Sateinen maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sateinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minulla on edelleenkin naapurin kana vieraanani. Nätti valkoruskean kirjava. Pihalla se kulkee perässäni, kujertaa ja selvästi haluaa jotain. Olen tarjoillut vettä, mutta se pöljä aina kaataa astian. Kaurahiutaleita olen syöttänyt. Nyt se pyrkii sisäänkin, eikä mene kotiinsa, vaikka kuulee kukon äänen yhtenään. Kaksi muutakin kanaa kävi, mutta ne palasivat kotio. Muniikohan tuo mun jonnekin mun ulkorakennukseen tai pajupusikkoon? Mitä minä sille teen? Reseptejä?
ninnithequeen

Re: Sateinen maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

IHANA maanantai :]

Saanut miljoona pusua ja kohta yliherkkuherkkuruokaa. Ei häiritte vaikka oma ja naapurin 4 v poika tohottaa vieressä. I think Im in love.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Sateinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mulla taas on mahdoton romantiikan- ja hellyydenpula :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sateinen maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tää tuntuu olevan hyvien uutisten päivä, yleisellä tasolla :] Yks ilta himmailua kotosalla ja taas reissuun. Hyvyys :h:

Linkittikö joku jo sen sormien pituus equals pippelin koko -tutkimuksen?
I told you so.
Prepare for the worstest.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Sateinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mirkku kirjoitti:Mulla taas on mahdoton romantiikan- ja hellyydenpula :(
Sama vika eikä sitä parantanut leffa jossa oli romantiikkaa :?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Sateinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

nowaysis kirjoitti: sormien pituus equals pippelin koko...
Luin sen ja :shock:. Eh. Mulla on kai joku "käsifetissi". Tää uutinen saa mut katsomaan miesten käsiä aivan toisella tavalla. Tosin uutisen lopussa oli, että tarttee olla erikoiskalustoa mittaamiseen tms :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Sateinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Dumiz kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Mulla taas on mahdoton romantiikan- ja hellyydenpula :(
Sama vika eikä sitä parantanut leffa jossa oli romantiikkaa :?
Ei sellasii pysty kattomaan. Tulee murhanhimoiseksi kateudesta. Niillä on ja mulla ei. Tymiä! :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
ninnithequeen

Re: Sateinen maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

(pakko napista sen verran, että on akalla pokkaa laittaa poikansa meille hoitoon ku vietetään mun synttäreitä mukaromanttisesti sitten, olkoonkin, että katsoi Miskaa eilen sen 2 h ku käytiin terassilla)

EDIT: ja muruhan taas lähtee pois. Huoh.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sateinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tulkaa romantiikannälkäiset naiset mun luokse saunomaan. Saunasta on palanut lamppu, joten löylytellään romanttisessa hämärässä. Minulla on romanttisia vihtojakin, joilla romanttisesti vihtoisin alastomia romanttisia vartaloitanne ja sitten me voitaisiin romanttisesti takan ääressä...
Bruce Willisika

Re: Sateinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^^^^^^111^¨2¨^Mun nimetön on selkeästi pidempi kuin etusormi. :jouden:

Piti mennä töistä Unicafeen syömään ja salille, mutta fillari oli duunin kellarissa lukkojen takana, ja säätäessäni sen ulossaannin kanssa myöhästyin sapuskalta. Lopputulos: fillari edelleen kellarissa ja mä himassa vailla pienintäkään aikomusta liikahtamisesta yhtään minnekään.

Päätin taas lopettaa tupakoinnin kokonaan. Voisin ottaa tilalle vaikkapa kovat huumeet, ihan vaan paremman puutteessa. Poskionteloista tunkee nieluun paskanmakuista kröhnää, olen savuttomana ainakin sen aikaa, että tilanne normalisoituu. Sen jälkeen tuskin kaipaa paskanmakua takaisinkaan, joten olisi sama lopettaa koko paska kerralla.

Mietin samalla viinalakkoa kunnes paino putoaa alle 80kg:n. Tulisipahan lisämotivaatiota jättää paskat syömättä&juomatta, mutta ei niin pitkää aikaa kukaan kestä selvinpäin, en minä eikä lähiympäristö. Viinattomuus voisi toimiakin, jos olisi viikonlopuiksi jokin mieleinen harrastus, joka sisältäisi paljon panemista. Toistaiseksi en ole keksinyt kuin viinajuonnin ja kapakoissa huoraamisen. Vaikea laji.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Sateinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mirkku kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Mulla taas on mahdoton romantiikan- ja hellyydenpula :(
Sama vika eikä sitä parantanut leffa jossa oli romantiikkaa :?
Ei sellasii pysty kattomaan. Tulee murhanhimoiseksi kateudesta. Niillä on ja mulla ei. Tymiä! :(
No kerpele, emmä tiennyt että se oli romantiikka-leffa pohjimmiltaan, olis ehkä jäänyt kyl väliin jos olisin jaksanut kaivella ennen kattomista tarkemmin.
Muutenki on vähän haikeat fiiwikset ilman tota leffaakin.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Sateinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Bruce Willisika kirjoitti:^^^^^^111^¨2¨^Mun nimetön on selkeästi pidempi kuin etusormi. :jouden:
Luetaanpa tarkasti: "Miehillä, joiden suhdeluku etusormen ja nimettömän välillä oli matala, oli pidempi penis. Suhdeluku on sitä matalampi, mitä pidempi nimetön on suhteessa etusormeen....Tutkijoiden mukaan etusormen ja nimettömän välistä suhdetta ei voi nähdä suoraan käsiä katsomalla, vaan sormet on mitattava hyvin tarkoilla mittalaitteilla. "

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tut ... 5267545996[/url]
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sateinen maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ja naaraat voivat myös ryhtyä kuljettamaan mauseria käsilaukussaan, niin saavat intiiminä hetkenä tämänkin mitan mitattua:

http://www.iltalehti.fi/terveys/2011051 ... 6_tr.shtml
Bruce Willisika

Re: Sateinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Mirkku kirjoitti:Luetaanpa tarkasti
Siinä tapauksessa mun nimetön ja etusormi ovat täsmälleen yhtä pitkät, jolloin tapin pituus on tapissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sateinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mirkku kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:^^^^^^111^¨2¨^Mun nimetön on selkeästi pidempi kuin etusormi. :jouden:
Luetaanpa tarkasti: "Miehillä, joiden suhdeluku etusormen ja nimettömän välillä oli matala, oli pidempi penis. Suhdeluku on sitä matalampi, mitä pidempi nimetön on suhteessa etusormeen....Tutkijoiden mukaan etusormen ja nimettömän välistä suhdetta ei voi nähdä suoraan käsiä katsomalla, vaan sormet on mitattava hyvin tarkoilla mittalaitteilla. "

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tut ... 5267545996[/url]
Ei muuta kun sormenpidennysleikkaukseen!

Kiinassa ainakin pidennetään jalkoja ja varpaita lyhennetään..

4 elokuvakanavalla, ihmissuhdedraamassa Halle Berry saa valkosta halkoa niin että tärisee, Oscarin arvoisesti..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin