Beerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei millään kykene edistämään spagettimaan tuotteiden valumista vaarantamaan liikennettä, siivoan siis itse.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sola - tsempit duunijuttuun! Kyllä sä sen saat, soot kone :h:

Vähän lämmin tuolla ulkona. Onneksi sisällä on ihanan viileää. Olispa se rivitalo, niin sais altaan pihalle, jätkä sais läträtä siellä ja pikkujätkä "riehua" vaunuissa päiväunet.

Tekis mieli jo vähän rillutella, vauva vasta kuukauden ikäinen. Mä oon ihan kauhea!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:
Tekis mieli jo vähän rillutella, vauva vasta kuukauden ikäinen. Mä oon ihan kauhea!
Eli oot ollu 10 kk rilluttelematta? Joo tosi kauhea.... :P
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Sola - tsempit duunijuttuun! Kyllä sä sen saat, soot kone :h:

Vähän lämmin tuolla ulkona. Onneksi sisällä on ihanan viileää. Olispa se rivitalo, niin sais altaan pihalle, jätkä sais läträtä siellä ja pikkujätkä "riehua" vaunuissa päiväunet.


Tekis mieli jo vähän rillutella, vauva vasta kuukauden ikäinen. Mä oon ihan kauhea!
Tarvitko lapsenvahtia? Mulla on hyvät kehujat, viimeksikin kissa karkas..


Kuva

Siin on teille, mulle ei kyllä ruotsalainen Lutku maistu..
Tätä hehkuaa iltapissalehdet, muttei kelpaa..
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba - sekin on varmaan meidän vika, kun ei huollettu ikkunaa niin että pysyis kiinni ;)

Enpä kuitenkaan mihinkään pääse; miestä ei varmastikaan hotsita jäädä kolmistaan pikkuvauvan ja 3veen kanssa; eikä noita hoitajia liioin ole. Eiköhän sitä ehdi :)
The great club outshines the individual, always and forever.
küllküll

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Elppis kirjoitti:miestä ei varmastikaan hotsita jäädä kolmistaan pikkuvauvan ja 3veen kanssa
Saako noita "Ei Hotsita!" -kortteja tilata jostain? Mä en ole säästynyt yhdeltäkään lastenhoitovuorolta pelkästään sanomalla ettei nyt oikein napeksisi...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Niba - sekin on varmaan meidän vika, kun ei huollettu ikkunaa niin että pysyis kiinni ;)

Enpä kuitenkaan mihinkään pääse; miestä ei varmastikaan hotsita jäädä kolmistaan pikkuvauvan ja 3veen kanssa; eikä noita hoitajia liioin ole. Eiköhän sitä ehdi :)
Vitsi, jos siellä on ikkunat, jotka pysyy kiinni, niin eihän ole mitään vaaraa?
küllküll kirjoitti: Saako noita "Ei Hotsita!" -kortteja tilata jostain? Mä en ole säästynyt yhdeltäkään lastenhoitovuorolta pelkästään sanomalla ettei nyt oikein napeksisi...
Sä olet neuvotellut liian kireellä aikataululla ja huonosti, jos reunaehdot on noin huonot?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

küllküll kirjoitti:Saako noita "Ei Hotsita!" -kortteja tilata jostain? Mä en ole säästynyt yhdeltäkään lastenhoitovuorolta pelkästään sanomalla ettei nyt oikein napeksisi...
Tota...setä...ei kannata tunnustaa lapsiinsekaantumista julkisesti.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
ninnithequeen

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nergal kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Saako noita "Ei Hotsita!" -kortteja tilata jostain? Mä en ole säästynyt yhdeltäkään lastenhoitovuorolta pelkästään sanomalla ettei nyt oikein napeksisi...
Tota...setä...ei kannata tunnustaa lapsiinsekaantumista julkisesti.
Just eilen kiukuttelit ettet taho mennä 10 veen kans johonkin.

Sust tulee huono iskä joskus :leuhka:
CeDell Davis

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Kahden viikon kesis!!! Huomenna puistikko ja pussikaljaa! Over and out...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

küllküll kirjoitti:
Elppis kirjoitti:miestä ei varmastikaan hotsita jäädä kolmistaan pikkuvauvan ja 3veen kanssa
Saako noita "Ei Hotsita!" -kortteja tilata jostain? Mä en ole säästynyt yhdeltäkään lastenhoitovuorolta pelkästään sanomalla ettei nyt oikein napeksisi...
Yritän ajatella käänteisesti; muakaan ei "hotsittaisi" jäädä näiden kanssa yötä ja seuraavaa (aamu-)päivää yksin.. tai no, hyvinhän nää 7.30-18 päivät kolmistaan selvitään joten ei se yö varmaan niin kamala olis. Jotenkin on syyllinen olo että mä lähtisin ns. ensimmäisenä (ok no, järjestin miehelle aviomiesparkkiin pari kaveria kun kävin kersojen kanssa shoppailemassa pari tuntia, hyvältä se olut kuulemma maistui) ulostautumaan lapsen syntymän jälkeen. Tosin oma vika kun ei pitänyt varpajaisia, oli kuulemma väsynyt synnytyksestä :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Jaa-has! Kotia leipomaan, siivoomaan ja järkkäilemään huomisia kakarabileitä. Oh, the Joy 8)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Miks täällä Suomessa on aina näin kuuma ?! Mopolin vo:lta toiselle. Kuuma tuli. Otsa hiessä sinun on hankittava leipäsi, kuten sanassa sanotaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Just eilen kiukuttelit ettet taho mennä 10 veen kans johonkin.

Sust tulee huono iskä joskus :leuhka:
Mä oon sitten paska mutsi jo nyt, kun mä tunnustan että mielummin viettäisin esim. huomisen päivän rantasaunalla grillaten ja naku-uiden ja naiden kuin pieni pupu miehen kanssa kahdestaan, kuin tulikuumassa ulkoilmassa 3v-synttäreillä molempien lasten kanssa. Aij aij, punish me :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
Elppis kirjoitti:miestä ei varmastikaan hotsita jäädä kolmistaan pikkuvauvan ja 3veen kanssa
Saako noita "Ei Hotsita!" -kortteja tilata jostain? Mä en ole säästynyt yhdeltäkään lastenhoitovuorolta pelkästään sanomalla ettei nyt oikein napeksisi...
Yritän ajatella käänteisesti; muakaan ei "hotsittaisi" jäädä näiden kanssa yötä ja seuraavaa (aamu-)päivää yksin.. tai no, hyvinhän nää 7.30-18 päivät kolmistaan selvitään joten ei se yö varmaan niin kamala olis. Jotenkin on syyllinen olo että mä lähtisin ns. ensimmäisenä (ok no, järjestin miehelle aviomiesparkkiin pari kaveria kun kävin kersojen kanssa shoppailemassa pari tuntia, hyvältä se olut kuulemma maistui) ulostautumaan lapsen syntymän jälkeen. Tosin oma vika kun ei pitänyt varpajaisia, oli kuulemma väsynyt synnytyksestä :D
No haista nyt paska! Sun äijähän on tullut ja mennyt niinkuin sitä on huvittanut.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Työkaverit aloitti 6 ja 5 viikon loman, tyydyn vain neljään viikon vaikkei riittävään lomaan, onneksi poistun 4.8 Suomen jäähtyvältä maaperältä Saksan hehkeisiin olutgallerioihin!
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
Saako noita "Ei Hotsita!" -kortteja tilata jostain? Mä en ole säästynyt yhdeltäkään lastenhoitovuorolta pelkästään sanomalla ettei nyt oikein napeksisi...
Yritän ajatella käänteisesti; muakaan ei "hotsittaisi" jäädä näiden kanssa yötä ja seuraavaa (aamu-)päivää yksin.. tai no, hyvinhän nää 7.30-18 päivät kolmistaan selvitään joten ei se yö varmaan niin kamala olis. Jotenkin on syyllinen olo että mä lähtisin ns. ensimmäisenä (ok no, järjestin miehelle aviomiesparkkiin pari kaveria kun kävin kersojen kanssa shoppailemassa pari tuntia, hyvältä se olut kuulemma maistui) ulostautumaan lapsen syntymän jälkeen. Tosin oma vika kun ei pitänyt varpajaisia, oli kuulemma väsynyt synnytyksestä :D
No haista nyt paska! Sun äijähän on tullut ja mennyt niinkuin sitä on huvittanut.
Ei synnytyksen jälkeen; on ollut itse herra täydellisyys. Enkä mä ole koston kannalla, missään asiassa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

ninnithequeen kirjoitti:Sust tulee huono iskä joskus :leuhka:
Vitut, menin, näin, koin ja oli kivaa tenavalla. Vaikka minua väsytti ihan vitusti työpäivän jälkeen.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
küllküll

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Nergal kirjoitti:Tota...setä...ei kannata tunnustaa lapsiinsekaantumista julkisesti.
Jos tässä oli huumoria, niin ohi meni.

Tästä "vanhempia ei hotzita" oli Talkkarin kesätoimittajat onnistuneet vääntämään melko onnistuneen provo-uutisen - ainakin kommenttien määrästä päätellen.

Itsellä on tuohon ilmiöön hieman ristiriitainen suhtautuminen. Toisaalta vs toisaalta. Aika hurjaltahan se kuulostaa, jos skidi kipataan hoitoon tai kesäsiirtolaan koko kesäksi. Toisaalta - kyllä vanhemmatkin tarvitsevat joskus vähän henkireikää. Jos ei muuhun niin univelkojen nukkumiseen.

"Ja sitä parisuhdettakin pitäisi jossain välissä hoitaa", ni!
Viimeksi muokannut küllküll, 01.07.2011 15:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

küllküll kirjoitti:Jos tässä oli huumoria, niin ohi meni.
Esitän julkisen anteeksipyyntöni: Anteeksi.

Tyhmäilin, meni irc ja palsta sekasin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
küllküll

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Nergal kirjoitti:meni irc ja palsta sekasin.
*kahvit pöydälle*
En rohkene udella kanavan nimeä :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nergal kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Jos tässä oli huumoria, niin ohi meni.
Esitän julkisen anteeksipyyntöni: Anteeksi.

Tyhmäilin, meni irc ja palsta sekasin.
Varo ettei sun toinen persoona ota otetta :o
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Jos tässä oli huumoria, niin ohi meni.
Esitän julkisen anteeksipyyntöni: Anteeksi.

Tyhmäilin, meni irl ja palsta sekasin.
:think:
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Elppis kirjoitti:Sola - tsempit duunijuttuun! Kyllä sä sen saat, soot kone :h:
Kiitos :h:
Haastattelussa sanoivat että ilmottelevat tällä viikolla kuin käy mut en tiedä sitten miten toi tehtävä vaikutaaa. Eli et fundeeraavatko vielä viikonlopun yli, tuleeko kutsu uuteen haastatteluun, hylkäävätkö samantien ja millon ilmottavat miten käy. Kerpele ku jänskättää ja tämä odottaminen on pyllystä.
Vastaa Viestiin