en ole juuri katsonut helvetin touhua nyt, koosteita en edes katso, mutta mulla on tutina että Miksu (josta myös mielenkiintoisia puolia tullut esiin, lähinnä pahassa) on alkanut näkemään naikkosen toisin silmin.

Mulla ei itseasiassa ole suosikkia, Janica on jeesh, eikä oikeastaan inhokkiakaan, vaikka Salarille pyörittelenkin silmiäni.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Annika on super ärrrrrrsyttävä valittava pissis, joutais todellakin pellolle. Janica on ihana :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Oon inhonnu Annikaa täysillä jo Asukkaaksi taloon - ohjelmasta lähtien.

Sebu on taas ihan helmi taloyhteydessä(kin). =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mahtava häätö! =D Ainoo vaan et pää räjähtää Bensqn koiranpentuilmeeseen nanosekunnissa. Ja voi pojat sitä on nyt luvassa. No hmm, ehkä siitä nyt voi kehittää jonkun sairaan nautinnon kuten Bensqn itkusta hampurilaisen perään, joka oli ihan priceless

Ite joutu äänestään kolmatta kertaa ever. Janicaa tietty, aiemmin Kaarloo ja Eetua.

Aika hyvältä vedolta kuulostaa kans toi Janican ja Annikan vaihto. Jeje, jatkakaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:Amandan lähtö oli ihan se ja sama, tyyppi ei ärsyttänyt mutta enpä jää kaipaamaankaan.
En mäkään, mutta talossa on muutama, jotka ihan pikkusen jää. Ihanaa. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
RP

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Olisin ihan hyvillä mielillä pitänyt Amandan vielä talossa, pidin tytöstä. Stefan taas ei tuo taloon mielestäni mitään, nyt vielä vähemmän kun ei tarvitse kuunnella sitä "AMA, AMA"-huutoaan.

Mutta, Amandan lähdöllä on kuitenkin kokonaisuuteen suurempi vaikutus kuin esim. mainitsemallani Stefanilla. Mielenkiintoista nähdä miten tämä vaikuttaa talon rooleihin, nyt kun ns. yksi valuutta on taas kävelemässä vapaana (Ben). Miten käy Salarin? Nähdäänkö Veera ja Ben kuumissa tunnelmissa, vai sortuuko Janica vai että mitä. Vai käykö yhtään mitään. Samalla tavoin myös Annican lähtö voisi tuoda taloon elämää, parit finito.

Mielenkiintoista myös tämä seuraava äänestys johon me katsojat (no minä en aio äänestää) äänestämme häätöehdokkaat, joista asukkaat valitsevat häädettävän.

Uusista tulevista asukkaista, se on vähän niin ja näin. Joskus ollut positiivinen juttu, joskus ei. Ainoa mitä toivon on ettei sitä ihan loppumetreille asti toteuteta, uutta taloon liukuhihnalla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Stefan vaikuttaa saman sortin kiintiövajukilta kuin Minna. Äijähän on tyhmä kuin saapas ja suullinen ilmaisu pelkkää tankeroörinää. Joo, onhan se symppis, kun on läski ja leppoinen, mut en ymmärrä viihdearvoaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mulla ei näy 24/7, jota tarvitsisin nähdäkseni nakuilua. vaikka harvojen julkisten suihkukohtausten mukaan vähän liian pulskia hemuleita ovat mun makuun. Ketkä siellä on nussineet? Ben ja Salar? Keitä kaikkia ovat panneet jo? Onko sitä selkeästi näytetty?

Mun mielestä pantavin misu olis Annika. Varsinkin nokisena Helvetin bikineissä. En osaa selittää, kun ei ole tyyppiäni, mutta kukapa se viettejään ymmärtää.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ihan perseestä ettei Annika joutunu oleen yhtään yötä eri puolella Miksun ja Janican kanssa. Se ois niiiin haljennu mustasukkasuudesta nanosekunnissa. Paskanjauhannassa (Janicasta) se toki ehti jo kunnostautuun huolella, mut sitäpä on nähty jo melkosia määriä ennenkin. Ei mee ihan mun jakeluun, miten tää mimmi viä kehtaa väittää olevansa itse suoraan puhuva ja Janican länkyttävän selän takana. Aivan vitun ärsyttävä horo.

Se kans on ihan kestoärsytys että miten nää asukkaat on pääosin sokeita noille pahimmille paskanpuhujille. Luulis että nyt edes ihan pikkiriikkisen löytyis ihmistuntemusta, ja onhan ne Bensqnkin paskanjauhannat todistettu jo klipeillä täydeks bullshitiks. No ehkä talo sit vaan saa hämääntyyn tai sit siellä ei jaksa välittää. Vaikea vaan kuvitella kun ulkomaailmaan kuvio on päivänselvä. Siltä pohjalta myös tuleva häätö hirvittää, koska vaan kaks on pölkyllä ja talolaiset päättää. Veikkaisin et Bensq äänestetään häätöön ja vastustaja putoo, koska noi nyt vaan on niin sokeita ja dorkia.

Amandan häädöstä vielä - kyllä mua siinä jotenkin lämmitti myös se, että tällainen kaikkienkaveri-kultalusikkaperse-pokerface-kaunotar joutuu ulos ja angstaava ja ei-ehkä-niin-täydellinen Tanja jää.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Lapitii kirjoitti:Amandan häädöstä vielä - kyllä mua siinä jotenkin lämmitti myös se, että tällainen kaikkienkaveri-kultalusikkaperse-pokerface-kaunotar joutuu ulos ja angstaava ja ei-ehkä-niin-täydellinen Tanja jää.
Ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä miten suuri käyttövoima kateus on Suomessa. Kiva ettet peittele sitä yhtään.
Universaali disclaimer.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja huima »

^Lollasin.

Haen popkornia!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Arvasin. Mut ei mulla ollu Amandaa vastaan sinänsä mitään, eipä tuo oikein antanu katsojalle mitään mistä kummempaa mielipidettä muodostaakaan, oli asukkaana senverran mitäänsanomaton ja tylsä että jouti kyllä mennä. Talolaiset vaan oli niin ihanan o_O kun nyt näin pääs käymään. Eihän kukaan siellä ois voinu kuvitella, että Tanja on talon ulkopuolella "suositumpi" ja kaikki oli ihan wtf ja osa iso parku päällä. Et silleen mä saan kicksini enempi niinq talon sisäisistä suhteista. (Kuten jo aiemminkin oon mitäänsanomattoman Minnan kohalla sanonu.)

Ja Tanja sai vähän sympatiapisteitä multa kun nää jotkut "nätit pojat" (siis ainakin omasta mielestään, ja hups tais siinä messissä olla Amandakin) kommentoi mm. ettei enää ikinä seiso kun Tanja oli alasti suihkussa. Siltä pohjalta kyllä ymmärrän ettei Tanjaa niin kamalasti ois huvittanut olla biksuissa koko viikko ja just viä näiden tyyppien kans samalla puolella.

Noin ylipäätäänhän ihqtan Sebaa ja Janicaa, saapa nähdä sitten kuinka kauan enää siihenkään kateudeltani kykenen!

[Edit/lisäys: Nään siis Janicassa keposeen eniten ns. kadehdittavia - jos nyt sitä sanaa haluaa käyttää - piirteitä.]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^ Ostaisin jos olisit käyttänyt tylsä-mitäänsanomaton-nollaviihde-Amanda, mutta otit esiin ulkönäön, sosiaalisen kyvykkyyden, sosiaalisen statuksen yms. Ei-viihteellisetseikat ja samaistuit ei-täydelliseen flippailevaan Tanjaan. Kadetermit meinaa kateutta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mjaa, no ne nyt on kuitenkin asioita millä talossa pelataan ja nimenomaan se asukkaiden välinen "pelaaminen" on se mikä mua kiinnostaa. Ei niinku välttämättä se mitä ihminen itsessään on talon ulkopuolella. Ja hei kieltäydyn jyrkästi samaistumasta Tanjaan, vaikka nyt muutaman sympatiapisteen jouduinkin heruttaan!

Itse asissa sekä Tanja että Amanda on molemmat sellaisia joiden persoonasta mun on aika vaikea saada kiinni. Tanjasta ehkä aika pitkälti käsittämättömän rasittavan silleen-niinku-tyyliin-läpällä -kielensä takia, jonka alta on vähän turhan raskasta selvittää sitä oikeaa asiaa tai mielipidettä, ja Amandasta jonkinlaisen tunnekylmyytensä tai ainakin tunteiden näyttämättömyytensä takia, josta Amanda kertoi itsekin.

Jos tässä nyt kuitenkin vielä pitää jotain pisteitä jakaa, niin annetaan niitä Tanjalle rehellisyydestä ja rohkeudesta olla mitä on, Amandan katson heittäneen omansa menemään limaklikkeilyllään, benQtuksellaan ja kaksinaamaisuudellaan.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin