Paskanpuhunta-Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eikä pojalla ole isää tai isovanhempia joille lykätä hoitoon. Edes hetkeksi.
Onhan niitä kaikenlaisia parkkeja, joihin voi jättää ja Mannerheimin Lastensuojeluliitto ym. Fyrkkaa sinulla muistaakseni on, joten miksi teet asioista suurempia ongelmia kuin ne ovat? Ja naapurin sukulaista panet, eikö sieltä löytyisi apua?
Kauniisti kirjoitat mun "panosta". Se on mun miesystävä, ei pano. Se jopa täyttää astianpesukoneen ja laittaa verhot ja silittää ja pussaa kokoajan!!!11 :lol:

Juu mul ei ole montaa luottokaveria johon Miskan hoitoon antaisin. Siinähän se ongelma onkin. Ja ne kaikki on töissä tai mökeillä just nyt. Kaikki 3.

Kaveri on perhepäivähoitaja jolta alustavasti kysellyt mut...

Ja ei, mulla ei ole niin hirveesti sitä rahaa. Ihanaa et mun kettuilut on menny noin hyvin tein takaraivoon.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On tuo keskustassa käveleminen vaarallista tällä hetkellä, rubiininpunainen osoitti heräämisen merkkejä moneen otteeseen. Mutta perkele, kaikki pöytätuulettimet oli loppu kotipuolen kaupoista, täytyy varmaan lähteä verkkikseen ruokkiksella ja laskuttaa koko reissu kun ei täällä pysty tekemään mitään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:On tuo keskustassa käveleminen vaarallista tällä hetkellä, rubiininpunainen osoitti heräämisen merkkejä moneen otteeseen. Mutta perkele, kaikki pöytätuulettimet oli loppu kotipuolen kaupoista, täytyy varmaan lähteä verkkikseen ruokkiksella ja laskuttaa koko reissu kun ei täällä pysty tekemään mitään.
Kaveri on Jyskillä töissä ja sai napattua VIIMESEN tuulettimen mulle. Vähänkö oon ilonen. Ne on taas maahantuojiltakin loppu.
AngryBird

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mitä helvettiä on tapahtunut niille kaikille tuulettimille, jotka on tämän vuosituhannen aikana myyty kaupoista ja maahantuojilta loppuun?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

AngryBird kirjoitti:Mitä helvettiä on tapahtunut niille kaikille tuulettimille, jotka on tämän vuosituhannen aikana myyty kaupoista ja maahantuojilta loppuun?
:D Hyvä kysymys. Jossain on salainen tuulettimien hautausmaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
AngryBird

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

NuoriDaavid kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Mitä helvettiä on tapahtunut niille kaikille tuulettimille, jotka on tämän vuosituhannen aikana myyty kaupoista ja maahantuojilta loppuun?
:D Hyvä kysymys. Jossain on salainen tuulettimien hautausmaa.
Sama tuli mieleen viime talvena, kun lumikolat ja -lapiot loppuivat Suomesta :roll:
Ne eivät ole edes kovin herkästi rikkoutuvaa kamaa.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Varis »

NuoriDaavid kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Mitä helvettiä on tapahtunut niille kaikille tuulettimille, jotka on tämän vuosituhannen aikana myyty kaupoista ja maahantuojilta loppuun?
:D Hyvä kysymys. Jossain on salainen tuulettimien hautausmaa.
Se on siinä sateenvarjojen ja kuulakärkikynien hautausmaiden välissä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

exPertti kirjoitti: WTF? :lol:

Ovat pojat tainneet nauttia muutakin kuin kansalaisluottamusta.
Et ole Spinal Tapia nähnyt?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:
exPertti kirjoitti: WTF? :lol:

Ovat pojat tainneet nauttia muutakin kuin kansalaisluottamusta.
Et ole Spinal Tapia nähnyt?
Mikä toi on? Onkse oikee bändi?

xSpede on nähnyt vaan orkkiksen tuntemattoman 22 kertaa, pari tauno paloa ja kaikki turhapurot.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lähen kohta 1½h pamperointiin!

Ostin eilen lentoliput Rolloon! Mene 1½ viikon päästä yksin! Pönteri jää hellun kans tänne viettään laatuaikaa :D Ihana päästä mökille. Jokohan löytyis mustikoita....

Yssstävä tulee tänään meille, me tytöillään! Ts syödään, juodaan ja juorutaan. Tänään on myös mansikkasirkusta luvassa. Saas nähä mihin hintaan niitä mollukoita nyt saa.

Työtkin melkeen sujuu. Täähän on ihan jees.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti:Olen tietty nähnyt heitä, taisivat olla jopa simpsoneissa btw. Tuota harhailua en ole nähnyt.
Missä olet nähnyt heitä(!), jos et ole nähnyt ko. leffaa?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti:
Varmaan sitten simpsoneissa. Nimi oli tuttu, leffa ei ollut.
Ok, no sitten lienee kepulimaisen rehti lausunto, että olet tietenkin nähnyt heitä.

Eikun tuntematonta vhs:ltä tulemaan!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

^Pistä TODO-listalle Spinal Tap:n hankkiminen ja katsominen.

Se kuuluu yleissivistykseen.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9444
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

elco kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Olen tietty nähnyt heitä, taisivat olla jopa simpsoneissa btw. Tuota harhailua en ole nähnyt.
Missä olet nähnyt heitä(!), jos et ole nähnyt ko. leffaa?
Spinal tap soitti muistaakseni Freddie Mercuryn muistokonsertissa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
ninnithequeen

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AngryBird kirjoitti:Mitä helvettiä on tapahtunut niille kaikille tuulettimille, jotka on tämän vuosituhannen aikana myyty kaupoista ja maahantuojilta loppuun?
Joku v*tun kroisos paistattelee tuhansien tuulettimien paisteessa koko kesän?

Ku Nitaa ootin, yritettiin Itiksen Citymarketista (muistaakseni) ostaa myyjien omia tuulettimia kassalla. Ei onnistunu.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

küllküll kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Jos vaikka setä KK vastais? Mul on teoria et se on meiän helpparissa.
Arvaillaan nyt jotain hyvinvalvotun päivystysyön jäljiltä.
- AD lyönyt tilisi lukkoon ja domain adminin pitää avata se.
- verkkoshare on poistettu käsin ja se pitää mapata uudelleen.
- hevospoolo.
Eiiiiiiiii-iiiii.... Mä aattelin että vastaat mulle puhelimeen. Sanot sen normi "avaan tiketin" tai otat jopa epäyhteyden mun koneeseen ja katsot itse että, ei, ei se asema ole siellä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miks mul menee koko ajan annepan ja Daven kirjotukset sekasin??? Vaihtakaa profiilikuvianne :D


Meil ois yks lumikola. Eniten tarjoavalle ens talvena ;)
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mikähän niitten tuulettimin kanssa on niin vaikeeta? Kesällä 2006 ostin kaksi tuuletinta kaupasta kun oli kuuma. Sitten kun tulee kylmä laitan ne varastoon ja seuraavana kesänä kun tulee kuuma haen varastosta. Hyvin toimii. Eikä tarvi itkeä joka vuosi että yhyy, on kuuma ja tuulettimet loppu kaikkialta.

Eikö sitä voisi vähän ennakoida ja hankkia sen tuulettimen syksyllä/talvella/keväällä, niin ei tarvitsisi metsästää sitä tuskahelteessä? Se on kumminkin ihan kestävä laite (jos ostaa kunnollisen), ei siinä oo mitään parasta ennen-päivää. Vai tuleeko se ihan aidosti yllätyksenä että kesällä voi olla lämmin?
Me transmitte sursum, Caledoni!
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:Ja ei, mulla ei ole niin hirveesti sitä rahaa. Ihanaa et mun kettuilut on menny noin hyvin tein takaraivoon.
Huijaat kuitenkin. Jos sitä rahaa ei olisi ihan julmetusti, miten olisit saanut tämänkin firman pystyyn: http://www.ninninpikalaina.fi/?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

par-sky kirjoitti:Eikö sitä voisi vähän ennakoida ja hankkia sen tuulettimen syksyllä/talvella/keväällä, niin ei tarvitsisi metsästää sitä tuskahelteessä?
Koska syksyllä en tiennyt työpisteeni sijaitsevän helleaikaan tilassa, jossa ei ole minkäänlaista toimivaa ilmanvaihtoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ku Nitaa ootin, yritettiin Itiksen Citymarketista (muistaakseni) ostaa myyjien omia tuulettimia kassalla. Ei onnistunu.
Minulla jäi fiilis näistä lauseista kahdenkin luvun jälkeen, että koetitte niban kanssa ostaa tuulettimia sittarista.
Varmaan sun alitajuntaan on jäänyt, että asuttiin sillon Hertsikanrannassa molemmat. Mut kyl se UK oli jonka kanssa yritettiin lahjoa niitä myyjiä :D
ninnithequeen

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Koska syksyllä en tiennyt työpisteeni sijaitsevän helleaikaan tilassa, jossa ei ole minkäänlaista toimivaa ilmanvaihtoa.
Mistä ihmeestä vielä löytyy ilmastoimattomia toimistotiloja?
Mä tiedän montakin....mut se oliki 90-lukua se....
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Mäpä meen tanään katsoon Klamydiaa tyttöystävän kanssa <3 sitten käydään syömässä ja mietitään mitä tehdään lomalla. Sitten tyttöystävä lupas huomenna vaihtaa lakanat ja mä saan lukea Aamulehteä :D Illasta äiti ja isä tulee tuomaan uuden polkupyörän pumpun varasuuttimen takaiskuventtiilin kun paikallisesta Siwasta oli loppu. Broidi lupas vaihtaa!!! Sekin on aika <3

Niin ja sain polttaa tyttöystävältä yhden vihreen röökin vaikka se tietää että tyksin sinisestä, on se <3 Nyt kahvia ja Take Thattia...nekin on niin <3 :P

Niin ja unohtu mainita että sain aamukahvit höyryävän kuumana suoraan syliinii sängyssä ja yöllä turpaani kun kuorsasin mutta se on vaan rakkautta <3 <3

Oli vaan pakko kertoa kun oon niin onnellinen että tuntuu kuin sydän olisi muuttanut hattarapilveen asuun ja yksisarviset juoksivat hirnuen ympärilläni, kyllä nyt on kaikki niin ihanaa <3

VOI NY VITTU SAATANA!!!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Mistä ihmeestä vielä löytyy ilmastoimattomia toimistotiloja?
Krunikasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Paskanpuhunta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^^Jos toi oli vittuilua mulle ni ok.

Jos ei, ni haist vittu silti ja soita mulle. Hälyt. Sullahan ei puheaikaa ole.
Vastaa Viestiin