Beerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Varis kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ei, kun haaveilen autosta kun se olisi niin kätevä silloin tällöin. Haluan auton mutta en oikeasti tarvitse, joten ei ole tulossa. Lainaillaan kavereilta kun tarvii, toistaiseksi on ollut riittävästi pirssiä käytössä että on saatu kaikki asiat toimitettua.
City car club?
Tätäkin vaihtoehtoa on mietitty, ei vain ole vielä aktivoiduttu selvittään.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Bruce Willisika

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Reilu kolmekymppinen tuli polkaistua tänäänkin. Jalat on aika muussina tallustelusta, täytyy koettaa saada ne kuosiin ennen ensi viikkoa, jolloin työt vasta alkaa toden teolla.

Kaljahammasta kolotti todella pahasti töistä päästyäni, mutta maltoin kuitenkin mieleni. Saas nähdä, kuinka käy huomenissa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Bruce Willisika kirjoitti:Reilu kolmekymppinen tuli polkaistua tänäänkin...
kun eka tän luin, niin ajattelin aivan jotain muuta. Mutta sehän olikin reippailua :D
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
ninnithequeen

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

VITTU!!!

Vihaan ukkosta muutenkin mut nyt murun juna on tunnin sen takia myöhässä. Arvatkaa kuin monta bussia tulee siihen aikaan stadista tänne?

Ja mä nukahan pystyyn....
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mirkku kirjoitti:kun eka tän luin, niin ajattelin aivan jotain muuta. Mutta sehän olikin reippailua :D
Reippailua hyvinkin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bruce Willisika

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Mirkku kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:Reilu kolmekymppinen tuli polkaistua tänäänkin...
kun eka tän luin, niin ajattelin aivan jotain muuta.
Mäkin ajattelin tuota(kin) kirjoittaessani jotain ihan muuta.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Illasta tuli yllättäen kulttuuripainotteinen ystävän kutsuessa mut spontaanisti aveciksi taidenäyttelyn avajaisiin. Jäykistelyosuus oli onneksi nopeasti ohi ja päästiin jauhamaan paskaa meidän parvekkeelle. Oli hieno keskustelu, olin just tän tarpeessa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Huh, puolen tunnin intervalli tällä kelillä veti aika kuivaks. Tai märäks, miten sen nyt ottaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:VITTU!!!
Ja mä nukahan pystyyn....
Mikset sä mennyt nukkumaan pikkujätkän kanssa samaan aikaan? Olisit saanut muutaman tunnin unta, jaksaa paremmin ;)

Joo joo, jännittää jne. mutta jos sie oot pystyyn nukahtamassa, niin eiköhän tuo mies omilla avaimilla sisään pääse ja Prinsessa Ruusumaisesti pusuta siut hereille. Nih.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Huh, puolen tunnin intervalli tällä kelillä veti aika kuivaks. Tai märäks, miten sen nyt ottaa.
Niin jos on harva mätäs niin ei se kosteutta pidä?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin