Beerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

küllküll kirjoitti:En rohkene udella kanavan nimeä :D
En sitä pystyisi sanomaankaan, on asioita joista ei puhuta.

Kuva
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onpa nihkeä olo. Ja missä mun asentajat kuppaa?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vesper kirjoitti:Onpa nihkeä olo. Ja missä mun asentajat kuppaa?!
Jos käyt suihkussa niin voin tulla asentaan.

Sori, on levoton olo...
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
ninnithequeen

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nergal kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sust tulee huono iskä joskus :leuhka:
Vitut, menin, näin, koin ja oli kivaa tenavalla. Vaikka minua väsytti ihan vitusti työpäivän jälkeen.
:jee: :jee:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Koko päivä tullut hakattua päätä seinään vakuutussäästöjen verotussääntöjen kanssa, onko sillä ansainnut ennätyspainot pystypunnerruksessa? Tai kossuvichyn?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jos auto on seisonnassa, paljon maksaa sen päiväksi vakuutuksen piiriin ottaminen? Kuljetusta varten. (En tarkoita euromäärää, vaan teoriassa ajatellen).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ihan sairaan kuuma juoksennella tuolla stokkalla kahakkätteen. Illalla syödään hyvin! :beer: ei ollu hyvää syöntihymiöitä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Mä lähden Sipooseen, morjens!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Oho, kai meistä tulee auton omistajia. Vanha, 1996 vuoden, mutta toiselta omistajalta ja reilusti alle 250tkm mittarissa, eilen läpäissyt katsastuksen vailla moitetta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:Oho, kai meistä tulee auton omistajia. Vanha, 1996 vuoden, mutta toiselta omistajalta ja reilusti alle 250tkm mittarissa, eilen läpäissyt katsastuksen vailla moitetta.
Samanlaiset haaveet meillä mutta ei anna sinni periksi, tähänkin asti on pärjätty ilman ja aiotaan pärjätä jatkossakin. PASKA!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

annepa kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Oho, kai meistä tulee auton omistajia. Vanha, 1996 vuoden, mutta toiselta omistajalta ja reilusti alle 250tkm mittarissa, eilen läpäissyt katsastuksen vailla moitetta.
Samanlaiset haaveet meillä mutta ei anna sinni periksi, tähänkin asti on pärjätty ilman ja aiotaan pärjätä jatkossakin. PASKA!
Miksi pitää kiusata itseään? Saako siitä palkinnon kuoleman jälkeen?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Oho, kai meistä tulee auton omistajia. Vanha, 1996 vuoden, mutta toiselta omistajalta ja reilusti alle 250tkm mittarissa, eilen läpäissyt katsastuksen vailla moitetta.
Samanlaiset haaveet meillä mutta ei anna sinni periksi, tähänkin asti on pärjätty ilman ja aiotaan pärjätä jatkossakin. PASKA!
Tämä tulee vieläpä kaverilta, joten ei varmasti edes uskalla myydä viallista kaaraa. Pari hassua pientä klommoa (kuvamatskua sain jo) ovessa toissatalvisesta ojaan ajosta; ei niillä klommoilla onneksi ole mitään tekemistä ajamisen kanssa... mä en niin ole kiinnostunut siitä, onko just oikean punainen auto.. kunhan on punainen :D Eiku..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriDaavid kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Oho, kai meistä tulee auton omistajia. Vanha, 1996 vuoden, mutta toiselta omistajalta ja reilusti alle 250tkm mittarissa, eilen läpäissyt katsastuksen vailla moitetta.
Samanlaiset haaveet meillä mutta ei anna sinni periksi, tähänkin asti on pärjätty ilman ja aiotaan pärjätä jatkossakin. PASKA!
Miksi pitää kiusata itseään? Saako siitä palkinnon kuoleman jälkeen?
Miksi pitää hankkia auto jos sitä tarvii vain n kerran kuussa? Eihän siinä ole mitään taloudellista järkeä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
küllküll

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Jos joku tietää, miten Jabra Wave bt-kuulokkeesta saa pois saapuvan puhelun aikana tulevan DIDIDIDI-liverryksen > tarjoan kaljat. On meinaan konsultoitu manuaalit, resetoitu luuri, koetettu kaikki näppisyhdistelmät... ei auta.

Ärsyttävää hulluuteen saakka.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

annepa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Samanlaiset haaveet meillä mutta ei anna sinni periksi, tähänkin asti on pärjätty ilman ja aiotaan pärjätä jatkossakin. PASKA!
Miksi pitää kiusata itseään? Saako siitä palkinnon kuoleman jälkeen?
Miksi pitää hankkia auto jos sitä tarvii vain n kerran kuussa? Eihän siinä ole mitään taloudellista järkeä.
No sehän on eri juttu, jos autoa ei tarvitse. Ymmärsin, että tarvitset auton, mutta et halua ostaa sitä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriDaavid kirjoitti:
annepa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Miksi pitää kiusata itseään? Saako siitä palkinnon kuoleman jälkeen?
Miksi pitää hankkia auto jos sitä tarvii vain n kerran kuussa? Eihän siinä ole mitään taloudellista järkeä.
No sehän on eri juttu, jos autoa ei tarvitse. Ymmärsin, että tarvitset auton, mutta et halua ostaa sitä.
Ei, kun haaveilen autosta kun se olisi niin kätevä silloin tällöin. Haluan auton mutta en oikeasti tarvitse, joten ei ole tulossa. Lainaillaan kavereilta kun tarvii, toistaiseksi on ollut riittävästi pirssiä käytössä että on saatu kaikki asiat toimitettua.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Varis »

annepa kirjoitti:Ei, kun haaveilen autosta kun se olisi niin kätevä silloin tällöin. Haluan auton mutta en oikeasti tarvitse, joten ei ole tulossa. Lainaillaan kavereilta kun tarvii, toistaiseksi on ollut riittävästi pirssiä käytössä että on saatu kaikki asiat toimitettua.
City car club?
ninnithequeen

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jauhelihapihvitaikina maustumassa, pottumuussia, juustosalaattia, pari olutta kylmään...

Harmi että muru istuu junassa vielä yömyöhään. Ja mä oon valmis petiin tyyliin jo nyt...zzz... No saanpahan ainakin herätä sen vierestä. (hui, sil on avain tänne)
ninnithequeen

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä pääs parku ku tytär soitti Losista. Kuin voikin olla niiiiiin ikävä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

McJanne kirjoitti:Siirtokilvet 17€, reitti pitää kertoa etukäteen ja jonkinmoinen meriselitys miksi näin. Halpaa kun saippua.
Romuttamot noutaa ihan ilmaiseksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Katos, puutarhuri suvaitsi ilmaantua. Eikä hetkeäkään liian aikaisin, kohta olisin ajanu nurtsin itte :D
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:Katos, puutarhuri suvaitsi ilmaantua. Eikä hetkeäkään liian aikaisin, kohta olisin ajanu nurtsin itte :D
Onks se sellainen elokuvista ja tv-sarjoista tuttu komistus?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Olisikin, niin mä voisin tarjota sille jääteetä pikku-pikku-bikineissä. Mut kun ei, niin ei :?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
küllküll

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Päässä on soinut ihan koko päivän Duran Duran. Hieno biisi, mutta kun aamusta asti on kuunnellu samaa :rolleyes:

Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No niin, nyt on ison löhönojatuolin tilalla jättimäinen crosstraineri. Ei muuta kun Dexteriä telkkariin ja raajat heilumaan :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin