Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Ei kai kukaan kuuntele esim. Popedaa tai Hurriganesia selvinpäin? :P
Varmaan harvempi, mutta sattumalta elämäni eka mikään keikka oli juurikin Popeda. Ja olin selvinpäin.
Et ole elänyt ennen kuin olet laskuhumalassa eksynyt mamban keikalle.
Kuulostaa hengenvaaraliselta.
AngryBird

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
Varmaan harvempi, mutta sattumalta elämäni eka mikään keikka oli juurikin Popeda. Ja olin selvinpäin.
Et ole elänyt ennen kuin olet laskuhumalassa eksynyt mamban keikalle.
Kuulostaa hengenvaaraliselta.
Itsemurhatilastot synkistyvät.
ninnithequeen

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AngryBird kirjoitti:
küllküll kirjoitti:^ Taiteen tekemisessä tajunta laajentuneena on riskinsä. Illalla erinomaisen vavisuttavalta vaikuttanut luomus voi aamun kalpeassa valossa näyttää kirkkain kypärin paskalta. Tai sitten taiteen nauttijan täytyy vetää samaa, kuin mitä sen luoja käytti kun teosta loi.
Ei kai kukaan kuuntele esim. Popedaa tai Hurriganesia selvinpäin? :P
Kyllä vaan kuuntelee...
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9413
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

AngryBird kirjoitti:Ei kai kukaan kuuntele esim. Hurriganesia selvinpäin? :P
:shock:

Tietenkin kuuntelee. Roadrunner on yksi suomalaisen rockin merkkiteoksia ja merkittävä suunnannäyttäjä monille uudemmille yhtyeille.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
küllküll

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Yksi universumin kovimmista rok-albumeista ikinä. Kunnon peruskalliota, eikä mitään tiluttelua. Vaikka kyllä Järvis-vainaa senkin osasi.

Järvisestä vielä sen verran, että pitää olla oikeasti hyvä että voi soittaa niin hirveän kuuloisia sooloja, mitä se veti Sleepparien "Levyraati"-levyllä :)
exPertti kirjoitti:Et ole elänyt ennen kuin olet laskuhumalassa eksynyt mamban keikalle.
I can top that.
Broidin polttaripäivälle sattui Motörhead Ankkarokkiin. No, mehän alettiin naulata aamuysiltä ja illalla oli keikka. Iski paha laskuhumala ja kunnon hedari just Headin vedon viimeisellä neljänneksellä. On miellyttävämpiäkin ympäristöjä saada migreeni kuin Mööttöripäiden keikka. Eikä mitään kuulosuojaimia, ei päänsärkylääkettä, mitään.
küllküll

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Jos päällä oli keltainen liivi ja selkä lavalle päin, sitä ei lasketa ;)
ninnithequeen

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Itellä taitaa olla Deep Purplen keikka -93. Richie Blackmoren viimonen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Bud Spencer & Terence Hill-elokuvat
Tää on vähän liikuttavaa, koska nehän ovat todellisuudessa aivan täyttä paskaa. Mutta joo, kyllä ne lapsena tuntuivat tosi hyviltä.
Höpsis, samaa paskaa tehdään nykyäänkin, mutta suuremmalla budjetilla ja muka paremmin.

Terrencessä ja Budissa oli jotain harvinaisen suloista ja aidosti hauskaa. Turpaan vaan ja tuplaten oli suosikkini ja se toimi muuten edelleen katsoessani sen muutama vuosi sitten.
küllküll

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja küllküll »

McJanne kirjoitti:^ihan olin maksavana asiakkaana kaiken kruunuksi.
:tapu:

^ Yllätyin muuten, kun Ylellä päiväsaikaan pyörivässä italo-sarjassa oli pääosassa kukas muu kuin Terence Hill. Papinkaavussa tällä kertaa. Olisiko ollut shown nimi "Isä Matteo" tms. Mihinkähän se Spenceri on kadonnut?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

küllküll kirjoitti: Mihinkähän se Spenceri on kadonnut?
"Vuonna 2005 Spencer meni mukaan politiikkaan, kun pääministeri Silvio Berlusconi pyysi häntä Forza Italia -puolueen ehdokkaaksi Lazion aluevaaleihin"
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
küllküll

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Italian PerSuihin siis :D
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Voi ei, nyt laski Spencerin bojot. :?
küllküll

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Kuvittelen Budia pitämässä poliittista puhetta. Sehän ei tartte edes puheenkirjoittajaa, voi laukoa vanhojen leffojensa nimiä:

- kysyttäessä kantaa järjestäytyneeseen rikollisuuteen: "Turpiin vaan ja onnea!"
- mitenkäs se maahanmuutto Välimeren eteläpuolisista maista? "Mutaa Kuonoon, Sanoi Virtahepo"
- minkäslaisia lomasuunnitelmia edustaja Spencerillä on? "Banaanipojat Hula-Hula-Saarella"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai sitä nyt lakimies, olympiaedustaja, lentäjä, näyttelijä ja lastenvaatekauppias puheen osaa pitää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

küllküll kirjoitti:- kysyttäessä kantaa järjestäytyneeseen rikollisuuteen: "Turpiin vaan ja onnea!"
- mitenkäs se maahanmuutto Välimeren eteläpuolisista maista? "Mutaa Kuonoon, Sanoi Virtahepo"
- minkäslaisia lomasuunnitelmia edustaja Spencerillä on? "Banaanipojat Hula-Hula-Saarella"
Mitä mieltä olette terveydenhuollon nykytilasta? "Senkka nenästä, pojat!"
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
CeDell Davis

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Muistinpas minäkin jotain! Ronski Gang keikka Virkkalan Tikkutalolla joskus vuonna nakki ja makkara, ehkä tuossa noin 70 ja 80-luvun taitteessa, painottuen tuonne 80-luvun alkuun. Olin saman illan aikana kokeillut ensimmäistä kertaa elämässäni nuuskaa ja olo oli sen mukainen. Laattakin lensi illan aikana – sen verran järisyttävä kokemus se oli. En kyllä ole varma kumpi sen aiheutti, nuuska vai Ronski.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CeDell Davis kirjoitti:Muistinpas minäkin jotain! Ronski Gang keikka Virkkalan Tikkutalolla joskus vuonna nakki ja makkara, ehkä tuossa noin 70 ja 80-luvun taitteessa, painottuen tuonne 80-luvun alkuun. Olin saman illan aikana kokeillut ensimmäistä kertaa elämässäni nuuskaa ja olo oli sen mukainen. Laattakin lensi illan aikana – sen verran järisyttävä kokemus se oli. En kyllä ole varma kumpi sen aiheutti, nuuska vai Ronski.
Tämä kyllä ansaitsee Papukaijamerkin tammenlehvin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

küllküll kirjoitti:^ Kuvittelen Budia pitämässä poliittista puhetta. Sehän ei tartte edes puheenkirjoittajaa, voi laukoa vanhojen leffojensa nimiä:

- kysyttäessä kantaa järjestäytyneeseen rikollisuuteen: "Turpiin vaan ja onnea!"
- mitenkäs se maahanmuutto Välimeren eteläpuolisista maista? "Mutaa Kuonoon, Sanoi Virtahepo"
- minkäslaisia lomasuunnitelmia edustaja Spencerillä on? "Banaanipojat Hula-Hula-Saarella"
- Katolisen kirkon ulkomaantoiminta nykyään? "Kaksi lähetyssaarnaajaa".
- Italialaisten hygienia? "...Ja täältä pesee".
- Mitenkäs laittomat pakolaiset? "Antaa heittää".
- Somalian merirosvot? "Pääkallolipun alla".
- Millainen on Palermon mafiatilanne? "Kaupunki ilman lakia".
- Kuinka paljon puolustusvoimia pitäisi supistaa? "Viiden miehen armeija".
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
küllküll

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriDaavid kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Muistinpas minäkin jotain! Ronski Gang keikka Virkkalan Tikkutalolla joskus vuonna nakki ja makkara, ehkä tuossa noin 70 ja 80-luvun taitteessa, painottuen tuonne 80-luvun alkuun. Olin saman illan aikana kokeillut ensimmäistä kertaa elämässäni nuuskaa ja olo oli sen mukainen. Laattakin lensi illan aikana – sen verran järisyttävä kokemus se oli. En kyllä ole varma kumpi sen aiheutti, nuuska vai Ronski.
Tämä kyllä ansaitsee Papukaijamerkin tammenlehvin.
Ja mä luulin olevani wanha :D
Ronski Gängistä olen kyllä joskus isoveljen Suosikeista saattanut jotain lukea. Eikös se ollut jonkinlainen Sliippareiden hengenheimonen?
AngryBird

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

No saatana.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=l_LgEa6ZlVg[/youtube]
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9m_Ajrcx ... dded#at=14[/youtube]

Wow, kuinka hieno graffiti ja kuinka hieno kosinta.


Awwwww <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
CeDell Davis

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

küllküll kirjoitti:Ja mä luulin olevani wanha :D
Ronski Gängistä olen kyllä joskus isoveljen Suosikeista saattanut jotain lukea. Eikös se ollut jonkinlainen Sliippareiden hengenheimonen?
Tai sitten mä vain aloitin hyvin nuorena ;)

Kun kiukkutipun linkeistä näkee, niin ainakin yrittivät tehdä uskottavaa rock'n poppia. Eilen olisi tullut Teemaltakin.
küllküll

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja küllküll »

CeDell Davis kirjoitti:Kun kiukkutipun linkeistä näkee, niin ainakin yrittivät tehdä uskottavaa rock'n poppia. Eilen olisi tullut Teemaltakin.
Ihan kuin Paul Oxleys Unit, mut vähän enempi kitaraa ;)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja Gat »

CeDell Davis kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Ja mä luulin olevani wanha :D
Ronski Gängistä olen kyllä joskus isoveljen Suosikeista saattanut jotain lukea. Eikös se ollut jonkinlainen Sliippareiden hengenheimonen?
Tai sitten mä vain aloitin hyvin nuorena ;)

Kun kiukkutipun linkeistä näkee, niin ainakin yrittivät tehdä uskottavaa rock'n poppia. Eilen olisi tullut Teemaltakin.
Eihän tuo mitään.
Telkusta tuli Aki ja Mika Kaurismäen dokkari "Saimaa-ilmiö". tms. Joka tapauksessa suomirokkarien kombon "Tuuliajolla" -rundista, jolloin sisävesilaivalla seilasivat Saimaalla.

Hetken nostalgoin, että minähän olin niiden Varkauden konsertissa! Sitten selvisi, että siitä on kolmekymmentä vuotta!!! Ja olin silloin jo lukiolainen!!

Antakkee nyt lopultakin pilluu!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vavisuttavat gylddyyrielämykset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Ja mä luulin olevani wanha :D
Ronski Gängistä olen kyllä joskus isoveljen Suosikeista saattanut jotain lukea. Eikös se ollut jonkinlainen Sliippareiden hengenheimonen?
Tai sitten mä vain aloitin hyvin nuorena ;)

Kun kiukkutipun linkeistä näkee, niin ainakin yrittivät tehdä uskottavaa rock'n poppia. Eilen olisi tullut Teemaltakin.
Eihän tuo mitään.
Telkusta tuli Aki ja Mika Kaurismäen dokkari "Saimaa-ilmiö". tms. Joka tapauksessa suomirokkarien kombon "Tuuliajolla" -rundista, jolloin sisävesilaivalla seilasivat Saimaalla.

Hetken nostalgoin, että minähän olin niiden Varkauden konsertissa! Sitten selvisi, että siitä on kolmekymmentä vuotta!!! Ja olin silloin jo lukiolainen!!

Antakkee nyt lopultakin pilluu!
Vähän surullista.
Vastaa Viestiin