Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 24.10.2019 19:17 Pohjois-Haagan nainen on lykännyt treffejä jo x kertaa. Eikä ole vastannut puhelimeen tänään eikä eilen.

Huomenna pyykille.

Levyostoksia:
Various artists: Girls just wanna have fun (2-CD)
Spice Girls, Madonna, Cyndi Lauper, Samantha Fox ym. naisartisteja.
Camp-meininkiä. Kunnon kökköä. Sopii röpöttämisen soundtrackiksi.
Huomasin myös että Samantha Fox on (edelleen) ruNkkumateriaalia. Ei tosin niin hienoa ruNkkumateriaalia kuin Geri Halliwell. Kukaan ei ole... :h:

Vitsi:
- Mike Pence drinks and smokes a lot.
- Well, he's the vice-president. :lol:
(Vice: pahe, ruuvipuristin, vara-)

Homeboy
pelastakaa kurpat ry.
Minusta tuntuu vahvasti, että Pohjois-Haagan mummu on kiireinen! :D
Tai vaihtoehtoisesti hänelle hänellä on migreeni!
Hädän tullen hänellä saattaa olla molemmat?? :o

Taas pyykille????

Kuunteletko sinä noita levyjä? Niistä stereoistasi?

Samantha Fox? Hänen täytyy olla 25+40 = 60 vuotta. Hui sentään. Tarkoitatko, että nuoruuskuvissaan (toivottavasti!)
Minulle tuo materiaalijuttu on vierasta, vaikka tottakai tissimiehenä olen niitä ihaillut suuresti. Ehkä myös Geriä.

"Kukaan ei ole" meni multa ohi

Vitsi alempaa kohtalaistasoa. Tai olkoon kohtalainen, hyvä on.


LOKA-ARSKA OY
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: olen soittanut Pohjois-Haagan naiselle kai kolmena päivänä ja lähettänyt tekstarin. Ei ole vastannut. En ota yhteyttä enää. Laihduttaminen sujuu nihkeästi. FB-kaverit löytyi hakusanojen avulla. En tapaa niitä IRL. En minä pyykillä käy kuin ehkä 3 kertaa kuussa. Levyjä kuuntelen aika vähän oikeastaan. Tiskatessa/siivotessa useimmiten Tuomari Nurmion debyytti tai Neil Youngin Live rust. Samantha Foxilla (s. 15.4.1966) on ikää 53 joten hän ei ole hirveän vanha. Upea blondi, edelleen.

Vitsi:
- Mitä blondi sanoi kun istui Pinoccion päällä?
- Valehtele lisää. :lol:

Tänään mahdollisesti Sanomataloon "yhden" eukon kanssa Tenavat-näyttelyyn.

Loppuun Stadinarska-tarina:

Arska matkusti kesällä 2009 Turkuun. Kirjauduttuaan South-West Finland hotelliin hän päätti mennä nauttimaan lounaan (4 hotdogia ja puoli litraa kevytmaitoa) Aura-joen rannalle. Matkalla hän tapasi Matin ja Tepon jotka antoivat pyynnöstä Arskalle nimmarit. Saavuttuaan Aura-joen rantaan Arska istuutui penkille. Penkillä istui jo keski-iän ohittanut, pitkäpartainen mieshenkilö joka luki lehteä. Arska katseli miehen profiilia, epäröi mutta kysyi sitten jotain.
- Are you Billy Gibbons from Z Z Top?
- No, i am not. Olen Esko Valtaoja.
- Miksi esiinnyt Billy Gibbonsina?
EV katsoi Arskaa oudosti, kuin säälien ja jatkoi Tähdet & Avaruus-lehden lukemista.

Homeboy
tarinankertoja jumalan armosta/humalan armosta
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

VASTAAN OHEEN HOMEENPOJALLE:

astauksia: olen soittanut Pohjois-Haagan naiselle kai kolmena päivänä ja lähettänyt tekstarin. Ei ole vastannut. En ota yhteyttä enää.
IHAN JÄRKEVÄ JOHTOINEN PÄÄTÖS. EI SE AINAKAAN SIIHEN JOHTAISI, ETTÄ JOHTO AJAUTUISI PISTOKKEESEEN :lol:

Laihduttaminen sujuu nihkeästi.
MIKÄ PAINO? ONKO YHTÄÄN ALENTUNUT? ISONTUNUT?

FB-kaverit löytyi hakusanojen avulla. En tapaa niitä IRL.
TARKOITATKO, ETTÄ OLET HAKENUT JA PYYTÄNYT KAVERIKSI JA HE SUOSTUIVAT!?

En minä pyykillä käy kuin ehkä 3 kertaa kuussa. Levyjä kuuntelen aika vähän oikeastaan. Tiskatessa/siivotessa useimmiten Tuomari Nurmion debyytti tai Neil Youngin Live rust. Samantha Foxilla (s. 15.4.1966) on ikää 53 joten hän ei ole hirveän vanha. Upea blondi, edelleen.
NO ON VARMAAN, MUTTEI KAI S-SYMBOLISTA ENÄÄ MENE?

Vitsi:
- Mitä blondi sanoi kun istui Pinoccion päällä?
- Valehtele lisää. :lol:
NYT EN YMMÄRTÄNYT VAI ONKO TÄÄ TODELLA HÄRSKI? NENÄ KASVAA JA SE MENEE JOHONKIN PÄIN?? HUH. ONKO MULLA LIIAN LIKAINEN AJATUS?

Tänään mahdollisesti Sanomataloon "yhden" eukon kanssa Tenavat-näyttelyyn.
NO MENITKÖ? OLITTEKO KAHVILLA? PUHUITTEKO INTIIMEJÄ?

Loppuun Stadinarska-tarina:

Arska matkusti kesällä 2009 Turkuun. Kirjauduttuaan South-West Finland hotelliin hän päätti mennä nauttimaan lounaan (4 hotdogia ja puoli litraa kevytmaitoa) Aura-joen rannalle. Matkalla hän tapasi Matin ja Tepon jotka antoivat pyynnöstä Arskalle nimmarit. Saavuttuaan Aura-joen rantaan Arska istuutui penkille. Penkillä istui jo keski-iän ohittanut, pitkäpartainen mieshenkilö joka luki lehteä. Arska katseli miehen profiilia, epäröi mutta kysyi sitten jotain.
- Are you Billy Gibbons from Z Z Top?
- No, i am not. Olen Esko Valtaoja.
- Miksi esiinnyt Billy Gibbonsina?
EV katsoi Arskaa oudosti, kuin säälien ja jatkoi Tähdet & Avaruus-lehden lukemista.

AIKA PAHA JUTTU, HEHHEH. EN USKO TÄMÄN TAPAHTUNEEN. lOKA-ARSKA AINAKIN JUTTELISI VALTAOJALLE AVOIMESTI :D

-------------------------------------------------------------

MUUTA LOKAPOJALTA:

Loka-arskan viimeisiä päivä viedään ja tilalle tulee uljas Marrasarska. Mutta vielä Lokapoika elää pari päivää.
Lokan elämässä on ollut Lokakuussa mukavia asioita ja tylsiäkin. Kutsuvat elämäksi.
Mitään suurta muutosta ei ole tullut:
Loka-arska voi hyvin ja käy heikosti pyydykseen.


LOKA-ARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: En ole vaa'alla käynyt pitkään aikaan. FB: tarkoitan. Kyllä Samantha F. on minulle edelleen seksisymboli. Toisaalta jopa hän on minulle seksisymboli: www.meijusuvas.fi
Sanomataloon mennään vasta loppuviikosta koska...no hänellä on kai kiireitä.

Levyostoksia:
Neil Young: Living with war
Vielä tsekkaamatta. Yleensä Niiloon ei ole tarvinnut pettyä. Kriitikotkin kehui.

Äitimuori tulee pian hakemaan autonrenkaansa kellaristani joten saan sinne tilaa. Vaikka mitä minä sillä tilalla teen?

Vitsi:
Mies juoksee rantaan juuri kun lautta on irtautunut rannasta. Kalle huutaa hänelle jotain.
- Juokse äijä! Sä olet täällä kahdella loikalla! :lol:

Homeboy
volgan lautturi
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vastauksia: En ole vaa'alla käynyt pitkään aikaan. FB: tarkoitan. Kyllä Samantha F. on minulle edelleen seksisymboli. Toisaalta jopa hän on minulle seksisymboli: www.meijusuvas.fi

NO MITÄ SE VAAKA ON VIIMEKSI NÄYTTÄNYT? SAMANTHA, NIIN VARSINKIN NE NUORUUDENKUVAT TIETENKIN VAI NYT MUORINAKO TARKOITAT?
MEIJU...NO NYT MINÄKIN OLEN PITÄNYT HÄNTÄ JOSKUS AIKA KUUMANA, HEH. EIKÄ VÄHITEN NIIDEN VUOKSI MUISTAAKSENI!

Sanomataloon mennään vasta loppuviikosta koska...no hänellä on kai kiireitä.

NO MENETTEKÖ?KIIREITÄ JOKATAPAUKSESSA ON!! :D

Levyostoksia:
Neil Young: Living with war
Vielä tsekkaamatta. Yleensä Niiloon ei ole tarvinnut pettyä. Kriitikotkin kehui.

SINÄ OLET MELKOINEN MUSAFRIIKKI!!!!

Äitimuori tulee pian hakemaan autonrenkaansa kellaristani joten saan sinne tilaa. Vaikka mitä minä sillä tilalla teen?

VASTASIT ENNEN KUIN KYSYIT!!!! HEH :lol:

Vitsi:
Mies juoksee rantaan juuri kun lautta on irtautunut rannasta. Kalle huutaa hänelle jotain.
- Juokse äijä! Sä olet täällä kahdella loikalla! :lol:

TÄTÄ EN YMMÄRTÄNYT? ONKO SE SE JUTTU KUN VEDESTÄ OLISI VAIKEA LOIKATA, MUTTA JOS RANTAVESI? VITSI ON TÄLLÄ KERTAA KOHTALAISEN ALAPUOLELLA, TAI SITTEN MINÄ OLEN TYHMÄ, JOKA ASIA TOKI TAITAA OLLA NIIN.

