Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AngryBird

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

En oo nyt ihan varma pitäiskö mun tarjoilla naamapalmua vai pään silitystä kaverille, joka juuri äsken soitti ja kysyi voikohan tavallisen lasisen uunivuoan laittaa tiskikoneeseen :shock:
"Kun sehän lämmittää sen veden aika kuumaks, kestääköhän se?"

:facepalm:
ninnithequeen

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AngryBird kirjoitti:En oo nyt ihan varma pitäiskö mun tarjoilla naamapalmua vai pään silitystä kaverille, joka juuri äsken soitti ja kysyi voikohan tavallisen lasisen uunivuoan laittaa tiskikoneeseen :shock:
"Kun sehän lämmittää sen veden aika kuumaks, kestääköhän se?"

:facepalm:
AAAHHAHAHAAA!!! Miul muru siivos aamulla tiskit ja osas kyllä käyttää kyselemäti astianpesukonetta, söpöö.


Tulin just tosta Muhevaisesta. Vittttttsi mitä raaskuja siel oli :( Harmitti oikeen. Yhtään pelargoniaa en ottanu ja ne mun ruusut mitä aina ostan oli "loppu". Helle varmaan tappanu niinku ne munkin tuol toisessa kämpässä :(

Ihan tymää. Ostan muovikukkia ja muutan pohjoisnavalle. Tun helteet.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Onko multa menny nyt jotakin ohitse vai onko jossakin tullu vahvennus sille että Myllylä teki itsemurhan?

Vapaapäivä, kahvia ja pullaa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

küllküll kirjoitti: JFK:tä mukaellen: "Ask not what your palsta can do for you - ask what you can do for your palsta!"
Suvinen kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Eix sinkkumasa vois tehä kompäkkiä palstalle? Tääl on ihan vidun tylsää vaikka oon vasta kolme päivää tääl kirjoitellu :twisted:
Jumalauta mikään riitä. Ollaan saatu takas jo setä, numba, georgina ja exsu, ei valiteta siellä! Sossupokea kehiin vaan omasta ryönälaatikosta niin alkaa tylsyydet karista.
Ei mun elämässä tapahdu mitään!!1
Enkä mä nyt ninni-porskaakaan tartte, laitoin sen noreen kun ei nyt taas ne jutut kiinnostaneet. Setäkin on ihan tylsä kun se ei enää ryyppää vaan leikkii koti-isukkia. Sun porskat taas on ihan njees, we want more!

Eikun tosiasiallisesti vähän taitaa olla joku lomilta_töhin_paluu-ahistus menossa. Nyt mä tahdon takas lomalle!
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mä tartteisin jotain vipinää.... kauheesti virtaa, mut ei mitään äksöniä.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
ninnithequeen

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nergal kirjoitti:Onko multa menny nyt jotakin ohitse vai onko jossakin tullu vahvennus sille että Myllylä teki itsemurhan?
No ei mut jopa miun 76 v mummi on sitä mieltä.

Just lueskelin netistä että joku on sinne menny, nähny et ovi on auki ja juossu karkuun. Naapuri ihmetelly ja löytäny sen kuolleena.

Oiskohan median myllytystä (heh) taas vaan sitte.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Töissä oli kebabbia ruoaksi, mitä en syö. Söin sitten salaatin ja nyt on kiljuva nälkä. Eikä oikeen mitään tekemistä.

Ei vaan vois oikeen lähteä aiemmin, kun on tullut sitä harrastettua jo jonkin verran.

käytiin eilen kattomassa taloa. Tontti oli oikeen kiva, sijainti vähän syrjässä ja talo oli mökki. Yläkerta tosin paljon parempi kuin mitä odotettiin.
Yritin sitten tänään soittaa kaavoitushepulle että saako laajentaa. "olen lomalla 8.8. asti..." eikä kukaan tuuraa.

Saapa lisää pohtimisaikaa. Jos joku muu sen sillävälin ostaa, niin sitten ostaa. Mua vähän hirvittää nimittäin että mitä tästä tulee...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Onko multa menny nyt jotakin ohitse vai onko jossakin tullu vahvennus sille että Myllylä teki itsemurhan?

Vapaapäivä, kahvia ja pullaa.
Ei mun mielestä, mutta eiks se aina oo vähän niin että jos sitä ei kiistetä niin sitten se on vähän niinkun niin. Aika pian se kuolinsyy kerrotaan jos se on joku muu kuin itsari, kuten sairauskohtaus tms.
http://www.iltasanomat.fi/maastohiihto/ ... f-promoimg

"Heikkilän mukaan kuolemaan ei sinänsä liity mitään epäselvää. Rikosta tapauksessa ei epäillä."

Vaikea nähdä, miten poliisi voisi sanoa näin, jos kyseessä ei olisi ilmeinen itsemurha.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vitun pankit kun soittelee. Kuukausittain moni pankki ehdottelee joka korporaatiosta. Paikalliseen Osuuspankkiinkaan en kohta uskalla mennäkään, haluuvat aina tilavakuutuksenikin itselleen. Melkein syyllistävät jos en vaihda heille. Nyt äsken joku pukupelle jo olis halunnut mun tulla Sampon Pasilan konttooriin sijoitusneuvottelemaan. Kun menen, niin vittu itse määrään milloin. Ja tietty kaikki on vieläkin vaiheessa kun ei tiedä aikooko Korkein Oikeus käsitellä tai mieluummin siis ei.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti:Vaikea nähdä, miten poliisi voisi sanoa näin, jos kyseessä ei olisi ilmeinen itsemurha.
Sanoisiko poliisi jotenkin toisin, jos olisi kuollut esim. tukehtumalla omaan oksennukseensa?
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Slaagi, maksa posahtanut, verenmyrkytys, aivoinfarkti... Omasta mielestäni saattanut kuolla vaan rankkaan elämäänsä, kai se viina osaa viedä.

Ihmetyttää vaan että puhutte itsemurhasta vaikka mitään faktaa sellaisesta ei ole. Mulla ihan sama mihin kuoli, en tuntenut. Mutta huvitti vaan käytöksenne.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Melkein kolmen tunnin päikkärit takana. Nurtsin (tai siementen itämisen mahdollistaminen) kastelun vuoro.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tirina

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Ei ihan mennyt putkeen esim. lampun kattoon laitto.
Lampussa oli uudenaikainen pistokesysteemi, joka työnnetään kattoon. Asunnossa ei, joten poikkasin sen pistokkeen ja etsin langanpäät, mutta ei toiminut niin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nergal kirjoitti:^Slaagi, maksa posahtanut, verenmyrkytys, aivoinfarkti... Omasta mielestäni saattanut kuolla vaan rankkaan elämäänsä, kai se viina osaa viedä.

Ihmetyttää vaan että puhutte itsemurhasta vaikka mitään faktaa sellaisesta ei ole. Mulla ihan sama mihin kuoli, en tuntenut. Mutta huvitti vaan käytöksenne.
No mutta ko. tapauksissahan ei poliisi voisi sanoa selkeästi, että mitään rikosta ei ole tapahtunut. Käsittääkseni on melko mahdotonta päältäpäin sanoa, onko joku kuollut infarktiin tai vaikkapa myrkytetty. Joten tällä logiikalla pitäisi olla ilmiselvää että on riistänyt itse henkensä. Eikö?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: No mutta ko. tapauksissahan ei poliisi voisi sanoa selkeästi, että mitään rikosta ei ole tapahtunut. Käsittääkseni on melko mahdotonta päältäpäin sanoa, onko joku kuollut infarktiin tai vaikkapa myrkytetty. Joten tällä logiikalla pitäisi olla ilmiselvää että on riistänyt itse henkensä. Eikö?
Ööö, tota, jos se on ammuttu, hirtetty, huumattu tai elektrokyrväytetty hengiltä niin miten konstaapeli sisu voi sanoa tosta noin vaan, ettei tähän liity rikosta? Siis ettei murhaa ole lavastettu itsariksi.

Ehkä tuon lausunnon syynä on vaan poliisin ovela taktiikka, jolla murhaajalle annetaan ymmärtää, että poliisi ei ole hänen jäljillään. Minusta tässä ei voida sulkea pois sitä, etteikö se x-speden ultimaattinen dopingtarkastajapahis olisi murhaaja.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No totahan mä just yritin sanoa. Että täytyy olla aika selvät merkit itsemurhasta, jos poliisi voi sanoa, ettei ole syytä epäillä rikosta. Mikä sitten on selvä merkki, sitä en tiedä. Poliisi vissiin tietää.
Viimeksi muokannut Vesper, 06.07.2011 22:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vesper kirjoitti:Mikä sitten on selvä merkki, sitä en tiedä.
Kirje tms. viesti?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja elco »

Veikkaanpa, että Videman on jättänyt paikan päälle testamentin poikineen ja poliisi on nielaissut syötin.

