Tistag Aus Arsch Ist

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
küllküll

Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Yöpäikkäri, nuorin kuumeilee ja oksentaa, juuri kun luulet pääseväsi nukkumaan pariksi tunniksi niin eikös esikoinen tule pomppimaan kello 5:15 sänkyyn että "mää haluan ulos".

:swirl: :swirl: :swirl:
ninnithequeen

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^I feel your pain.

Nyt poitsu tosin nukkuu, vielä yks pikakierros naapurikämpässä, lapulle kaikki viat ylös ja avaimet pöydälle. Ai mäkö taas jätin kaiken viime tippaan :roll:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nousin sängystä ja vartin kuluttua lähdin juoksemaan töihin. Tuskaahan tuo oli, kun ei roppa aamusta vaan toimi. Pitäis vielä kotiin jaksaa sitten illalla... Pitäis varmaan syödä aamupala.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tuli eilen illalla fyysistä huuhkintaa sen verran, että uni tuli vasta joskus kahden maissa. Ja aamulla kello soi ennen kuutta. Krooh. Nyt ois päikkärit paikallaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä yritin aamulla karistaa juoksentelun kankeutta rooster boosterilla. En jaksanut odotella riittävästi että olis imeytynyt, joten ei se lisätehoja tuonut, jos olis muutenkaan. Todennäköisesti joku hiilaripitoinen eväs olis ollut parempi douppi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Meillä lähtee 3vee tänään fafalle yökylään jo ennen päikkäreitä, mitenköhän sitä osaa olla kun mies on töissä ja poika poissa, minä kahdestaan pikkujätkän kanssa?

Illalla suunniteltu miehen kanssa katsottavaksi Steven Gerrard: My story- dokkari, lasit valkkaria ja villiä seks... eiku venaas... hyvää teetä ja rauhoittumista :)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Meillä lähtee 3vee tänään fafalle yökylään jo ennen päikkäreitä, mitenköhän sitä osaa olla kun mies on töissä ja poika poissa, minä kahdestaan pikkujätkän kanssa?
Trust me, hyvin se menee :roll:


Kämpän avaimet jätetty, ny ei o enää koko siipeä täs talos. Toi saakelin tulipallo vois painua jo kiusaamaan viereisen asunnon asukkaita niinku kiusas mua 3 vuotta, ja ihana viileys saapua tälle puolelle, ah.

Onkohan kaupoissa enää tuulettimia? Muistan hyvin hellekesän Nitaa odottaessa, ja tuulettimet loppu kaupoista ja maahantuojilta. Ja kärvisteltiin se pahin hellekausi ysiössä johon tosiaan paisto aurinko KOKO päivän. Hyi helvetti niitä muistoja...
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aamun leppoisa mopoilu töihin sai yllättävän käänteen, kun matkan puolivälissä tajusin, että olin unohtanut työkengät kotiin. Ajatus työn tekemisestä prätkäbootsit jalassa ei innostanut ja jouduin kurvaamaan takaisin.

Noin kymmenen kertaa tuli rikottua liikennesääntöjä ja myöhästyin vain 5 minuuttia.
ninnithequeen

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:Aamun leppoisa mopoilu töihin sai yllättävän käänteen, kun matkan puolivälissä tajusin, että olin unohtanut työkengät kotiin. Ajatus työn tekemisestä prätkäbootsit jalassa ei innostanut ja jouduin kurvaamaan takaisin..
:rofl:

Ois ollu näky....eeehheheee!
AngryBird

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

NuoriDaavid kirjoitti:... matkan puolivälissä tajusin, että olin unohtanut työkengät kotiin. Ajatus työn tekemisestä prätkäbootsit jalassa ei innostanut ja jouduin kurvaamaan takaisin.
Amatööri. Olisit käynyt lähimmässä marketissa ostamassa "crocsit" :P
CeDell Davis

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Saatana mikä kesälenssu jyräs päälle! Tämäkö nyt on kiitos siitä etten riekkunut Jussina?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ei raportoitavaa tänään. Vielä ainakaan 8)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja annepa »

Rautiassa on kompostori tarjouksessa. Se painaa 24 kiloa. Mietin että saisinkohan sen sellaisilla kaljakärryn näköisellä vempeleellä kotia, kärrään sillä normaalisti 15 kilon koiranruokasäkkejä. Matkaa on 1.5km.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
AngryBird

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^ Tilaa taksi :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja annepa »

No en!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
AngryBird

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Höh. Sen vois tehdä jo melkein siitä ilosta, että näkis ilmeen taksikuskin naamalla kun saa kuskata kompostoria :P
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mietin uudestaan ja totesin että olet aivan oikeassa :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
küllküll

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ ... ja kuitata samalla suharille "nyt ei sinun tarvvii puhhuu paskoo, tämä vempaen hoetaap ne hommelit!"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja annepa »

En puhu savoa :( Mutta voin tätä varten opetella!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave: eiks olis helpointa ostaa työkengät ja pitää ne siellä työpaikalla? Mulla on toimistolla aina vähintään parit korkkarit ja yhdet ns. työkengätkin, ihan vaan varmuuden vuoks.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Dave: eiks olis helpointa ostaa työkengät ja pitää ne siellä työpaikalla?
No olis! :)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Päätin päiväni codesaniin ja aloitin aamuni sillä. 7,5 ml tehosi mutta tuotti myös pökkyräisen olon. 5ml ei vienyt yskää, joten taas 7,5 ml kehiin ja katotaan oisko "tolea" kehittynyt sen verran että pystyisi ruokakaupassa asioimaan ilman että luulevat mun olevan enemmänkin aineissa. Pahin pökkyrä haihtui 3-4 tunnissa, joten jossain välissä pääsen taatusti kauppaan.
Huomenna pitäis taas lähtee reissuun mutta saattaa kyllä siirtyä =/

Thank you for listening.

Ja osaatko Dave sanoa mikä ois second best tän jälkeen, jos meinaan joudun ostaan matkalle jotain miedompaa reseptivapaata etten vaikuta liikaa pameja vetäneeltä lähiörouvalta..
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Dave: eiks olis helpointa ostaa työkengät ja pitää ne siellä työpaikalla?
No olis! :)
Voit maksaa normaalin konsultointipalkkion jo tutulle tilille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
CeDell Davis

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Ai niin. Haluan vielä näin tiistainakin muistuttaa, että Foo Fighters oli IHAN VITUN HYVÄ!!!!!!!!!!!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tistag Aus Arsch Ist

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Päätin päiväni codesaniin ja aloitin aamuni sillä. 7,5 ml tehosi mutta tuotti myös pökkyräisen olon. 5ml ei vienyt yskää, joten taas 7,5 ml kehiin ja katotaan oisko "tolea" kehittynyt sen verran että pystyisi ruokakaupassa asioimaan ilman että luulevat mun olevan enemmänkin aineissa. Pahin pökkyrä haihtui 3-4 tunnissa, joten jossain välissä pääsen taatusti kauppaan.
Huomenna pitäis taas lähtee reissuun mutta saattaa kyllä siirtyä =/

Thank you for listening.

Ja osaatko Dave sanoa mikä ois second best tän jälkeen, jos meinaan joudun ostaan matkalle jotain miedompaa reseptivapaata etten vaikuta liikaa pameja vetäneeltä lähiörouvalta..
Noi reseptivapaat yskää hilitsevät mun käsityksen mukaan eivät paljoa auta. Reseptilääkkeenä cocillana laittaa pöntön vähemmän sekaisin, mutta auttaa.

Muista kuunnella tunnelmaan sopivaa musiikkia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Chopped_and_screwed
Vastaa Viestiin