Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mitä tekisit, jos saisit väliaikaisesti käyttöösi rajattomat resurssit yhteen projektiin? Oletetaan, että et voisi tehdä mitään pysyvää, esim. rokottaa maailman lapsia tai kaivaa kaivoja afrikkaan tai rakentaa linnaa itsellesi.

Et myöskään saisi mitään pysyvää itsellesi, ainoastaan muistot. Olisit koko ajan oma itsesi, omine rajoituksinesi.

Edit: Laitetaan sääntöihin lisäykseksi, että ko. projekti saa kestää maksimissaan vuoden.

Edit2: Rajattomat resurssit tarkoittaa tässä rajattomia taloudellisia resursseja.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 01.07.2011 15:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Menisin ehkä turistina käymään kansainvälisellä avaruusasemalla.
küllküll

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Lentäisin kuukaudeksi Mikronesiaan, Trukin laguuniin hylkysukeltamaan. Tarvittaisiin vaan lapsenhoitoapua ja n. 10.000-15.000 euroa.

"Britannic" kiinnostaisi myös.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En voisi yksinkertaisesti juoda teetä ja kirjoittaa päiväkirjaani?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

RolloTomasi kirjoitti:En voisi yksinkertaisesti juoda teetä ja kirjoittaa päiväkirjaani?
Mikset?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NuoriDaavid kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:En voisi yksinkertaisesti juoda teetä ja kirjoittaa päiväkirjaani?
Mikset?
Päiväkirjahan olisi pysyvä, ja saisin sen itselleni kirjahyllyyni.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

RolloTomasi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:En voisi yksinkertaisesti juoda teetä ja kirjoittaa päiväkirjaani?
Mikset?
Päiväkirjahan olisi pysyvä, ja saisin sen itselleni kirjahyllyyni.
Voisithan sä kirjoittaa päiväkirjaa, sä et vain saisi sitä itsellesi pysyvästi.

Laitetaan sääntöihin lisäykseksi, että ko. projekti saa kestää maksimissaan vuoden.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Veisin rehun naiselle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Rakentaisin valtion ja kuntien keskusliiton muodostamalle konsortiolle kansakunnan tietojärjestelmän. Vuodessa ei tapahtuisi mitään, mutta rajattomat resurssit loppuisivat sosiaaliturvatunnusten tietovarastoinnin kohdalla.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:Menisin ehkä turistina käymään kansainvälisellä avaruusasemalla.
Liian vaatimatonta. Minä käynnistäisin uudestaan Apollo-ohjelman tuotantolinjat suoraan 70-luvulta, palkkaisin pari astronauttia kuskeiksi ja kävisin sillä taksilla Kuussa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Menisin ehkä turistina käymään kansainvälisellä avaruusasemalla.
Liian vaatimatonta. Minä käynnistäisin uudestaan Apollo-ohjelman tuotantolinjat suoraan 70-luvulta, pari astronauttia kuskeiksi ja kävisin sillä taksilla Kuussa.
Ei vuodessa ehdi. Tuotantolinjat on purettu. Kenelläkään ei ole tietotaitoa jne. Veikkaan, että edes rajattomilla resursseilla ei reaalimailmassa ehdittäisi vuodessa rakentaa toimivaa systeemiä.

Kaikkea tietoa ei ole piirustuksissa. On ns. hiljaista tietoa, joka on kadonnut.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti: Kaikkea tietoa ei ole piirustuksissa. On ns. hiljaista tietoa, joka on kadonnut.
Very true. Ne olivat oikeastaan prototyyppejä ja yksittäiskappaleita. Puuttuva tietotaito on enää kuolleiden tai jo dementoituneiden vanhojen insinöörien aivoissa ja poisheitetyissä ruutuvihkoissa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ottaisin kyrvän käteen ja vetäisin sen perseläpeen. Korjaisin mökin viimeisen päälle palkkaamalla ammattitaitoista väkeä riittävästi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NuoriDaavid kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mikset?
Päiväkirjahan olisi pysyvä, ja saisin sen itselleni kirjahyllyyni.
Voisithan sä kirjoittaa päiväkirjaa, sä et vain saisi sitä itsellesi pysyvästi.

Laitetaan sääntöihin lisäykseksi, että ko. projekti saa kestää maksimissaan vuoden.
Totta. Ehkä kuitenkin tyytyisin vain matkustamaan maapallolla vuoden ajan.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Miksei saa rakentaa linnaa? Se olisi juuri se, mitä olen aina haaveillut. Siinä olisi iso vallihauta täynnä megadoloneja.

Noiden rajoitusten mukainen projektini olisi todennäköisesti romaanin kirjoittaminen ja asuminen jossain äärimmäisen mielenkiintoisessa paikassa.
AngryBird

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Muuttaisin vuodeksi Australiaan. Keskelle erämaita.

Vettä ja ruokaa toki riittäisi koska rajattomat resurssit.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Luultavasti en mitään, varaisin vain kaikki resurssit omaan käyttööni ja jättäisin lopuille 6 miljardille käyttöön vain välttämättömän resurssin. Sillä tavoin maailma pelastuisi koska ihmiskunnan liiallinen tavaran ja asioitten himo saataisiin aisoihin! Eli säästäisin resurssit!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Korjaisin mökin viimeisen päälle palkkaamalla ammattitaitoista väkeä riittävästi.
Kuva
NuoriDaavid kirjoitti:Et myöskään saisi mitään pysyvää itsellesi, ainoastaan muistot.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nyt tiedän!!
Kuulento olisi siis mahdottomuus vuoden sisällä, uudella tai vanhalla teknologialla. Tilalle jotain melkein yhtä mahdotonta mutta silti mahdollista.

Lahjoisin siis kaikki Kitinämisut antamaan minulle pillua!!! Rajattomalla budjetilla kyllä se hinta löytyisi!! Juuri nyt kuvittelen eri Kitinämisujen komboja ryhmäseksiin ja mitä kaikkea tekisivät minua viihdyttääkseen! Kiksit juuri siitä, että ovat juuri minulta muuten pihtaavia Kitinämisuja!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Ootko pitänyt gallupin " mistä hinnasta Gattikselle"? Varmasti olet. Kaiva esiin!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aika vähiin jää tekemiset, jos kenellekään ei saa jäädä mitään pysyvää. Lähes kaikki hyväntekeväisyys on poisluettua. Pitäisi siis tehdä jotain itsekästä, joten lähtisin kiertämään maailmaa vuodeksi. Tapaisin kaikki ihmiset jotka olen aina halunnut tavata, ja pokaisin tietty jonkun hollywood-hunkin vuodeksi. Niin ja osaisin lentää.
Viimeksi muokannut Vesper, 01.07.2011 15:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:Lahjoisin siis kaikki Kitinämisut antamaan minulle pillua!!! Rajattomalla budjetilla kyllä se hinta löytyisi!! Juuri nyt kuvittelen eri Kitinämisujen komboja ryhmäseksiin ja mitä kaikkea tekisivät minua viihdyttääkseen! Kiksit juuri siitä, että ovat juuri minulta muuten pihtaavia Kitinämisuja!
Eihän tästä saanut jäädä kenellekään mitään pysyvää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:^Ootko pitänyt gallupin " mistä hinnasta Gattikselle"? Varmasi olet. Kaiva esiin!
En muistaakseni. Tuollainen olisi törkeää. Eikä ne minulle normitaksoin. Mutta luulisin, että ketjusi ehdoin jo sadalla miljardilla eurolla minulle lohkeaisi jopa Angrybirdiltä.
Vesper kirjoitti:
Gat kirjoitti:Lahjoisin siis kaikki Kitinämisut antamaan minulle pillua!!! Rajattomalla budjetilla kyllä se hinta löytyisi!! Juuri nyt kuvittelen eri Kitinämisujen komboja ryhmäseksiin ja mitä kaikkea tekisivät minua viihdyttääkseen! Kiksit juuri siitä, että ovat juuri minulta muuten pihtaavia Kitinämisuja!
Eihän tästä saanut jäädä kenellekään mitään pysyvää.
Ei minulla ole sukupuolitauteja ja ehkäisyn hoidatte itse. Jaa puhutko henkisistä vammoista?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
Gat kirjoitti:Lahjoisin siis kaikki Kitinämisut antamaan minulle pillua!!! Rajattomalla budjetilla kyllä se hinta löytyisi!! Juuri nyt kuvittelen eri Kitinämisujen komboja ryhmäseksiin ja mitä kaikkea tekisivät minua viihdyttääkseen! Kiksit juuri siitä, että ovat juuri minulta muuten pihtaavia Kitinämisuja!
Eihän tästä saanut jäädä kenellekään mitään pysyvää.
Kait näitä sääntöjä on pakko tarkentaa niin, että jos sä rajattomilla resursseillasi ostat jotain, niin ne myyjät saavat pitää rahansa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Rajattomat resurssit väliaikaisesti: mitä tekisit?

Viesti Kirjoittaja Nergal »

NuoriDaavid kirjoitti:Olisit koko ajan oma itsesi, omine rajoituksinesi.
Hassu sääntö.

Kai mie olen tehnyt sen minkä omine rajoituksineni pystyn tekemään. Ei oikein ole koettavaa jos en ylitä rajojani.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Vastaa Viestiin