Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bruce Willisika

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Ihan perus Juhannuksen jälkeinen maanantai: aamukuudelta polkemaan 17km:n työmatkaa (joka muuttuikin sen suoritettuani 23km:ksi, kaikki firmat eivät vaivaudu päivittämään osoitetietojansa muutettuaan), 12h lähinnä istuskelua hikisessä autossa ja sitten sama palindromina. Helkama liikahti 45km, auto varmaan pari sataa.
Manaaja

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Ihan teidän kiusaksi hehkutan taas kuinka ihana, suloinen, hauska, kiltti Mies mulla on. :h:
Melkeen huutais kitinägallupia.
AngryBird

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ihan teidän kiusaksi hehkutan taas kuinka ihana, suloinen, hauska, kiltti Mies mulla on. :h:
Melkeen huutais kitinägallupia.
Tee se.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mökiltä palatessa oikea pyöränlaakeri edestä alkoi pitämään ikävää ääntä. Loppumatkasta rauhottui, mutta tänään aamulla ääni oli pahempi kuin koskaan. Ohjehinta työt+osat 480€ sis pyörien suuntauksen. Ei ois tarvinnut tulla tähän väliin. Pihaan menee jo useampi tonni. Piha töistä just tulinkin, paita piti ripustaa kuivumaan ennen huomista pesukoneeseen laittoa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
küllküll

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ihan teidän kiusaksi hehkutan taas kuinka ihana, suloinen, hauska, kiltti Mies mulla on. :h:
Melkeen huutais kitinägallupia.
Ilikeemielisempi avais myös vedonlyönnin aiheesta "kauanko".
Mut mie olen pohjimmiltani hyväsydäminen, enkä semmoisiin rupia.
Manaaja

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

küllküll kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ihan teidän kiusaksi hehkutan taas kuinka ihana, suloinen, hauska, kiltti Mies mulla on. :h:
Melkeen huutais kitinägallupia.
Ilikeemielisempi avais myös vedonlyönnin aiheesta "kauanko".
Sitä mä tolla gallupilla vähän haeskelinkin... Että kauan menee taas ennenkuin ovesta tulee sisään nyrkkiä ja menee ulos tyttären xboxia.
ninnithequeen

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^On täs jo puolisen vuotta tunnettu.
Eikä oo ikänä naista lyöny tai varastanu. Mut hei, kerta se on ekakin, mulla tuppaa olemaan semmonen vaikutus miehiin ilmeiesti. No, kahden perusteella.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nergal kirjoitti::cheer: True.Blood.S04E01.720p.HDTV.X264-DIMENSION :cheer:

Viimeinkin!
Huono! Kamalaa tuubaa ja Eric oli myös jotenkin nuutunut.
AngryBird

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

ninnithequeen kirjoitti:On täs jo puolisen vuotta tunnettu.
Eikä oo ikänä naista lyöny tai varastanu.
Aina kannattaa epäillä vaikka sitö ei suoraan päin naamaa sanoiskaan.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Nergal »

swirl kirjoitti:Huono! Kamalaa tuubaa ja Eric oli myös jotenkin nuutunut.
Niin oli, mutta silti tän pariin --> True.Blood.S04E02.You.Smell.Like.Dinner

:)
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^PareNpi jakso!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Melkeen huutais kitinägallupia.
Ilikeemielisempi avais myös vedonlyönnin aiheesta "kauanko".
Sitä mä tolla gallupilla vähän haeskelinkin... Että kauan menee taas ennenkuin ovesta tulee sisään nyrkkiä ja menee ulos tyttären xboxia.
Olis tuo Ninni voinut antaa minullekin pillua. Vaikken ole edes pyytänyt. Tissejäkään ei mulle näyttänyt. Mulla saattais nippanappa seisoa Ninnin fyysisille efekteille-. Mutta ne Ninnin panijat ovat toki kauniimpia kuin minä ja henkisesti sopivia ennen vankilatuomiotaan.
ninnithequeen

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
küllküll kirjoitti: Ilikeemielisempi avais myös vedonlyönnin aiheesta "kauanko".
Sitä mä tolla gallupilla vähän haeskelinkin... Että kauan menee taas ennenkuin ovesta tulee sisään nyrkkiä ja menee ulos tyttären xboxia.
Olis tuo Ninni voinut antaa minullekin pillua. Vaikken ole edes pyytänyt. Tissejäkään ei mulle näyttänyt. Mulla saattais nippanappa seisoa Ninnin fyysisille efekteille-. Mutta ne Ninnin panijat ovat toki kauniimpia kuin minä ja henkisesti sopivia ennen vankilatuomiotaan.
En muuten olis antanut.

Muistatko mitkä sun ekat sanat mulle oli n. 5 vuotta sitten IRL?
Näytinkö?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ninni:

No et näyttänyt tissejä. Muille olet. Kuulemani mukaan ne ei ole kovinkaan pystyt. Tosin ei niin ihan pystyt Maarthafockerillakaan, jonka jujutin näyttämään tissit. Nätit oli kyllä.

Vittuilustani, että selvää, edttä et antaisi ikinä minulle pillua. Mutta minkätaatta annat noille ihme väkivaltahiippareille ja rosiksessa tavataan? En mä muuta keksi, kuin että niiden Jumaluus on niiden Kauneudessa, vaikka löisivät. Jos sammutetaan valot, minä tuntuisin ainakin yhtä Hyvältä Siellä enkä edes löisi.

Karkeaa pilaa tuo. En vonkaa enkä panisi.
Viimeksi muokannut Gat, 28.06.2011 19:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Gat kirjoitti:....
Silläkin uhalla että tilaan itsestäni ties mitä kommenttia... niin ei jumalauta! Mies, virsi on IHAN SAMA kuin muutama vuosi takaperin. Vaihda ny levyä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Gattis: News flash. Ei se sun saamattomuus kuule johdu (välttämättä) siitä ulkonäöstä. Vittumainen ja katkera asenteesi naisia kohtaan heijastuu jo ulkoiseenkin olemukseesi. Saatikka sitten, kun avaat suusi. Ei naiset halua sellaista, joka halveksuu ja inhoaa heitä :roll: .
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Gat »

No joo. Olen pahoillani. Ekaa kertaa viikkoon olen alkoholin vaikutuksen alaisena. Muuten että ei kai se pointti ole ulkonäkökään eikä luonne (kuten Ninnin valitsemista miehistä näkee). Ja Puolimetriset raaja-amputoidut vajaamieliset rumat kääpiötkin saa pillua.

Ilmeisesti vain käyvät käsiksi, minut tapettaisiin. Täysin selittämätön Jumaluus teillä muilla tai siis minä en ole ihminen. Enhän minä edes puhu misuille väärin, mutta Jumalien ei tarvitse edes puhua ja silti reidet aukenee ::D Nähty on. Livenä Kitinämaailmassakin aikoja sitten. Lopetan nyt tästä aiheesta.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ihan oikeasti. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos naista kohtelee hyvin, siis herrasmiesmäisesti, niin saletisti lohkeaa. Ei nyt välttämättä ekalla tai vielä tokallakaan kerralla, mutta ennenpitkää. Ja näitäkin taitoja voi hioa, aivan kuten sitä miekkailun taitoakin :? Ja se katkeran itsesäälin marinoima epätoivokin haiskahtaa jo melkoisen kauas. Viikko käytöskoulua (tai tätä pelimiesten koulua?) ja päivä stockan pukeutumisneuvojan luona voisi tehdä terää, yhäkin 8)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mirkku kirjoitti:Ihan oikeasti. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos naista kohtelee hyvin, siis herrasmiesmäisesti, niin saletisti lohkeaa. Ei nyt välttämättä ekalla tai vielä tokallakaan kerralla, mutta ennenpitkää. Ja näitäkin taitoja voi hioa, aivan kuten sitä miekkailun taitoakin :? Ja se katkeran itsesäälin marinoima epätoivokin haiskahtaa jo melkoisen kauas. Viikko käytöskoulua (tai tätä pelimiesten koulua?) ja päivä stockan pukeutumisneuvojan luona voisi tehdä terää, yhäkin 8)
Livepersoonani ei ole tämä nettitörkimys. Olen ollut treffeillä jotain kymmenen naisen kanssa ja yöpynytkin neljän niiden luona, omasta pyynnöstään kaksi yötä kaikilla. Ongelmani ei ole nettitörkeilyni tyyli, vaan että livenä en pysty ilmaisemaan naiselle sitten niin minkäänlaista romanttista saati seksuaalista kiinnostusta. Mitä enemmä himoan, sitä enemmän olen kylmä kuin kala, kuin jonkun kaverin tai tädin luona käymässä, epäsexuaalis-epäerroottisesti. Olen siis hullu.Olen LIIAN herrasmies,

(Heh, huorien kanssa tuota kynnystä ei ole, asiahan on jo ennakolta soVittu ja maksettu)

P.S. ANNA PILLUU MIRKKU!! :D
Mutta livenä sun täytysi itses tehdä aloite ja ehkä aktiivisti nousta istumaan Tappiini. Sitten otan sinut takaapäinkin. :D
mindwork
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 03.07.2007 9:05
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja mindwork »

ninnithequeen kirjoitti:Miks mä en taaskaan saa nukuttua ja neljältä ylös :(
Näin kuumalla ei saa unta. Mutta ei saa valittaa, koska hellettä ei kestä kuitenkaan kauan. 8)
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Gat kirjoitti:P.S. ANNA PILLUU...
Törkeydestä puheen ollen... I rest my case :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Halvalla tehtyä amerikkalaista paskaa,
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai on aina täysi pettymys, mutta..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sokeri turboahdin neliöjuuri valtiontalous,
Vastaa Viestiin