ET MUUTEN KOMMENTOINUT BLONDIVITSIN KYSSÄRIÄNI VIIME KERRASTA!

------------------------------------------------

muuta:

On tullut Marraskuu. Mitä se tarkoittaa? Kuu on vaihtunut. Sekin juu, mutta tärkein asia on, että maailman mukavimman nimi on muuttunut.
Se on nyt...


MARRASARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: en muista mitä vaaka näytti viimeksi. Laihduttamisessa ongelmana mm. liian hyvä ruokahalu. Äsken vedin kilon (!) lasagnea "tuulensuojaan". Samantha F. on minulle seksisymboli nuorena ja nykyään. Sanomataloon vasta torstaina. Vitsit: Pinoccion nenä kasvaa ja blondi "ratsastaa" sen päällä. Toinen loikka veteen joten lautalle pääseminen ei onnistu.

Vuorokausirytmi epäkunnossa. Synttärit lähestyy. Kuolema lähestyy.

Vitsi:
Filippiinien pääkaupunki on:
1) Fyrkkala
2) Hynälä
3) Manila :lol:

Homeboy
voi suomalaisen "miehen" viedä marraskuu
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 04.11.2019 18:38 Vastauksia: en muista mitä vaaka näytti viimeksi.
NO MUTTA JUU. EHKÄ KYSELIN LIIKAA TAI KYSELIN! :D

Laihduttamisessa ongelmana mm. liian hyvä ruokahalu. Äsken vedin kilon (!) lasagnea "tuulensuojaan".
TUO TUULENSUOJAAN AINA NAURATTAA. NO AIKA PALJON LASAKNEE TURPAAN VEDIT!

Samantha F. on minulle seksisymboli nuorena ja nykyään. Sanomataloon vasta torstaina. Vitsit: Pinoccion nenä kasvaa ja blondi "ratsastaa" sen päällä. Toinen loikka veteen joten lautalle pääseminen ei onnistu.
SAMANTHA F:STA MINÄKIN TIETYSTI PIDIN TAI AINAKIN NIISTÄ KAHDESTA. NE OLI KYLLÄ IHANAT. PIKKUPOIKANA JO IHAILIN.

MITEN SANOMATALO MENI?

Vuorokausirytmi epäkunnossa. Synttärit lähestyy. Kuolema lähestyy.

MITEN RYTMI NYT? KOSKA LUULET, ETTÄ KUOLET? VUOSI JA KUUKAUSI?

OLETKO NYT HAKENUT TAI SAANUT TYÖMAHDOLLISUUKSIA?

JA TIETENKIN EUKKOUUTISET! UUDET JA VANHAT!!!!

Vitsi:
Filippiinien pääkaupunki on:
1) Fyrkkala
2) Hynälä
3) Manila :lol:

HYVÄ MUTTA ENNALTA-ARVATTAVA

Homeboy
voi suomalaisen "miehen" viedä marraskuu

JOTENKIN ALITAJUNNASSA YMMÄRRÄN ETTÄ PITÄISI YMMÄRTÄÄ TÄÄ MARRASKUU MUTTA EN YMMÄRRÄ. SELITÄ HOMEENPOIKA!
HEI KITINÄLÄISET KAIKKI:

Minä olen ollut normaalia enemmän kaikenlaisessa touhussa ja siksi Kitinään ei jaksa aina rekkautua. Se ei paljoa vaatisi, mutta ehkä se on juur se
ylimääräinen. Kaikille ihanille, jotka Marrasarskaa jo odottivat tai ihmettelivät missä on niin ilmoitan, että mikään ei ole muuttunut.
Marraksella on samat voimat ja samat ominaisuudet kuin aina ennenkin. Värimestari ja tissimies hautaan asti.

Ja ennenkaikkea hävyttömän MUKAVA. Olen olen. Ei tää oo mikään typerä pila.


MARRASARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastaukset: Sanomatalossa oltiin Espoon naisen kanssa eilen. Tenavat-näyttely aika suppea, seinillä oli kuvia, tekstiä ja suurennettuja sarjiksia. Käytiin läpi alle puolessa tunnissa. Vuorokausirytmi edelleen epäkunnossa. En tiedä koska kuolen, enkä spekuloi. Työkkärin aika huomenna kello 15.00. Eukkojutut ennallaan.

Levyhankintoja:
Various artists: Ihana 60-luku 1960-1963 2-CD
Vielä tsekkaamatta. Sopii varmaan röpöttämisen soundtrackiksi. Camp-meininkiä...kunnon kökköä. :paska:

Vien isänpäivän lahjan (eilen satoi) tänään hänelle. Sarjakuva-albumi Vihtori ja Klaara ja suklaalevy.

Lapsuudenkaveri joka muutti Ruotsiin vuonna 1975 oli n. kolme kk poissa FB:stä mutta palasi Naamakirjaan vähän aikaa sitten. Kiva. Informoin häntä tuosta em. luokkakokouksesta Vaasassa. (toukokuussa 2020 mahdollisesti)

Vitsi:
- Etelä-Korean vastakohta?
- Pohjois-Ruma. :lol:

P.S. Lukuvinkki:
Stadinarska: Kitinäläinen muistelee
163 sivua WSOY 1. painos
"Kitinäläinen muistelee on ältsin nakki viritys." - Paavo Ryyniperse, Helsingin Sanomat

Homeboy
se on rumaa kun "mies" on koree
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

VASTAAN OHEEN ISOILLA

Vastaukset: Sanomatalossa oltiin Espoon naisen kanssa eilen.
MIKÄ SE NAINEN OLI JA MITEN YLEENSÄ NAINEN EROAA EUKOSTA?

Tenavat-näyttely aika suppea, seinillä oli kuvia, tekstiä ja suurennettuja sarjiksia. Käytiin läpi alle puolessa tunnissa. Vuorokausirytmi edelleen epäkunnossa.
MIKÄ RYTMI NYT ON? MITÄ VARTEN SE LÄHTEE JOSKUS SEKAISIN?

En tiedä koska kuolen, enkä spekuloi.
OHO, TIME HOUKKANA, ÄH HOME TIUKKANA

Työkkärin aika huomenna kello 15.00. Eukkojutut ennallaan.
MITEN MENI TYÖKKÄRIREISSU? VASTAA HIUKAN LAAJEMMIN MITÄ SIELLÄ TAPAHTUI JA MITÄ SUUNNITELMAA...

Levyhankintoja:
Various artists: Ihana 60-luku 1960-1963 2-CD
TÄÄ VARMAAN HYVÄKIN. AIOTKO MYYDÄ VOITOLLA?

Vielä tsekkaamatta. Sopii varmaan röpöttämisen soundtrackiksi. Camp-meininkiä...kunnon kökköä. :paska:
EN SPEKULOI!

Vien isänpäivän lahjan (eilen satoi) tänään hänelle. Sarjakuva-albumi Vihtori ja Klaara ja suklaalevy.
MITÄ ISÄGUBBE SANOI?

Lapsuudenkaveri joka muutti Ruotsiin vuonna 1975 oli n. kolme kk poissa FB:stä mutta palasi Naamakirjaan vähän aikaa sitten. Kiva. Informoin häntä tuosta em. luokkakokouksesta Vaasassa. (toukokuussa 2020 mahdollisesti)
MEETKÖ TOSIAAN?

Vitsi:
- Etelä-Korean vastakohta?
- Pohjois-Ruma. :lol:
ILMEINEN MUTTA NAURATTI

P.S. Lukuvinkki:
Stadinarska: Kitinäläinen muistelee
163 sivua WSOY 1. painos
"Kitinäläinen muistelee on ältsin nakki viritys." - Paavo Ryyniperse, Helsingin Sanomat
SUOSITTELEN TUOTA KIRJAA KAIKILLE :D

-----_-------------------------

Marrasarskan muut kuulumiset:

Marrasarska ollut terve, järki pysynyt hyvänä, raha-asiat ennallaan, työpaikan vaihtoa miettinyt ihan vaihtelusyistä, rakkauspuolessa ei muutoksia, tissimies 100% edelleen. Tapahtumat: viime viikolla matka Ruotsiin (sukulaiskäynti), edellisviikolla Pietarsaareen (kaapin haku).

Ihmisiä tavattu paljon. Ihmisistä Stadinarskatason mukavia 2%, mukavia 64%, melko mukavia 23% ja epämiellyttäviä 9% ja mulkkuja 2%.


MARRASARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: eukko on se espoolainen joka ei ole kertonut sukunimeään. Rytmi kunnossa. Työkkäri: sovittiin aika 21.11. tänne: www.pakilantyökeskus.fi En myy. Isägubbe sanoi kiitos. Menen luokkakokoukseen jos se järjestetään.

Tänään pyykille. (ninni on kuollut, jonkun pitää näistä raportoida)

Synttärit toissapäivänä, vanhemmilta lahjoja, Arska lähetti tekstarin ja FB:ssä kohtalaisen paljon onnitteluja. They were nice things. :h:

Vitsi:
Ryöstäjät veivät paljon kissanruokaa. Poliisin mukaan saalis on kateissa. :lol:

Homeboy
living washerman
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Aloitan Pakilan työkeskuksessa 10.12. kuntouttavan työtoiminnan. 2 päivää viikossa, 4 t/päivä. Entiset tuet + 9 e/päivä verottomana ja 60 e/4 viikkoa matkakuluihin. Tsekkaan jos puljun myymälästä löytyy muovipöytä ja muovituoli parvekkeelle. Halvat hinnat, kuulemma.

Levyostoksia:
Neil Young: Weld (live)
Formaatinmuutos vinyylistä CD:hen. Vinyylilevysoittimellani täytyy soittaa melko lujalla volyymilla ettei se särise. Liiallinen volyymi taas saattaa häiritä naapureita. Tuo on r a n k k a livetupla... :komp:

Pyykille torstaina 28.12. :idea:

Vitsi:
- Finnair on nousussa ja Olvi menee alas.
- Pörssivinkkejä?
- Ei - istun täällä lentokentän baarissa. :lol:

Homeboy
live human
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

VASTAUKSET OHEEN:

Vastauksia: eukko on se espoolainen joka ei ole kertonut sukunimeään.
TUO EUKON KERTOMATTOMUUS ON AIKA IKÄVÄÄ

Rytmi kunnossa.
HYVÄ. ONKO YHÄ?

Työkkäri: sovittiin aika 21.11. tänne: www.pakilantyökeskus.fi En myy. Isägubbe sanoi kiitos. Menen luokkakokoukseen jos se järjestetään.
ONKIN KIVA SITTEN KUULLA MITÄ SIELLÄ TAPAHTUU. ET KAI VAAN VEDÄ NAAMOJA?

Tänään pyykille. (ninni on kuollut, jonkun pitää näistä raportoida)
NINNI TAISI PUHUA PYYKKÄÄMISESTÄ. SE ON SIIS IHAN TOTTA, ETTÄ NINNI ON KUOLLUT JA SISÄLTÄÄ DRAAMAA. MAKSIMI-MURHEELLISTA. TOKI TÄMÄN MUISTAN, MUTTA YHÄ TEKEE PAHAA TÄÄ ASIA. NINNIHÄN OLI KIVA IHMINEN JA OLISI HÄNTÄ PITÄNYT AUTTAA. VAIKKA MINÄ EN HÄNTÄ OLE NÄHNYTKÄÄN NIIN KIRJOITUSTEN PERUSTEELLA HAUSKA IHMINEN. TOIVOIN SILLOIN MUUTAMA VUOSI SITTEN, ETTÄ KUOLEMA OLI KELVOTONTA PILAA, MUTTA EI SITTEN OLLUT.

Synttärit toissapäivänä, vanhemmilta lahjoja, Arska lähetti tekstarin ja FB:ssä kohtalaisen paljon onnitteluja. They were nice things. :h:
HYVÄÄ 94-VUOTISPÄIVÄÄ VIELÄ KERRAN!

Vitsi:
Ryöstäjät veivät paljon kissanruokaa. Poliisin mukaan saalis on kateissa. :lol:
TÄÄ OLI TODELLA HAUSKA VAIKKA JOUDUIN ENSIN IHMETTELEMÄÄN MISSÄ VITSI ON!!!

Vastaukset Homeenpojalle antoi

MARRASMUKAVA MARRASARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

VASTAAN OHEEN HOMEELLE:

Aloitan Pakilan työkeskuksessa 10.12. kuntouttavan työtoiminnan. 2 päivää viikossa, 4 t/päivä. Entiset tuet + 9 e/päivä verottomana ja 60 e/4 viikkoa matkakuluihin.
AIVAN LOISTAVAN LOISTAVAA. USKON, ETTÄ TEKEE HYVÄÄ SULLE! ONNEA!

Tsekkaan jos puljun myymälästä löytyy muovipöytä ja muovituoli parvekkeelle. Halvat hinnat, kuulemma.
TÄMÄ HYVÄ.

Levyostoksia:
Neil Young: Weld (live)
Formaatinmuutos vinyylistä CD:hen.

OK, TÄÄ ON SUN TYYLISI :P

Vinyylilevysoittimellani täytyy soittaa melko lujalla volyymilla ettei se särise. Liiallinen volyymi taas saattaa häiritä naapureita. Tuo on r a n k k a livetupla... :komp:

HAUSKA JUTTU

Pyykille torstaina 28.12. :idea:

MITEN IHMEESSÄ OLET AIKATAULUTTANUT JONKUN PYYKIN NOIN TARKASTI???? ONKO SIINÄ PAINOVIRHE SENTÄÄN, ELI TARKOITIT 28.11???

Vitsi:
- Finnair on nousussa ja Olvi menee alas.
- Pörssivinkkejä?
- Ei - istun täällä lentokentän baarissa. :lol:

HAUSKA TÄMÄKIN

----------------------------------------------------------------

Marrasarskan kuulumiset:

Pimeys ja kylmyys tehnyt hiukan vetämättömyyttä
Rakkaus, Raha, terveys ja järki samat kuin ennenkin.
Olen käynyt viime viikolla Lahdessa sekä Heinolassa.
Olen mennyt useasti mutta tullut kaksi kertaa.

MARRASARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ensin synttärionnittelut, Arska. :cheer:

Vastauksia: rytmi kunnossa. Menen pyykille siis 28.11. eli huomenna.

Pikku Huopalahden naisen kanssa menen treffeille ensi sunnuntaina. Eräs Hesburger. Vanha "hoito".

DVD:itä on kertynyt pirusti, ajattelin mennä viemään niitä Compact Videoon. Vaihdan VHS-filmeihin. Jostain syystä ei huvita katsella enää Simpsoneita.

Vitsi:
- Pirkka-Pekka Petelius, ketä intialaista kauppiasta Frank Azaria ääninäytteli Simpsoneissa?
- Apuva! :lol:

Sopiiko tapaaminen Arska torstaina 5.12.? Maksan velkani.

Homeboy
Hilfe? Nein.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

VASTAAN OHEEN:

Pikku Huopalahden naisen kanssa menen treffeille ensi sunnuntaina. Eräs Hesburger. Vanha "hoito".
TULIKO PUHDASTA TÄNÄÄN? MITÄ ISKÄSI PUHUI?
HOITIKO TUO OIKEASTI VAI HOITIKO HÄN VAIN?? :lol:

DVD:itä on kertynyt pirusti, ajattelin mennä viemään niitä Compact Videoon. Vaihdan VHS-filmeihin. Jostain syystä ei huvita katsella enää Simpsoneita.
NO ON SULLA TOSI PALJON KUN AINA OSTAT :D
Vitsi:
- Pirkka-Pekka Petelius, ketä intialaista kauppiasta Frank Azaria ääninäytteli Simpsoneissa?
- Apuva! :lol:
TÄTÄ EN YMMÄRTÄNYT

Sopiiko tapaaminen Arska torstaina 5.12.? Maksan velkani.
MIETIN TÄTÄ AIKAA. SEHÄN PITI OLLA 9.12. MUTTA PALAAN. OLETKO KAPTEENIN KANSSA SOPINUT 5.12 JOS OLET SOPINUT NIIN SOVITAAN SITTEN, MUTTA JOS KAPTEENILLE SOPISI 9.12 NIIN PALATAAN.

MARRASARSKA VASTASI HOMEISESTI
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: olin pyykillä vasta tänään. Puhdasta tuli. Isäukko ei ollut kotona. Lämmitin myös siellä makaronilaatikkoa ja pistin "tuulensuojaan". Vitsi: "Apuva" oli PPP:n maneeri eräässä viihdeohjelmassa ja Apu on hahmo (intialainen kauppias) Simpsoneissa. Tarkoitin 5.12.

Lumisimmille keleille ollaan menossa ja vitsi:

Homeboy astui Lemoniin ja tilasi kossun.
- Colallako?
- No tuo vaikka lumilapiolla. :lol:

Olisi mukavaa jos joku naisihminen osallistuisi em. tapaamiseen 5.12. :wink:

Joulu lähestyy ja päivän sananvaihto:

Homeboy: Tässä on. Sinulle. *ojentaa paperin*
Kapteeni Kaaos: Mikä tämä on?
Homeboy: Jouluevankeliumi Tyrvään murteella.
Kapteeni Kaaos: SYÖ SE!
Homeboy: Voisihan tuo maistuakin...majoneesin kera...

Vaasan bisnestä tekevä kaveri (ostaa ja myy) kertoi että ihmiset keräävät jopa tyhjiä Trip-mehu tölkkejä. :facepalm:

Homeboy
do not eat yellow snow
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tapahtumia tänään:
äitimuori hakee autonrenkaansa kello 14.30. kellarikomerostani.
tapaaminen Pikku-Huopalahden naisen kanssa kello 17.00.
haen pyykkiä faijan luota.

Arska. Sopisiko tapaaminen 5.12. jossain rauhallisemmassa paikassa kuin viimeksi? Hälinä hermostuttaa...

Compat Videoon mahdollisesti ensi viikolla.

Vitsi:
Mies menee ostamaan perämoottoria ja puhuttelee myyjää.
- Haluan Mercuryn.
- Valitan, Freddie on kuollut. :lol:

Olen lukenut 4 kirjaa tänä vuonna. Jotenkin tollaseen ei jaksa paljon keskittyä.

Homeboy
"This is not rock'n roll and i hate it!" (Waldemar Wallenius Queenista)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vastauksia: olin pyykillä vasta tänään. Puhdasta tuli. Isäukko ei ollut kotona. Lämmitin myös siellä makaronilaatikkoa ja pistin "tuulensuojaan". Vitsi: "Apuva" oli PPP:n maneeri eräässä viihdeohjelmassa ja Apu on hahmo (intialainen kauppias) Simpsoneissa. Tarkoitin 5.12.

KYLLÄ SE APUUVA MUISTIN MUTTA MITENKÄ SE SIIHEN SOPI?. APU...APUA. MÄ KATSON TÄN UUDELLEEN... JA KYSYN SITTEN JOS EI UPPOA!
EN OO SATAVARMA TUOSTA 5.2 STA. KATSON VIELÄ MIITTIKETJUSTA SOVITKO KAPTEENIN KANSSA ET HÄNELLEKIN SOPPII

Lumisimmille keleille ollaan menossa ja vitsi:

Homeboy astui Lemoniin ja tilasi kossun.
- Colallako?
- No tuo vaikka lumilapiolla. :lol:

NO JUU HYVÄ OLI TÄÄ :D

Olisi mukavaa jos joku naisihminen osallistuisi em. tapaamiseen 5.12. :wink:

NIIN OLISI.

Joulu lähestyy ja päivän sananvaihto:

Homeboy: Tässä on. Sinulle. *ojentaa paperin*
Kapteeni Kaaos: Mikä tämä on?
Homeboy: Jouluevankeliumi Tyrvään murteella.
Kapteeni Kaaos: SYÖ SE!
Homeboy: Voisihan tuo maistuakin...majoneesin kera...

OOKOO TÄÄ OLI KAI NÄIN HAUSKA, ETTEI SIINÄ OLLUT SANALEIKKIÄ?

Vaasan bisnestä tekevä kaveri (ostaa ja myy) kertoi että ihmiset keräävät jopa tyhjiä Trip-mehu tölkkejä. :facepalm:

MITÄ VARTEN? OVATKO NE TYHMIÄ TMS? VAI USKOVATKO TRIP-TÖLKKIEN ARVONNOUSUUN?

JOULUARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tapahtumia tänään:
äitimuori hakee autonrenkaansa kello 14.30. kellarikomerostani.

EIKÖ HÄNELLÄ OLE OMAA KOMEROA? OLENKO JO KYSYNYT TÄTÄ?

tapaaminen Pikku-Huopalahden naisen kanssa kello 17.00.
haen pyykkiä faijan luota.

KERRO SITTEN MITEN MENI!!

Arska. Sopisiko tapaaminen 5.12. jossain rauhallisemmassa paikassa kuin viimeksi? Hälinä hermostuttaa...

EIKÖ ME SOVITTU NEW YORKIIN? OLETTEKO SOPINEET JO ASIASTA KAPTEENIN KANSSA? MIKÄ SINUA HÄIRITSEE HÄLINÄSSÄ? TOKI SOPII KAHVITUS RAUHALLISEMPAAN PAIKKAAN. AIJOO SE OLI VIIMEKSI SIINÄ, JOSSA OLI SE HULLU. JOO EI SIIHEN.

Compat Videoon mahdollisesti ensi viikolla.

MIKÄ SIELLÄ?

Vitsi:
Mies menee ostamaan perämoottoria ja puhuttelee myyjää.
- Haluan Mercuryn.
- Valitan, Freddie on kuollut. :lol:

HEHHEH

Olen lukenut 4 kirjaa tänä vuonna. Jotenkin tollaseen ei jaksa paljon keskittyä.

IHAN KAI HYVIN. MONIHAN EI LUE YHTÄÄN. TAI ÄÄNIKIRJAT OVAT POP.

…………………………………………………………………………………………………………………….

Stadinarskan kuulumiset:

-Ensinnäkin olen tämän kuukauden Jouluarska tai Joulumies tai Joulu tai Jouluturska tai Joulutur tai Joulupukki. Ainakin kerran Joulumukava.
-Jouluarskalla on kaikki hyvin. Asiat muuttumattomia.
-Sää on paska
-Life is good
-So Hard ei ole kovin mukava
-Jouluarska on mukavin


JOULUTUR
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ei ole kuvin mukavaa sanoa, että sää on paska. (Ja sehän on mitä mukavin.)

Edit: ja So Hard vaikuttaa asialliselta tyypiltä - hänellä ei vaan ole tarvetta miellyttää kaikkia
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: Apu on etunimi. Ei sanaleikkiä. En tiedä miksi keräilee. Jotkut kerää myös Trip-lippalakkeja, niistä voi saada 40-50 e/kpl. En tiedä onko komeroa, taitaa olla. Lykkäsin treffejä, ei ollut fiiliksiä tavata. Hese (Etu-Töölössä) voisi olla seuraavan huippukokouksen tapaamispaikka.

Vitsi:
- Tarjoilija, minun on nälkä. Tuokaa ruokalista.
- Mutta sehän on muovia. :lol:

Gattista kehotan edelleen ottamaan alivuokralaisen. Asumismenojen pienentyminen ja seuraa. Jos on hankala tyyppi, heitä pellolle. :wink: :!:

Compact Videoon tänään. Vaihdan DVD:itä VHS-filmeihin. Jos löytyy hyvää kamaa tekee mieli myös röpöttää...pystynkö vastustamaan kiusausta? :?
EDIT: en tarkoita Janssoninkiusausta.

Homeboy
världens bästa Jansson (Heja!)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nokkaelain kirjoitti: 01.12.2019 19:26 Ei ole kuvin mukavaa sanoa, että sää on paska. (Ja sehän on mitä mukavin.)

Edit: ja So Hard vaikuttaa asialliselta tyypiltä - hänellä ei vaan ole tarvetta miellyttää kaikkia
KIITOS paljon kirjoittamisesta parahin Nokkamukava!

Kyllä noin hyväntahtoisesti voi sanoa hauskasti kirosanan. Ja onhan tuo niin totta. Jos marraskuun sää ei ole paska niin mikä sitten on, hehheh.

Joo, silloin kun tulin Kitinään niin ajattelin että nuo jotkut kommentit olivat puolikasvuisten pikkupoikien kamalia epäystävällisiä kirjoituksia. En kertakaikkilaan IRL ollut tottunut sellaiseen, enkä ole vieläkään. Ja sitten käyttäydyin myös itse viiripään lailla. PALJON myöhemmin olen tajunnut, että esim. So Hard on hyvinkin koulutettu ja asiallinen, ja aikuinen. Vaikkakin ihmeen "ehdoton" joskus joka saa kuulostamaan epäystävälliseltä, mutta mitäpäs asioita siloittelemaan. Kunnioittaa pitää.
Siis arvioin ihan päin mäntyä. Samaan kastiin ajattelin ihan vähän aikaa sitten ...no nyt en muista nimeä...ääh. Hänkin on ihminen ja kuulemma hyvässäkin ammatissa!

Mutta minä en ikinä ole IRL kohdannut mitään sellaista kuin täällä. Täällähän minuun suhtaudutaan kummajaisena.

Vaikka olen oikeasti mukava. Mutta en kyllä osaa IRL haukkua ketään vieläkään enkä varsinkaan kirjoittaa pahasti. Minulle tulisi kauhea morkkis.

Kyllähän minä silloin kirjoitin vakavasti kun Mr Manala kirjoitti minulle laittomuuksia ja odotin muilta tukea. Ihmettelen asiaa kyllä vieläkin.

Värienkäyttöni ja ilmeisesti tyylini ei miellytä kaikkia. Mutta minulla on tarkoitus olla mukava kaveri ja ystävällinen ja rauhan mies.

Mutta kyllä. Ehkä voisin olla kovapintainen? Ei, en vaan pysty siihen. Tiedän että Kitinässä lopulta IRL ihmiset ovat tai olisivat mukavia ja uskon siihen. Olen myö s joustava ja haluan olla tasa-arvoinen. Vain väkivalta ja muukin rikollisuus kaikessa muodossaan minua inhottaa.

Mutta samaan hengenvetoon mainittava on, että minun mielipiteeni on vain minun. Jouluarska on pikku muurahainen tässä muurahaisten maailmassa ja onneksi olemme erilaisia.

Mutta tiedättekö, ett' Homeboy on myös oikeasti mukava! Hän saattaa olla jopa mukavampi kuin minä! Mutta en vahvista tätä.

Kirjoitan, Homeenpoika sulle vstauksen kyllä, mutta nyt en ehdi. Teinhän suuren pöytäkirjan pöytäkirjaketjuun. Lukekaa!!

JOULUARSKA
Mukavin mies Euroopassa
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Stadinarska kirjoitti: 05.12.2019 17:41 KIITOS paljon kirjoittamisesta parahin Nokkamukava!
...
Mutta tiedättekö, ett' Homeboy on myös oikeasti mukava! Hän saattaa olla jopa mukavampi kuin minä! Mutta en vahvista tätä.
Mukavin mies Euroopassa
Homeboy on kaverini FB:ssä, mutta siellä yritän pitää jonkinlaista omaa kuplaa kavereissa. Hän on tosin ainoita jotka ovat postanneet, ehkä ajattelemattaan, jotain maahanmuuttotrollausta. (Ja siis FB-kavereinani on muitakin täältä.)
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arskaa pidetään täällä outona friikkinä mutta faktisesti hän on Gaussin käyrän paremmalla puolella.

Kuntouttava työtoiminta alkaa huomenna. Alkuun pari tuntia briiffausta. :krooh: Vuorokausirytmi vähän epäkunnossa, ensi yönä taidan nukkua huonosti. :(

Treffit ensi viikonloppuna, neiti S (Facebook-kaveri) suostui viimein tapaamaan. Antoi puhelinnumeronsakin.

Vitsi:
- Mikä se on?
- Se on pronomini. :)

P.S. Onko jollakulla tietoa kuinka hyvin Pink Floydin 70-luvun vinyylialbumeilla on keräilyarvoa, siis hintataso?

Homeboy
pink finn
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nokkaelain kirjoitti: 05.12.2019 21:20
Stadinarska kirjoitti: 05.12.2019 17:41 KIITOS paljon kirjoittamisesta parahin Nokkamukava!
...
Mutta tiedättekö, ett' Homeboy on myös oikeasti mukava! Hän saattaa olla jopa mukavampi kuin minä! Mutta en vahvista tätä.
Mukavin mies Euroopassa
Homeboy on kaverini FB:ssä, mutta siellä yritän pitää jonkinlaista omaa kuplaa kavereissa. Hän on tosin ainoita jotka ovat postanneet, ehkä ajattelemattaan, jotain maahanmuuttotrollausta. (Ja siis FB-kavereinani on muitakin täältä.)
Parahin Nokkamukavata!

Mitä tarkoitat sanomallasi: " siellä yritän pitää jonkinlaista omaa kuplaa kavereissa"

Kysyy


JOULUARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin