4/19

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

4/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mitä järkeä kuuta on katsoa silloin kun se ei näy?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

:D
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ei ollukaan järkeä. Näytti paskalta. Sitten näytti hienolta kun ei ollu enää kokonaan peitossa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tohon aikaan nukutaan vielä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti: 21.01.2019 10:24 Tohon aikaan nukutaan vielä.
Joo, ei huvittanut yhden kuun takia alkaa heräämään. Vilkaisemassa taivaalle sitten kun olin muutenkin ulkona ja pimennys oli jo menossa pois päin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kello soi 6:55, mutta sängystä pääsi ylös vasta 8:05. Syytän eilistä hätätilannetta kun sähkökatkoksen takia ei saatu aamukahvia. Ei riittänyt UPS:ssa teho ja puuhella oli vielä toimitusrasvoissa.

Sain kuitenkin kuvan kuusta, josta avaruusmäyrä oli haukannut palan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Matti Nykäsen kirjoittama eroottinen romaani "Fifty-Sixty shades of grey"
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla soi kello 6:15 (norm. 7:00) ja tunsin itseni supersankariksi. Tästä ylensin itseni vähintään pyhimykseksi, kun huomasin että ulkona oli -20 ja edessä puolen tunnin lenkki. Kivaa lisävastusta toi 10 kg:n painoinen koira, joka suoritti 80% aamulenkistä selällään pulkkaillen, villapaita luisti onneksi hyvin pakkashangessa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^tarkoitatko, että koira leikki antamalla sun vetää?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ei kun tarkoitan, että olin niin uppoutunut kuuntelemaan Jari Sarasvuota Yle Areenasta, etten huomannut koiran raahautuvan perässä selällään kun aina hetken matkaa sitä hinattuani. Keliolosuhteiden vuoksi koiralla oli siis villapaita päällä, jota kohtaan se pyrki protestoimaan hinkkaamalla selkäänsä hankeen. Ja kun en huomannut tätä, niin oltiin tilanteessa jossa koira hinautui selällään perässä. Puolustuksekseni sanon, että eläin ei ole mitenkään liikuntaesteinen, eli halutessaan olisi voinut kyljen kautta kiepauttaa tassut alle. Taustalla oli siis vain klassinen terrieriseläimen kilipäisyys.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:)

Mun pitää mennä perheen toisen räksyttävän hamsterin kanssa tänään eläinlääkäriin, kun vanha rouva ei enää halua mennä portaita alas. Emme ole saaneet selkoa, mikä on ongelma. Pienestä koostaan huolimatta kuitenkin esim sohvalle pystyy hyppämään, eli voimien puutoksesta ei ole kyse.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Piti. Kunnes sinulle ilmaantui toinen nainen. Exäsi huomasi ettei enää pysty manipuloimaan sinua, koska saatat häipyä lopullisesti. Next best thing näyttää olevan väleissä pysyminen, jotta jeesailet lasten kanssa arjessa.

Mitä opimme tästä? Jos neuvotteluasemasi on paska, niin sinut perseraiskataan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ikävää kun ihmiset riitelee. Mutta toki sitä on pakko tehdä niinkauan kun ihmiset ovat riidanhaluisia.

Oikeuslaitos on hyvä asia. Toivottavasti kaikki saavat oikeutta.

Stadin Tammi
Mukava puu
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja Niba »

Piip..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 21.01.2019 12:15 :)

Mun pitää mennä perheen toisen räksyttävän hamsterin kanssa tänään eläinlääkäriin, kun vanha rouva ei enää halua mennä portaita alas. Emme ole saaneet selkoa, mikä on ongelma. Pienestä koostaan huolimatta kuitenkin esim sohvalle pystyy hyppämään, eli voimien puutoksesta ei ole kyse.
Käytiin koiran kanssa koiraortopedilla. Löydökset polvilumpion sijoiltaanmeno, joka ilm. rakenteellinen ja ollut vuosia ja selkäranka aristi yhdestä kohtaa. Päädyttiin tulehduskipusärkylääkekokeiluun. Toinen mahd olisi ollut selvitellä lisää, mutta kun noihin ei kuitenkaan spesifiä hoitoa ole, niin en näe koiran siitä hyötyvän. Koira ei vaikuta mitenkään kärsivän, ei siis vain halua mennä rappuja alas. Jos kärsisi, luonnollisesti sitten lopetus oikea vaihtoehto.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kävin tänään jutskaamassa ministerien (3) kanssa huumehommista. Päälimmäiseksi jäi ajatus, että aika paljon on lapioitavaa. Vastaanotto oli sentään utelias, kun ei tähän kauteen enää paljoa ehdi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja Niba »

Piirit åienet åyörii..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.01.2019 8:52
James Potkukelkka kirjoitti: 21.01.2019 12:15 :)

Mun pitää mennä perheen toisen räksyttävän hamsterin kanssa tänään eläinlääkäriin, kun vanha rouva ei enää halua mennä portaita alas. Emme ole saaneet selkoa, mikä on ongelma. Pienestä koostaan huolimatta kuitenkin esim sohvalle pystyy hyppämään, eli voimien puutoksesta ei ole kyse.
Käytiin koiran kanssa koiraortopedilla. Löydökset polvilumpion sijoiltaanmeno, joka ilm. rakenteellinen ja ollut vuosia ja selkäranka aristi yhdestä kohtaa. Päädyttiin tulehduskipusärkylääkekokeiluun. Toinen mahd olisi ollut selvitellä lisää, mutta kun noihin ei kuitenkaan spesifiä hoitoa ole, niin en näe koiran siitä hyötyvän. Koira ei vaikuta mitenkään kärsivän, ei siis vain halua mennä rappuja alas. Jos kärsisi, luonnollisesti sitten lopetus oikea vaihtoehto.
Eikö sitä voi leikata? Pitää kysyä eläinlekurilta eikä joltain ortopedilta.

Meitin saksanseisoja lopulta kolhi vanhana polvensa, leikattiin. Mutta jäykäksi jäi. Ei viety piikille siitä vielä, ei ennen kuin kokonaan halvaantui. Arvelen, että vain ihminen haluaa itsemurhata, elukka haluaa elää semi-invalidinakin.

Tosin sun yäks rotankokoisilla ei ole niin väliä. Isommat persoonalliset rodut on pakko kokea henkilöinä. Ne huomaa ja tekevät itsensä tiettäväksi paremmin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 23.01.2019 0:21
James Potkukelkka kirjoitti: 22.01.2019 8:52
James Potkukelkka kirjoitti: 21.01.2019 12:15 :)

Mun pitää mennä perheen toisen räksyttävän hamsterin kanssa tänään eläinlääkäriin, kun vanha rouva ei enää halua mennä portaita alas. Emme ole saaneet selkoa, mikä on ongelma. Pienestä koostaan huolimatta kuitenkin esim sohvalle pystyy hyppämään, eli voimien puutoksesta ei ole kyse.
Käytiin koiran kanssa koiraortopedilla. Löydökset polvilumpion sijoiltaanmeno, joka ilm. rakenteellinen ja ollut vuosia ja selkäranka aristi yhdestä kohtaa. Päädyttiin tulehduskipusärkylääkekokeiluun. Toinen mahd olisi ollut selvitellä lisää, mutta kun noihin ei kuitenkaan spesifiä hoitoa ole, niin en näe koiran siitä hyötyvän. Koira ei vaikuta mitenkään kärsivän, ei siis vain halua mennä rappuja alas. Jos kärsisi, luonnollisesti sitten lopetus oikea vaihtoehto.
Eikö sitä voi leikata? Pitää kysyä eläinlekurilta eikä joltain ortopedilta.

Koiraortopedi=eläinlääkäri, joka on perehtynyt koirien ortopediaan. Ortopedia on kirurgian alalaji, joka keskittyy tuki- ja liikuntaelimiin.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ortopedia
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En ole vieläkään oikein varma, onko twitteröinti hyväksi mulle.. Tulee liikaa ärsyttäviä ärsykkeitä
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 25.01.2019 9:38 En ole vieläkään oikein varma, onko twitteröinti hyväksi mulle.. Tulee liikaa ärsyttäviä ärsykkeitä
Eihän se ole kenellekään. Jonkun sitä on tosin pakko tehdä. Itse en someen nykyään kirjoittele, eikä sitä luettuakaan tule. Kaikenlainen hössötys pilaa oman kuplani.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 25.01.2019 10:04
James Potkukelkka kirjoitti: 25.01.2019 9:38 En ole vieläkään oikein varma, onko twitteröinti hyväksi mulle.. Tulee liikaa ärsyttäviä ärsykkeitä
Eihän se ole kenellekään. Jonkun sitä on tosin pakko tehdä. Itse en someen nykyään kirjoittele, eikä sitä luettuakaan tule. Kaikenlainen hössötys pilaa oman kuplani.
Juu. olet varmasti oikeassa. Pitäisi varmaan laittaa korkki kiinni.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja exsu »

James Potkukelkka kirjoitti: 25.01.2019 9:38 En ole vieläkään oikein varma, onko twitteröinti hyväksi mulle.. Tulee liikaa ärsyttäviä ärsykkeitä
Pitää nyt joku kenttä olla jossa haastaa itseään. Sun verkkokauppa on liian menestyvä, työ ilmeisen hyvin rutinoitunutta ja täällä on niin rauhallista että pitää hakea haastetta muualta. Valitse taistelusi paremmin ja panosta niihin asioihin, joilla on tarpeeksi väliä, että niistä saarnaaminen tuntuu järkevältä. Niin kauan kun ei ole "nimeä", niin todennäköisemmin kukaan ei vastaa.

Mun twitter-tähtihetki oli viime vuonna, kun Iikka Kivi uudelleentwiittas mua.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 25.01.2019 14:01
James Potkukelkka kirjoitti: 25.01.2019 9:38 En ole vieläkään oikein varma, onko twitteröinti hyväksi mulle.. Tulee liikaa ärsyttäviä ärsykkeitä
Pitää nyt joku kenttä olla jossa haastaa itseään. Sun verkkokauppa on liian menestyvä, työ ilmeisen hyvin rutinoitunutta ja täällä on niin rauhallista että pitää hakea haastetta muualta. Valitse taistelusi paremmin ja panosta niihin asioihin, joilla on tarpeeksi väliä, että niistä saarnaaminen tuntuu järkevältä. Niin kauan kun ei ole "nimeä", niin todennäköisemmin kukaan ei vastaa.

Mun twitter-tähtihetki oli viime vuonna, kun Iikka Kivi uudelleentwiittas mua.
Oon saanut tykkäyksiä ihan valtakunnan julkkisilta :leuhka:

Uudelleen twiittauksia kait ei kovilta nimiltä kuitenkaan.

Mutta ongelma on siis se, että kun lukee feediä, niin tulee liikaa triggeröiviä viestejä, aina olisi tilausuus pahoittaa mielensä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: 4/19

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jos name-droppingiin ryhdytään niin Neil Hardwick kommentoi kerran erästä Facebook-kirjoitustani.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin