Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alkaa viikon työviikko, sanoinko jo TYÖviikko? Niin työviikko, onneksi sitten alkaa neljän viikon lomaputki jonka katkaisee.. kolmen päivän työviikko, sanoinko jo työviikko? Sen jälkeen alkaa lähes viiden päivän Berlin-Leipzig Tournee, Leipzigistä saa Gosea, kukas on maistanut? tauSTAA..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miks mä en taaskaan saa nukuttua ja neljältä ylös :(
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Loman jälkeinen maanantai. Onko edes tarpeen mainita kuinka perseestä tää on... :evil:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Illalla ei väsytä, aamulla ei nukuta. Mutta kun pääsee töihin, ei ehkä ole ihan energisimmillään... Minne voi jättää aloitteen koko kesän pituisista kesälomista?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
küllküll

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Mirkku kirjoitti:Loman jälkeinen maanantai. Onko edes tarpeen mainita kuinka perseestä tää on... :evil:
Tälle viikolle seisoo työvuorolistassa 100h päivystystä (tstoajan lisäksi), joten viikon kuluttua tähän aikaan saattaa ukko olla melko mureaa kamaa..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pihakivet tuli aamulla 0700. Ei soittanut tuntia aiemmin, kuten oli sovittu. Oli vähemmän kiva kääntyä takaisin himaan päin työpaikan 'portilta'.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

küllküll kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Loman jälkeinen maanantai. Onko edes tarpeen mainita kuinka perseestä tää on... :evil:
Tälle viikolle seisoo työvuorolistassa 100h päivystystä (tstoajan lisäksi), joten viikon kuluttua tähän aikaan saattaa ukko olla melko mureaa kamaa..
Palasin viikon loman jälkeen töihin ja ihan kivaahan tämä on. Aina kotiolot voittaa.
ninnithequeen

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Palasin viikon loman jälkeen töihin ja ihan kivaahan tämä on. Aina kotiolot voittaa.
:shock:

No joo, kyllä mäkin kaipaan töihin lepäämään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt olisi reilu lottovoitto ollut niin kiva, olisin vain kävellyt työpisteen ovesta ulos puhumatta mitään ja katsonut miten käy.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aioin kyllä vielä lomailla kolme viikkoa myöh kesällä.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Olisi mullakin vielä 3vk jäljellä. Eli siis nyt 2vk rankkaa duunia (ei voi olla koskaan kuukauden vikaa ja ekaa viikkoa pois :roll: ), sitten 2vk lomaa. Jälleen pari kk duunia ja sitten viikko lomaa. Näppärästi tauotettu :wink:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mirkku kirjoitti:Olisi mullakin vielä 3vk jäljellä. Eli siis nyt 2vk rankkaa duunia (ei voi olla koskaan kuukauden vikaa ja ekaa viikkoa pois :roll: ), sitten 2vk lomaa. Jälleen pari kk duunia ja sitten viikko lomaa. Näppärästi tauotettu :wink:
Väittävät että paras tulos olisi n. 5 viikon yhtäjaksoinen loma että saisi ajatukset pois töistä!
So must it be..
Pyyhin Netikettiin..
CeDell Davis

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Terve vaan urpot! Juhunnus päättyi melkoiseen tykitykseen kalasatamassa. Sissossaatana!! Netti on pullollaan arvioita, joten ei siitä sen enmpää kuin, että on se Michaelkin edelleen hurjassa vedossa! Uusi jamppa länsinaapurista istui bändiin kuin nenä päähän.

Mainittavaa on, että taisi olla ensimmäinen juhannus sitten luukkupöksyiän, kun viimeksi olin täysin tipaton. Onko tuo nyt saavutus vai hävisinkö jotain - en tiedä. Ei ainakaan ole krappista tai morkkista juuri nyt :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Niba »

CeDell Davis kirjoitti:Terve vaan urpot! Juhunnus päättyi melkoiseen tykitykseen kalasatamassa. Sissossaatana!! Netti on pullollaan arvioita, joten ei siitä sen enmpää kuin, että on se Michaelkin edelleen hurjassa vedossa! Uusi jamppa länsinaapurista istui bändiin kuin nenä päähän.

Mainittavaa on, että taisi olla ensimmäinen juhannus sitten luukkupöksyiän, kun viimeksi olin täysin tipaton. Onko tuo nyt saavutus vai hävisinkö jotain - en tiedä. Ei ainakaan ole krappista tai morkkista juuri nyt :)
Haista paska, sain kuunnella tuota konserttia myös kotiterangilta 5 kilometrin päässä, jos en vaikka olisi halunnutkaan, saatanan mölyapinat! :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kaikilla niin mukava juhannus...no niin kai mullakin, muuttojuttuja ja pojan kanssa leikkimistä.

Huomenna multa lähtee toinen siipi tästä talosta, vihdoin. Sit saa keskittyä paikkojen laittoon täällä kunnolle eikä tarvii enää miettiä länsisiipeä ollenkaan. Helpottaa.

Ai niin, kolme yötä jouluun on :]
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja exsu »

Revin itseni aamulla juoksulenkille. 30 min tehostartti, koira vähän jarrutti vauhtia.

Meillä oli myös siinä määrin rauhallinen juhannus, että mitään krapuloita ei tarvinnut potea, vaan sai eilen rentoutua koiran kanssa parin tunnin kävelylenkillä. Viikonlopun mässyttely tosin näkyi turvotuksena, vaaka näytti 1,5 kg enemmän kuin ennen juhannusta. Jospa tämä tästä tasottuu.

Säätiedotuskin näytti oikein lupaavalta, tervetuloa aurinko!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Kaikilla niin mukava juhannus...no niin kai mullakin, muuttojuttuja ja pojan kanssa leikkimistä.

Huomenna multa lähtee toinen siipi tästä talosta, vihdoin. Sit saa keskittyä paikkojen laittoon täällä kunnolle eikä tarvii enää miettiä länsisiipeä ollenkaan. Helpottaa.

Ai niin, kolme yötä jouluun on :]
Pashat! Joulu jokapäivä, sanoo Joulupukin kaima!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Keuhkoputkentulheistus, tropit saatu ja aloitettu, vielä kun sais jostain hieman ruokahalua. Madmenin kolmoskausi pyörimään ja soffalle. Voin joutua hankkimaan herkkuenergiaa jossain välissä, mikäli nälkä tai siis ruokahalu ei ilmoittele itsestään. Tai ehkä tilaan pizzaa. Eiku gastronautti!

edit: ei sittenkään gastroa, 20€ ylimääräistä tänne maalle:D


:h:
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mikä se oli se kiltsun suosittelema yskänlääke? Tää codesan ainakin saa aikaan varsin miellyttävän ja yskättömän olon. Vaikka otin vaan 7,5 ml pelätessäni menon yltyvän täysin holtittomaksi kymppimillistä.


----
Oisko Tapanilan Chinaman kokeilemisen arvoinen? Tai vaihtoehtoisesti saisko niitä avaruussetien ruokakapseleita jostain?
Prepare for the worstest.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^Chinaman on tosi hyvä. Duuniin on tilattu sieltä useammin kuin kerran. Nam.
edit. korjasin sen kirotusvihreen
Viimeksi muokannut Mirkku, 27.06.2011 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Duuniin? No, suuhunhan se päätyy joka tapauksessa ;) Voisin testaa.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen kallistumassa vaffasti japaninlippuun eli Mondeoon. Skoda olisi ehkä järkevämpi, mutta en ole henkisesti vielä valmis moiseen ryssäkotteroon.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taidan iskeä pupunkorvat päähän ja töppöhännän perseeseen muutamaksi hetkeksi eli nakertaa salaattia ja porkkanaa vain.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pitää perustaa känniketju tai ehkä mennä vaan päikkäreille. Chillllll. Just pelkäsinkin että jos ne määrää saman millimäärän mulle ja tuplaten mun kokoselle äijälle, niin ei ihme että hieman tuntuu täälläkin.
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Niba »

nowaysis kirjoitti:Pitää perustaa känniketju tai ehkä mennä vaan päikkäreille. Chillllll. Just pelkäsinkin että jos ne määrää saman millimäärän mulle ja tuplaten mun kokoselle äijälle, niin ei ihme että hieman tuntuu täälläkin.
Tollasia te humanistit ootte, ylensä käyn nukkumaan, vasta 2 promillen humalassa.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin