Paras pahis

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paras pahis

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lolita kirjoitti:jäätävä pahis jossain muinaisessa leffassa (hahmo taisi olla Carter Nix, tai ainakin tohtori Nix, varmistellaan kotona)
Tämä se oli! http://www.imdb.com/title/tt0105217/

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Paras pahis

Viesti Kirjoittaja Gat »

Darth Maulia ei ole mainittu?
Paljon coolinpi ja pahempi kuin Darth Vader. Että kuoli niin äkkiä oli vain epäreilua tuomaripeliä.

Oikeastaan huippupahis löytyy suosikkisarjakuvastani Nemesis.
Judge Dredd- spinoff ja mielestäni paljon parempi kuin tylsä Dredd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nemesis_the_warlock

Pääpahis on Termahdin eli tulevaisuuden Maan terminaattorien (ei pidä sekoittaa myöhemmän leffasarjan samoin kutsuttuihin robotteihin) johtaja Torquemada. Pahin koskaan elänyt ihminen. Sitäpaitsi inkarnoitunut kautta historian pahimmiksi ihmisiksi.

Tosin päähyvis Nemesis ei ole varsinaisesti kovin inhimillinen ja kiva hänkään. Arkkipoikkeava, Velho, Demoni, Kärpästen Herra, Synkkä Valtias.

Sarjan arvostamiseen pitää olla yhtä kipeä kuin minä.

Vasemmalla itse Nemesis, oikealla Torquemada hieman mutatoiduttuaan poikkeavaksi ihmishahmosta.

Kuva
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Paras pahis

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:
annepa kirjoitti:Agent Smith. Sanoisin myös V mutta en tiiä onko se oikiasti pahis.
V on hyvis. Kuinka huumeissa pitää olla ettei sitä näe :D
Hyvikset ei harjoita terrorismia riippumatta motiivista. Ja motiivikin voi olla ok tai olla olematta, riippuu miltä kantilta asiaa katsoo.

MINUSTA V oli oikeassa mutta ei se silti oikeuta terrorismia.

En ollut huumeissa kummallakaan katselukerralla. Räjähykset oli kyllä hienoja!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paras pahis

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Gat kirjoitti:Judge Dredd- spinoff ja mielestäni paljon parempi kuin tylsä Dredd.
Sori vaan, mutta Judge Death sailyttää linjansa toisin kuin takinkääntäjä Torquemada, joka alkaa hempeilemään heti kun tulee lihaisa all-around-human-body johon integroitua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Paras pahis

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti:
Gat kirjoitti:Judge Dredd- spinoff ja mielestäni paljon parempi kuin tylsä Dredd.
Sori vaan, mutta Judge Death sailyttää linjansa toisin kuin takinkääntäjä Torquemada, joka alkaa hempeilemään heti kun tulee lihaisa all-around-human-body johon integroitua.
:shock:
Ryömi, poikkeava!
Miekalla ja kirveellä puhtaaksi vuolkaa, muukalaiset kuolkaa!
Puhdistakaa heidät!
Katsokaa, muukalaisen pää!
Ole puhdas, ole valpas, ole ihmisiksi!

Tai toisaalta:
Isosetä Baal: "Minun saatanalliset voimani ovat suuremmat kuin sinun."
Nemesis: "Mutta minulla on Kohtalon Miekka."
Isosetä Baal: "Gulp."
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Paras pahis

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Kuva
Alien. Kaikkien aikojen komein, kaunein ja kiehtovin avaruusmörkö.

Kuva
Clarence Boddicker. Meni monta jaksollista 70's Showta ennenkuin tuon hahmon viitta häipyi edes osaksi näyttelijän harteilta.

Kuva
Christopher Leen Dracula. Teki penskana vaikutuksen ja myöhemmin olen kuullut monelta naiselta tämän tehneen jonkinlaisen seksuaalisen joupokszäpin. Itse en satakolmekymppisenä tällaista tietenkään tajunnutkaan.

Kuva
Darth Vader tiätty.
Pröötprööt
küllküll

Re: Paras pahis

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Tuo Robocopin "Boddicker" oli hyvä!

Heath Ledger-vainaan grunge-Jokeri oli tähänastisista bättis-villaineista ehdottamasti paras. Nicholsonin Jokerilla oli ihan onnistunut nauru, mutta kokonaisuus oli jotenkin liian tivoli. Jim Carreyn "Riddler" oli yhtä naurettava kuin koko elokuvakin.

Paras Jokeri-ääninäyttelijä on ehdottomasti Mark "Skywalker" Hamill - antoi äänensä "Batman The Animated Seriesin" ja "Arkham Asylum"-pelin Zoukkerille.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Paras pahis

Viesti Kirjoittaja elco »

küllküll kirjoitti: Paras Jokeri-ääninäyttelijä on ehdottomasti Mark "Skywalker" Hamill - antoi äänensä "Batman The Animated Seriesin" ja "Arkham Asylum"-pelin Zoukkerille.
Joo, toi oikein yllätti, miten hyvä se oli. Kaveri pääsi vanhoilla päivillään elämänsä rooliin.
küllküll

Re: Paras pahis

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Muistatteko Guy Ritchien "Snatchin?" Monta ikonista hahmoa, mutta paskis-sarjassa ihan ylittämätön on Alan Fordin "Brick Top", huonohampainen ja pullonpohjalasinen brittigangsteri. Tuolle miehelle en uskaltais vittuilla.


Saman pätkän "Bullet Tooth Tony" (Vinnie Jones) on kans aika villi tapaus:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=l1cEsFGntKs[/youtube]
Vastaa Viestiin