All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En ole myöskään ostanut tai myynyt Huutonetissä tai Keltaisessa pörssissä koskaan mitään. Työn puolesta olen tosin usein tekemisissä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ em. asioilla voi olla joku yhteys? Tietysti ne pidemmän linjan pissittäjät löytyvät aika hyvin googlellakin.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja Sola »

Huuto.netistä puheenollen.. Mulle saa nyt pitää peukkuja että voitan huudon tänään ja saan uuden ihanan sohvan!
RP

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Myös kirjastomahdollisuus lienee olemassa.
Tietty. Mieluusti ostaisin sen (uutena) noitten muitten pokkareitten ja kovakantisten kaveriksi. Voisi sitten lukea silloin kun juuri sattuisi olemaan aikaa.
No esim. minä myyn omat kirjani (uutena ostetut) lukemisen jälkeen, joten ne ei yleensä, edes pehmeäkantiset, uudelle häviä. Joten miksi siis ei etsiä huutiksesta kunnossa olevaa kappaletta. Luulisi löytyvän.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja Melnais »

küllküll kirjoitti:Pahan painajaisen näytti. Istuin keittiön pöydän ääressä tuijottamassa allekirjoitusta vaille valmiita avioeropapereita, toisen osapuolen kohdalla oli nykyisen wifeyn nimi. Harvoin on töihin herääminen tuntunut yhtä miellyttävältä.
Nokitan pedofiliaunella, jossa lapsi oli kidnapattuna ja koitin juonitella vapaaksi ennen kuin peruuttamatonta vahinkoa tapahtuu. Aamulla levännyt ja rauhallinen olo my ass.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:^Joo, tuu sisustelemaan mun kaa. Eiku ei. Mää sisustelen ihan itte. Ja hoidan kissaniki ihan itte. (kiitos eräästä juhannuksesta, jonka pelastit) :h:
I am the Saviour! Mikähän jussi se olikaan, olen pelastanut niin monta että ei muista..

Myin Huutonetissä seuran tarpeettoman jääkuapin, ostajaksi paljastui jonkun moottoripyöräkerhon jäsen, liivissä luki jotain ei ollut Helvetin.. Vaan joku muu.. Ehkä Bandidos.. Kannoimme kaapin farmarirelluun..
Sola kirjoitti:Huuto.netistä puheenollen.. Mulle saa nyt pitää peukkuja että voitan huudon tänään ja saan uuden ihanan sohvan!
Tarvitko apua?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mun piti unessa matkustaa jonnekin junalla jonka raide oli 135 kerrosta maan alla. Käveltiin porukalla portaita 70 kerrosta alas päin, ja piti majoittua miettimään onko reissuun niin pakko päästä että vielä puolet enempi jaksais mennä maan sisään. Olo noin paljon maan alla ei ollut kauheen mukava, vaikka siellä oli paljonkin kaikkee hotellia ja muita ihmisiä. Outoa, eli perussettiä :D
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä lähden nyt pariksi tunniksi juhannusaleja kiertämään, yksin. Älkää häiritkö.
The great club outshines the individual, always and forever.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja Sola »

Niba kirjoitti: Tarvitko apua?
Ai mihin? Enhän mä tiiä ees saanko mä sitä :/
küllküll

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Melnais kirjoitti:Nokitan pedofiliaunella
*kortit pöydälle alassuin ja pelistä pois*
AngryBird

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exPertti kirjoitti:^ Sinulla sentään on niitä kirjoja. Itsellä on tasan yksi Vares lukematta ja siitä on painos loppu (nuoruustango).
Paljo maksat kovakantisesta, kerran luetusta??? ;)
Kolmas painos, 2005
AngryBird

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exPertti kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Paljo maksat kovakantisesta, kerran luetusta??? ;)
Kolmas painos, 2005
Emmä tiä, vitosen?
Nääääh.
http://salattu.huuto.net/kohteet/reijo- ... /176825090

Lähetään tosta. Kysynnän ja tarjonnan laki, tai jotain :D
Mun kirja on ilman teipinjälkiä, tahroja tai tarroja.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Puhelin sekosi totaalisesti. Miten mun juhannusheilat nyt mulle soittelee?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Niin, mulla ei siis ole mikään pakottava tarve päästä kirjasta eroon, niin että en mä sitä ihan polkuhintaan viitsi myydä :)
Ja postin taksoista saa valittaa postille. Eiku itellalle.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Mikä puhelin? Ei akut irti ja silleenkään auttaneet?
Joo, oon blondi, mut en ihan NIIN blondi ;) E75 ja lopun alkua, sano.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ruuhkaisat ruokakaupat, täältä tullaan! Autoilu ahdistaa jo etukäteen, paljon ihmisiä ja kaikilla kiire sekä kyrpä otsassa. Toisaalta enää ei ole paljoa menetettävää, onnistuin viikon aikana peruuttamaan auton liikennemerkkiin sekä ajamaan sen sivuittain opastepylvääseen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:E75 ja lopun alkua, sano.
Mä olen muutaman kuukauden sisällä sekoittanut ja soseuttanut kaksi E75:ta. Puhelinyksikön täti antoi mulle nyt E5:n. Saa nähdä, kuinka käy sen kanssa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mullakin on E75. Paskin puhelin ikinä, siinä on koko ajan jotain vikaa ja osiakin irtoilee.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Hyvä kun tulin kotiin ennen urakoitsijan lähtöä. Ei tehnyt kuten kirjallinen työohje oli, koska sitäjatätämutta. Maksaja kuitenkin päätää, onneksi.

5vedestä tuulilasiin ja maalle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

swirl kirjoitti:Mullakin on E75. Paskin puhelin ikinä, siinä on koko ajan jotain vikaa ja osiakin irtoilee.
Kaks kertaa vaihdettu etukuori, koska irtosi se alareunan osa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mulla on kerran vaihdettu ja toinen kerta edessä. En tajua, miksi siihen on laitettu sellainen helposti irtoava härpäke.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

swirl kirjoitti:^Mulla on kerran vaihdettu ja toinen kerta edessä. En tajua, miksi siihen on laitettu sellainen helposti irtoava härpäke.
Mä en omissani viitsinyt edes korjauttaa tuota alareunan osaa, koska se kuitenkin irtosi heti. Mutta hajosivat siis muutenkin melkein välittömästi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hyvin tää on tähän asti toiminut ja oon tykännyt ylipäätään. No, huollon kautta, katotaan mitä tuomitsevat...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
küllküll

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja küllküll »

swirl kirjoitti:Mullakin on E75. Paskin puhelin ikinä, siinä on koko ajan jotain vikaa ja osiakin irtoilee.
Täällä kolmas Eienääikinä75:n "onnellinen" käyttäjä. Aika heikko tekele. Herjailee "muisti täynnä", vaikkei ole. Liuku hajosi reilussa vuodessa. Kuoret munankuorenhauraita. Kamera paska. Työpöuhelimeksi tästä ei ole, tahmaa heti jos on yli kaksi sovellusta auki.

Taidan "unohtaa" tämän jonnekin pöydän reunalle, josta kuopus ylettyy siihen >> "KRASH" >> soitto töihin, että "kävi ikävä tapaturma, lähetättekö yhden Samsung Galaxy S2:n pikaisesti?"
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Nukuin viime yönä abaut 12h. On hieman virkeämpi olo kuin eilen. Polkaisin Helsingistä landelle 2h 20min. Ei huono, ottaen huomioon, etten kovin uskaltanut kaahata. Viimekesäinen voitto poliisin katuarpajaisissa kaikertaa yhä mieltä :( . Nyt sitten pitäisi homehtua täällä seuraavat 2½ vrk. En ole oikein maalaisihminen. Tällainen pikkukylä kyllästyttää ja itikoitakin täällä on. Taidan viihdyttää itseäni B-luokan "kauhu"elokuvilla :lol:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin