Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:Mun mielestä koko asiaa on kyllä paisuteltu ihan turhaan. Niinkuin se maailmalla oikeesti kiinnostaa, jos joukko suomalaisia marginaalilajin harrastajia kärähtää dopingista. Eipä suomessakaan noista venäjän käryistä tai Balcon laboratorion asiakkaista paljoa enää jakseta huudella.
Öö? Miten maailman kiinnostus liittyy siihen, onko suomalaisessa oikeudenkäynnissä syyllistytty väärään valaan ja törkeään petokseen?

Tämä nyt oli ehkä vielä omituisempi näkökulma kuin Pertin esittämät. Suomessa tehty törkeä petos on Suomessa törkeä petos, kiinnosti se sitten Swazimaan iltapäivälehtiä tai ei.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
exPertti kirjoitti:mitä eroa olisi Lahdessa voittajana lopettaneella Myllylällä (hänellä oli sen verran iso palkintokaappi, että takuulla olisi lopettanut) ja dopingketkumyllylällä on.
Vitut olisi: se jatkaisi edelleen, jos se ei olisi narahtanut. Sillä olisi varmaan yli sata suomenmestaruutta (mm. hiihdossa), talk show ja tanssii tähtien kanssa pokaali. Eiköhän se olisi kepun kansanedustaja ja ministerikin. Ja Karpelan salarakas.
Nyt mä ymmärrän. Perttiä harmittaa Kepun äänisaalin takia :wink:
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Andy McCoyhan muuten jo yli kymmenen vuotta sitten pyysi, että jos joku näkee hänet sukset kainalossa matkalla kohti hiihtolatua, niin hakisi pois takaisin terveellisten harrastusten pariin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti: Öö? Miten maailman kiinnostus liittyy siihen, onko suomalaisessa oikeudenkäynnissä syyllistytty väärään valaan ja törkeään petokseen?
Sä puhut eri asiasta. Tuo STT keissihän ei mitenkään liity Myllylään ja hänen dopingin käyttöön. Myllylää kuultiin kyllä todistajana oikeudessa, mutta syytettyinä oli muut ihmiset.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Öö? Miten maailman kiinnostus liittyy siihen, onko suomalaisessa oikeudenkäynnissä syyllistytty väärään valaan ja törkeään petokseen?
Sä puhut eri asiasta. Tuo STT keissihän ei mitenkään liity Myllylään ja hänen dopingin käyttöön. Myllylää kuultiin kyllä todistajana oikeudessa, mutta syytettyinä oli muut ihmiset.
Niin. Ja Myllylä todisti käyttäneensä dopingia, koska oikeudessa todistajana ei saa valehdella (mistä nyt STT-keissin jatkoja siis käytiin).

On kyllä totta, että jos kyse olisi jostain matti meikäläisten hometaloriidoista, niin ei varmaan niin paljoa kiinnostaisi. Mutta ko. posse on aikoinaan pyrkinyt maksimoimaan julkisuuden, kun siitä oli heille hyötyä. Kun olet julkisuuden henkilö, olet julkisuuden henkilö.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mää muuten arvasin aamulla että tää ketju menee doping/itsemurha/julkisuus-kekkusteluksi. Melkein jaksoin avata Doping-keskustelun, mutta en sitten kuitenkaan :twisted:

Nyt ihan kauhea väsykooma, ei ole tottunut herää näin aikaseen. Syömään pitäs mennä mut sit kooma vaan pahenee, apuva.
ninnithequeen

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nita soitti Losista, faija soitti ja mummu soitti :) Kivaa täyttää taas 25.

Ja muru läks juna-asemalle :cry:

Mä lähen kukkakauppaan, lohdutukseksi.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti: Niin. Ja Myllylä todisti käyttäneensä dopingia, koska oikeudessa todistajana ei saa valehdella (mistä nyt STT-keissin jatkoja siis käytiin).
Mikä selvisi kaikille jo 2001 dopingkäryn myötä. Jos Myllylä olisi silloin avoimesti kertonut kaiken dopingin käytöstään, ei asiassa olisi enää kymmeneen vuoteen ollut mitään kaiveltavaa. Toisaalta, kun Kyrö otti kaiken vastuun silloin niskaansa, niin olisi kannattanut pitää välit kunnossa, ettei Kyrölle olisi tullut tarvetta tehdä jatkuvia paljastuksia lehtiin omaa mainettaan puhdistaakseen. Myllylä ei mitenkään ole vastuussa Räsäsen ja kumppaneiden valehtelusta oikeudessa.

Mun mielestä nää asiat olisi pitänyt sopia kymmenen vuotta sitten ja sen jälkeen kaikkien olisi pitänyt osata elää sen mukaan mitä sovittiin. Koskee myös Kyröä. Olisi kertonut silloin mitä on asiaa ja ollu hiljaa siitä mitä ei silloin ollut pokkaa kertoa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
küllküll

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriDaavid kirjoitti:Niinhän sitä kriisiviestinnässä opetetaan. Kerro heti koko totuus, niin homma unohtuu nopeitin..
Näinhän se lehdistön kanssa asioidessa on.
Harva taitaa silti uskaltaa tätä kotona soveltaa, jos narahtaa vieraissa käymisestä tms.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onkohan sulla Ninni synttärit?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Onkohan sulla Ninni synttärit?
Joka vuos :D

Mua himottaa ny niin kaikki ihanat pelargoniat ja ruusut ja ja ja....laitan partsia koko päivän ja "unohdan" imuroida. Taas.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

küllküll kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Niinhän sitä kriisiviestinnässä opetetaan. Kerro heti koko totuus, niin homma unohtuu nopeitin..
Näinhän se lehdistön kanssa asioidessa on.
Harva taitaa silti uskaltaa tätä kotona soveltaa, jos narahtaa vieraissa käymisestä tms.
Niin. Tuota ohjetta on irl monesti vaikea noudattaa, kuten monia muitakin hyviä ohjeita.

Mutta JOS Myllylä olisi noudattanut tuota ohjetta, niin tod. näk. olisi tänään hengissä. Jälkiviisaus on viisauden helpoin laji.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Siis jos mullakin olis tämmöinen Cyborgi vaimona, niin kyllä ottaisin eron ja nopsaa!! (ja panisin vaikka kaikki lastenhoitajat paksuiksi)
Kuva
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:Siis jos mullakin olis tämmöinen Cyborgi vaimona, niin kyllä ottaisin eron ja nopsaa!! (ja panisin vaikka kaikki lastenhoitajat paksuiksi)
Kuva
No kyllähän siinä alkaa vaimolla naama kiristyä, jos mies pamputtaa lastenhoitajan paksuksi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ette muuten usko kuinka paljon tekisi mieli livistää työpisteeltä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mun uus ava on ihana apinan ottama kuva itsestään :)
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Mun uus ava on ihana apinan ottama kuva itsestään :)
Mä epäilen, että toi on feikki. Liian hyvältä näyttää ollakseen sattumaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

:tiistai: Joskus mä en vaan tajuu. Miten joku palkkajutska voi olla näin hankala? Joku insinööri taas varmaan ollu suunnittelemassa :evil: :kele:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Hei! Eipäs mollata insinöörejä tradenomien tekemistä virheistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Näytä mulle viisas insinööri, niin näytän sulle niiden suunnitteleman vehkeen, joka toimii 8)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

:dumb:
Nyt on ilkee olo. Tekisi mieli tehdä jotain kepposia.... :twisted:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paljoa kannata keulia kun palsta puolillaan insinöörejä. Ja kaikki meikäläisen suunnittelemat laitteet toimii täydellisesti paitsi ne, jotka hajoaa toteutusvaiheessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

ilmankos palstan taso on, mikä on :lollero: :wink:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eix sinkkumasa vois tehä kompäkkiä palstalle? Tääl on ihan vidun tylsää vaikka oon vasta kolme päivää tääl kirjoitellu :twisted:
küllküll

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Dumiz kirjoitti:Siis jos mullakin olis tämmöinen Cyborgi vaimona, niin kyllä ottaisin eron ja nopsaa!!
Eipä tuo nannykään mikään superhottis ole...

Kuva
Dumiz kirjoitti:Eix sinkkumasa vois tehä kompäkkiä palstalle? Tääl on ihan vidun tylsää vaikka oon vasta kolme päivää tääl kirjoitellu :twisted:
JFK:tä mukaellen: "Ask not what your palsta can do for you - ask what you can do for your palsta!"
Vastaa Viestiin