Videman nauraa ilkeää nauruaan maanalaisessa tukikohdassaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Vesper »

AngryBird kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mikä sitten on selvä merkki, sitä en tiedä.
Kirje tms. viesti?
No tätä mäkin mietin, mutta joku foliohattu kuitenkin väittää sitäkin väärennetyksi/pakotetuksi!

edit: ja sieltähän se tulikin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bruce Willisika

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

On täysin selvää, ettei Mika Myllylä kuollut oman käden kautta. Kuolinhetkellään Rovaniemen yläpuolelle ilmavoimien lentotukikohdan kulmilla oli taivaalle ilmestynyt aivan suihkuhävittäjän peräänsä jättämän näköinen pilvivana. Siis tismalleen samaan aikaan tai korkeintaan muutama tunti ennen tai jälkeen. Melkoinen sattuma, eikö? Todellisuudessa kyseessä on Sortavalan kunnanhallituksen salajuoni tappaa koko maailman väestö ydinhiukkasin, neutronipurkauksin ja seksiä pihtaamalla. Mika Myllylä oli päässyt soluttautumaan kunnanhallituksen huippusalaisten kokousten pitopaikkana toimivan salakapakan asiakkaaksi ja siksi tämä oli ilmeinen päänavaus koko maailman populaation tuhoon tähtäävän suunnitelman toteuttamiselle.

Myllylä surmattiin pienellä, täysin jälkiä jättämättömällä pommilla. Edes kehoon ei pommista jää muita jälkiä kuin se, että ihminen kuolee. Pommin räjähdys ihmisen maksassa on kuvattu oheisessa selventävässä kuvassa.

Pommin asettajaksi on epäilty poliisin saavuttamattomissa oleillutta ammattitappajaa, Sortavalan kaupunginhallituksen puheenjohtajan lankoa Turo "Töräys" Tuupasta, mutta poliisin kuuluessa juoneen mukaan näyttöä hänen syyllisyydestään ei virallisesti ole. Hänet oli kuitenkin täysin sattumalta onnistuttu kuvaamaan foliohattuun kiinnitetyllä kameralla Myllylän kuolinpäivänä Kokkolan torilla pommitarvikkeita matkassaan.
Myös kuvassa esiintyvää mieshenkilöä on syytä epäillä avunannosta murhaan.

Tapaus on selvä, mutta virkavalta on salaliitossa mukana joten juttu kuitattaneen virallisesti itsemurhana. Totuus on kuitenkin karu kuin tuoli ulkona ja se on saatava kuuluviin vaikka sitten täysin älyvapain postauksin.
Manaaja

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

AngryBird kirjoitti:En oo nyt ihan varma pitäiskö mun tarjoilla naamapalmua vai pään silitystä kaverille, joka juuri äsken soitti ja kysyi voikohan tavallisen lasisen uunivuoan laittaa tiskikoneeseen :shock:
"Kun sehän lämmittää sen veden aika kuumaks, kestääköhän se?"

:facepalm:
Vähän sama kun viikko tai kaks takaperin mulle avautui epätietoisen hädissään yks kaveri että mitä se nyt tekee kun se on ostanut ensimmäistä kertaa elämässään ihan oikean lohifileen muttei voikaan laittaa sitä uuniinsa koska sillä on ainoastaan sellainen keraaminen vuoka. :roll:

Ei siinä, eksyin myös tuossa toisaalla keskusteluun missä kaksi valopäätä olivat sitä mieltä ettei Myllylä voinut tehdä itsemurhaa sillä perusteella että poliisi ei epäile asiaan liittyvän rikosta. :facepalm:

Sitten kun kehtasin naurahtaa niin mun olisi kuulemma vielä pitänyt todistaa päälle se, ettei itsemurha muka ole laissa kielletty rikos. :dumb:
Manaaja

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Sitten kun kehtasin naurahtaa niin mun olisi kuulemma vielä pitänyt todistaa päälle se, ettei itsemurha muka ole laissa kielletty rikos. :dumb:
Mitähän itsemurhasta säädetty rangaistus mahtaisi olla? Kuolemantuomio?
Luulen että siinä käytetään tätä pyöräilykypärä-mentaliteettia, ja annetaan ehdollinen sakko.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bruce Willisika kirjoitti:salaliitosta
:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Sitten kun kehtasin naurahtaa niin mun olisi kuulemma vielä pitänyt todistaa päälle se, ettei itsemurha muka ole laissa kielletty rikos. :dumb:
Mitähän itsemurhasta säädetty rangaistus mahtaisi olla? Kuolemantuomio?
Luulen että siinä käytetään tätä pyöräilykypärä-mentaliteettia, ja annetaan ehdollinen sakko.
Siitä voisi antaa yhdyskuntapalveluna hautausmaan vartiointia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hohkaavan hornamainen Keskiviikko audente

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:salaliitosta
:D
Bruce on selkeästi oikeilla jäljillä:

http://www.hs.fi/urheilu/hiihto/artikke ... at_uutiset

Muistuu mieleen alabamalaisen sheriffin sanat, kun joesta löytyi musta mies betonipainot jalassa, kädet kahlittuna selän taakse ja rintaan ammuttuna "Tämä on kummallisin itsemurha, jonka olen nähnyt".
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin