BB 2011

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Lapitii kirjoitti:Siis Amanda varmaan antaa vähän muutakin kuin sanaa.

Edit/lisäys: Odottelen jo Tiksuliiniä kertomaan kuinka olen vain niin kade.
No eipä tuo sun ala-astetasoinen pahantahtoinen juoruilu ainakaan siihen enää perustu, että on tylsä talossa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nää, tuli vaan mieleen niitä sen kertomia juttuja. Joo tyhmä läppä, se siitä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
RP

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:Siis millä perusteella antaa? Hymy-lehden version Aman kavereiden sanomisista, vaikka se ite sanoo että deittailee Junoa?
No miten sen nyt ottaa. Amanda oli mun mielestä omalla tavallaan ihQ, mutta esim. tämän Juno jutun suhteen joka haastiksessa (mitä siis olen nähnyt, ja en montaa) tapailee tai on tapailematta. Ei siitä siis oikein selvää ota.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mii sou sääd. Toivoin kovasti ja itse asiassa pidin varmanakin Sebastianin voittoa. =/ Mut tää on tätä, pelkillä plus-äänillä ja äänestystilanteen jatkuvalla näyttämisellä häädöt on ihan arpapeliä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tän kauden äänestykset ovat olleet oudon tasaisia ja nyt aivan tosiouto putoaminen. Outoo...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei tossa mitään outoa ole. Jengi äänestää sitä omaansa "vain sen verran ku tarvii" kun on pelkät plussaäänet käytössä ja lopuksi sitten käy helposti näin ja tulos on täysin arpapeliä riippuen oikeastaan vain ja ainoastaan siitä koska niitä väliaikatietoja näytetään ja kuka on kärjessä viimeisen äänestysgrafiikan tullessa ruutuun. Perässätulevia kun äänestetään aina enemmän.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Ei tossa mitään outoa ole.
Edellisillä kausilla äänestysprossaerot ovat pääsääntöisesti olleet reilummat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Tottakai koska äänestyssysteemi on ollut 20 kertaa reilumpi ja suorempi. Tällä nykyisellä äänestyssysteemillä ja kolmen ihmisen valitsemisella yhtä aikaa häätöäänestyksiin katsojat pakotetaan antamaan kahdelle ihmiselle ääniä jotta yksi inhokki saataisiin ulos. -> Tuotannon rahanahneus ratkaisee, ei reiluus. Ei tossa lopputuloksessa kuitenkaan mitään outoa ole minkä tää paska systeemi aiheuttaa. Lopputuloksena on äänestysten vääjäämätön arpajoituminen, jossa vahvimpana on itse asiassa se, joka on ollut äänestyksessä viimeisenä viimeisissä väliaikatiedoissa.

Kisasta saadaan tällä tavoin myös "todella tiukka ja jännittävä" juuri mitättömien prossaerojen ja äänestyksessä jatkuvasti todellisen häätöuhan alla vaihtelevien ehdokkaiden vuoksi. Lopputulos on silti pelkkää arpapeliä johon eniten tosiaan vaikuttaa viimeisen mainostauon aikainen, silloin näytetty väliaikatilanne.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sebastianin putoamisen jälkeen paras voitti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oliko edelliskausien voittajat jollain tavalla symppiksempiä kuin tämä juuri tissinsä keksinyt täti? Voi olla, että aika kultaa muistot...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:juuri tissinsä keksinyt täti
:facepalm:
Universaali disclaimer.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Loppux tää?
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumiz kirjoitti:Loppux tää?
Pidetään peukkuja.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Loistava kausi, aivan loistava.
Myös oma suoritukseni oli paras kautta aikain ja olen siihenkin erittäin tyytyväinen.

Vielä tässä fiilistellyt jotai alkupuolen hailaitseja kun paskarinki läyhää ja juonii et "huora lähtee ny vittuun" ja sit pälyätään katsomon puolella ajat sitten tippuneina kun viä iksupiksuMiksu jää kakkoseks ja "horo" vie potin. Helmee! =)

Joo-o, mitähän sitä sit tekis... seuraavat 9 kuukautta...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lapitii kirjoitti:Loistava kausi, aivan loistava.
Myös oma suoritukseni oli paras kautta aikain ja olen siihenkin erittäin tyytyväinen.

Vielä tässä fiilistellyt jotai alkupuolen hailaitseja kun paskarinki läyhää ja juonii et "huora lähtee ny vittuun" ja sit pälyätään katsomon puolella ajat sitten tippuneina kun viä iksupiksuMiksu jää kakkoseks ja "horo" vie potin. Helmee! =)

Joo-o, mitähän sitä sit tekis... seuraavat 9 kuukautta...
Lapsen?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Muuten ihan ok idea, mut se häiritsis ens kauden katsomista.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lapitii kirjoitti:^ Muuten ihan ok idea, mut se häiritsis ens kauden katsomista.
Ajattele? Yksi kausi jäisi välistä? Vain yksi kausi? Vaikka elämäsi voisi vaihtua täydellisesti iloisen FAS-lapsen ansiosta? Tai siis jos kuitenkin jatkaisit pämppäämistä lapsensaannista huolimatta? Tai siis jos sittenkin jättäisit väliin niin, imetyksen jälkeen voisit vaikka tuplata bilettämisen??
Joo tosissaan ei kuitenkaan kannata, pitää vaan värjötellä kylmän telkkarin ääressä ja toivoa että ennen seuraavaa kautta tulisi jotain katottavaa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Toi kuulostaa aivan liian vaivalloiselta. Mut hei, tulee tässä välissä sentään jäkiksen MM-kisat. Ja sillonhan on ihan kansalaisvelvollisuus pämpätäkin huolella... Hmm... Joo, mä lukitsen tän!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lapitii kirjoitti:Toi kuulostaa aivan liian vaivalloiselta. Mut hei, tulee tässä välissä sentään jäkiksen MM-kisat. Ja sillonhan on ihan kansalaisvelvollisuus pämpätäkin huolella... Hmm... Joo, mä lukitsen tän!
Jaliksen on paremmat ei jääkiekko pelialustansa takiakaan niin lämmitä..
Muut ihan sama..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tammikuun 1. alkaa Idols. Sitä ei ainakaan voi katsoa selvinpäin.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

En käytä muita tosi-TV:itä. Karseeta paskaa!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:Loppux tää?
Ei suinkaan. Äkkiä ostamaan 24/7!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Näin eilen BB-Suvin kaupassa!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Näin eilen BB-Suvin kaupassa!!
Monenko hyllykorttelin päähän se kuului?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Näin eilen BB-Suvin kaupassa!!
Monenko hyllykorttelin päähän se kuului?
Oli aika hiljaa, koska meinasin kävellä päin. Ehkä se kulutti kaiken energian talossa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin