Laiska Lauantahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Laiska Lauantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja Columbo on kuollut :cry:

Maksalaatikkoa, unta lisää, siivousta ja sisustamista.

Kuis nussukoilla? Ootteko hukkunu jo?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Laiska Lauantahi

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Jahas. Jos kohta ottaisi näppärän 2½h:n ajelun kohti kotia. Jesh!
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Laiska Lauantahi

Viesti Kirjoittaja Sola »

^Ajelehan varovasti!

Mun suunnitelmissa tänään on niistämistä, pitkän kävelylenkin teko, lisää niistämistä, vaatekaapin siivous, päiväunet ja niistämistä. Kohta mä kyllä otan sukkapuikon käteeni ja tungen sen nenän kautta otsalohkoon jos toi paine helpottais. Olo on kyllä niin tukala ettei mitään rajaa. Mut hei, eipähän oo krapulaa :D
Nyt lisää kahvia.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Laiska Lauantahi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ohjelmassa kuuden päivän parran ajo, laiturin laitto, kalaverkkojen lasku pyyntiin ja luumu+omenapuiden kuivuneiden oksien karsintaa. Ellei pukkaa kovaa sadetta ennen ulkoilma hommia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laiska Lauantahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Käytönvalvojasi ei ehkä halua, että avaat tämän WWW-sivuston
http://kitina.net/

Perheturvasuodatin voi toisinaan estää hyväksyttävien WWW-sivustojen käytön epähuomiossa. Jos et ole varma siitä, hyväksyisivätkö käytönvalvojasi tämän WWW-sivuston, älä käytä sivustoa.

Haha!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Laiska Lauantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

6 vrk enää :cheer:
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Laiska Lauantahi

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mirkku kirjoitti:Jahas. Jos kohta ottaisi näppärän 2½h:n ajelun kohti kotia. Jesh!
Kotona :h: . Sitten lattian pesua, pölyjen pyyhintää, pyykkiä, pihan laittoa, kokkausta, leivontaa ja ehkä illalla baariin :ohyeah:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Laiska Lauantahi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt rantasaunalle. Ukkonen ja sade hävinneet!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bruce Willisika

Re: Laiska Lauantahi

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kotiuduttu. Jälkimmäinen 45km oli pahempi kuin ensimmäinen, kumma juttu. Paluumatka kesti 10min eilistä pidempään, kiitos venyttelyn unohtamisen sekä mahdollisten nikotiinin ja alkoholin jäämien elimistössä.

Nyt kuitenkin safkaa&suihkua ja sitten viihteelle.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laiska Lauantahi

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

ninnithequeen kirjoitti:
Kuis nussukoilla? Ootteko hukkunu jo?
En. Uimaan voisi kyllä pian mennä. Ei tänään mutta lähiaikoina. Munkkiniemen uimaranta on aika kiva paikka. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Laiska Lauantahi

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Nyt on hienoa. Krapulassa piti sotkasta fillarilla hakeen McMössöä...ei tullu sotkastua kun sitä vitun fillaria ei ole pyörävarastossa. Kiitos ja kumarrus, sinne meni 1700€ että napsahti. Ei silleen mitenkään helpota krapula vitutusta.

Ja mikä vitun vakuutus?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Laiska Lauantahi

Viesti Kirjoittaja Sola »

Olin taas ihanaa seuraa kun safkan jälkeen nukahdin kaverin sohvalle. Aina mulle käy noin. Kaverin muksu herätteli mua työtämällä sormeaan mun nenään :D Oli kiva kyllä nähä ihmisiä, ekaa kertaa pariin päivään jossei kipsantätiä lasketa mukaan.
Nyt pikkuhiljaa alkaa pää hajoomaan tähän makaamiseen ja tekis mieli lähtee rimpsalle. Yhelle tai kahelle. Tai useemmalle.
Miksköhän se on vaikeeta lähtee yksin baariin? Onko siellä ees ketään ja onko mikään paikka ees auki?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Laiska Lauantahi

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Huusholli siivottu, kokattukin on. Tukka kondiksessa ja pakkeliakin hieman naamalla. Odotan nyt sitten pojun kummisetää seuraksi ja illemmalla baariin Tiksiin. :ohyeah:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Tirina

Re: Laiska Lauantahi

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Ei ollut laiska- vaan remppalauantai. Tikun sain sormeeni ja maaliroiskeita päälleni, silmäänkin taisi mennä yksi, jota vasta jälkeenpäin aloin miettiä, että olisi pitänyt mennä huuhtomaan. Huuhdoin jälkeenpäin.
Valmista tuli niin pitkälle kun se oli mahdollista. Huomenna ehkä kolmen tunnin prokkis pattereiden ja ovenkarmien maalauksessa sekä parannellessa maalausjälkeä. Ens viikolla lattioita laittaa. Sitten voikin muuttaa sisään.

Kymmenen päivää tehnyt lähes joka päivä siellä jotain.
Olisin olettanut että paino olisi pudonnut huimasti, mutta samoissa lukemissa valitettavasti vaan itsepintaisesti heiluu.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Laiska Lauantahi

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No ei ollu kovin laiska. Lenkillä on käyty ja nyt nautin ansaitusti hieman viiniä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Laiska Lauantahi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Laituri ja verkot järvessä. Kuivat omenapuut sahaamatta, mutta onhan tätä kesää vielä jäljellä.
Huomenna yritys lähteä ennen paluuruuhkaa, voi olla ettei onnistu.
Ens viikolle luvattu hyvää säätä. Saattaa kivimiehet tulla jo tiistaina. Olisi piha melkolailla kondiksessa ennen heinäkuuta. Itselle jää vielä askarreltavaapaskarreltavaa moneksi illaksi. Mut sit voikin olla tyytyväinen lopputulokseen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
AngryBird

Re: Laiska Lauantahi

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

On näköjään mahdollista hankkia ähky syömällä vesimelonia ja nektariineja.
Vastaa Viestiin