Todellinen Toiminta Torstai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AngryBird kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Koirat nukkuu vieressä
Koirien paikka ei ole sängyssä :shock:

Eikä sohvalla, eikä ruokapöydän vieressä ruoka-aikaan.
No, ainakin kissojen on.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mun koirat on nukkuneet mun vieressä 7-8 vuotta. Ja siinä pysyvät. Ei sitä tartte tajutakaan. Jos niiden "kaveri" on meillä, se nukkuu kans mun vieressä.
SÄÄNNÖT VIERAILEVILLE, LEMMIKITTÖMILLE HENKILÖILLE,
JOTKA HALUAVAT VALITTAA LEMMIKEISTÄMME ♥
1. He asuvat täällä. Te ette.
2. Jos ette halua heidän karvoja vaatteisiinne, pysykää kaukana huonekaluistamme.
3. Pidän lemmikeistäni paljon enemmän kuin useimmista ihmisistä.
...4. Sinulle ne ovat eläimiä. Minulle ne ovat perheenjäseniä jotka ovat
lyhyitä, karvaisia, kävelevät neljällä jalalla ja puhuvat epäselvästi!
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Oletan, että koirasi ovat pieniä rottia ja räksyttävät isoille koirille, joita ei päästetä syömään rakkaitasi?

Koirat eivät a) nuku vieressä, b) istu sohvilla, c) närki ruokapöydässä ja d) kaikenlaisia muita juttuja, joiden tehtävänä on muistuttaa, että koira on lauman alhaisin jäsen ja pysyy Herran (tai Rouvan) nuhteessa. Koira ei ole ihminen eikä sitä sellaisena tulisi kohdella.
Paras päivä ikinä.
AngryBird

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Minunkin koirani on rakas perheenjäsen mutta se ei siitä huolimatta loju sohvalla tai nuku sängyssä tai kerjää pöydästä. Joku roti sentään.

edit. Ei koira tule onnellisemmaksi siitä, että sillä on samat oikeudet kuin ihmisillä. Koira tarvitsee laumanjohtajan eikä tasa-arvoista ryhmää. Sellaisessa ryhmässä koira pyrkii ottamaan johtajan paikan.
Lähes kaikki ongelmakäyttäytyvät koirat ovat noita inhimillistettyjä lellikkejä.
Oon vähän huolestunut joidenkin ihmisten tavasta nostaa lemmikit jalustalle. Ne ovat edelleen eläimiä ja niillä on eläinten vaistot ja tavat.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kyllä niillä kuri on, eikä sängyssä nukkuminen tarkoita mitään inhimillistämistä. Näyttävät siitäkin huolimatta onnellisilta, eivätkä terrorisoi naapurusta, vaikka saavat olla sohvalla ja sängyssä.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Manaaja

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:Moon Blondi, en mä tajuu. Ja mullei ookkaan normisänky (& mulla on pienehköt koirat) 8)
Ai no millanes sänky sulla sitten on? Kai se myös hieroo ja värisee?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^ei sen tollasia tartte tehdä. Kun siinä vaan nukutaan :?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
RP

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä en ole koskaan tavannut miestä joka olisi kieltäytynyt yöseksistä.
ninnithequeen

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti:Mä en ole koskaan tavannut miestä joka olisi kieltäytynyt yöseksistä.
Mä oon. Kun se tulee umpiväsyneenä duunista klo 24.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:Mä en ole koskaan tavannut miestä joka olisi kieltäytynyt yöseksistä.
Mä en ole koskaan hyväksynyt "ei"-vastausta yöseksinälän kohdatessa.

Apua, mä oon tainnut olla tuhma ja tehnyt syntiä :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ps. seksihän ei aina tarkoita yhdyntää. Kaikki kunnia nukkuvaan mieheen kohdistuvalle suuhoidolle! Kauhea raiskari.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja RP »

ninnithequeen kirjoitti:
RP kirjoitti:Mä en ole koskaan tavannut miestä joka olisi kieltäytynyt yöseksistä.
Mä oon. Kun se tulee umpiväsyneenä duunista klo 24.
Sä et vaan osaa *näyttää kieltä*
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

En osaa mäkään :cry:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Riemumieli kirjoitti:Oletan, että koirasi ovat pieniä rottia ja räksyttävät isoille koirille, joita ei päästetä syömään rakkaitasi?

Koirat eivät a) nuku vieressä, b) istu sohvilla, c) närki ruokapöydässä ja d) kaikenlaisia muita juttuja, joiden tehtävänä on muistuttaa, että koira on lauman alhaisin jäsen ja pysyy Herran (tai Rouvan) nuhteessa. Koira ei ole ihminen eikä sitä sellaisena tulisi kohdella.
Vittu mitä natsipaskaa sinulta ja angrybirdiltä. Koirat ovat eläimiä, mutta ihmisetkin ovat eläimiä. Molemmat laumaeläimiä samantapaisin laumoin. Susilaumakin on yleensä perhe, ja nuoremmat kunnioittavat vanhempiaan ihan luonnostaan.

Noihin ohjeisiinnne, että koirat ovat kuitenkin vittu sen verran tyhmiä, etteivät ne tajua miksi ja miten joku sohva vaikka olisi arvokas paikka. Ne vain haluaa kelliä siinä ja kenties ihmis-laumanjohtajansa kyljessä ja siinä ei ole mitään väärää.. Siis tuohan just on sitä inhimillistämistä olettaa että koiran tajuamaan laumahierarkiaan kuuluisi meidän kulttuurin muuttuvat pikkunyanssit sohvista tai ruokapöydistä. Ei siinä mikään laumanjohtajuus mene. Samaa pelleilyä teillä kuin miettiä miten koiran turkin saa värjätä tai minkä muotitalon takeista se pitää. No ok, onhan ruokapöydästä kerjuu ärsyttävää..
Manaaja

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Mä en ole koskaan tavannut miestä joka olisi kieltäytynyt yöseksistä.
Mä en ole koskaan tavannut itseäni tilanteesta jossa olisin kyennyt kieltäytymään yhdynnästä ei-loppuunviedyn suuseksin päälle.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gat kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: koira on lauman alhaisin jäsen ja pysyy Herran (tai Rouvan) nuhteessa. Koira ei ole ihminen eikä sitä sellaisena tulisi kohdella.
......
Vittu mitä natsipaskaa sinulta ja angrybirdiltä. Koirat ovat eläimiä, mutta ihmisetkin ovat eläimiä. Molemmat laumaeläimiä samantapaisin laumoin. Susilaumakin on yleensä perhe, ja nuoremmat kunnioittavat vanhempiaan ihan luonnostaan.
Koira on koira ja susi on susi. Ei niitä voi verrata keskenään. Just luin juttua jossa oli hiukan tutkittu villiintyneitä koiria, ei ne useinkaan elä laumassa. Toisessa jutussa kerrottiin että koira on kyllä suden sukulainen, mutta niin kauas kehittynyt että ei niitä voi verrata. Jutussa kerrottiin myös että "kypsyydeltään" aikuinen koira on n 4-kuukautisen suden tasolla ja käyttäytyy sen mukaisesti. Jos nyt kuitenkin haluaa käyttää susilaumaa ja susialphaa esikuvana niin ottaa sitten huomioon miten susilauman kaikki jäsenet kohtelevat sitä 4-kuukautista penikkaa.

Uskon Victoria Stillwelliin. Koira ei tarvi johtajaa vaan ohjaajan (leader, ei alphayksilöhöttöä). Koira oppii ja uskoo mitä saa tehdä ja minne mennä, jos ohjaaja sen sille opettaa. Jos joku haluaa nukkua koiran kanssa ja koira on kuitenkin hyvin käyttäytyvä ja kiltti yksilö, niin nukkukoot, ei se ole muilta pois. Meillä pönteri saa tulla sänkyyn jos pyydetään. Ikinä ei ole tullut pyytämättä ja jos tulee niin tämä ohjaaja toruu. Olkkarissa oon sen rahilta yllättänyt ja sen jälkeen ei ole sohvakoiraa näkynyt, koska komensin sen alas. Tuttavan koira tietää että äitin sänkyyn ei saa mennä mutta tyttären saa (tytär on aikuinen ja asuu omillaan). Koirat on tyhmiä mutta ei niin tyhmiä että ne ei oppis sääntöjä ja tapoja.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Aamen.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pointtini oli se, että nuo ihmisten säännöt ja tavat ovat muuttuvia. Esimerkiksi keskiajalla oli ihmisille soveliasta jopa paskantaa ruokapöydän ääressä. Tai ainakin sylkäistä pureskeltu ruoka takaisin yhteiseen kattilaan. Nyt siitä ei tykätä. Jos joku haluaa hysteerisesti varjella vaikkapa sohvaansa, niin sairas on, mutta sekin ok. Kunhan varjelee omalta perseeltäänkin sitten. Pointti että nää urpot rajaa ihmisten alueita ja missä koira ei saa olla (esmes sohvalla) .. jolla ei ole kovinkaan paljoa suoraa tekoa sohvan tai sängyn varjelulta muuten, esmes ihmisiltä, vaan kyse on ihmisten päänsisäisestä mahtailusta kuka on eläin ja alempi ja kuka ylväs ihminen.

Kun taas koira ei mitään niistä kulttuurin muuttuvista rajoista ymmärrä, eikä ne rajat asiallisesti ottaen edes kuulu mihinkään luontaiseen hierarkiaan. Kunhan ovat ihmisten konstailua. Yhtä hyvin voisi keksiä, että koira saa olla huoneessa jossa on punaiset ikkunaverhot mutta ei huoneessa jossa on siniset ikkunaverhot ja koiran on hyvä tätä totella koska koira on koira ja ihminen on ihminen.

Siis miksi torut koiraasi Annepa JOS se haluaa sohvallei? Mikä idioottimainen päähänpinttymä sulla? Luuletko ettei se kunnioita sua kun ei tunne huonekaluja??

Eli ylipäänsä sairaan siisteysintoilun lisäksi tuollaisilla keinotekoisilla rajoituksilla missä koira saa olla ei ole mitään merkitystä laumahierarkian ja lauman keskinäisen koheesion suhteen, kunhan typerät mahtailevat ihmiset vain hankkii tyydytystä vallallaan ja osoittamalla koiralle koiran "paikan"... hatusta vedetyissä systeemeissä joilla ei oikeasti tarvittavan käytännön hierarkian tai koiran kasvatuksenkaan kannalta ole mitään merkitystä.
Hierarkia näkyy miten koira tottelee silloin kun on oikeasti tarvis.

Vittu, pelleilyn äärimmilleen vieden yhden luokkakaverin perhe piti dalmatialaistaan aina hihnassa kerrostaloasunnon eteisessä, koska muu asunto ei olut koiran vaan ihmisten aluetta :D

Mutta joo. Turhahan se on päästää nekrujakaan presidentiksi, niillehän voi näyttää niiden oikean paikan bussin takaosassa :D
Bruce Willisika

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Mirkku kirjoitti:Sinulle ne ovat eläimiä. Minulle ne ovat perheenjäseniä jotka ovat
lyhyitä, karvaisia, kävelevät neljällä jalalla ja puhuvat epäselvästi!
Ei mua vielä voi perheenjäseneksesi kutsua enkä mä ole erityisen karvainenkaan. Tarkkuutta näihin hommiin, tämä on sentään viikonpäiväketju.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bruce Willisika kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Sinulle ne ovat eläimiä. Minulle ne ovat perheenjäseniä jotka ovat
lyhyitä, karvaisia, kävelevät neljällä jalalla ja puhuvat epäselvästi!
Ei mua vielä voi perheenjäseneksesi kutsua enkä mä ole erityisen karvainenkaan. Tarkkuutta näihin hommiin, tämä on sentään viikonpäiväketju.
Nuoletko kuitenkin kuin Lassie?
Bruce Willisika

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

NuoriDaavid kirjoitti:
Nuoletko kuitenkin kuin Lassie?
Olen typerä piski, joka murisi sulle ja vaan häntäänsä heilutti.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

annepa kirjoitti:Koira on koira ja susi on susi. plaa, plaa, plaa....
Kaikessa muussa samaa mieltä, paitsi siinä, että koira on tyhmä :D . Mun koirat nukkuu mun vieressä, yhdessä mytyssä. Ei haittaa mua, päinvastoin ja muita ei mun huushollissa mun sängyssä sit nukukaan -> ei ole keltään pois.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Suvinen kirjoitti:Lähen kuusisataa viestiä ja eka palstakonflikti!! Tuleeko Mirkusta nyt vihoin Täysivaltainen Kitinäläinen, vai kutsuuko KSE?
:lollero: Ai Gatin takiako? Muahahah!
Ai ton koirajutun takiako? Kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Mun elämäntapa ei olekaan muiden miellyttämiseksi. Nih.
(paitsi, että blondina mä en ole nähnyt konfliktia vielä missään. Vai enx mä vaan tajuu? hö)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Tirina

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Nämä on ehk vähä irrallisia kommetteja, mutta jos ihminen olisi kuin älykkäin koira, niin kukaan ei tyyppiä kovin älykkäänä pitäisi. Pitää olla oma tahto ja suhteellisuudentajua käyttää sitä. Ei koiria ja ihmisiä voi verrata.
Koiran ja lapsen kasvatus taas. Lasta - kuten susiperheessä tehdään, ei todellakaan pidä kasvattaa kumartamaan erehtyväisiä vanhempiaan. No, tuleehan niistä mustalaisia ja erinomaisia sotilaita - itsetuntoisia vahvoja kapeakatseisia heimohemmoja.
Viimeksi muokannut Tirina, 01.07.2011 19:42. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Todellinen Toiminta Torstai!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Koira onkin perheessä kuin ikuinen kaksivuotias. Aina saa olla komentamassa, kieltämässä ja käskemässä. Silti muisti on parhaimmillaan vain hetken mittainen :lol:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin