Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stadinarska
Kitisijä

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vastauksia: olin pyykillä vasta tänään. Puhdasta tuli. Isäukko ei ollut kotona. Lämmitin myös siellä makaronilaatikkoa ja pistin "tuulensuojaan". Vitsi: "Apuva" oli PPP:n maneeri eräässä viihdeohjelmassa ja Apu on hahmo (intialainen kauppias) Simpsoneissa. Tarkoitin 5.12.

KYLLÄ SE APUUVA MUISTIN MUTTA MITENKÄ SE SIIHEN SOPI?. APU...APUA. MÄ KATSON TÄN UUDELLEEN... JA KYSYN SITTEN JOS EI UPPOA!
EN OO SATAVARMA TUOSTA 5.2 STA. KATSON VIELÄ MIITTIKETJUSTA SOVITKO KAPTEENIN KANSSA ET HÄNELLEKIN SOPPII

Lumisimmille keleille ollaan menossa ja vitsi:

Homeboy astui Lemoniin ja tilasi kossun.
- Colallako?
- No tuo vaikka lumilapiolla. :lol:

NO JUU HYVÄ OLI TÄÄ :D

Olisi mukavaa jos joku naisihminen osallistuisi em. tapaamiseen 5.12. :wink:

NIIN OLISI.

Joulu lähestyy ja päivän sananvaihto:

Homeboy: Tässä on. Sinulle. *ojentaa paperin*
Kapteeni Kaaos: Mikä tämä on?
Homeboy: Jouluevankeliumi Tyrvään murteella.
Kapteeni Kaaos: SYÖ SE!
Homeboy: Voisihan tuo maistuakin...majoneesin kera...

OOKOO TÄÄ OLI KAI NÄIN HAUSKA, ETTEI SIINÄ OLLUT SANALEIKKIÄ?

Vaasan bisnestä tekevä kaveri (ostaa ja myy) kertoi että ihmiset keräävät jopa tyhjiä Trip-mehu tölkkejä. :facepalm:

MITÄ VARTEN? OVATKO NE TYHMIÄ TMS? VAI USKOVATKO TRIP-TÖLKKIEN ARVONNOUSUUN?

JOULUARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13

Stadinarska
Kitisijä

Tapahtumia tänään:
äitimuori hakee autonrenkaansa kello 14.30. kellarikomerostani.

EIKÖ HÄNELLÄ OLE OMAA KOMEROA? OLENKO JO KYSYNYT TÄTÄ?

tapaaminen Pikku-Huopalahden naisen kanssa kello 17.00.
haen pyykkiä faijan luota.

KERRO SITTEN MITEN MENI!!

Arska. Sopisiko tapaaminen 5.12. jossain rauhallisemmassa paikassa kuin viimeksi? Hälinä hermostuttaa...

EIKÖ ME SOVITTU NEW YORKIIN? OLETTEKO SOPINEET JO ASIASTA KAPTEENIN KANSSA? MIKÄ SINUA HÄIRITSEE HÄLINÄSSÄ? TOKI SOPII KAHVITUS RAUHALLISEMPAAN PAIKKAAN. AIJOO SE OLI VIIMEKSI SIINÄ, JOSSA OLI SE HULLU. JOO EI SIIHEN.

Compat Videoon mahdollisesti ensi viikolla.

MIKÄ SIELLÄ?

Vitsi:
Mies menee ostamaan perämoottoria ja puhuttelee myyjää.
- Haluan Mercuryn.
- Valitan, Freddie on kuollut. :lol:

HEHHEH

Olen lukenut 4 kirjaa tänä vuonna. Jotenkin tollaseen ei jaksa paljon keskittyä.

IHAN KAI HYVIN. MONIHAN EI LUE YHTÄÄN. TAI ÄÄNIKIRJAT OVAT POP.

…………………………………………………………………………………………………………………….

Stadinarskan kuulumiset:

-Ensinnäkin olen tämän kuukauden Jouluarska tai Joulumies tai Joulu tai Jouluturska tai Joulutur tai Joulupukki. Ainakin kerran Joulumukava.
-Jouluarskalla on kaikki hyvin. Asiat muuttumattomia.
-Sää on paska
-Life is good
-So Hard ei ole kovin mukava
-Jouluarska on mukavin

JOULUTUR
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13

nokkaelain
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ei ole kuvin mukavaa sanoa, että sää on paska. (Ja sehän on mitä mukavin.)

Edit: ja So Hard vaikuttaa asialliselta tyypiltä - hänellä ei vaan ole tarvetta miellyttää kaikkia

Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia: Apu on etunimi. Ei sanaleikkiä. En tiedä miksi keräilee. Jotkut kerää myös Trip-lippalakkeja, niistä voi saada 40-50 e/kpl. En tiedä onko komeroa, taitaa olla. Lykkäsin treffejä, ei ollut fiiliksiä tavata. Hese (Etu-Töölössä) voisi olla seuraavan huippukokouksen tapaamispaikka.

Vitsi:
- Tarjoilija, minun on nälkä. Tuokaa ruokalista.
- Mutta sehän on muovia. :lol:

Gattista kehotan edelleen ottamaan alivuokralaisen. Asumismenojen pienentyminen ja seuraa. Jos on hankala tyyppi, heitä pellolle. :wink: :!:

Compact Videoon tänään. Vaihdan DVD:itä VHS-filmeihin. Jos löytyy hyvää kamaa tekee mieli myös röpöttää...pystynkö vastustamaan kiusausta? :?
EDIT: en tarkoita Janssoninkiusausta.

Homeboy
världens bästa Jansson (Heja!)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix

Stadinarska
Kitisijä

nokkaelain kirjoitti:
01.12.2019 19:26
Ei ole kuvin mukavaa sanoa, että sää on paska. (Ja sehän on mitä mukavin.)

Edit: ja So Hard vaikuttaa asialliselta tyypiltä - hänellä ei vaan ole tarvetta miellyttää kaikkia
KIITOS paljon kirjoittamisesta parahin Nokkamukava!

Kyllä noin hyväntahtoisesti voi sanoa hauskasti kirosanan. Ja onhan tuo niin totta. Jos marraskuun sää ei ole paska niin mikä sitten on, hehheh.

Joo, silloin kun tulin Kitinään niin ajattelin että nuo jotkut kommentit olivat puolikasvuisten pikkupoikien kamalia epäystävällisiä kirjoituksia. En kertakaikkilaan IRL ollut tottunut sellaiseen, enkä ole vieläkään. Ja sitten käyttäydyin myös itse viiripään lailla. PALJON myöhemmin olen tajunnut, että esim. So Hard on hyvinkin koulutettu ja asiallinen, ja aikuinen. Vaikkakin ihmeen "ehdoton" joskus joka saa kuulostamaan epäystävälliseltä, mutta mitäpäs asioita siloittelemaan. Kunnioittaa pitää.
Siis arvioin ihan päin mäntyä. Samaan kastiin ajattelin ihan vähän aikaa sitten ...no nyt en muista nimeä...ääh. Hänkin on ihminen ja kuulemma hyvässäkin ammatissa!

Mutta minä en ikinä ole IRL kohdannut mitään sellaista kuin täällä. Täällähän minuun suhtaudutaan kummajaisena.

Vaikka olen oikeasti mukava. Mutta en kyllä osaa IRL haukkua ketään vieläkään enkä varsinkaan kirjoittaa pahasti. Minulle tulisi kauhea morkkis.

Kyllähän minä silloin kirjoitin vakavasti kun Mr Manala kirjoitti minulle laittomuuksia ja odotin muilta tukea. Ihmettelen asiaa kyllä vieläkin.

Värienkäyttöni ja ilmeisesti tyylini ei miellytä kaikkia. Mutta minulla on tarkoitus olla mukava kaveri ja ystävällinen ja rauhan mies.

Mutta kyllä. Ehkä voisin olla kovapintainen? Ei, en vaan pysty siihen. Tiedän että Kitinässä lopulta IRL ihmiset ovat tai olisivat mukavia ja uskon siihen. Olen myö s joustava ja haluan olla tasa-arvoinen. Vain väkivalta ja muukin rikollisuus kaikessa muodossaan minua inhottaa.

Mutta samaan hengenvetoon mainittava on, että minun mielipiteeni on vain minun. Jouluarska on pikku muurahainen tässä muurahaisten maailmassa ja onneksi olemme erilaisia.

Mutta tiedättekö, ett' Homeboy on myös oikeasti mukava! Hän saattaa olla jopa mukavampi kuin minä! Mutta en vahvista tätä.

Kirjoitan, Homeenpoika sulle vstauksen kyllä, mutta nyt en ehdi. Teinhän suuren pöytäkirjan pöytäkirjaketjuun. Lukekaa!!

JOULUARSKA
Mukavin mies Euroopassa

nokkaelain
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Stadinarska kirjoitti:
05.12.2019 17:41
KIITOS paljon kirjoittamisesta parahin Nokkamukava!
...
Mutta tiedättekö, ett' Homeboy on myös oikeasti mukava! Hän saattaa olla jopa mukavampi kuin minä! Mutta en vahvista tätä.
Mukavin mies Euroopassa
Homeboy on kaverini FB:ssä, mutta siellä yritän pitää jonkinlaista omaa kuplaa kavereissa. Hän on tosin ainoita jotka ovat postanneet, ehkä ajattelemattaan, jotain maahanmuuttotrollausta. (Ja siis FB-kavereinani on muitakin täältä.)

Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arskaa pidetään täällä outona friikkinä mutta faktisesti hän on Gaussin käyrän paremmalla puolella.

Kuntouttava työtoiminta alkaa huomenna. Alkuun pari tuntia briiffausta. :krooh: Vuorokausirytmi vähän epäkunnossa, ensi yönä taidan nukkua huonosti. :(

Treffit ensi viikonloppuna, neiti S (Facebook-kaveri) suostui viimein tapaamaan. Antoi puhelinnumeronsakin.

Vitsi:
- Mikä se on?
- Se on pronomini. :)

P.S. Onko jollakulla tietoa kuinka hyvin Pink Floydin 70-luvun vinyylialbumeilla on keräilyarvoa, siis hintataso?

Homeboy
pink finn
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix

Vastaa Viestiin